Uplifted Lingerie Anmeldelser 

109
•
TrustScore 4.5 av 5

4,4

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Customer service is second to none. Needed help with a replacement order and Heidi could not have been more helpful, quick responses and managed to get my new items to me, even upgrading postage at... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My experience so far has been fantastic. I changed my order, and Heidi responded to my email immediately. She was very helpful in other respects too, which has made the whole process run smoothly. I... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I found my forever bra on Uplifted. Im 28HH which is hardly available anywhere, but loads to choose from. The Freya Starlight is my absolute favourite. Parcels are always delivered quickly. O... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I was worried that I wasn’t going to get my order in time for my holiday, it was touch & go but I was kept updated & my order was upgraded to 24 hr tracked .. it just made it in time so I was very h... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Dameundertøysbutikk
  2. også i
  3. Undertøysgrossist

Skrevet av virksomheten

Uplifted Lingerie provides lingerie in different styles and sizes. Find bras upto K cup from brands such as Panache, Playtex, Shock Absorber, Wonderbra, Fantasie, Elomi, Curvy Kate, Royce, Freya and more, and with Free Delivery on all eligible orders


Kontaktopplysninger

4,4

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

109 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 24 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,4

Alle anmeldelser

(109)

26 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Poor customer service

Poor customer service.

Paid by card for the whole order. Not suitable do retuned as a whole order. Only partial refunded. When chased some computer error mean they can’t refund remaining amount to my card. When chased again can only refund via PayPal or send my bank details via email, as there is no phone number to call.

This has been going on since originally purchasing in February 2023.

28. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Uplifted Lingerie

Svar fra Uplifted Lingerie

Hi there

We did contact you at the end of April when you returned your items advising of the situation, trying to sort out an alternative repayment method

Despite following up on this, we have not heard anything back from you until this morning, at which point I have tried to come up with a few solutions, all of which have so far not been suitable for you

As mentioned in my last email to you, if you could contact us directly with any suggestions that you have on how we can credit you the remaining amount. we will be happy to do so but we cannot refund via the original transaction as we changed merchants in April which was the cause of the problem and the account used to take the payment is closed

Kind regards,

Heidi
Uplifted Lingerie

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do not recommend buying anything from…

Do not recommend buying anything from this website.

Very slow delivery and returns. Didn’t dispatch until over a week after I ordered. Have to pay shipping and return costs and customer service is poor.

Shockingly bad and no excuse for it.

17. oktober 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Uplifted Lingerie

Svar fra Uplifted Lingerie

Hi there

Shipping is free for orders over £50 and postage under this is only a minimal £1.95 which is a lot less than the actual cost of shipping items and what the majority of other online retailers charge

When you mentioned that you wanted to return your item, we did offer to cover the cost of returning the item back to us if you exchanged the item for something else but you declined this offer

The returned item was received at the end of last week (as you mentioned, Royal Mail were delayed in delivering it to us) and following your email this morning chasing the refund, I asked the returns team to process it urgently for you which they did and your refund was issued this morning

I am sorry that you feel that our customer service has not been up to standard but not sure what we could have done differently

Kind regards

Uplifted Lingerie

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid at all costs!!!

Avoid!
Uplifted Lingerie do offer some great prices, however their customer service is non existent, as is delivery of their products!
I placed an order for £108, the money was quickly taken from my account but I had no order confirmation/ receipt come through. I chased up, both via their online web chat, this appears to simply be a bot that first of all says 'Hello, how can I help you?" then doesn't reply back - at all! I then contacted their customer services via their online form about my missing receipt/ confirmation of my order and an update on when my items would be delivered. Again zero response. At this point it was over a week later, the money had been taken from my account so I opened a dispute with AMEX to get my money back, and all of a sudden 2 days after I opened my dispute I had a response from the company and my items arrived in the post. Coincidence??? I think I was one of the lucky ones to actually receive my goods, in the end but I would not recommend this company at all and will never order from them again.

Update - its funny how this company replies immediately to a Trustpilot review but not at all to its web chat or emails sent directly to them via their online query form. As stated to you in the email I finally received from you - I checked my junk folders each day post buying the items and I had ZERO emails from you, no automated receipt or confirmation of the order...NOTHING!

What am I to think, the £108 comes out of my account a day later and I have no response from the company that has taken it, nothing to say I had ordered anything, no order number, no expected delivery date, nothing! I thought I had been ripped off by an unscrupulous company.

Since receiving the items I have closed the dispute with my bank, but seeing as you state how it can take 3months for you to get the payment whilst it is reviewed it's quite telling how all of a sudden you replied and sent my items and asked me to contact my bank to say it was resolved. If you actually had a customer service that worked and did its job you wouldn't be in this position now. And from the looks of other Trustpilot reviews I am not the only one to get zero response and zero emails from yourselves.

11. oktober 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Uplifted Lingerie

Svar fra Uplifted Lingerie

Hi there

As mentioned in our message to you previously, we sent you emails both system generated and manually, confirming that your order had been received and shipped.

You mention that the dispute was raised over a week later but just to clarify, the order was placed on Wednesday 4th October and you raised the dispute on Sunday the 8th October at 6.56am which is less than 4 days later - your order was shipped on Monday 09th October and delivered to you on Wednesday 11th which is a week between you ordering and the items being delivered - we do aim to to complete orders a bit quicker than this but do not think that a week is an unreasonable amount of time to expect an online purchase to arrive, especially with free shipping.

I appreciate that if you were not receiving our emails with updates that it must have been frustrating for you but do not think the amount of time that had passed warranted either a claim to be raised (which means that the card company now withhold the funds for 3 months until the case has been reviewed) or a review like this to be left which includes incorrect information to be posted.

I am sorry that you were not happy with the service that you received but hope that you are pleased with the items that you have purchased

Kind regards

Uplifted Lingerie





Following on from your updated review:

As mentioned before, I appreciate that you must have been frustrated by not getting emails, etc but we replied quickly then and were obviously unaware that you were not receiving anything.

You raising the dispute has had absolutely no impact on the speed of your delivery nor the emails that have been sent after it had been raised other than we tried other methods of contacting you after we were aware that you had not received previous attempts - from the moment that you raised the dispute it meant that the funds would be held back for 3 months so this was in no way an incentive to contact you quickly as nothing can be done to reduce this time period.

You mention other Trustpilot reviews but there have been a total of 25 reviews (not all bad by the way), including yours about us, and we have been trading since 2007 so this is not a sign of a company that does not provide a good service, just the opposite in fact .

We do not actively request reviews via Trustpilot so the ones that have been left are generally from those that have had a rare, bad experience with us (as is human nature). We instead ask for reviews with Google (see link below) which have a lot more reviews and provide a more balanced opinion of us and the service that we provide:

https://customerreviews.google.com/v/merchant?q=upliftedlingerie.co.uk&c=GB&v=19&so=NEWEST

As you can see, the vast majority of customers are very pleased with the items and service that we provide. I am very sorry that we cannot include yourself as one of the many customers that are happy with the service that they have received

Kind regards

Uplifted Lingerie

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Unsatisfied

I’ve placed two orders in last twelve months. First order had to chase up and took more than two weeks to arrive. Second order was lost by Royal Mail. One bra received two weeks later, had to chase again for second bra, took over three weeks. Customer service was not the best by Heidi. After chasing up delivery emails sent to junk (which I never check)
Not sure I’ll be using again!

11. september 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Uplifted Lingerie

Svar fra Uplifted Lingerie

I am sorry to hear that you did not enjoy your experience with us. We have had a lot of issues with Royal Mail recently and are currently looking into other options that may provide a more reliable delivery for our customers going forward. Unfortunately, when we arranged to send you replacements, we had to wait for more stock to arrive from the manufacturer which meant that this could not be done straight away.

Also sorry that emails ended up in your Spam folder - as you can appreciate, this is nothing that we can control and is completely down to the security processes of your email provider

Kind regards

Sophie
Uplifted Lingerie

Vurdert til 2 av 5 stjerner

First time using this company -order…

First time using this company -order took over a week to receive and too late for my holiday -I emailed to sat I was disappointed at the time it took to receive and would not have ordered from them if I had known but have not had the courtesy of a reply. I am just back from my holiday and will now be returning the items .

6. september 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Uplifted Lingerie

Svar fra Uplifted Lingerie

I am sorry to hear that your items did not arrive with you by the required date. The order details have not been mentioned so I am unable to look into this further for you but if you can let me know if there is anything that I can do to make your experience with shopping with us better, please let me know either via this review or by emailing us directly (sales@upliftedlingerie.co.uk)

Kind regards

Heidi

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Parcel missing one item

I recently ordered three items but the parcel delivered contained only two of them. It looked damaged. I messaged Uplifted by email, with photos, more than a week ago and re-sent via the message form on the website but no reply at all. Really disappointed and seeking a refund on the third item. uplifted - if you pick this up please reply.
Update for Heidi 20 September - thank you. My order number was 189591. You have all this in the email and message I sent to you - are those not getting through? (That's why I posted on Trustpilot.) Grateful for your help in this.
Update 4 October - Heidi responded and missing item was despatched and received. Thank you, Heidi. I've upped my star rating but hope you will be able to fix the comms issues so problems like mine can be resolved easily.

9. september 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Uplifted Lingerie

Svar fra Uplifted Lingerie

Hi there

I am sorry that your parcel appears to have been damaged whilst in the hands of Royal Mail - you have not left your name or order number so I cannot look into the matter further for you but please respond to this and I will ensure that the matter is dealt with straight away for you

*********************************************

Thanks for confirming your order details. I have looked and cannot locate any emails on the system so they may have been blocked due to the photos perhaps?

I will try speaking to Royal Mail now to see if they are aware of any issues with your parcel and will come back to you directly via email once I have an update

Kind regards

Heidi

Vurdert til 3 av 5 stjerner

No free return

I had to pay to return the item 2nd class £3.20

1. september 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Uplifted Lingerie

Svar fra Uplifted Lingerie

Due to our low prices and free delivery offer, we are unable to offer free returns as well at this time.

From speaking to customers previously they would prefer to have the low prices and free delivery option as most would expect to keep the item/s and it would therefore work out cheaper for them

If you are interested in exchanging the item for something else (another size or something from another range) then we can look into doing this for you and crediting you back for the £3.20 postage costs incurred

If you would like to do this, please email sales@upliftedlingerie.co.uk and we can arrange this for you

Kind regards

Uplifted Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

First class

First class! Email query answered promptly.Friendly tone to email. Order despatched email received. Delivered on time. Competitive price. I would use this company again.

1. september 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Uplifted Lingerie

Svar fra Uplifted Lingerie

Thank you for your kind review. I am glad that you were pleased with the service that you received and look forward to hearing from you again in the future

In the meantime, stay safe and well

Kind regards

Heidi
Uplifted Lingerie

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible customer service

I ordered a bra from Curvy Kate and it arrived under the guise of uplifted lingerie. The item was terrible and I returned it via Evri. The tracking shows it has been delivered to Uplifted but they refused to accept that it is with them and despite all of the information on the Evri website saying that the complaint must be raised by Uplifted they have washed their hands of it.

So now I am £30 out of pocket with no bra either. I certainly won't be shopping here again. The customer service representative that responded to me was very rude I didn't actually read any of the emails or information that I sent, just kept repeating that it was up to me to resolve it. AVOID

11. august 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Uplifted Lingerie

Svar fra Uplifted Lingerie

Please correct this review - I am not sure why you would state that the tracking shows your return as being delivered to us when Evri have confirmed to you that they have lost your parcel and have never tried to deliver it

We have gone out of our way to try to help you with this and have responded to all of your emails regarding the situation in a courteous manner, but, as stated on several occasions, Evri will not discuss the matter with us as we are the recipient of the parcel and all correspondence with them needs to come via you as the sender

I have already sent you a copy of Evri's terms and conditions which state that when there is negligence on their part (which in this instance their has been as they have lost your item) then they will accept liability and compensate you accordingly

Leaving a 1 star review about us when your grievance is with Evri is not acceptable and I respectfully request that you remove the review from our records

Regards

Heidi
Uplifted Lingerie

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Appalling

First time I've used this site - never again! Had to chase my order for 2bras 3weeks after ordering. No response from website so sent an e-mail. Response revealed they had archived my order without processing 🤭 After another week one bra turned up with the message my payment had expired 🤭. The second bra has never been received so I withdrew from the purchase!! Appalling customer service. 😣

1. juni 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS COMPANY!!

DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS COMPANY!!
Money taken from my account but Order still not arrived 2 weeks!
Customer service is NON EXISTENCE!
Sent 5 messages to date and STILL NO RESPONSE!
I really wish I had read the reviews prior to making an order.
I am now waiting for my money back, see how long that takes..shocking company!!

In answer to your response, I HAVE TRIED on 5 separate occasions on all your addresses, NO ONE reply’s to you on your so called chat line, the only one that actually lets you send a message is email and after leaving 5 messages over 5 days with absolutely NO reply, I no longer have any trust in the way you run your company and lack of customer care.
8it seems the only way you answer is through trust pilot my details again are as follows
Order ID 183787 you have the rest of my details. I request a full refund
Mrs A Collison
Heidi
I have neither the time nor the patience any longer to continue with this.
PLEASE CONFIRM WHEN YOU REFUNDED MY MONEY only then will I respond any further
Thank you
15-6-2023
Yet again I have had no response to my email sent yesterday requesting to PLEASE refund my £76 with immediate effect! You was quick enough to take the money now PLEASE do me the curtesy of returning it and letting me know it’s done so I can confirm I’ve received it
Thank you

Thank you for the reply
Has for the automated email it was NOT received. I will confirm with my bank the refund is returned and let you know.

11. juni 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Uplifted Lingerie

Svar fra Uplifted Lingerie

Hi there

I am sorry for your experience. You have not left a name or anything that can help me identify your order so that I can look into this for you

If you could please respond via this chat or email us directly (sales@upliftedlingerie.co.uk) then I will do my best to see what has happened with your order

Kind regards,

Heidi



Thank you for the update on your review and providing the details

I have looked at this order number and it was placed last week - you mention an order that was placed 2 weeks ago which I am unable to locate - if you could please confirm?

Unfortunately our Live Chat is down at the moment and so we are unable to pick up on chats. We only have two email addresses. I have checked both Inboxes and Spam folders and cannot find any of the 5 messages that you mention so am unsure as to the reason for the emails, if you could please clarify. If it is in regards to the order placed last week, as per the confirmation email you would have received and the timescales advised in the checkout process, the items that you purchased have an availability time of 4-5 days so are due to be shipped in the next day or two.

Please advise if you are referring to this order or if there is an older one. We can of course refund you for this order, but I just need some clarification on the queries raised above before proceeding to ensure that everything is done as you require

Regards

Heidi

----------------------------------------------------------------------

Hi there

We refunded you yesterday morning (14th June at 08.33am) and an automated email would have been sent confirming this.

I suggest that you speak to your card provider.

Regards

Heidi

Vurdert til 1 av 5 stjerner

So far they have not been good

So far they have not been good, they have taken my money, put the wrong bra, make and size on my order, messaged them several times no response, I will not use them again

3. juni 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Uplifted Lingerie

Svar fra Uplifted Lingerie

Again I apologise for the human error in sending the incorrect item to you.

We did realise the mistake prior to you receiving the item and emailed you to let you know what had happened. Following that we refunded you for the postage and also sent the correct item to you straight away which, looking at the tracking, arrived with you on the 02nd June

As far as I can see, we have replied to every message that we have received from you, however if this is not the case and you do require further assistance, please do not hesitate to contact us directly and we will get back to you straight away.

Again, apologies for the inconvenience that this error may have caused

Kind regards

Heidi
Uplifted Lingerie

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Absolutely fantastic company

Absolutely fantastic company, great selection of bras at good prices. Also their customer service is second to none, they answer your emails quickly and are so helpful. Really rare to find companies like this these days.

17. mai 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

I have been poorly and needed bras…

I have been poorly and needed bras urgently ..Uplifted Lingerie couldn't have been more helpful post asp for me ..beautiful bras excellent service what more could you ask for ...Will def def buy again
Janet

15. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Upset customer

Placed order on 17th December. On the 22nd had email saying it had been despatched.
On the 4th of January emailed them as with Christmas and postal strikes had not received anything! Was told it had been delivered and speak to postman. Told them it wasn't a option as at work and have had different post people over Christmas. All they have kept telling us is speak to the postman!
Many emails to them and no help. Have not replied for two weeks. Customer service is rubbish and no help to you.Will not give a refund.
If you don't want to lose your money like I have. Please please don't use this company
Thank you for replying and I await hopefully for my parcel! As you are aware we have spoke to the sorting office and our neighbours.

17. desember 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Uplifted Lingerie

Svar fra Uplifted Lingerie

Hi there

We have at no point said that we will not get the matter resolved . The issue is that the tracking of the parcel on the Royal Mail website (which we have sent you) shows that it was delivered with a specific date and time

As I am sure you can appreciate, this is a very rare situation and not easy to resolve.

Royal Mail no longer have contact numbers for local sorting offices and so the only way to speak to someone that may know what happened to the parcel would be to go to local sorting office and speak to someone about it or try speaking to the postman on your route who may well have been the person on the day in question and could help resolve the situation

As you have not spoken to anyone, and despite Royal Mail advising that they have already delivered your parcel, I will arrange for a replacement to be sent via a signed for service to ensure that this time we will not have conflicting messages from yourself and Royal Mail with regards to delivery/non delivery of it.

You have not lost your money so when you receive the replacement parcel, please come back to your review and update/amend your comments accordingly

Kind regards

Heidi
Uplifted Lingerie

Vurdert til 2 av 5 stjerner

I am still waiting for my order and…

I am still waiting for my order and payment has been taken. Placed order on late 25th November to be told 1 to 2 working days and still no order. I did use the online chat on 28th November to amend the order and the customer service was great but as soon as I have requested at update on my order I get no reply and one of the messages has even been seen!!
Not sure I will be ordering again as I needed this order in an emergency.

25. november 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Not a good experience

Not a good experience. Beware the 'promotions'. They offer a 'promotion' of exchanging goods & free returns of the first item. However, they do not add the caveat that, if you don't keep the exchanged items, they deduct the postage costs off the 2nd returned items. This means in fact that you do not get any free returns. I ordered different styles & sizes to try as nobody can predict, as in my case, that anything will actually fit. I was offered the above as a 'gesture of goodwill', but then when I returned the items that gesture of goodwill was revoked & the return cost deducted! I would no longer recommend using this company. There are other lingerie sellers offering free delivery & returns with the same price items as this seller. Shop elsewhere.

7. november 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Uplifted Lingerie

Svar fra Uplifted Lingerie

Hi there

Sorry that you have felt the need to post this as I have already explained the situation to you directly via email.

We offer free shipping for orders over £50 but due to the low prices of our products, we are not in a position to be able to offer free returns as well - most customers know the items that they want to purchase so would prefer to have the free shipping option.

Due to the difficulties of ordering online, we appreciate that it can sometimes be hard, especially when trying a new style or brand, to get the size correct first time and we want customers to end up with the correct fitting bra, so we sometimes offer to pay for the returns postage if the customer would like to exchange for a different size as they should then be in a better position to know the size required from trying on the original item.

You placed a second order prior to us being able to advise you of the promotion so we applied the postage credit to your new order. Unfortunately you returned these items too and rather than exchange again, where we would have credited you for these postage costs as well, you decided to request a refund which we processed immediately for you.

As you ultimately did not end up making a purchase, neither order unfortunately qualified for the promotion. Many customers have taken advantage of this promotion and been very pleased with it, I am sorry that it has not worked out for you on this occasion

If I can be of any assistance going forward, please contact me directly

Kind regards

Heidi
Uplifted Lingerie

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Easy to order and prompt delivery

Easy to order and prompt delivery. Would certainly use them again.

29. august 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Uplifted Lingerie

Svar fra Uplifted Lingerie

Glad that you were happy with the service and thank you for your kind words. We look forward to hopefully hearing from you again in the future.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent Service

They had exactly the item I was after and then even had it in multiple colours. Excellent customer service with their online chat support team doing everything possible to get my order here before my holiday. Would definitely recommend.

23. juni 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv