Hertz Ireland Anmeldelser 

329
•
TrustScore 2 av 5

1,9

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Where will I start! Pickup truck did not show up for over 45 min (other rental company trucks came around three or more times during the wait). At the counter the agent was disrespectful and condes... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Wir haben bei der mit Hertz verbundenen Firma Dollar bereits im Januar in Irland am Flughafen Cork einen Mini SUV für August bestellt. Bei der Abholung wurde uns dann mitgeteilt, dass die Autos der ge... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

So easy to choose a car, pay online, check in online. The desk was easy to find the staff were very helpful, no waiting time, no long queues, no hard sell for extras. Had a bad experience with a dif... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Beware and avoid Hertz Knock airport. Make a note of any prices quoted verbally for items such as Supercover insurance and double check against any rental record you are given to ensure they... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Bilutleiefirma
  2. også i
  3. Minibuss- og varebilutleie

Skrevet av virksomheten

Hertz is Ireland's #1 Car and Van hire company. Rentals in Ireland from Dublin, Cork, Shannon, Knock, Kerry, Belfast, Derry, Waterford & Wexford


Kontaktopplysninger

1,9

Under middels

TrustScore 2 av 5

329 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 37 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av to uker

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

1,9

Alle anmeldelser

(329)

61 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Unhelpful at all

Unhelpful at all. Booked a car with the information provided by the information desk that we could hire without a credit card. Went to collect the car the guy on the desk just wasn’t interested in helping at all wasn’t even willing to change the booking. Explained that we asked before arriving that we don’t have a credit card and this information was provided by their in house information desk. Again would not help asked to speak to the manager who was the most unhelpful manager going. Basically just said “no credit card no car!” And cancelled the booking and said “it’s done I’ve cancelled it ” asked why the information we were given was incorrect and blamed the lady on the desk saying she’s new!. Any excuse in my opinion. joke

26. juli 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Hello, this does not sound like our normal service. A credit card is required to collect all vehicles. A debit card can be used provided our Super Cover is added to the rental agreement.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Never, ever use Hertz. Over €500 still owed to me.

I hired a car from Hertz in Bordeaux Airport on the 29th June, returning the car on the 10th July.

I had prepaid €480 prior to pickup.

I paid €270 for the enhanced insurance plus a €250 hold on my card at the rental location.

As of today, 23rd of July, Hertz have charged me another €270 and have not returned the €250 hold. This results in me being owed over €500 by Hertz.

Their customer service is non-existent, with an infinite loop of IVR options on their line.

11. juli 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Hello Geraint, have you checked that the start of rental hold is still showing on your account? It should drop off when the final end of rental charges are processed. Customers expect to see a refund but this is not the case. The hold is released and drops off the account. As a Hertz franchisee in Ireland we do not have access to rentals in France but if you email customerservices@hertz.ie with your rental reference number we can forward your query to the team in France.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Nie wieder Hertz

Wir hatten einen VW Polo gebucht und bekamen einen "vergleichbaren" Wagen: einen Dacia Sandero. Wenn wir mal vergleichen, dann fällt schonmal auf, dass der günstigste Dacia Sandero 11.000 € kostet, während der günstigste VW Polo für 21.000 € zu kriegen ist. Ich habe noch nie ein so billig verarbeitetes Auto gesehen, geschweige denn gefahren. Die Straßenlage ist grottig, die Sitze sehr unbequem, weil aus einfachem Schaumstoff und das Cockpit mit der "Klimaanlage" ist einfach nur lächerlich. Die Verbindung zu einem Mobiltelefon ließ sich leider nicht herstellen, obwohl wir es mit zwei unterschiedlichen Fabrikaten probiert haben. Die Warnleuchte für den Reifendruck könnte nicht ausgeschaltet werden, wobei mich ohnehin wundert, dass ich bei einem Leihwagen Luft nach pumpen muss. Dabei habe ich festgestellt, dass die hinteren Reifen zwar neueren Datums waren, die vorderen Reifen jedoch kaum noch Profil hatten. Das hätte der TÜV so niemals durchgehen lassen. Ich fühle mich von Hertz hinter das Licht geführt, denn wenn ich einen VW Polo buche, dann bin ich durchaus bereit, einen vergleichbaren Wagen zu akzeptieren, aber nicht einen nicht verkehrssicheren Dacia Sandero. Dann kann ich gleich die billige Version buchen. Nie wieder Hertz.

10. juli 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Hello Jan, we do not guarantee car make or model. All vehicles are grouped by ACRISS code specification system which is the industry standard car classification code. For tire pressure sensor you should check the tire pressure at the nearest garage before resetting the sensor.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Sketchy.

Where to start. This is a scam, please please please do NOT rent from here. I purchased this from a third party and was offered insurance, they simply said to say no to the insurance offered when I pick up the car. I've rented before and always denied insurance so no big deal, right? Wrong. Dead wrong. If you don't get their insurance they try to charge you €5000 which is $7500CAD which is absolutely insane. I got a fiat, the thing probably wasn't even worth that much. So anyways my cards won't accept a charge that much because it is indeed a charge. It's a "hold" but it is charged to your card. So anyways to drive away with this car I had to pay what ended up being $300CAD+ for insurance and still another $3000CAD+ being held on my card. I just traveled to multiple countries across Europe and Canada, not a single one pulled this. I still have the 554 pictures of this fiat on my phone because while it was refunded I'm just waiting for them to come back at me and try to steal it. It feels like a scam because it is but maybe they were happy with the $300 for insurance. The fiat itself was starting to have squeaky brakes when I picked it up and by the time I dropped it back it was full squeak. A fine car overall I suppose but I totally got ripped off and feel for anyone else who they did this to as well. The icing on the cake? I emailed them for documents because I had purchased insurance online when I booked the car, third party insurance which became null and void the second I was forced to purchase their insurance. To get a refund they wanted the receipt from when I dropped off the car stating the damage, etc. I did not receive this, so I emailed them, as of today it has been officially a month since I sent that email and have gotten zero response. Steal my money and then ignore me? Classy. Did get the other money I paid for insurance back as not everyone is as sleezy as this company thankfully.
As per the Hertz reply, if only they made that insane amount as transparent when booking. The fact that they don't says enough for me to know I will never book with them again.

10. juni 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Hi Emma, if collision damage waiver (CDW) is declined, you will be responsible up to the full replacement value of the vehicle including any expenses for towing, storage impound fees, an administrative fee, legal fees and a reasonable charge for loss of use. Regardless of whether CDW is accepted or included, all rentals are subject to a non-waivable excess for which you are responsible in the event of damage to the Hertz vehicle during the rental. If you decide not to purchase CDW, you will be required to provide a security deposit of € 5,000.00 at the start of the rental using your credit card. If this amount is not available on your credit card, you will have to purchase CDW or you will be refused a vehicle. Reliance on an external policy or eligible credit card for coverage will require documentation that this cover is applicable for the Republic of Ireland. To query any charges related to your rental please email customerservices@hertz.ie

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Lack of additional cost transparency

I recently rented a car through Thrifty/Hertz Ireland with a planned pick-up and drop-off at Cork Airport. Satisfied with the car and service, I called Hertz to extend the rental by eight days, making the total rental period 27 days. I also asked if I could drop off the car at Dublin Airport, and they said it was fine. The representative quoted an extension fee of approximately €160.

However, when I dropped off the car at Dublin Airport, I was surprised to be charged an additional one-way fee of about €150. The representative had not mentioned this extra cost. Unfortunately, I did not receive any written confirmation of the extension details.

Additionally, after my initial call to extend the rental, Hertz failed to register it correctly. I received a reminder email on the original return date asking about the car. When I called to clarify, they acknowledged my previous call but cited a system error.

This lack of transparency and administrative error is concerning. For others in a similar situation, ensure you get a detailed breakdown of all potential fees and always request written confirmation for any rental extensions when renting through Hertz in Ireland.

28. juni 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Hello Martin, out customer service team have a file open for your complaint and will reply once they have finished their investigation into what happened on this occasion.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Fraud and Lies

A clear change in how this branched has been managed following years of continuous business from my family and I.

A mark was visible on the car when we returned it. 90% of this mark was removed from a simple wipe. The remainder was
generously wear and tear or a mark so inconspicuous it couldn't be seen on any of the original photos or at all noticeable so was never recorded.

When I entered the operatives workplace to challenge the situation there was a pile of damage claims taller than my young child. This is clear money making tactics following changes in how this branch is managed.

For further context we have been renting cars from hertz at the this branch for over 20 years and have never had had a return inspection before so didn't feel the need to check the car with a fine tooth comb which is what I would have done with cheaper and what I would I have considered less reputable companies.

Charged £250 which I intend to challenge.

Fraud and Lies - This has really Hertz my pocket.

29. juni 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Hello James, this does not sound correct. Please provide your rental reference number for the charge of £250 to claims@hertz.ie who will be happy to review.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Where do I start

Where do I start. My van broke down and booked a van online. All good until collection. Held 500 quid but I presumed that anyway. 270 for hire for 4 days. Burnt a quarter tank of diesel dopey in a rush never topped up before return. I know my fault. Genuinely probably 30 quid at most to top up. Charged 87 euro plus 10.50 to have someone put it in!! Another 20 service location charge!! For what??? Wouldn't let me put my own insurance on the van cos they don't deal with AXA apparently. Had to take out there insurance. Anyway I suppose my bad for the diesel but they completely extracted the urine!! 10.50 for a lad that was on the payroll anyway to fill the yoke. Anyway rant over. Won't be back!!

27. mai 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Hi Vivian, all vehicles are rented full of fuel. We recommend that the vehicle is returned full on completion of rental. If the vehicle is not returned full we will charge for the refueling. The fee is clearly detailed on the rental paperwork signed at the start of rental. If wish to transfer your own comprehensive insurance policy onto the rental vehicle on a temporary basis you should check with your own insurance company. We must receive confirmation of insurance coverage in writing before we can release the vehicle.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

A scam to keep the deposit

So I rented a car cause my own broke down no real problems with renting it and collecting it but when I brought it back there was no one there at the rental desk only at the car sales desk. The man says oh he's not there but you can leave the keys, no problem I said and off I went only to get an email a few hours later to say I've been fined €250 for heavly soiled in the front now bare in mind the picture they sent me was a small but of blurt that would come off your shoes from getting in and out of the car and then to say smoking in the car which didn't happen. Wouldn't be recommending them to anyone I know unless you want to get the car fully valeted onsite before handing the keys back.

12. juni 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Hello Gearoid, we require some additional information to identify your rental and review your claim. Please email customerservices@hertz.ie with your rental reference number and the name of the main driver.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I’d happily give a score of 0 if I…

I’d happily give a score of 0 if I could!! What a con this place is in Dublin airport Ireland!
I booked a car online through the dollar.com website. Which falls under the car rental company Hertz. I was quoted £172.89 for three days use of a Nissan juke or equivalent. We were given an Opel crossland.
But before getting the keys to the car. I was rudely spoken to by a member of your staff at the kiosk. He was talking down to me regarding insurance on the vehicle for every day I had it. Which would have been €50 extra a day. Plus they would have had to put a deposit of £5,000 down on a credit card for me to be able to drive away with the car. Which in itself is a joke!! How they can justify adding these extra charges is beyond me.
Avoid at all costs!! If the price is too good to be true then it is!! As we discovered.

24. mai 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Hello Meredith, the rate you reserved was exclusive of cover. If you decide not to purchase cover, you will be required to provide a security deposit of € 5,000.00 at the start of the rental using your credit card. If this amount is not available on your credit card, you will have to purchase Collision Damage Waiver and Theft Protection, or you will be refused a vehicle.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Beware- feels like a scam

Beware! Avoid at all costs
I have used Hertz around the globe for many years. Never have I ever experienced such horrible service. When picking up the car there was no acknowledgment of my status. The check out process lasted 30 mins because the sales clerk kept trying to upgrade the car and sell me scam insurance. The car received had damage on every panel. I know for a fact we did not have any damage yet for the first time in my life I received penalties for a scratched tyre. I am certain this was existing damage. They are obviously income generating because they don’t actually invest in their fleet. Do not use the Hertz airport. I wish I read the reviews before I booked.

27. mai 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Hello Jovanna, our records show that you reserved through a third party website. To receive member benefits you must book direct via Hertz websites or the call centre. All vehicles are photographed prior to and post rental. The images of the damage are available online at www.hertzvpi.ie for queries related to damage please email claims@hertz.ie

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Robbed of my life's savings

Booked my Hertz's car a few weeks ago. Paid my bill of £257.82 for 3 days hire, I thought that's not bad. Got an Email back to say, when I pick the car up at Shannon airport I would have to pay £119.00 because I was leaving the car at Belfast, George best, city airport, Hertz charged me £140.97. plus another £30 for cross border fee, it's more insurance because your leaving Ireland and driving in another country, Northern Ireland. I was charged £63.00 for super insurance, are else I would have to use my credit card and you have to have £2,000 in your account, I didn't have that kind of money, so had to buy it. I have another payment of £37.80 a day, that's £113.40, what for I don't know. Then a location service charge £22.91, whatever that's for. Then Tax £50.00, then refuelling £99.00 plus file service charge £9.50. I wish I got paid that much for 5 minutes work. Total £528.78. Some how I got a voucher credit, I don't know were that came from, Maby it's to make you feel good for £161.53. So I paid out £257.82 on my mobile and £367.25 when I got to Shannon airport. All together £625.07.i wonder will I ever see a penny or cent go back into my bank account. I know I'll never use HERTZ again, ever.

24. mai 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Hello James, our records show that you booked through a third party provider. The one way fee from Shannon to Belfast is payable at the rental counter and not part of prepayment voucher. The third party has informed you that the fee is £119 which is in GBP. The charge was processed by us in euro €140.97 as this is the local currency where the fee is payable. Location service was included in the prepay amount and not an additional charge. All vehicles are provided with a full tank of fuel and a deposit is taken for this fuel. When the vehicle is returned fully fueled the deposit is released back to the card. To query any charges or for a detailed invoice of charges processed by Hertz please email customerservices@hertz.ie for your prepayment voucher you will need to contact the third party to whom you made the reservation.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Hertz at Knock Airport - A cautionary tale

When we arrived at Knock Airport, we had been delayed and the rental company we had hired from had closed early and not left any keys. We asked at Hertz and the Location Manager (James Connaughton) could not have been more helpful. He sorted us out despite it making him late leaving.

Wind the clock forward a week and on returning the vehicle, the returning inspection guy "found" scratches on the vehicle that I certainly couldn't see. I took my own photos and there was nothing to see. Although he claimed scratches on multiple panels, he said that he'd do me a favour and only charge me for one panel repair which was over €1,200 euros. As I had a plane to catch I signed the exit form and commented on it that I could not see any scratches at all. I took my own photos, blew them up, and still couldn't see anything.

When I said that I would dispute the charge, he advised that he'd fill out a new form (and dispose of the one I had signed) and charge me three times the amount for 3 panels ! Outrageous. Hertz have sent me their evidence photos and you can see absolutely nothing on them, except the finger of the agent pointing to something invisible. I will, of course, formally dispute the charge, which has remained at 1 panel.

So, what I never understand about companies is how they can employ customer facing people who give you a great experience, abd then on the back end, people who seem to be there only to destroy your faith and trust in the organisation.

I can't make up my mind whether this is sharp practice or poor practice, but I certainly left with a bad taste in my mouth and wondering if there's a money making element to this for the individual concerned.

I won't be using Hertz again and i travel extensively, that goes without saying.

25. mai 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Hello Clifford, sorry to read about your rental return experience. I see that you have contacted our claims team who deal with damage queries and they have rectified the issue. If you need further help please respond to the claims team directly.

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Resolution at last!

I wanted to provide an update to my complaints. I spoke to P in Customer Service and I must say, P was highly professional and clearly customer focused. The matter has been fully resolved and indeed, it has exceeded my expectations.

16. mai 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Great to hear that P was able to assist and find a resolution.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

What a horrible experience

What a horrible experience, got robbed by this company. Got a 3 days rental, the car came with a warning on dash, steering assistance not working and a crackling noise in the front wheel. We returned the car in the next morning because we didn’t feel safe to travel. We got no money returned, not even for the remaining 2 days that we didn’t use, not even for the insurance. Call them, the employee didn’t let me finish my sentences and hang up on me, very rude.

12. mai 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Hello Marina, we were unable to locate any rental records under your name in our system. In order to assist you further, we kindly request additional details to properly identify your rental. Please send us an email at customerservices@hertz.ie, including your rental reference number and the name of the main driver.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Simply appalling behaviour by the…

Quite a staggering reply. Not a mention of the appalling customer service, not the slightest hint of an apology.
Let me be clear on the complaint. You have clearly formed an agreement with economybookings.com to allow them to reserve car hire from both Thrifty and Hertz. You accepted this contract which was paid for in advance of attending the Hertz counter in Dublin. On offer by the same company was fully comp cover which I bought and paid for up front. Only to be met by these two jokers who acted like hard sell merchants as if their commission depended on it. At £26/day it is an extortionate amount to charge. Upon arrival at your counter and following the dreadful encounter with your untrained rude colleagues, you accepted that the rental had been paid for but you chose not to acknowledge the insurance cover provided. If you don’t want them to sell insurance cover on your behalf, then you should brief them accordingly and then they would not sell insurance on behalf of Hertz/Thrifty. The fact is that they did accept the booking and they did offer full insurance cover on your behalf. At what stage do you get to pick and chose which part of that contract, i.e. accept the car rental but selectively refuse the insurance cover?
I presume the full cover is optional as it was forced upon my wife the evening before. We could have chosen to decline full cover and stick with the basic CDW. But your hard sell colleagues forced it through.
Kindly advise?

Simply appalling behaviour by the manager and the inept Josh. Downright rude and dismissive, totally unwilling to assist with the genuine and valid complaint.
I suspect it is a franchise of Hertz as the genuine Hertz team would never behave in such a distasteful manner . I left the counter totally bewildered as to why they feel it acceptable to laugh and wave at a client they have just ridiculed and dismissed. This is not the first time I have witnessed this behaviour from the Hertz team at Dublin Airport. They behave like double glazing sales men, eager for their commission on forcing fully comp insurance on a booking that already had full cover and paid in fFull prior to arriving at the airport.

7. mai 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Hello Gerry, we do not sell full cover online. It is only available at the rental counter. If you purchased a reimbursement policy through a third party then Hertz are not party to that agreement. As per our rental terms debit cards are accepted however, to collect your vehicle, you must either produce a credit card in the driver's name to support the excess or include our Super Cover to your rental agreement.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Unbeliavably rude woman behind the…

Unbeliavably rude woman behind the counter. Systems are down and she's snapping at customers and talking down on them.

24. april 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Hello Sara, we would like to help. Please can you advise which location you are at? Or email customerservices@hertz.ie with your rental reference number.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Rented a car from hertz in Edinburgh in…

Rented a car from hertz in Edinburgh in early march. Paid upfront for the rental and also paid anything outstanding upon leaving the car back. Have just now been charged €119.10 which there is no email confirmation of what it’s for. Contacted customer services who cannot find record of the charge. Have to wait for 7/10 days for them to look into it. Surely a company should be able to find charges that they have made without having to take so long to look into it. Will not be using again regardless of the outcome of their search.

7. april 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Hello Benny, we are a Hertz franchisee in Ireland. We have no access to international rental information. If you contacted us for details about a foreign rental then we need to go out to the renting country on your behalf to request the information. We Hertz Ireland have not charged you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Van Booking

Booked a van with Hertz Ireland to travel from Ireland to Germany to transport furniture for my daughter, after being assured that travel outside to continental Europe was permitted provided breakdown insurance was taken out. I was then quoted the associated hire costs and confirmed the reservation. I then proceeded to book the ferry crossings, breakdown insurance, and hotel reservations. Ten days before the scheduled hire/sailing date, Hertz contacted me to inform that they don't allow the vans to travel outside Ireland and the UK and abruptly cancelled the booking , stating that the agent I had dealt with was new to the job. No apology offered, no suggestions or help offered to find alternatives and no offer of compensation for the ferry booking and other expenses incurred. I don't blame the inadequately trained sales agent - the problem lies with the disastrous management of this company in Ireland.

Update : - I have sent on the booking reference number and associated details. For the record, I had otherwise pre-arranged a booking for travel outside Ireland until this was abruptly cancelled, as described above.

12. mars 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Hello lclear, this does not sound like our normal service. Vehicles are not permitted to leave the island of Ireland unless otherwise prearranged. Please email customerservices@hertz.ie with the reservation reference and the name of the renter. We will investigate your experience.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Appalling customer service

I was provided with a vehicle that had a defective tyre pressure light which came on about 60km down a motorway. I came off the motorway to a service station to check, but no apparent issue. On returning the car, the mechanic said "Yeah, sometimes those lights just come on". I asked the receptionist where I could raise this issue, and was advised "By email". No email address was provided. So far, I have been promised a response by a deadline which has not been met. The customer service & quality of communication is just appalling.

Edit: Dear Hertz,

Paul has indeed been in touch. His response addressed only the technical issue of the TPMS but not the abysmal customer service received. The focus purely on the technical matter and failure to address the main substance of my grievance simply exacerbates the issue. The TPMS issue is minor; the customer service failing is far more of an issue.

21. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Hello David, we would like to help. My colleague Paul has advised that he has been in contact with you about this matter. Please reply to Paul if you have further concerns.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid at all costs- was charged a…

Avoid at all costs- was charged a processing fee of €42 for a parking fine which is ridiculous. Taking the absolute p:ss charging this just to send an email regarding it.

16. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hertz Ireland

Svar fra Hertz Ireland

Hello Customer, as the renter you are fully responsible for all road fines or other consequences of the violation of traffic regulations, parking orders or prohibitions, or any other laws or regulations, during the rental. When we are notified of a traffic contravention, our rental terms state that we can pass the details of the customer who was renting the vehicle to the relevant authority so it can pursue the payment of the fine directly. The administration fee is charged to the customer for this service.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv