Banner for AUTODOC - Ireland

AUTODOC - Ireland Anmeldelser 

1 421
•
TrustScore 4 av 5

4,1

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Vorrei ringraziare l'addetto del servizio clienti di Autodoc che mi ha seguito nella gestione del mio ordine. È stato estremamente gentile, paziente e preparato. Ha risolto il mio dubbio in pochissimi... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ho scontato una problema con un ordine però risulvato servese assistenza e grazie tanto Mariano che è stato aiutato bene è riservato la problema senza fatica e lui molto bravo e se risponde subito è d... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ho avuto un problema con un acquisto e sono stato seguito da Mariano, che si è dimostrato fin da subito estremamente cortese, disponibile e professionale. Ha ascoltato con attenzione la situazione e... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Great prices on branded parts. Downside, i received a number of damaged items in my order and wow is it a process to process a return, never mind the refund! So, if you're lucky enough to get your... Vis mer

Selskapet har svart


Informasjon om virksomheten

Om AUTODOC - Ireland

Skrevet av virksomheten

AUTODOC is the no.1 online car parts shop in Europe. We share your passion for cars and help you save money on car repairs.

Autodoc App Autodoc Site Autodoc Club YouTube

What we are known for:

Our customer-focused approach. Our support team is made up of qualified professionals who speak 23 languages and are always ready to help in any way they can.

Market scale and scope. In the 17 years we have been on the market, we have acquired 13 million satisfied customers in 27 European countries. We ship over 35,000 orders a day.

Our product range. We offer over 4 million products for more than 166 car brands from world-renowned manufacturers.

Affordability and cost benefits. AUTODOC is an online platform with fair prices and a variety of special offers and sales.

Multi-platform services. Customers can search for car parts quickly and easily using both the website and app. See for yourself how cost-effective and convenient the process of purchasing car parts can be.

Expertise in car repairs. You can find more than 3,000 car part replacement tutorials on our YouTube channels.

Contact us FAQ

Kontaktopplysninger

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

1k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

På Trustpilot legger vi vekt på bidrag fra faktiske personer. Denne virksomheten kan imidlertid også bruke KI-verktøyet vårt til å lage utkast til svarene de gir.

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,1

Alle anmeldelser

(1 421)

662 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible service, selling used parts as new, and accounting fraud! Stay away!

Terrible service, selling used parts as new, and completely unfair billing practices! Stay away!

My experience dealing with Autodoc turned into a complete nightmare and a month of my car sitting idle without being able to drive normally.

Warranty denial: A Hella brand starter that only drove 15,000 km (with a normal lifespan several times longer, original starter drove 115,000 km) broke down. The company denied the warranty, simply hiding behind a calendar period and completely ignoring the tiny actual mileage of the part.

Sent used part instead of new: As a replacement, I ordered a new Magneti Marelli starter. Imagine my surprise when the part arrived dirty, with signs of installation and clear signs of wear on the main gear (bendix)! Support eventually acknowledged that the product was defective, but the very fact that they knowingly send worn junk to a customer is outrageous.

Incomplete order: In the same order, they shorted a wrench (promised to "send later") and sent brake pads without key anti-squeak shims (also promised to send later). Complete warehouse chaos.

Total ignore of the customer: I explicitly requested a call and a conversation with a manager 3 times to properly resolve this situation, but the company simply ignores the request, continuing to send template boilerplate replies from the first-line support.

Unfair financial recalculation: When I requested a replacement for another brand (Valeo), they issued an additional invoice for a surcharge of €41.60. At the same time, they performed a flawed tax manipulation: they subtracted the cost of the previously purchased product excluding VAT from the cost of the new product with VAT (undervaluing the refund for their own defective product). Simple math and their own invoices prove an attempt to overcharge the customer for their own mistakes.

Support drags out time for weeks with template boilerplate, doesn't solve the problem, and only creates new difficulties.
If you value your nerves, time, and money, use other, more reliable auto parts suppliers. Here you will only get a headache.

6. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til AUTODOC - Ireland

Svar fra AUTODOC - Ireland

Hello Din Bens,
Thank you for taking the time to share your feedback.
We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We would like to assure you that we value you as our regular customer and appreciate your continued trust in our company.
Regarding the warranty claim, we would like to clarify that the warranty period for the part had already expired. You may also contact the manufacturer directly to verify the warranty conditions and their decision regarding this matter.
We sincerely regret that you received a part with signs of previous use. However, after you contacted us regarding both the incomplete package contents and the part showing signs of installation, we immediately offered available solutions and replacement alternatives.
We have carefully reviewed all invoices and calculations, and they were issued correctly. As you subsequently chose a different brand and a more expensive replacement part, an additional payment was required to cover the price difference.
Regarding your communication with our company, our manager remained in contact with you throughout the entire process and your case was handled accordingly.
We are an international automotive parts retailer with many years of experience, and we always strive to provide professional service and find the best possible solutions for our customers.
We sincerely regret that this situation caused inconvenience and hope that we will have the opportunity to provide you with a better experience in the future.
Best regards,
AUTODOC Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Worst Experience Every!!! Steer Clear!!!

This has been the worst experience ever.
My initial order was dispatched on July 1st, 2026, but it went missing during transit after being in transit for over two weeks. It reached DPD in Athlone and then disappeared, and I am still awaiting my refund from Auto Doc.

To replace the lost items from my first order, I placed a second order that was shipped on July 16th, 2026. This order has also been in transit for nearly two weeks, even though DPD indicates that the transit time should be around four days.
It has now been stuck at the local depot for the last four days with no indication of delivery time, despite multiple assurances from DPD that it would arrive "today or tomorrow."
To make matters worse, it was marked as damaged by DPD this afternoon. I suspect my second order will not be delivered, and based on my current experience, I anticipate a lengthy wait for my refund from Auto Doc.

Auto Doc relies on DPD for shipping and urgently needs to switch to a more reliable carrier.
It feels like a complete scam that they readily accept your payment, but when issues arise, Auto Doc's customer support informs you that you must wait indefinitely for them to open a case and have another department "investigate." They do not proactively update you, leaving you to chase them and DPD for information.
Most of the time, I have been contacting DPD directly and then relaying their responses to Auto Doc. This should be the other way around; it’s absolutely ridiculous!!!

Until Auto Doc changes to a carrier that can actually deliver, I will not be placing any further orders with them.

In summary, get your parts elsewhere, as you may find yourself waiting weeks for delivery. That is, if your items are not lost or damaged in transit by DPD, and you will face an even longer wait to receive your refund from Auto Doc.

UPDATE:
Re my second order DPD says "the Parcel is completely damaged on arrival to the depot and contents damaged", so it is now being returned to sender.
So I placed two orders and one was lost in transit by DPD and the second was damaged by DPD and is being returned to sender.
That's a 100% failure rate!!!!
Steer clear of Auto Doc!!!

16. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til AUTODOC - Ireland

Svar fra AUTODOC - Ireland

Dear Pat!
We are very sorry to hear about this situation.
Please contact us at trust@autodoc.eu and clarify the details of the issue.
We will check everything and be happy to help you find a solution.
Best regards, AUTODOC Team

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Waited 10 days for a part

Waited 10 days for a part. I was given no idea of delivery time when I ordered. Items shop from eastern europe, so be mindful you may have to wait

23. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til AUTODOC - Ireland

Svar fra AUTODOC - Ireland

Dear Paul!
We're very sorry you were dissatisfied with our service. We're doing everything we can to deliver your order as quickly as possible.
Please contact us again. We look forward to welcoming you to our online store.
Best regards, AUTODOC Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner
Logoen til AUTODOC - Ireland

Svar fra AUTODOC - Ireland

Hello!
Thank you so much for your positive rating ⭐ We’re really happy that you’re pleased with your purchase and our service. We’d be glad to help you find the right car parts anytime 🚗💨
Best regards,
AUTODOC Team

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Good price/products (mostly) brutally slow dispatch

I've purchased many times from autodoc from multiple accounts (work and personal).
Great selection of products at good prices mostly, the option to enter VIN number is also a good idea to find the correct parts although I've been shipped incorrect parts that said would fit, always check part number reference or use the live chat and ask them directly if unsure.
Delivery to Ireland is woefully slow, I don't actually think it's the delivery I think it's internal processing for example I placed an order around 6 a.m. last Thursday, today Tuesday at 3:30 p.m. still not shipped this has always been the cases from a lot of orders, once actually shipped they arrive in a timely manner it's just getting to that point being a serious weak link.

I've had to return some parts autodoc did pay for this returns as the wrong parts were sent but it was a bit of a battle.

After all is said and done I would still recommend because of the selection of top tier or original parts with sometimes better than trade prices, also a big plus no unknown mystery manufacturer items like other places, but be prepared for up to 3 week delivery from order date usually 10-12 days.

16. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til AUTODOC - Ireland

Svar fra AUTODOC - Ireland

Dear Customer!
Thank you for taking the time to leave such a detailed review.
We appreciate you being a loyal customer.
We do our best to deliver orders as quickly as possible.
However, occasional delays do occur.
If we can be of any assistance, please contact us at trust@autodoc.eu.
We are happy to assist you with any questions you may have about purchasing from us.
Best regards, AUTODOC Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Azienda con ricambi di alta qualità a…

Azienda con ricambi di alta qualità a prezzi bassi, Molto bravi a coccolare i clienti...

17. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til AUTODOC - Ireland

Svar fra AUTODOC - Ireland

Ciao 😊 Frollo Ivan,
Accetti la nostra gratitudine per il tuo feedback e per l'attenzione al nostro lavoro.
Ci auguriamo di poter mantenere un rapporto di proficua collaborazione anche in futuro.
Cordiali saluti
Il team di AUTODOC 🚗💨

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Il Signor Mariano... pilastro importante di AutoDoc

Sono un grande appassionato di auto e molto meticoloso sulla cura della mia auto che ha già qualche anno sulle spalle, con più di CV 300 a cui sono molto affezionato e legato.
A tale proposito ho sempre cercato meticolosamente un’Azienda fornitrice di pezzi, che mi potesse supportare ed aiutare nelle mie richieste e scelte.
È d’obbligo rimarcare che già da parecchi anni sono un fedele e puntuale cliente della rinomata Azienda AutoDoc.
Un punto focale e fondamentale che mi ha fatto propendere per tale scelta, è la grandissima professionalità e disponibilità del Signor Mariano del “Controllo qualità servizio clienti”, il quale con una smisurata volontà professionale nel voler interagire con i clienti, ascolta le innumerevoli richieste, valuta meticolosamente come interagire, e trova sempre la soluzione a tutti i problemi tecnici posti dal sottoscritto.
È ormai un lungo periodo che mi avvalgo del suo sostegno alquanto professionale; sia quando gli pongo dei semplici interrogativi sui pezzi meccanici, sia quando ho bisogno di una riconferma su eventuali modifiche che vorrei apportare al “mio prezioso mezzo”, Mariano prende tutto il tempo che serve, eventualmente verifica ulteriormente per sicurezza, affichè mi sia data la risposta la più corretta e precisa che auspico.
Anche quando non tutto fila liscio come dovrebbe, perché i pezzi sono teoricamente consoni alla mia autovettura, ma alla fine non vanno bene, Mariano immediatamente interagisce per porre rimedio alle problematiche e ai relativi fastidi con un tocco da fuoriclasse.
Un meritato plauso e ringraziamento attento alla persona di Mariano, che con le sue specifiche conoscenze, capacità comunicative, pragmatismo, conclamata professionalità, e buonsenso, interagisce con il sottoscritto alfine di soddisfare tutte le mie richieste nella fornitura sia di ottimi consigli meccanici, sia di fornitura di pezzi meccanici di ottima qualità !
Grazie Mariano per l’ottima collaborazione e che il tuo operato alquanto professionale sia un grandissimo vanto per l’Azienda AutoDoc, ed un esempio da condividere con altri collaboratori di altissimo livello!
Con la massima stima.

20. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til AUTODOC - Ireland

Svar fra AUTODOC - Ireland

Ciao 🙌
grazie per il meraviglioso feedback!
Uno dei nostri valori principali è offrire un servizio clienti efficiente, professionale e sempre disponibile a soddisfare ogni tua richiesta. 🏆
Siamo a tua completa disposizione per qualsiasi futura esigenza.
Cordiali saluti,
Il team di AUTODOC 🚗💨

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Purchased parts and they arrived wrong…

Purchased parts and they arrived wrong for my vehicle .
I ordered front brake disc and pads .
Drop links .
Cv boot and rear brakes shoes and wheel cylinders.
Half the parts were incorrect .
For me to return the parts it will cost me 84 euro . Refund I am scheduled to get is 80 euro . Why should I be hit with the shipping charge ?? . Unless I get some compensation for this shipping or some support . This will be my last time I use autodoc . I am a regular customer but first time I've been hit with such a shipping charge as brake disc is one of the parts that was incorrect and they are heavy .

16. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til AUTODOC - Ireland

Svar fra AUTODOC - Ireland

Hello Express DIY!
Thank you for taking the time to share your feedback. We are sincerely sorry to hear about the difficulties you experienced with your order.
We understand how frustrating it is to receive parts that do not fit your vehicle, especially when the return shipping costs are so high due to the size and weight of the items, such as the brake discs. We appreciate that, as a regular customer, this experience has been particularly disappointing.
We would like the opportunity to review your case in detail, including the compatibility of the parts supplied and the return shipping costs, to determine whether there is a suitable solution available.
To protect your personal information, we kindly ask you to contact us directly by email at trust@auto-doc.ie and include your order number along with any relevant details. Our team will carefully investigate your case and do everything possible to assist you.
Thank you for bringing this matter to our attention. We value your loyalty and hope to have the opportunity to resolve this issue and restore your confidence in our service.
Best regards,
AUTODOC Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ringrazio l' operatore Autodoc Mariano…

Ringrazio l' operatore Autodoc Mariano che è stato gentilissimo e molto disponibile nel gestire la pratica di reso di un componente che si è rivelato non idoneo al montaggio sulla mia vettura.

17. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til AUTODOC - Ireland

Svar fra AUTODOC - Ireland

Ciao 😊 Maurizio Marconi,
Accetti la nostra gratitudine per il tuo feedback e per l'attenzione al nostro lavoro.
Ci auguriamo di poter mantenere un rapporto di proficua collaborazione anche in futuro.
Cordiali saluti
Il team di AUTODOC 🚗💨

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Delayed parts dumped outside without…

Delayed parts dumped outside without knocking—Zero customer service!
I am writing this review because Autodoc’s customer service is completely ignoring my emails and their live chat is utterly useless.My order (Order 172929162) was severely delayed in transit. To make matters worse, the DPD courier just dropped the box on my property today without ringing the bell, knocking on the door, or obtaining any form of delivery signature. Leaving high-value automotive parts unattended outside a house without the customer's permission is completely unacceptable and a breach of proper delivery procedures.The severe delay has already caused me significant inconvenience and disrupted my mechanic appointments. Now, I have been left with a dumped package and a retailer that refuses to respond to official complaints.I am demanding that an Autodoc manager contacts me immediately to resolve this. I want a formal apology and a goodwill discount voucher or a partial refund credited to my account for this terrible experience. If this is ignored, I will escalate a full chargeback dispute with my bank.
have just inspected the package left by DPD. The box is severely torn open with a massive hole in the corner, leaving the contents exposed and vulnerable to damage. This is completely unacceptable. I am uploading photos of this damaged delivery to my file. I expect immediate contact from senior management to resolve this with a substantial discount voucher or partial refund.

20. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til AUTODOC - Ireland

Svar fra AUTODOC - Ireland

Hello Mr Rodolfo!
Thank you for sharing your experience — we're sorry to hear about the issues with DPD, and we fully understand your disappointment.
We collaborate with DPD as a local company that promises quality service, but your situation shows that there is room for improvements. A quality control manager will contact you for a detailed review and assistance.
Thank you again for your feedback!
Best regards,
AUTODOC team

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Wrong parts shipped

Bought suspension parts for two different cars. The delivery took over two weeks to arrive.
The first car was a 2023 Renault and out of the six parts I ordered for it, only two would fit. Had to send them back, at a cost to me of €39.
The second car is a 2011 Volkswagen and all the parts were correct for it but the ball joints were missing the nuts. So now I have to go and find new nuts elsewhere.
So the savings I was making compared to other sites is all gone now due to sending wrong parts back and having to go and get parts elsewhere.
So I'm not impressed with the service and I will be sticking to the other part sites that I know and will deliver within 2-3 days. Wouldn't recommend.

11. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til AUTODOC - Ireland

Svar fra AUTODOC - Ireland

Hello John Curwin!
Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the delivery time and the issues you encountered with your order.
We understand how frustrating it must have been to receive parts that did not fit your 2023 Renault and to incur return shipping costs. We are also sorry to hear that the ball joints for your 2011 Volkswagen were missing the required nuts, resulting in additional inconvenience and unexpected expenses.
Please be assured that we take your feedback seriously, as providing the correct parts and a smooth shopping experience is very important to us.
Our Quality Control Manager will be contacting you shortly to review your case in detail and assist you further. They will investigate the compatibility issue with the Renault parts, the missing hardware for the Volkswagen ball joints, and discuss the available options to help resolve the situation as fairly as possible.
We appreciate your feedback, as it helps us improve our products and services. We hope to have the opportunity to restore your confidence in us and provide you with a much better experience in the future.
Best regards,
AUTODOC Team

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Factual timeline of a 14-day delivery delay and misleading customer support

I am sharing a factual timeline of my recent order to Ireland so other customers can set realistic expectations regarding delivery times and customer support communication.
July 7, 2026 – Order placed and paid for.
July 13, 2026 (Monday) – After several days of inactivity on the order, I contacted customer support. The representative explicitly assured me that the package would be dispatched within 24 hours and delivered to Ireland within 3 to 4 working days (making Friday, July 17, the promised delivery date).
July 13, 2026 (Monday, 19:29) – The shipping label was generated, but the parcel did not physically leave the warehouse.
July 15, 2026 (Wednesday, 01:49) – The official DPD tracking system updated, showing the parcel only just left the hub in Dobra, Poland. The system estimated delivery for Tuesday, July 21.
July 17, 2026 (Friday, 10:46) – On the day the package was guaranteed to arrive at my door in Ireland, DPD tracking showed the parcel was physically still at a depot in Aulnay-sous-Bois, France.
A total lead time of 14 days for shipping within Europe is highly inefficient for critical automotive parts. Furthermore, there is a clear disconnect between the specific dispatch and delivery guarantees provided by customer support on Monday and the actual, physical execution of the shipment.
This review is shared solely to inform prospective customers about the company's logistical standards and communication practices.

Follow-up review:
I am updating my rating to 3 stars after receiving the package.
On the positive side, the quality of the ordered components is very good (top brands like TRW, Jurid, JP Group) and the prices remain competitive compared to local Irish auto factors. Everything arrived undamaged and fully matched my vehicle specification.
However, the handling process leaves a lot to be desired. Taking up to 5 working days just to pack and ship an order is far too slow for an automotive supplier. Furthermore, the tracking system displayed confusing and inaccurate delivery estimates along the way.
To make matters worse, the outer cardboard box arrived completely soaked in motor oil. Since I did not order any fluids, this happened at the AutoDoc warehouse. Instead of replacing the damaged box, the warehouse staff simply wrapped the oil-soaked box in bubble wrap to conceal the mess before handing it to the courier. This made handling the parcel very messy.
Summary for fellow drivers: AutoDoc is fine for planned maintenance when you can afford to wait. But if your car is disabled, off the road, or requires an urgent repair, their overall process is simply too slow. Plan ahead or look for local alternatives if time is critical.

6. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til AUTODOC - Ireland

Svar fra AUTODOC - Ireland

Hello Lucas,
Thanks for your review.
We are sorry that you have such opinion about our services.
Please be informed that order processing time is 4–5 working days after the receipt of payment.
This information is indicated on our website - https://www.auto-doc.ie/services/shipping
The delivery time to Ireland is 7- working days and this is also indicated on our website- https://help.auto-doc.ie/categories/12/239/574
Please contact us at trust@autodoc.co.uk and provide your order’s details so we can check everything.
Best regards,
AUTODOC Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

AutoDoc is not only a handy way to find…

AutoDoc is not only a handy way to find good quality products but also a wide range of brands, budgets and disscounts. So far so good, I am happy so far and content with my parts and the delivery process and times. Thanks AutoDoc. I strongly recommend to give it a try guys :).

16. juli 2026
Logoen til AUTODOC - Ireland

Svar fra AUTODOC - Ireland

Hello SERGIO ENRIQUE MARTINEZ!
Thank you for your kind words and appreciation of the quality of our work😊.
Your feedback - is the best reward for us.
We are looking forward to seeing you in our online store.
Best regards,
AUTODOC Team🚗💨

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Sempre trovato la soluzione migliore…

Sempre trovato la soluzione migliore con Mariano e una persona eccezionale

14. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til AUTODOC - Ireland

Svar fra AUTODOC - Ireland

Ciao 🙌 Ervin Dervishi,
ti ringraziamo per il tempo che ci hai dedicato e per l’ottima valutazione.
La soddisfazione dei nostri clienti è impagabile, e la loro fedeltà per noi è il riconoscimento più prezioso.
Rimaniamo a tua disposizione per qualsiasi informazione o per supportarti nei prossimi ordini.
Cordiali saluti,
Il Team AUTODOC 🚗💨

Vurdert til 3 av 5 stjerner

I ordered recently a new clutch kit for…

I ordered recently a new clutch kit for my car and am still waiting for it. I choose "free delivery", forgot that this meant it would involve by boat in between. The part was needed as quickly as possibly as although I could still drive my car mainly locally, it was steadily getting worse so didn't want to take the chance driving to much.

I received the below:
"Thank you for your order no. 173027340 dated 07/07/2026. The invoice for your paid order is attached to this email."

Received below 09/07/2026 at 05.29 am:
"We have good news for you! Your order number 173027340, placed on 07.07.2026 at 11:13:57 has just been packed in our warehouse and is now ready for dispatch to: [My location in Ireland]."

However, after checking with DPD, it hadn't been sent out that day in Poland but a few days later.

When I complained that I didn't know which date to give to my local mechanic in order to book the car in to get fixed, I was then told Fri 17th. My mechanic doesn't work on Saturdays so if a late delivery, I can't ask him to fix it on the Friday late afternoon and have to drive there also.

I just find it too slow and should have probably read more of the reviews in advance which I do usually. The price was cheaper than any around and it would probably would work if it was a different part (not urgent) but it's just not worth the effort involved in having to constantly get back in contact as the tracking is not updated often enough for such a service. Mine has not been updated since 9th July.

I'm also not sure after reading these mixed reviews if I would order again. I think AutoDoc needs to seriously consider what difficulties are facing as it does put people off.

Anyway, I am hoping that it arrives earlier than the Friday so that I can contact the mechanic and that the part if OK when it arrives.

But I don't seriously think I would go through the hassle again guys.

UPDATED REVIEW 17/07/2026
After more back and forth on this and finding out that my parcel went from Poland to a depot in France where I was told it would sit for five days!! Doing what, admiring the scenary, a manager finally contacted me and I sent them the following comments.

As a customer:
I can't understand why deliveries or any transit does not take place even on Saturdays. It says somewhere, no deliveries on bank holidays so I kind of thought at least the rest of the days. But no, only Mon to Fri - sorry but I feel that this is ridiculous in 2026 and you will lose people.

I didn't expect that if I ordered the product at 11.00am on the 7th July and payment was taken for it, that it would take another two days to say that it was ready to ship (unless that wasn't true and it wasn't available at that stage). It was only one product in a box, not several to chase up from maybe a few depots.

To find that nothing happens over a weekend is crazy as here in Ireland Amazon's 3rd party drivers deliver even on Sundays.

When I then checked with the DPD office here, I saw that it had landed in that depot instead of coming across by boat, the girl said it will be there for 5 days(!!) and so, I see it is sitting there admiring the lovely scenery in France. Why is it just sitting there for 5 days? I was told that it would be early next week when I would receive the parcel, probably Tuesday 21st.

When I used the live chat one of the days, I spoke to a girl, I think she was French and complained. She asked if I wanted to request a callback from a manager. I said yes. I then received a call a while later and as soon as the guy started speaking, I asked him if he was a manager. He said no, he was a colleague. I said I was expecting a manager to call........ He annoyed me as I going through things with him so I had to hang up.

On some paperwork, there was a delivery date mentioned today, Thurs 16/07/2026 but the DPD office said it would be next Tuesday at the earliest.

What annoys me about this whole thing is that it takes too long in 2026 for this kind of thing. I actually remember this happened to me before, a few years ago and it was for a part I needed urgently as well. I swore then after complaining that I would never use the site again. But I forgot and since it was urgent and I am unemployed and wanted the cheapest price I could get, I went ahead and placed the order.

Anyway after complaining to the last manager, yesterday, the parcel mysteriously went on its merry way from France and I received it this morning.

I was offered EUR 10.00 of my next purchase but sorry, no thanks as I am not going to go through this again. Never again.

13. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til AUTODOC - Ireland

Svar fra AUTODOC - Ireland

Hello Mary,
Thanks for your review.
We are sorry that you have such opinion about our services.
Please specify what free delivery did you mean? We don’t have free delivery.
€17.95 - Delivery charge for orders below €150.00
€1.99 - Delivery charge for orders of €150.00 or more
As we see you paid for the delivery.
Please be informed that your order was dispatched from our warehouse on 09.07.2026
And if you check the tracking information you will see that o the same day in the evening parcel was collected by the courier.
Please note that the tracking information maybe not updated for a few days after dispatching.
That’s why new updates appeared only on 13.07.2026
Delivery time to Ireland is 7-9 working days, but it can be delivered faster.
Please check the tracking updates later, you will see when you parcel will be ready for delivery.

Best regards,
AUTODOC Team

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Great range of products at competitive…

Great range of products at competitive prices. Long delivery time however means that it is only suitable for planned maintenance.

13. juli 2026
Logoen til AUTODOC - Ireland

Svar fra AUTODOC - Ireland

Hi!
Thank you for your feedback 🙌 We’re glad that our service and products were appreciated 📦✨ We’ll continue working to make your experience with us even better 🛠️🧡
Best regards,
AUTODOC Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Spent €230 euros on an order

Spent €230 euros on an order, took 2 weeks for them to deliver, total joke. Better off paying more locally. Orders are sent from poland to Ireland.

10. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til AUTODOC - Ireland

Svar fra AUTODOC - Ireland

Hi TM!
Thank you for your review.
If you have additional details or questions, write to trust@autodoc.co.uk. We will be happy to answer your questions and help you.
Regards,
AUTODOC team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered bake discs and pads and a…

I ordered bake discs and pads and a service kit for a renault master
For some reason reason they sent 10ltrs of oil only on the day I ordered a week later the oil arrived but the rest of the order still has not shipped
I got dan on a chat and eventually someone else took over and said rest of the products would be shipped in 24 to 48 hours
Still hasn't shipped on 72 hrs now
This is not my first purchase but it will be the last

2. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til AUTODOC - Ireland

Svar fra AUTODOC - Ireland

Hello David,
Thanks for your feedback.
We are sorry to hear that you have faced inconveniences with the delivery.
Please contact us at trust@autodoc.co.uk and provide your customer ID details so we can check everything.
Best regards,
AUTODOC Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This company runs a little bit like a…

This company runs a little bit like a cartel, they have numerous websites through the world with all different names pretending they are competitors when if fact all the same. Any time I go onto any of the websites I get a prompt to download the app, even though I click on the X it still brings me to Google play to tryake me download it. And no it's not a glitch, it has been doing this for years. Now recently I asked to be emailed if a part becomes available and I have been getting spam emails. I went to the unsubscribe at the both of the email and guess what the link is broken so I can't subscribe. All signs of dodgy business.

9. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til AUTODOC - Ireland

Svar fra AUTODOC - Ireland

Dear Rob,
Thanks for your feedback.
We are sorry to hear that you have such opinion about our services.
Please contact us at trust@autodoc.co.uk and provide your customer ID details so we can check everything.
Best regards,
AUTODOC Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv