Really don’t like this franchise . Every experience I’ve had when either ordering or going to this place has been terrible . Customer service is always poor . Would not recommend nor eat again.
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Even 1 star is too much The delivery is late if it turns up at all when they answer the phone there is always some BS of a reason on why it is late Getting a refund is basically BS too as you can't... Vis mer
I just wanted to take a moment to recognise Ben at Papa John's, St James's Retail Park in Dover, for his genuinely exceptional customer service. I'd popped in after a rather stressful eve... Vis mer
Always lovely tasty fresh food. Never had any issues and are regular customers. We love all the food on offer as a family of 7.
Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Har ikke svart på negative anmeldelser
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Always lovely tasty fresh food
Always lovely tasty fresh food. Never had any issues and are regular customers. We love all the food on offer as a family of 7.
Great food and amazing prices.
Quick delivery and food still hot
Quick delivery and food still hot, tasty pizzas, couldn’t fault it, we ordered from the Long Eaton branch.
Thanks so much Ben! - St James RP Dover
I just wanted to take a moment to recognise Ben at Papa John's, St James's Retail Park in Dover, for his genuinely exceptional customer service.
I'd popped in after a rather stressful evening, feeling a little flustered, trying to sort something quick and easy for my children. I wasn't entirely sure what I wanted, was having trouble sorting the app, and was probably a little all over the place!
Ben was absolutely lovely from start to finish. He was patient, kind, incredibly helpful and so accommodating. He really knew his stuff too, taking the time to explain the different deals and prices, and offering to tailor the options to suit what I needed. Nothing seemed too much trouble, and he took the time to help me without making me feel rushed or awkward.
It might seem like a small thing when you're just popping in to order a pizza, but sometimes a little kindness and understanding makes such a difference!
It really is rare nowadays to come across such genuinely friendly, exceptional customer service.
I would really like this feedback to be passed directly to Ben and his management team, because he truly is an asset to Papa John's. I'll certainly be popping back in soon, and I hope he'll have heard about this recognition by then!
Thanks so much, Ben. Your kindness was genuinely appreciated!
Even 1 star is too much
Even 1 star is too much
The delivery is late if it turns up at all when they answer the phone there is always some BS of a reason on why it is late
Getting a refund is basically BS too as you can't get hold of anyone
They are crap and won't be using anymore
thank u delivery man sir
BIG thank u to our delivery man who actually called me every minute ten times and then waited patiently for me to call him back and then helped figure out a solution for me to collect the pizzas later as i ordered them for a time i was still in a meeting. thank u sir for not angrily dumping our pizzas somewhere.
pizza was ok.
Really don’t like this franchise
Really don’t like this franchise . Every experience I’ve had when either ordering or going to this place has been terrible . Customer service is always poor . Would not recommend nor eat again.
Sorry, but they've gone Sh!t!
I am at a loss as to what has happened to this company. Is it they sell franchises to anyone? PJ's was so good at one time. Just picked up our online order from Chester branch. Got there, was told one pizza was ready, but they needed to re-do the other. Took them home. One was correct, the other was the wrong base, and received what looked like stuffed crust, but had no filling. We ordered a thin Italian crust. Toppings were sparse to say the least. We counted 5 slices of mushroom on a large pizza. WTF? I used to love PJ, but I'm sorry, Dominos, who I used to hate are far better at what they do.
Seriously underdone pizza
Seriously underdone pizza, base was soggy apart from the crust,
and all the toppings were uncooked
C’est tellement top
C’est tellement top ! Je recommande à tous
Good feeling and appreciate the way the…
Good feeling and appreciate the way the talking to customers
Managers attitude poor, lack of care for customers and 3.5 hour wait for food. - “we can’t give refunds” - AVOID BICESTER
We ordered our food from the Bicester branch at about 6:40ish, and were keeping an eye on progress on the tracker. It got to 8:10 and the tracker had said it was out for delivery for around 30 minutes so we gave the restaurant a call. They informed us that the delivery was on its way and would be with us in 10-15 minutes. By 9pm we still haven’t received our order so we call them again. They were very argumentative. They tell us they’ve been out to deliver, the driver knocked on our door and tried to call by no one answered so they’ve brought the pizza back. I had zero missed calls, and we live in a bungalow where our front door is in our living room - no one knocked at all. My partner spent 20
Minutes trying to speak to the manager to sort this out as the customer assistant kept saying there wasn’t anything they could do anymore. That we could collect it if we wanted (we had had a drink and live in a village outside of the town so not possible). The manager kept trying to pass us onto the poor customer assistant who was trying to sort it as best as she could but the manager seemed too scared to talk to us. When we finally did get passed over to him, he hung up on us. We called back and the manager then kept trying to give us the delivery drivers phone number to ask him what happened - not our job?! He just seemed like he couldn’t be bothered and didn’t care at all. We spent £60 on this order and to be told “there’s nothing we can do” is unacceptable. We were told we couldn’t get our money back, we would have to call customer services to do that (which were closed) - meaning we couldn’t order elsewhere because we had no guarantee we would get our money back from them. After arguing to get our food to us for a total of 30 minutes they said they’d send the delivery driver back out to us. 10pm we received our delivery. Nearly 3.5 hours after ordering. It was obviously cold, so we had to heat everything up in the oven. It such a shame, Papa Johns has always been a favourite in our house, but I’m not sure it’s worth the effort or the money anymore.
Disappointed after many years order…
Disappointed after many years order food from then, order on Sunday food was come hard like stone and well overcooked not happened very often so I decided contact customer service sent email and 2 days later I get answer
Hi Lucas,
Thank you for getting in touch, and I am sorry to hear that you were disappointed with your recent order.
I am particularly sorry to hear that the garlic bread was hard and that the overall quality of the food did not meet the standards you have come to expect from Papa Johns. As a loyal customer who has ordered with us for many years, I completely understand your frustration.
Whilst we would typically offer a refund or replacement when an order does not meet our usual quality standards, we are unfortunately unable to provide either on this occasion as the order was consumed and the issue was not reported to the store at the time. Reporting quality concerns whilst the food is still available allows the store the opportunity to investigate and, where appropriate, resolve the issue directly.
As a gesture of goodwill, I have provided the following code for a free medium pizza:We are sorry that this order fell below the standards you rightly expect from us and hope that this gesture goes some way towards restoring your confidence in Papa Johns.
Thank you for taking the time to share your feedback with us, and please accept our sincere apologies for the disappointment caused.
Kind regards,
Laura Bristol
Papa Johns Customer Service
They offer me not refund cos all food went to bin and I didn't manage to take photo of my order before I start eating food was stone hard and end up in bin wast money and time im very disappointed how They treated customers not recommended Papajohns to anybody
Poor, never again
Used to be great. The store closed and was reopened. Delivery is now done via Uber, one order I had they messed up the order/delivery drivers and *I* had to tell the manager how to resolve it. If I didn't say anything I wouldn't have got my food at all. So bizarre. I accidentally ordered again recently; they forgot ingredients, the pizza didn't taste fresh and nice, it tasted off like there was soap or something. I didn't finish it. Few hours later - diarrhoea for 12 hours followed by temperature/fever and now several days of stomach issues and pain (still on going). Contacted them, their report form has questions to try pin symptoms on something else by asking what you ate prior as a "get out card" for them. All I had in response so far is "sorry" but they need to investigate first... Lost me as a customer and making sure I don't forget that fact by blocking them on my network and phone. Dominoes or your local takeaway is 10x better tasting nowadays and none of the issues - and if you do have an issue - they sort it there and then.
What a disaster
What a disaster! Order a pizza,
Very late over 50mins.
Delivery driver went to the wrong address, mails away from me.
He told me his english is very bad.
Called papa johns for a refund, the manager said no as I orderd it from Just eat.
I asked to email paypal for a refund.
Time to stop using papa johns, if they are now using delivery drivers who can't read postcodes or maps
y’a pas mieux que papa johns
y’a pas mieux que papa johns , franchement j’ai eu une très belle expérience pour une première fois, et les personnels ont été très gentil avec moi franchement faite y un tour vous n’allait pas le regretter 😭😭
Amazing experience
Amazing experience. First Time, I like it. Good job
Manager pratik was good
Manager pratik was good
Ordered from the Arnold branch a couple…
Ordered from the Arnold branch a couple weekends ago & told the man I would write a review but I was too late to do the survey :( but wanted to say not only was the food nice (I love papa johns it’s the best pizza in the world please never close again) but the man who was in the shop on 12/09/26 in Arnold was so lovely. Very kind man & very kind pizza I will deffo order again. Rung me to let me know my pizza was ready & I was shocked at how quickly it was done! All the food was still hot when I got there. Sorry I was too late for the survey :( but you are amazing, hope you see this or whoever looks at the surveys
the manager gave us coupons and was…
the manager gave us coupons and was very welcoming. tge pizza is very delicious too!! they have good music choices and the overall dining experience was great.
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.








