Dutch Expat Shop Anmeldelser 

266
•
TrustScore 3 av 5

2,8

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Op hun internet staan veel Nederlandse items. Enkele producten stonden er niet bij, maar via de AH link is ook dat gelukt. Bezorgdienst ging geheel volgens plan en ruim op tijd bezorgd. Contact met de... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Purchased simple items and paid 40 euros for next-day shipping. Did not hear anything from the company for days. Contacted them, they took several more days to respond, and upon response I replied wit... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

29-7 besteld en 6-8 in uitstekende staatin Griekenland ontvangen. Héél zorgvuldig ingepakt en heelhuids aangekomen. Ik vroeg vrienden in Nederland om snoep en levensmiddelen op te sturen, maar Dutch E... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

piszą , że mam problem z bankiem swoim bo przelew do nich nie dotarł .Kontaktowałam się z bankiem ze strony mojego banku przelewu dotarł na konto !! NIE polecam , wpłacając swoje ciężko zarobione pie... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Dagligvarelevering
  2. også i
  3. Matvaregrossist

Skrevet av virksomheten

Dutch Expat Shop offers you over 25,000 typically Dutch and typically Belgian products with worldwide delivery and the lowest shipping costs!


Kontaktopplysninger

2,8

Middels

TrustScore 3 av 5

266 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 17 % av de negative anmeldelsene sine

Bruker vanligvis over én måned på å svare

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,8

Alle anmeldelser

(266)

32 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Dertien dagen

Alles kwam in goede staat aan, pakket deed er 13 dagen over. Maar nu kunnen we genieten van o.a brintapap.

9. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Never buy from this company

Never buy from this company. Never respond any emails. No tracking number was given. Very bad customer service. Ordered the formula since 06/23. It’s been two weeks and nothing.

7. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dutch Expat Shop

Svar fra Dutch Expat Shop

hi :) we replied your email immediately and has sent you your tracking number. Your package is waiting at customs now and will be delivered soon. Please check your spam / emails and you will see that we replied fast :)

Kind regards,

Dutch Expat Shop

Vurdert til 4 av 5 stjerner

zeer goede site

alle producten waren zeer goed verpakt en zijn heel aangekomen, er ontbraken enkele producten, maar deze zijn nabezorgd, we kunnen nu genieten van Nederlandse en Belgische producten

1. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good and quite fast service

Good and quite fast service. I placed an order on 30 of May and received the goods 7 days later. Best thing is that i finally have my source for Dutch delicacies !

7. juni 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Stay away from this company - they are dishonest!

Stay away from this company otherwise you will not receive everything you purchased and would be called a thief and a liar. I purchased 30 bottles of Karvan Cevitan. I received 28 bottles and contacted them on the very same day. I even sent them every possible picture you can think of, most importantly the weight of each box which they sent. It said 14.5kg x 2 boxes giving a total of 29kg. Each bottle weighs over 1kg so basic maths will confirm that without any boxing & packing the bottles alone weigh over 30kg. Added to that each bottle was individually bubble wrapped placed in a sealed plastic bag, all placed in a box able to hold this weight with two pieces of thick Styrofoam on both the top and bottom before being sealed. But after some rather stupid emails from a lady called Sophie, I got a message telling me that I was a thief and a liar but as she wasn't interested in getting into it, she was refunding me for my 2 bottles. Take from that what you will.
After reading their reply saying I got all bottle in packaging that weighed far less than it should with the right order meaning I can't count, their office can't weigh and the courier like to receive less money for their courier services. Nothing to do with them! Customer services 0%. I would have preferred my full order but I would have been happy with a refund which did not include being called a thief and a liar and explained how I was 2 bottles down and the weight was less than it should have been. Happy to include the weight evidence so you can all see how this company operates.

5. juni 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dutch Expat Shop

Svar fra Dutch Expat Shop

Dear Angie, thanks for your review. We succesfully shipped and delivered your packages. You have told us that you miss 2 bottles which can be a mistake from our side. I have checked the weight of your package with Postnl, i have checked our administration and i have checked our stock. All of these shows me that your packages must contain all items. I have asked you to check again your package and again you told me that you still miss two bottles. So we have refunded 2 bottles now, but you are still not happy with this solution as you still want the 2 bottles. In our opinion, to avoid further discussions about who is right or not, is a refund the best sollution as you are fully compensated now and we do not have to make extra costs for the shipping as we did not do anything wrong. Thanks a lot for your understanding and enjoy the products :)

PS: we never called you a thief but we just checked your order and there is a gap what you got and what we shipped. We always do a check when customers miss products as many other customers take advantage of it to get free products. Sometimes we make mistakes and then we solve this by refunding the missing / damaged products and sometimes the customer can make mistakes (counting wrong / ordering wrong). In this case it is not clear what happened so we have chosen to refund you the 2 bottles, so you are fully compensated now. Luckily most of our customers are satisfied with this solution which is for both parties the best solution so is our opinion!

Thanks anyway and have a nice day.

Kind regards,

Dutch Expat Shop

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Formula close to expiration date

Mamas be aware this seller ships a formula close to expiration date. I ordered Hipp UK in February, received beginning of March and formula expiration date is May 19.Their customer service didn’t notify me about expiration date I think it would be reasonable to avoid this situation and the formula wasn’t on sale( paid regular price). I discovered late May 21 cause Who could think I have 2,5 months to use all 4 large boxes of the formula. Emailing back in forth with this company they said I could contacted them as soon I received my package I could send them the formula back to get a refund ( shipping cost on my expenses as per email) so they could resell the formula to other costumers. What about other customers and what are they going to do with pretty much expired formula??? Now nothing they can do. Very frustrating especially when you are trying to plan ahead. I ordered only 4 boxes but if you placed order for bigger quantity. No way I could return this formula cause the shipping cost to send back to them is 200$ from Canada. This experience costs me about $200 and a lot of wasted time. It is a lot for not working mama.

1. juni 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dutch Expat Shop

Svar fra Dutch Expat Shop

Dear Viktoriya, thanks for your review. You have ordered 4 months ago and we succesfully delivered your products within 4 business days. All products had an expiration date of at least 3 months which is quite long! We do not know the purpose of your purchase, we can not know when you order the products in February that you need this 3 months later. How can we know about this? If a customer order products from us we expect that they need the products immediately and not for the future. I will advise you to order next time smaller quantities and order again later when you need again the products.

Furthermore, our customers always have - regarding the European law - 14 days the time to ship the products back for a refund but not after 3 months. We you did not contact us sooner that you only need a part of the baby formula with these expiration dates? You have never contacted us earlier, only now, more than 3 months after your purchase.

Thank you for your understanding and have a nice day!

Kind regards,

Dutch Expat Shop

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible

Terrible! Terrible! Ordered my baby formula on the 18th of May and today May 30th nothing has arrived!
Paid $70 for 2-day shipping and nothing!
Don’t order or buy anything from this place!

30. mai 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dutch Expat Shop

Svar fra Dutch Expat Shop

Dear Malis, thanks for your review. It always takes time to deliver packages, especially now due to covid and stricked rules nowadays by your customs / FDA. What i can see now is that your package has been delivered succesfully! Enjoy your products and kind regards,

Dutch Expat Shop

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Baby Formula

With this stressful time of a formula shortage I am understanding there are issues.

Was very lucky to find Loulouka formula on their website. Arrived today neatly packed and sealed.

Would recommend them in this difficult time of finding formula anywhere.

12. mai 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dutch Expat Shop

Svar fra Dutch Expat Shop

Dear Kristen, thanks for your review. We have received your order on 4 May 2022 and we shipped your order 1 day later which is very fast as it takes normally 3 business days to prepare orders. Then it was shipped to the USA and was waiting at customs for 3 days which is normal at the moment. Now, 12 May 2022, the package arrived at Postal office and will be delivered today or tomorrow. So we did not do anything wrong, did not lie and did our best to ship this product as fast as possible. Thanks for your understanding.

Kind regards,

Dutch Expat Shop

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Heb al 2 keer besteld.En ben zeer…

Heb al 2 keer besteld.En ben zeer tevreden over snelle levering.Binnen 4 dagen goed bevroren aangeleverd.
Ook andere hollanders hier vonden het prettig dat men alle spullen zo kunnen bestellen die ze hier niet kunnen krijgen.
ook zij gingen dat nu doen.
Nico Spaan

30. april 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk, heb veel besteld bij dutch expat shop van snack tot aan bevroren producten, alles kwam snel (binnen 5 werkdagen) binnen en perfect ingepakt en helemaal niet gesmolten of nat. Er miste 1 product maar nadat ik het had aangegeven kreeg ik per direct me geld terug. Ga zeker nog eens bestellen.

Harry, Ierland

29. april 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Voor herhaling vatbaar

Ik heb bij een aantal bedrijven Nederlandse producten besteld en de beslissing om de Dutch Expat Shop te proberen is heel duidelijk de allerbeste gebleken. Alles in perfecte conditie en supersnel ontvangen!

25. april 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv