TIMES24 UK LIMITED Anmeldelser 

99
•
TrustScore 2.5 av 5

2,7

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

ABSOLUTE THIEVES Accidentally drove thru Drop Off lane @ LGW North at 01:11 whilst trying to find Express Pickup CarPark6 Level4. Exited Drop Off lane 01:12 (had to stop at RED light Pedestrian Cro... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I made a mistake causing me to enter the gatwick drop-off zone twice, incurring two charges. I explained the matter to TIMES24 and somewhat to my surprise they agreed to refund one of the charges as a... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I tried to pay over 10 times on the portal and on the phone line. I spoke to an agent who put the fine on hold for 2 weeks but even when she tried to take payment over the phone it would not accept an... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

We encountered a situation where we had made an error which incurred costs not of our making. The way the company resolved the issue was excellent and prompt. Their customer service handling was very... Vis mer


Kontaktopplysninger

2,7

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

99 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 46 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av to uker

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,7

Alle anmeldelser

(99)

98 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

As an update to my review of 30/09/26

As an update to my review of 30/09/26, I am pleased to report that TIMES24 have refunded the £60 extorted from my partner for accidentally entering their Money Box (Drop Off Zone)
The power of Trustpilot reviews is impressive !
Would suggest others suffering the same ENTRAPMENT make a lot of noise about it because without a fuss being made, these thieves will just keep your hard earned money.
Despite refund, the matter is being taken further anyway. Hopefully it will become very uncomfortable for TIMES24

25. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 4 av 5 stjerner

My auto pay didn't work

My auto pay didn't work.
I paid online but did not receive a confirmation receipt and was worried.
Contacted Times via chat Keith was very helpful by confirming my payment and send me a receipt

27. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Had an issue due to being lost at…

Had an issue due to being lost at Gatwick, had been charged 4 x drop off. Emailed the people to say 3 of them 4 were accidental as I was lost looking for the hotel that was inside the terminal. Roslyn was so very helpful and im forever grateful 🙏

29. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

It can easily win top 10 worse service…

It can easily win top 10 worse service for parking! Government should go after companies like these.

28. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TIMES24 UK LIMITED

Svar fra TIMES24 UK LIMITED

Hi Senel, thank you for sharing your feedback. We are very sorry to hear that you had a poor experience. We would love the opportunity to understand exactly what went wrong and make things right, so we have requested more information from you in order to do so.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Brilliant Customer Service from Eve!

I spoke to Eve today regarding an issue with a parking charge that had been passed to Trace. After a frustrating experience with Trace, Eve was an absolute pleasure to deal with.
She listened to everything I explained, was incredibly kind and helpful, and actually took the time to look into the situation. She was able to withdraw the case from Trace and let me pay the original £60 charge, which I really appreciated.
I just wanted to leave this review because Eve genuinely made a stressful situation so much easier. If I could leave more stars or a tip for service I would! I hope her managers see this because she deserves the recognition. Thank you, Eve!

28. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

One of the worst experiences of paying…

One of the worst experiences of paying a parking ticket , only Sutton council come close. Attempts to pay were all declined, due to an error on their website. Attempts to contact Times were ignored, had to try again following day as ticket was no longer being recognised. When I finally got through, the operator headset was.picking up every background noise in her office. For a company that represents one of our most prestigious airports, I find this quite staggering and shameful. Finally paid!

26. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

I wrote in to request a refund as I…

I wrote in to request a refund as I paid for 24hours parking but my train was cancelled and the ringo app wouldn’t give me a refund so I wrote to Times24 and just over a week later got an email confirming a full refund which im grateful for.

26. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Disgusting behaviour

Apparently my 70 year old mum had received letters and a charge for using the drop off zone in Gatwick south according to a debt collection agency who she has received a letter from. My mum has never received any letters and now the debt company are demanding £170 . The day in question was a nightmare of a day trying to find our multi storey car park that we had paid for after a stressful trip where the car tyre had blown. The signage at Gatwick is complicated and there were a few times wrong turns were taken. Apparently the car had been seen entering and exiting over a 2 minute span however wording on signage is that it is £10 for 10 minutes not up to 10 minute but for 10 minutes. No letter was ever received from Times 24 UK (if so my mum would have contacted them straight away as things like this stress her out). Absolutely criminal behaviour so disgusting

28. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

**Subjectparking charges

**Subject: Formal Appeal Against Parking Charge – Genuine Mistake and Extremely Brief

I had legitimately booked parking at Gatwick Airport from 17 July until 30 August 2026\. The information provided to me instructed me to follow the signs for the “Summer Special” parking, where I understood I would drive to the car park, hand over the keys and proceed as instructed\.

When I arrived at the airport on 17 July, I dropped my wife and children at the South Terminal\. Shortly afterwards, my wife received an email from Tunisair informing us that our flight had been changed to the North Terminal\.

I then became confused while trying to locate the correct car park and followed the road incorrectly\. While trying to find the appropriate route and parking area, I inadvertently entered the bus lane\. This was a genuine mistake and was not an attempt to avoid paying for parking or to gain any advantage\.

I would also like to clarify the circumstances shown by your camera evidence\. According to the information provided, my vehicle entered at **16:42:50** on 17 July 2026 and exited at **16:43:58**, meaning the total time was only **1 minute and 8 seconds**\.

I did not park and leave my vehicle on a red route as suggested\. I had to stop briefly because the area was extremely busy and I could not safely continue driving without first working out where I needed to go\. I waited for a safe opportunity to proceed\. I then sought assistance from the car park staff, who directed me to follow the signs for the Holiday Park\.

There was no intention whatsoever to stop unlawfully, park, or misuse the restricted area\. I had already paid for airport parking and had every reason to follow the correct route to the car park\. The circumstances were caused by a last\-minute terminal change communicated to my wife by the airline and the resulting confusion over the airport’s signage\.

I therefore ask you to take into account:

- I had already made a genuine booking for airport parking\.
- The terminal was changed at short notice by the airline\.
- I was attempting to locate the correct car park\.
- The stop lasted only **1 minute and 8 seconds**\.
- I did not leave the vehicle parked and unattended\.
- I subsequently sought assistance from airport parking staff and followed their directions\.
- There was no intention to avoid parking charges or deliberately use a restricted area\.
- The circumstances were a genuine mistake rather than deliberate non\-compliance\.

I am also extremely concerned by the appeal process\. Your correspondence states that if an appeal is unsuccessful, I can appeal again, but if that second appeal is unsuccessful, the full charge becomes payable\. From a customer’s perspective, this creates a situation where exercising the right to appeal carries the risk of a significantly higher financial liability\. I would ask you to explain clearly the legal and contractual basis for this process and why a customer should be penalised for exercising their right to challenge a charge\.

I have cooperated fully and provided evidence explaining what happened\. Given the extremely short duration of the stop and the exceptional circumstances, I respectfully request that the charge be cancelled\.

I look forward to receiving a proper response addressing the specific points above rather than a generic rejection.

30. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TIMES24 UK LIMITED

Svar fra TIMES24 UK LIMITED

London Gatwick's approach roads are subject to Red Route restrictions, which are in place to help maintain the safe and efficient movement of traffic around the airport. Red Routes are clearly identified by red road markings and accompanying roadside signage advising motorists that stopping is prohibited except in designated areas. These restrictions are particularly important given the high volume of traffic using the airport's road network and the need to ensure emergency access routes, bus services and general traffic flow are not obstructed.

The restrictions apply to all vehicles, regardless of the reason for stopping, unless the vehicle is within a designated parking, drop-off or authorised waiting area. Enforcement action is therefore taken where a vehicle is observed stopping on a Red Route.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Drove through Gatwick drop off zone in error

I made a genuine error of driving through the Gatwick drop off zone,having missed the exit sign.I explained the circumstances and asked the company customer service guy to look at the time stamps. He very kindly gave me the benefit of doubt as a gesture of goodwill How refreshing to find a company employee with a sense of empathy.👍👍

20. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Beware !

Be very wary of this company. Husband paid for parking to go on a business trip at Gatwick then received a fine saying he'd parked wrongly for whatever reason (one wasn't given) despite him having proof of the parking payment. He appealed and heard nothing for weeks then he suddenly gets a abusive letter from TRACE debt collectors stating it's now £170 and he pays or goes to court. He's has all the evidence to substantiate his appeal so he wrote back to this company with the evidence and chose to bcc himself and to add a read and delivery receipt. He's sent this on a Sunday and received an automatic response from the read/delivery receipt stating that the email was 'immediately deleted without being read at the company's server -in Monrovia???!! This feels like a scam rather than the actions of a bonafide ISO compliant company as you might expect from an airport parking contractor.

31. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TIMES24 UK LIMITED

Svar fra TIMES24 UK LIMITED

We're sorry to hear how strongly you feel about your experience.

Times24 operates the parking service at Gatwick Airport on behalf of the airport and is required to enforce the applicable parking terms and restrictions. We appreciate that customers may disagree with a particular charge or restriction, but our team is required to apply the relevant requirements consistently.

In addition, Times24 is a legitimate parking operator and what you have shared regarding the read receipt response is very concerning. Could you please forward the automatic response email to appeals@times24.co.uk for us to investigate, as all of our servers are based entirely within the UK and EU and we would like to investigate it in line with contractual obligations with our server providers.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I had a pre booked long stay parking…

I had a pre booked long stay parking but satnav routed us wrongly and I had to pass through drop off point and I have contacted the online help desk and explained the situation and they really helped me and understood the situation, I really appreciated the hard work assistance helped me with.

21. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good Service

Had an issue with a vehicle Reg on our account and got a massive fine , long story short, I contacted and spoke to a guy by the name of Ron, he was professional, polite, helpful and sorted the problem out quickly. Very happy with the service. Thank you for your help Ron

18. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Legal theives

It appears that they work alonside the "meet and greet" people to catch you when they deliver your car back.
Straight fine and always a rejection of the reason even when the vehicle has only stopped for one minute and it was not you who was driving !!!!!!

18. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til TIMES24 UK LIMITED

Svar fra TIMES24 UK LIMITED

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience.

We would like to clarify that we do not work alongside or have any affiliation with the meet and greet operators referred to in your review. They are a separate business and operate independently from us.

With regard to the charge you have raised, this will be reviewed again in light of the circumstances you have outlined. We will consider the information available to us before reaching a final decision.

We appreciate you bringing this to our attention.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Times Parking SHIT SERVICE

We received a fine from Times Parking. When we phoned to pay it, the machine could not find the Parking Charge Number that is on the top right hand corner of the fine!! We have tried and tried. Emailed our query to be told there is no match. Phoned the number given only to yet again be met by a brick wall. Written to Times Parking, but NO RESPONSE!! Now, received a huge demand from trace debt recovery!! Tried phoning - but you’ve probably guessed. There is nobody to talk to. What the hell should I do now????

17. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

My PHV got wrong PCN at PHV parking -Gatwick

I received 3 pnc for parking in taxi waiting area and I wrong them Times24 and explained to them that my vehicle is a taxi and gave them my Gatwick parking account for frequent use.
My appeal was apparently ignored; I did not get any reply from Times. Now they have sent me to Trace Debt Recovery for non-payment.
I have tried to call the headquarters but to no avail.
I have no choice but to contact my solicitors to rectify this.
Case 431398052; 431398023/331398049

16. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv