Dogslanding™ Anmeldelser 

286
•
TrustScore 4 av 5

4,0

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

This is the 5th blanket I've purchased for my 4 dogs. They like to lounge on one where ever it is placed. Each dog has their own favorite. I decided I needed another one if one is in the wash, that wa... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Its been over a month since I placed & paid for, my order. I have yet to receive it & all emails to customer service have not resolved & in fact, barely acknowledged my emails. After 2 weeks, fina... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My products were very delayed - BUT their customer service representative was very responsive and remained diligent in trying to track and report any updates to me. I ordered 2 items - when both were... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I live in one of the areas of the US where the post office address and physical addresses are different. My order was shipped to the physical address and ended up undeliverable. Dogslanding was gr... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Dyreutstyr

Skrevet av virksomheten

We are dedicated to creating the most comfy, unique and innovative dog products to spread health and happiness around our pawesome best friends!


Kontaktopplysninger

4,0

Bra

TrustScore 4 av 5

286 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,0

Alle anmeldelser

(286)

9 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Horrible service and quality

Horrible service and quality

1. mars 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dogslanding™

Svar fra Dogslanding™

Hi Jose,

Thank you for sharing your feedback. We're truly sorry to hear that you had a negative experience with our service and the quality of our product.

Your satisfaction is our top priority, and we take your concerns very seriously. We would appreciate the opportunity to resolve this matter for you. Our customer service team will reach out to you directly to address your concerns and find a suitable solution.

Thank you for bringing this to our attention.

Warm regards,
Karen - DogsLanding™ Happiness Customer Service

Vurdert til 3 av 5 stjerner

I did not like the strapping on…

I did not like the strapping on product. Dog and bed slip off couch.

23. april 2024
Logoen til Dogslanding™

Svar fra Dogslanding™

Hi Caren,

Thank you so much for sharing your feedback! We're really sorry to hear that you're having issues with the strapping on our product, and that your dog and the bed are slipping off the couch.

Proper installation is super important to ensure everything stays in place. The straps are designed to hold the product securely, and the non-slip bottom should help keep it from moving. We'll be reaching out to you via email to help resolve this and make sure everything is set up correctly.

We want both you and your furry friend to be happy with our product, and we appreciate you leaving this review for us to have the chance to make things right!

Warm regards,
Karen - DogsLanding™ Happiness Customer Service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

My order was confirmed on 4/24

My order was confirmed on 4/24. It's now 6/5 and I do not know the status. I've made two inquiries. One response will ship 5/24. Didn't ship. Second inquiry 6/3. Response: let me check with warehouse and shipping. Still no response and no product. Currently uncertain as to the legitimacy of this site and their ability to provide advertised product.

24. april 2024
Logoen til Dogslanding™

Svar fra Dogslanding™

Hi Ed,

Thank you for reaching out and for your patience.

I apologize for the delay and any inconvenience this has caused. After reviewing your order, we discovered that our current shipping partner is unable to ship to your location. As a result, we have had to cancel your order.

We sincerely apologize any frustration this has caused. We are continuously working to expand our shipping capabilities and hope to be able to ship to your location in the future.

Your order has been cancelled, and you should see the refund reflected in your account shortly. If you have any further questions or need assistance, please feel free to reach out.

Thank you for your understanding.

Warm regards,
Karen - DogsLanding™ Happiness Customer Service

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Disappointed in fit

I was disappointed with how the beds fit the sofa. The backs would not stay in place so they were always falling down. I think with the right type of furniture this would work well. My dogs didn't care for it though.

21. april 2024
Logoen til Dogslanding™

Svar fra Dogslanding™

Hi Jeanne,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that the beds didn't fit your sofa as expected and that your dogs didn't take to them.

We want to inform you that our PuParadise Couch Cover comes with a 99-day warranty period. To help resolve your concern, we'll first check how it works with your sofa. We'll be reaching out to you via email to gather more details and provide assistance.

If it turns out that the product still doesn't work for you, we'll be happy to issue you a refund.

Thank you for your understanding and patience. We're committed to ensuring you and your pets are happy with our products.

Warm regards,
Karen - DogsLanding™ Happiness Customer Service

Vurdert til 5 av 5 stjerner
Logoen til Dogslanding™

Svar fra Dogslanding™

Hi Margaret,

Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you and your furry friend are loving the new dog bed.

If you have any questions or need further assistance, please don't hesitate to reach out. We appreciate your support and are delighted to have you as part of the DogsLanding™ family!

Warm regards,
Karen - DogsLanding™ Happiness Customer Service

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Received product

Received product. It was as described. It fits well on my couch. My dog seems to like it. It’s of good quality. The communication from the company was confusing and sparse regarding shipment and delivery. It was ordered 3/20, promised in April. Got an update email saying it was going to take longer than expected though there was no update as to how long or when it might ship. hence only 4 stars.

6. mai 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dogslanding™

Svar fra Dogslanding™

Hi Margaret,

Thank you for taking the time to share your experience and for the positive comments about the product itself. We are thrilled to hear that the product fits well on your couch, that your dog enjoys it, and that you are pleased with the quality.

However, I am sorry to learn that our communication regarding shipment and delivery did not meet your expectations. We aim to be transparent in our communications, and as stated in our confirmation emails, the standard shipping time for orders is typically 7-13 days on average. We apologize if this was not clear or if updates were not as timely or informative as they could have been.

We appreciate your feedback as it is essential for us to enhance our service. If there are any further details you'd like to discuss, or if there's anything else we can do to assist you, please feel free to reach out. Your satisfaction is very important to us, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Thank you again for choosing DogsLanding™, and we look forward to making your next experience a five-star one!

Warm regards,
Karen - DogsLanding™ Happiness Customer Service

Vurdert til 3 av 5 stjerner

I ordered a jumbo dog bed

I ordered a jumbo dog bed. It took over a month to receive it. I stated that it has a non-slip bottom it does not. I have a leather sofa and it showed pictures of the bed on a leather sofa. The side straps do not hold on to anything.

15. mai 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dogslanding™

Svar fra Dogslanding™

Hi Kimberlie,

Thank you for taking the time to share your feedback and concerns regarding your recent purchase. We sincerely apologize for any confusion and the delay in receiving your order.

Typically, our standard shipping time is 7-13 days in average. However, the item you ordered was on preorder, and the expected shipping date for preordered items was posted on our product page for transparency. We apologize if this was not clearly noticed, and we understand the frustration caused by the wait.

Regarding the issues with the non-slip bottom and the side straps, it's important to note that the effectiveness of these features can sometimes depend on how the product is placed or positioned. We'll send you a private email to give you some tips regarding this :)

We are here to ensure your satisfaction and resolve any issues with our products.

Thank you again for your feedback, and we look forward to assisting you further.

Warm regards,
Karen - DogsLanding™ Happiness Customer Service

Vurdert til 1 av 5 stjerner
Logoen til Dogslanding™

Svar fra Dogslanding™

Hi Caroline,

Thank you for your feedback, and I apologize for any confusion or inconvenience you experienced regarding the delivery of your order.

I would like to update you that your order was delivered on May 7. We have also reached out to you privately via email to ensure that everything is in order and to address any further concerns you might have.

We are committed to improving our communication and service to ensure that your experience with us is nothing less than satisfactory. Please check your inbox for our email, and do not hesitate to respond if there are any additional issues or questions you might have.

Thank you for your patience, and we look forward to hearing from you to confirm that everything is now resolved to your satisfaction.

Warm regards,
Karen - DogsLanding™ Happiness Customer Service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

My dog didn't like the smell of the beds…

My dog didn't like the smell of the dog bed. I washed it and she still doesn't like the smell. She wouldn't even lay on it. It didn't wash well, either.

I bought 2 of these, trying to find someone to take them off my hands

20. mars 2024
Logoen til Dogslanding™

Svar fra Dogslanding™

Hi Helena,

I'm sorry to hear that your dog didn't take to the new dog bed as expected. Your feedback is valuable to us, and we appreciate you reaching out to share your experience.

Regarding the smell, our products are typically made with materials that are safe for pets and undergo quality checks to ensure they meet our standards. However, we understand that each pet has its preferences, and some may be more sensitive to certain scents.

Have you tried airing out the dog bed in a well-ventilated area? Sometimes, allowing the bed to air out for a few days can help reduce any lingering odors.

If you're still experiencing issues with the smell or the washing results, please let us know. We're here to assist you and explore potential solutions, whether it's finding a different product that suits your dog's preferences or facilitating a return.

Thank you for your understanding, and we look forward to resolving this matter to your satisfaction.

Warm regards,
Karen - DogsLanding™ Happiness Customer Service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

WARNING - 30 Night Guarantee is not Real

WARNING - 30 Night Money Back Guarantee is fake!

I am writing to express my disappointment in the information I recently received regarding your 30-day money-back guarantee policy. I find it troubling that, despite the guarantee, I am required to cover the cost of international postage for the return of the product.

As a loyal customer who has made a significant investment in your product, I am unsatisfied with both the quality of the product and the guaranteed service provided. Regrettably, I have decided not to return the product and will discontinue my relationship with your company.

23. april 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dogslanding™

Svar fra Dogslanding™

Hi Soni,

I sincerely apologize for any disappointment you've experienced regarding our 30-day money-back guarantee policy. Your feedback is incredibly valuable to us, and we regret that we couldn't meet your expectations in this instance.

We understand your concerns about the international postage for returns, and we are actively working on improving our returning process to make it more seamless and convenient for all our customers. Your insights will be taken into consideration as we continue to enhance our policies and services.

While we respect your decision not to return the product, we want to express our regret that we couldn't achieve your satisfaction. Please know that we value your loyalty as a customer, and we're committed to making your experience with us better in the future.

If there's anything else we can do or if you have further feedback or inquiries, please don't hesitate to reach out. We're here to assist you in any way we can.

Warm regards,
Karen - DogsLanding™ Happiness Customer Service

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Return

We were not expecting the item we received. The company was very easy to work with us to resolve this issue.

10. april 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dogslanding™

Svar fra Dogslanding™

Hi Rob,

Thank you for your feedback!

We're sorry that the item you received was not what you expected. However, we're glad we could work together to resolve the issue.

We also appreciate your kindness and cooperation throughout the process.

Have a wonderful day!

Warm regards,
Karen - DogsLanding™ Happiness Customer Service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Buyer beware. Satisfaction guarantee is bogus

The bed is nice but didn't work for the location we needed it. It is also a fabric that really made my puppy want to chew it up. I tried to return it based on the satisfaction guarantee. They require you to ship it back to ITALY!!!!! And pay for the freight yourself. That really should have been disclosed. So they give you a 50% credit to keep it which is cheaper than sending it back and getting full credit

20. februar 2024
Logoen til Dogslanding™

Svar fra Dogslanding™

Hi Kelly,

Thank you for sharing your experience with our product.

We're glad to hear that you found the product nice, although we understand that it didn't quite meet your specific needs in terms of location and your puppy's behavior. Some dogs may need a little time to become accustomed to their new environment, but they usually adapt and settle in with time. If you reach out to our support team at info@thedogslanding.com, they can share some helpful tips that have worked for many of our customers in similar situations.

We also apologize for any disappointment regarding our return policy. We strive to be transparent with our customers, and our return policy, available on our website, outlines that products need to be returned to our designated warehouse for a refund, with customers responsible for the return shipping costs. The return address can vary based on where you ordered from, and we communicate this information via email upon request.

If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to help.

Best regards,
Karen - DogsLanding™ Happiness Customer Service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I would not recommend the bed

I would not recommend the bed. It is poorly made and not as thick as the pictures online. When I tried to return it, I was told that I would need to send it to Italy. I was offered 50% of my money back since the shipping would be so expensive. To me this seems like a scam to keep 50% of what I paid. The bed will be donated to a shelter at this point. Will never buy from this company again!

12. mars 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dogslanding™

Svar fra Dogslanding™

Hi Karen,

We're truly sorry to hear that you weren't satisfied with the product you received.

We understand the inconvenience of returning items, and we aim to make the process as seamless as possible for our valued customers. Hence, to help make things easier for you, we offered the 50% partial refund, allowing you to keep the product. Many of our customers have found this policy to be helpful, and it's clearly stated on our website.

Please know that we are continually striving to enhance our offerings and provide an exceptional experience for all our customers.

As mentioned in our email exchange, we are taking steps toward opening a warehouse in the US to facilitate faster shipping and easier returns.

I hope this explanation sheds light on our commitment to customer satisfaction. Rest assured, we're diligently improving our product line and services with each passing month.

We still look forward to the opportunity to serve you again in the future.

Best,
Karen - DogsLanding™ Happiness Customer Service"

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Easy to purchase

Easy to purchase online, sent an email with the tracking info and received the item very quickly. My dogs love it!

11. mars 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dogslanding™

Svar fra Dogslanding™

Hi Rho,

Thank you so much for your wonderful feedback! We really appreciate it :)

Best regards,
Karen - DogsLanding™ Happiness Customer Service

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Super Soft and Durable

Took a while to arrive and a bit hard to cram the bolster into the cover but super soft, the dogs love it and has stood up to their digging

20. januar 2024
Logoen til Dogslanding™

Svar fra Dogslanding™

Hi Nancy,

Thank you for your feedback!

It sounds like the difficulty might be due to the extra filling we use to provide maximum comfort, which your dogs have been loving so far! Here's a tip: Try aligning one side of the zipper first and gently work your way around.

We also appreciate your patience with the delivery, and we're glad it has stood up to their digging.

If there's anything else you need or need further assistance, feel free to reach out to us -- we're happy to help! :)

Warm regards,
Karen - DogsLanding™ Happiness Customer Service

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I was a little hesitant in ordering…

I was a little hesitant in ordering since there are so many scams out there, but ordering went through and delivery did not take that long. It arrives very wrapped up in thick package and you can't believe a pet bed is wrapped in it. My dog absolutely loves it and she is allowed on the couch now ;) My dog is 3 years old now so she is over the chewing of her beds phase. I have a leather couch so it slips a little, but I just adjust it for my dog with no hassle at all.

4. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dogslanding™

Svar fra Dogslanding™

Hi Carla,

We appreciate you taking the time to share your experience with us!

We're especially glad to hear that your furry friend loves the bed.

If you ever need anything, we're here!

Warm regards,
Karen - DogsLanding™ Happiness Customer Service

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Terrible quality

Terrible quality! Bought two beds and a blanket. Within weeks, our small dog had ripped the zippers on both beds and the inserts are sticking out. Also, the inserts are a huge pain to get into the cover. Do not recommend.

15. august 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dogslanding™

Svar fra Dogslanding™

Hi Jenny,

We're sincerely sorry to hear that the quality of the products did not meet your expectations.

It would have been ideal if we had the opportunity to address your concerns before the rating was given as we have not received any email from you regarding your concerns.

If you had reached out to us via email about this, we would have been absolutely thrilled to help you out by providing a replacement cover as per our warranty terms.

As for the installation difficulty, it might be due to the extra filling we use to provide maximum comfort for your dog. Here's a tip: Try aligning one side of the zipper first and gently work your way around. The extra fluff is designed to give your pet the ultimate comfort, but it can be a bit of a snug fit initially.

Nevertheless, if there's anything else we can help you with, feel free to reach out to us.

Best regards,
Karen - DogsLanding™ Happiness Customer Service

Vurdert til 4 av 5 stjerner

My dogs just looked at and had no…

My dogs just looked at and had no interest. I tried several times to get them to play, no interest. Might be great for some dogs, just not for my dogs.

Great customer service.

24. desember 2023
Logoen til Dogslanding™

Svar fra Dogslanding™

Hi Winna,

A great, big and furry thank you for updating your review!

We love all of our customers dearly and your feedback really warms our hearts. We’re glad to hear that we were able to improve your experience.

Best reagrds and have a nice day,
Karen - DogsLanding™ Happiness Customer Service"

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv