Split My Fare Anmeldelser 

1 354
•
TrustScore 4.5 av 5

4,6

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Split My Fare customer support has been great! In one occasion I had to change dates request refund, Richie helped me with my request, it was really easy, super fast response, unlike some other platfo... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Customer service was very efficient via email and after getting a doctor's note I was able to get a refund minus a £5 admin fee. Richie was very responsive. Thankyou.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I always use Split ticketing for all my travels but now I know why i'll never use another site. I had a terribly disrupted journey this week - which meant I had to abandon my onward travel to m... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Love this company. You deal with human beings in customer services rather than ‘computer said no’! Thank you Richie in particularly for being understanding. A great company who I will continue to u... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Togbillettbyrå

Skrevet av virksomheten

Find the cheapest train tickets in the UK with our split ticket search. We split your journey into separate tickets, you travel on exactly the same train.


Kontaktopplysninger

4,6

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

1k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av to uker

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,6

Alle anmeldelser

(1 354)

92 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

UNFAIR AND MISLEADING

THEY DO ALL CAN TO TRY KEEP YOUR MONEY IF HAVE TO CHANGE/ CANCEL JOURNEY…Booked and paid for train ticket but due to unexpected news of family illness within few days, had to change ticket and destination at much greater cost, so seen ‘amend journey’ but this ONLY if exactly same destination! So even though paid a lot more as further destination can NOT amend so they keep ALL COST of original ticket paid plus paid 3 times more for new journey/ ticket ! ( feel this would be a common reason to change ticket which why they do NOT allow so can KEEP more money from customers!)
So then go to cancel original ticket (and is before journey so in their timeline, and can see I not collected tickets etc) for refund AND provided evidence which they state ‘ SUGGEST’ doctors letter. I provided actual medical notes ( screen shot which doctors practice said would be best, quickest and free way) as proof so what better! BUT NOW SAY MUST BE DOCTORS ACTUAL WRITTEN LETTER! So will NOT refund unused ticket!
Feel their site information is MISLEADING! They would know a doctors private letter is costly and take time so know this would put customers OFF applying for refund, and they keep and profit whilst giving misleading security to travel with them!

17. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi Jane,
Thanks so much for your feedback.
We have to abide by National Rail rules regarding refunds, and as our refunds are audited we can't use discretion in this regard.
As such, replacement bookings must be from and to the same station as the original booking. Further we need a doctor's letter for medical refunds and are unable to use discretion in accepting any other form of evidence.
Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Help when needed

I had a problem with my pre booked rail tickets in the app. This led me to panic as travel was for the next day. (it was my mistake) I got in touch with Split My Fare, minutes later I'd had a response. This was really helpful and as a result was able to find my e tickets. Richie at SMF was absolutely brilliant and helpful. I'm really grateful for that. Split My Fare have been brilliant

17. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi,
Thanks so much for your feedback.
We are glad to hear that you rate our service highly and that you had a great customer service experience. We look forward to saving you money on your tickets again in the future.
Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Vurdert til 4 av 5 stjerner
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi Susie,
Thanks so much for your feedback, we really appreciate it. We are glad to hear you rate our service so highly and appreciated out customer service. We hope we were able to clarify regarding ticket types and look forward to helping you save money on your train tickets again soon.
Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I will always use split my fare!

Very helpful guidance speedy reply!
Helped in more than one circumstance. I always use split my fare!

11. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi,
Thanks so much for your feedback.
We are glad to hear that you rate our service highly and that you had a great customer service experience. We look forward to saving you money on your tickets again in the future.
Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I use them every week

I use the firm twice a week to book tickets. Literally any time I have a query about a ticket or need a refund they sort it for me straight away.

I can genuinely rely on them and know that my travel will be stress free. Great firm

4. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi Ryan,
Thanks so much for your feedback.
We are glad to hear that you rate our service highly, that you found cheaper tickets with us, and that you had a great customer service experience. We look forward to saving you money on your tickets again in the future and thank you for being such a loyal customer.
Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ticket not received but payment taken

I ordered & paid for a ticket which was unacknowledged and did not arrive. My son subsequently successfully ordered a ticket. The following day payment was taken from my bank account. No ticket was attached. I have now reported this to Split My Fare twice and requested a refund. I have yet to receive an acknowledgement or a reply or the money.

21. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi Jo,

I can see that we did not receive the first email you said that you sent, and we replied to the second email you sent and have had no reply. Could you please email me directly at pete@splitmyfare.co.uk and I will look into this personally.

Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ruthless and unreasonable. Everything that is wrong with the world.

Ruthless, uncompromising, unreasonable and truly awful people.

Richie was not too bad, but he hid behind a supposed complaints team and the National Rail as a pathetic excuse for not being able to refund my fare by 19mins. 1 hour is not a good time slot, especially when your customers are human!

You (plural) ruined my day. You contributed in a negative way to my life and I hope my money, which is tainted now, because of the suffering you brought, doesn't get you far. Enjoy my free money.

You are hated.

25. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi Asha,

We are sorry to hear that you were not happy with your experience booking with us.

The 1-hour window for refunds is a gesture of goodwill in case customers made an error with their booking. We encourage customers to check their journey during the booking process and at the confirmation stage.

We would encourage customers to book refundable flexible tickets if there is a chance you may need to claim a refund.

Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The promptness and value they provide…

The promptness and value they provide on enquiry is fantastic. Not to mention the savings I have made whilst using the app and web page! ££££

19. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi Max,
Thanks so much for your feedback.
We are glad to hear that you rate our service highly, that you found cheaper tickets with us, and that you had a great customer service experience. We look forward to saving you money on your tickets again in the future.
Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great website, great value

The website is clearly laid out an the fares are significantly cheaper than normal

27. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi Martyn,
Thanks so much for your feedback.
We are glad to hear that you rate our service highly that you like how our site is laid out, and that you found cheaper fares with us. We look forward to saving you money on your tickets again in the future.
Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great value and service

Really good, transparent prices, great value. The booking process is very easy and the options are clear. Customer care is excellent, very responsive, polite, understanding and very efficient. Shout out to Richie, who patiently sorted out a late amendment to my booking. I highly recommend Split My Fare.

10. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi Rosalind,
Thanks so much for your feedback.
We are glad to hear that you rate our service highly, that you found the booking process easy and had a great customer service experience. We look forward to saving you money on your tickets again in the future.
Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Saved me a fortune on my train ticket

Saved me a fortune on my train ticket. Easy site and they gave me great directions so I knew when to stay on the train (just the ticket that was changing) and when to get off. Will absolutely use again.

25. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi Anne,
Thanks so much for your feedback.
We are glad to hear that you rate our service highly and that you find it easy to use. We look forward to saving you money on your tickets again in the future.
Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good refund protocol

Had to get a refund for my train and Richie was very helpful

31. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi Tom,
Thanks so much for your feedback.
We are glad to hear that you rate our service highly and that you had a great customer service experience. We look forward to saving you money on your tickets again in the future.
Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The customer service was great.

28. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi Dave,
Thanks so much for your feedback.
We are glad to hear that you rate our service highly and that you had a great customer service experience. We look forward to saving you money on your tickets again in the future.
Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I enquired about a missing ticket and…

I enquired about a missing ticket and Richie in customer service was very quick to get back to me and help solve the issue. It was my mistake in any case, as I had used a different email address to my usual one. Thanks Richie!

22. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi Chris,
Thanks so much for your feedback.
We are glad to hear that you rate our service highly and that you had a great customer service experience and sorted your ticket. We look forward to saving you money on your tickets again in the future.
Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I'm glad I didn't let the bad reviews…

I'm glad I didn't let the bad reviews put me off I saved over 80£ on tickets. Will for sure use again. All I can say is try it for yourself. I'm a pleased customer

21. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi,
Thanks so much for your feedback.
We are glad to hear that you rate our service highly and that you found cheaper tickets with us. We look forward to saving you money on your tickets again in the future.
Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The buying of a ticket is so easy and…

The buying of a ticket is so easy and is better than having one straight through ticket. Same train multiple tickets but you save pounds. One trip I saved £60 from Scotland to Leeds . I bought a ticket and arrived at the station and found I could get an earlier train so I booked on the earlier train and requested a refund a few hours later all sorted. This is a company that seems to work to save you money and are there to help at any time. Try it you won’t regret it.

21. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi Paul,
Thanks so much for your feedback.
We are glad to hear that you rate our service highly and that you found cheaper tickets with us. We look forward to saving you money on your tickets again in the future.
Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Vurdert til 5 av 5 stjerner

User friendly and Simple to Use Website

The website is easy to access and intuitive to navigate and interact with. I'll continue to use it as Ive found it more user-friendly to engage with than alternative train websites.

20. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi,
Thanks so much for your feedback.
We are glad to hear that you rate our service highly and that you found it easy to use. We look forward to saving you money on your tickets again in the future.
Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Saved me £50!

Excellent website for finding the most economical train tickets. The conditions of travel are easy to read on the website and it was reassuring to know the train companies still have to honour your ticket in the event of delays, just as they would if you weren't fare-splitting. My split fare saved me over £50. Will happily use again.

25. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi Sue,
Thanks so much for your feedback.
We are glad to hear that you rate our service highly and that you found cheaper tickets with us. We look forward to saving you money on your tickets again in the future.
Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Vurdert til 5 av 5 stjerner

It’s really cheap and saved me a lot of…

It’s really cheap and saved me a lot of money on tickets. Literally saves at least £6 per travel

19. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi Fedora,
Thanks so much for your feedback.
We are glad to hear that you rate our service highly and that you found cheaper tickets with us. We look forward to saving you money on your tickets again in the future.
Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Brillant and easy to use.

There app. Is very easy and the prices are excellent, I would recommend it anytime.

15. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Split My Fare

Svar fra Split My Fare

Hi Michael,
Thanks so much for your feedback.
We are glad to hear that you rate our service highly and that you found cheaper tickets with us. We look forward to saving you money on your tickets again in the future.
Best wishes,
Pete
Founder - Split My Fare

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv