Nordik Recovery Anmeldelser 

112
•
TrustScore 4.5 av 5

4,4

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Went from having a very expensive clear light sauna 14 yrs ago that went with my house when I left … to this Nordik 2 man sauna. It arrived just amazingly packed!!! Very easy to put together with 2 p... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The two-person Nordik Sauna is a great purchase for anyone wanting to start their infrared sauna experience. I compared tons of full spectrum saunas and Nordik came out on top for included features ba... Vis mer

Vurdert til 2 av 5 stjerner

The product was delayed for months. When I finally received it - the glass was shattered. Was told a new pane would ship that week and instead it took another 3. The new package was missing the... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Purchased our 2 sauna in March and it arrived within 2 weeks of ordering. Very solid unit, heats up to full temperature and can only stay in about 20ish mins at full heat. Work up a solid sweat du... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Badstubutikk
  2. også i
  3. Badstue
  4. Dagspa

Skrevet av virksomheten

Nordik Recovery designs premium infrared saunas, cold-plunges and recovery tools built to support daily wellness, athletic performance, and long-term health. Rooted in Nordic traditions and engineered for modern homes, our products combine clean design, durable materials, and science-backed benefits to help you recover better and feel your best, every day.


Kontaktopplysninger

4,4

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

112 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 62 % av de negative anmeldelsene sine

Bruker vanligvis over én måned på å svare

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,4

Alle anmeldelser

(112)

113 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 3 av 5 stjerner

May 2026

Very frustrating start, but improving. I'm updating my review based on the ongoing experience. Note that Nordik are a small, growing company, so have a small staff.

May 2026 - I ordered the Prestige Cold Plunge and the 2 person infrared sauna. total around $10k

First the cold plunge. they don't tell you it weighs 240lb and is extremely difficult to move. It took me four days to get through to customer service who told me to use lifting straps. That didnt work for us after an hour of heavy work. We intend to have movers do it for us. I have suggested to them to provide the moving straps as a minimum with orders., but it needs to be clear that you need help moving this.

The sauna arrived a week ago- fairly easy to put together apart from the door where i had to re drill holes for one door bracket - a common issue it seems, but I gather they plan to change this design. The door magnet does not work given the positioning, and so the door wont stay closed. They are sending me an additional magnet to address this, but it is a design flaw.

Again, lack of communication and lots of stressful chasing. finally the owner called me and was pretty good about addressing concerns and seems to be addressing minor issues like - the instruction manual!

My biggest issue was the primary heat panels on the back wall didn't work. it turns out, they aren't faulty but the instructions were not clear in the booklet (they are also updating this). there are two knobs on the panel which appear to be volume controls for the speakers. they are not, they are for the heat and need to be on maximum.

The biggest issue is that customer services are slow, due to the growth in demand. they need to improve their information, FAQ's etc to reduce the need for customer service.

Overall a stressful week as i wasn't hearing back, but the issues weren't as big as we worried. much of this seems to be growing pains in a small company.

26. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

I love my sauna

I love my sauna! it is absolutely amazing! it checks all the boxes. There were some engineering issues that I had to repair, particularly with the glass door unable to stay closed. Otherwise it is perfect. I am thrilled!

26. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Updated Review


UPDATE:
Owner of company reached out to me after review received. Personal phone call to discuss issues from before and a full replacement of chiller. Very pleased with how my original issues were taken care of. Was professional and indicated that their team are really trying to mitigate issues from past by updating products and focusing on quality and longevity.

20. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

The product was delayed for months

The product was delayed for months. When I finally received it - the glass was shattered. Was told a new pane would ship that week and instead it took another 3. The new package was missing the door seal - took another 2 weeks to get that.

Customer service is awful - no one answers the phone, emails take forever.

Would recommend going with another company if you are looking for a good customer service experience.

1. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great customer service and product

The product is well built and really enjoy it. works fantastic. Had a small issue at the beginning but the company stepped up and sent me new parts with step by step instructions on how to replace it. After they sent the replacement items, the owner personally followed up with a phone call to ensure everything was working and i was happy. Would recommend this company to anyone looking for their products.

9. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid this company at all costs

Avoid this company at all costs. I waited 5 months for a very poorly made sauna that has a lot of issues and, after arguing and many many emails, the owner promised me a partial refund and then ghosted me. I am moving forward with a legal claim against this company. Do not even bother.

19. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nordik Recovery

Svar fra Nordik Recovery

Hi Shay,

We’re sorry this situation became so frustrating, particularly during the period when communication slowed down.

At the time, your case was being handled directly by one of our co-founders, who was temporarily away, which unfortunately resulted in a longer response time than it should have. We recognize that we should have ensured a smoother handoff and clearer communication during that period.

Once we reconnected, we worked with you to resolve the situation fully. Rather than proceeding with the partial refund that had initially been discussed, we ultimately provided a complete replacement sauna and addressed the outstanding concerns with your original unit.

We’re glad we were able to reach a proper resolution and appreciate the opportunity to make the situation right.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Faulty Product & Difficult Refund Process

Faulty Product & Difficult Refund Process

We are now on our second chiller from Nordik, and it has broken again. During a tech support call, Ali admitted that the first generation of chillers they manufactured were faulty and that he had been hired specifically to rebuild a newer version. He even suggested that we upgrade to the redesigned model.

After experiencing two defective units, we decided not to continue with Nordik, as the product simply isn’t trustworthy.

To their credit, they agreed to accept the return, but still charged a 10% restocking fee to cover shipping. In my opinion, restocking fees shouldn’t apply to faulty products, but we agreed just to resolve the situation.

After we shipped the unit back, communication became extremely difficult. It took over four weeks of repeated calls and emails just to get a response about our refund.

When they finally responded, the refund amount was incorrect, claiming we had agreed to a different figure. Once I emailed them a screenshot of the originally agreed amount, they resent the correct credit without any explanation.

Overall, this experience involved faulty equipment, poor communication, and a frustrating refund process.

11. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nordik Recovery

Svar fra Nordik Recovery

Hi Kristina,

We’re sorry for the frustration caused by the communication issues during the return and refund process.

To provide some additional context, this return was accepted as an exception to our standard policy approximately six months after the original purchase. We agreed to take the unit back and provide the refund discussed with you in order to bring the matter to a satisfactory conclusion.

Unfortunately, there was then an internal communication issue between departments regarding the final refund amount. Once this was brought to our attention, we reviewed the original agreement and issued the full amount that had been agreed upon the same day this review was posted.

We recognize that you should not have had to follow up repeatedly to get clarity, and the handoff between our teams should have been handled better.

We’re glad the return was ultimately accepted and the full agreed refund was provided, and we appreciate the opportunity to clarify the final outcome of the case.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT BUY, ITS A SCAM

Ordered a one-person sauna on Black Friday (Dec 9, 2025) and it has been nothing but frustration ever since. I was given four different shipping dates, and every single one was delayed. Each time I followed up, I got another promise — and another disappointment.

After months of waiting and zero accountability, I was finally told it would ship next month. At that point, I cancelled my order. Enough is enough.

This experience has been incredibly disappointing. If you value clear communication, reliable timelines, and basic customer respect, think twice before ordering. I expected premium service — what I got was a runaround.

9. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Nordik Recovery

Svar fra Nordik Recovery

Hi,

We’re sorry for the frustration caused by the repeated changes to your delivery timeline. During the initial rollout of our sauna line, we did experience delays that affected some of our earliest orders, and in your case the estimated shipping date changed more than once. We understand how frustrating that was, particularly after you had already been waiting for an extended period.

Since then, our fulfillment operation has changed considerably. We have now delivered more than 4,000 saunas and expanded to a network of six warehouses across Canada and the United States. In-stock sauna orders are now generally delivered within a matter of days across most of our service area.

That doesn’t change the experience you had with your original order, and we recognize that our communication around those early shipment delays should have been clearer and more reliable.

We appreciate the feedback and are sorry that the delays ultimately led you to cancel your order.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bought an expensive chiller that doesnt work and they won't fix

Bought an expensive chiller, turned up faulty only to be told that they discontinued this model because of all quality issues with this particular Premium 2.0 Chiller. Despite that, was advised to try and fix it myself but the quality is low and shouldnt really have to fix a brand new 3k chiller. Had sauna ordered with them but quality is so low and customer service and support is absolutely abysmal, so cancelled sauna and will look elsewhere. Buyer beware. I wouldn't trust the reviews on their site, I'd check Reddit for more honest reviews. Its now January after an October purchase and still no resolution.

15. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv