Newbie and Me Baby Store Anmeldelser 

1 609
•
TrustScore 4 av 5

4,1

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Huge thank you to Robert at Newbie and Me Leeds! When our original travel system didn't arrive on time, Robert was amazingly patient, polite, and helpful in sorting out an alternative for us. It was a... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Dealt with 3 employees who were all very helpful and friendly. Not the usual pushy sales vibe just a more relaxed, ask if you need help which is more inviting than other places we have been! We pur... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Popped into the crewe store weekend before last, looking for a sleep sack for my niece. The store assistant Olivia was a joy to speak with, very knowledgeable and friendly. I was unfortunately not abl... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 2 av 5 stjerner

I’m writing this so I can actually get a response from the company. Order a week ago, only small item however did expect it to be dispatched a week in. Iv emailed and nothing. Iv rang to follow up an... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Babyutstyrsbutikk

Skrevet av virksomheten

Welcome to Newbie and Me Baby Store, your trusted source for top-notch baby essentials in the UK! As a family-run business with locations in Leeds, Crewe And Birmingham we bring you a diverse range of renowned brands like iCandy, Cosatto, Silver Cross, and many more. Explore our stores for an extensive selection of Strollers, Prams, Travel Systems, Car Seats, Nursery Furniture, and Accessories.


Kontaktopplysninger

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

2k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 68 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én måned

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,1

Alle anmeldelser

(1 609)

331 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Outstanding customer service, knowledge & personal experience

My husband & I went in at a weekend to look at prams / car seats. We hadn’t made an appointment & despite the store having a few customers, we felt that customer service was excellent. Megan ran through the benefits of the prams we were interested in with full demos - she was very knowledgeable about each of the ranges & gave honest advice based on our needs. We must have been there for a couple of hours but felt no time pressure or pressure to buy anything.
I returned the next day with my mum & Megan helped us again. Again, we felt no obligation to purchase, but their pricing was competitive (particularly over John Lewis where we’d already been to look) & it included the extra touches of them fitting the car seat for us when it arrives etc. A much more personal experience which I had more confidence in than the John Lewis process - I would highly recommend!

9. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Newbie and Me Baby Store

Svar fra Newbie and Me Baby Store

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review! 💕 We’re delighted to hear that you and your husband had such a positive experience, and that Megan was able to give you the time, knowledge and honest advice you needed when choosing your pram and car seat.

We’re especially pleased to hear that you felt comfortable taking your time without any pressure to make a purchase. We want every customer to feel confident in their choices, and it’s fantastic to know that our personal approach and car seat fitting service gave you that extra peace of mind.

We’ll be sure to pass your lovely feedback on to Megan. Thank you for choosing Newbie and Me and for recommending us, it really means a lot to the whole team! 🥰

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Couldn’t recommend Newbie and Me more

Newbie and Me was an amazing experience, especially this being my first pregnancy. I was welcomed as soon as I came in and Liv was so informative and helpful with assisting with a pushchair. Showed us how to put it up and down and how it all worked. It was so welcoming and felt so comfortable straight away.

12. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Newbie and Me Baby Store

Svar fra Newbie and Me Baby Store

Thank you so much for your lovely review! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience with us, especially during your first pregnancy. 💕

We’re so pleased that Liv was able to make you feel comfortable and confident while choosing your pushchair, and that her guidance on how everything works was helpful.

Creating a welcoming and supportive experience for our customers is so important to us. Thank you for your kind words and for choosing Newbie and Me! 🥰

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great customer service

I went in looking for a toddler car seat, as soon as I went in I was asked if I needed any help and the staff went through all the car seats and the differences and gave me their recommendations when I asked. Great customer service as they tried the car seat in my car and showed me how it worked.

Would definitely recommend

10. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Newbie and Me Baby Store

Svar fra Newbie and Me Baby Store

Thank you so much for your fantastic review! We’re delighted to hear that our team could help you find the right toddler car seat and take the time to explain the different options and recommendations.

It’s great to hear that you found the fitting demonstration helpful too. We always want our customers to feel confident and comfortable using their new car seat.

Thank you for recommending us, we really appreciate your kind words! 😊

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Upon arrival we felt very welcomed and…

Upon arrival we felt very welcomed and looked after. We are first time parents and didn’t have any idea what to look for. Laura was extremely helpful and guided us through everything. Highly recommend visiting especially if you are so unsure about anything pram related!

8. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Newbie and Me Baby Store

Svar fra Newbie and Me Baby Store

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that you felt so welcomed and looked after during your visit. We know how overwhelming choosing your first pram can feel, so it’s fantastic to hear that Laura was able to guide you through everything and make the experience easier and more enjoyable.

We’ll be sure to pass your kind words on to Laura , she’ll be thrilled to hear them! Wishing you both all the very best on your exciting journey into parenthood, and thank you so much for recommending us.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

We went in knowing very little about…

We went in knowing very little about what we wanted and were very overwhelmed. Thankfully the staff were completely on hand to walk and talk us through everything we asked of them. They were very patient and made us feel like we could take our time. They were fab and would highly recommend for new parents like ourselves.

8. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Newbie and Me Baby Store

Svar fra Newbie and Me Baby Store

Thank you so much for your lovely review! We completely understand how overwhelming it can feel when you’re starting out and aren’t quite sure what you need, so we’re delighted to hear that our team could take the time to guide you through everything and help make the experience a little easier.

It’s fantastic to hear that you felt comfortable taking your time and asking questions , that’s exactly what we’re here for! We really appreciate your recommendation and wish you both all the very best on your exciting journey into parenthood. 💛

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Amazing service

Amazing service, very knowledgeable and helpful staff. We came away with the perfect travel pram for our family and also the team answered some car seat questions which was so helpful for our baby. We will be back for future purchases! Thanks team Leeds!

7. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Newbie and Me Baby Store

Svar fra Newbie and Me Baby Store

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that our team in Leeds could help you find the perfect travel pram for your family and answer your car seat questions too. It’s always lovely to know we’ve been able to make things a little easier for you and your little one.

We really appreciate your kind words and look forward to welcoming you back for your future purchases. Thanks again for choosing us! 💛

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid - awful service

I would strongly advise others to think carefully before ordering from this company. (Birmingham branch)

We placed our order well in advance of our baby's due date, with an expected delivery in May. Instead, it took over four months to receive our travel system, with parts of our order still missing at the end of July—even after our baby had already arrived.

Throughout the process, we were repeatedly given conflicting information by three different members of staff, who told us different stories about what we were supposedly waiting for. The communication was so poor that we ended up contacting the supplier directly ourselves just to find out what was actually happening with our order.

I sent numerous emails and made multiple phone calls to the manager, yet I constantly had to chase for responses. There was no proactive communication, no genuine apology for the inconvenience caused, and no offer of compensation despite the significant delays and stress this caused at such an important time.

This is, without doubt, the worst customer service I have ever experienced. A purchase as important as a travel system should not become a months-long ordeal, especially when families are preparing for the arrival of a new baby. I would not recommend this company based on my experience.

25. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Newbie and Me Baby Store

Svar fra Newbie and Me Baby Store

Thank you for your feedback similar to that of your partners on Google, which we previously addressed. Once again, we are sorry your experience was not consistently positive.

Having reviewed your order and correspondence, we would like to clarify a few points. Your order was placed at the end of April with an estimated lead time of around 15 days. In May, we advised you that the manufacturer had delayed the carrycot and immediately discussed the options available to you.

As confirmed in our email correspondence, we offered a full refund for the carrycot so that you could source one closer to home. You chose instead to wait for the manufacturer's stock, and we supplied a complimentary like-for-like loan carrycot outside of our normal terms to ensure you had a fully functional travel system. During this period, we also supplied the changing bag and footmuff; the final step was simply exchanging the loan carrycot for a brand-new carrycot once stock became available.

For this reason, it is inaccurate to say that you waited over four months to receive your travel system, as you had a fully usable system throughout this period.

We also considered your request for compensation during the delay. As we had already provided a complimentary loan carrycot as a goodwill gesture to minimise any inconvenience, we did not believe additional compensation was appropriate.

We appreciate that manufacturer delays are frustrating, particularly when preparing for a new arrival, and we regret that this affected your experience. However, we are confident our team acted fairly by keeping you informed, offering alternative solutions, and ensuring you were never without a functioning travel system.

We wish you and your family all the best.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Awful responses from Newbie and Me…

Awful responses from Newbie and Me Store not fair at all to buy something and come with a hole in whether it’s been assessed or not.

3. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Newbie and Me Baby Store

Svar fra Newbie and Me Baby Store

Hi,

We're sorry to hear that you feel this way and apologise for the frustration you've experienced.

We'd like the opportunity to look into your order and address the concerns you've raised regarding communication and your refund. Please contact us directly with your order number or email address, and a member of our team will review your case and work towards a resolution as quickly as possible.

Thank you for your feedback, as it helps us identify where we can improve our service.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid the terrible company

Same problem as others have stated, they take your money, can't get the items, keep lying about delivery dates, no communication from tehm, refuses to give refunds/cancel order.

1. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Newbie and Me Baby Store

Svar fra Newbie and Me Baby Store

Hi,

We're sorry to hear that you feel this way and apologise for the frustration you've experienced.

We understand how disappointing it is when an order doesn't arrive as expected, particularly if there are delays or changes to availability. We always aim to keep our customers updated and provide accurate delivery information, so we're sorry if we fell short on this occasion.

We'd like the opportunity to look into your order and address the concerns you've raised regarding communication and your refund. Please contact us directly with your order number or email address, and a member of our team will review your case and work towards a resolution as quickly as possible.

Thank you for your feedback, as it helps us identify where we can improve our service.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered a pram bundle online the money…

Ordered a pram bundle online the money was taken out of my account straight away. I heard nothing past when the pram should have been delivered so emailed the company and was told the model was discontinued and if I wanted a different model I would have to pay £270+ for a different colour. The model I had ordered was ‘in stock’ when I ordered and they had no issues taking my money. The company made no effort to resolve so in the end I opted for a refund. I would not recommend this company at all and I got the pram with additional add ons at a better price elsewhere.

Avoid at all costs.

31. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Newbie and Me Baby Store

Svar fra Newbie and Me Baby Store

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're very sorry to hear about your experience and understand how disappointing this must have been.

Unfortunately, the model you ordered became unavailable due to it being discontinued, and we apologise that this wasn't communicated to you sooner. We appreciate that seeing the item listed as in stock and having payment taken immediately would have been frustrating.

While we did offer an alternative model, we're sorry we weren't able to find a suitable solution that met your expectations. We understand your decision to accept a full refund and regret that we lost the opportunity to provide you with the pram you wanted.

We appreciate your feedback, as it helps us improve our stock management and communication processes. We wish you all the best and are glad to hear you were able to find a suitable pram elsewhere.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Poor communication

We initially had a fantastic experience at Newbie & Me Birmingham. The staff were welcoming, knowledgeable and made the ordering process easy. We paid our deposit and were given a collection date four weeks before our baby’s due date, which gave us confidence everything would be ready in time.

Unfortunately, after paying the full balance, the experience went downhill. We were first told our order was ahead of schedule, only to be informed four days before collection that it had been delayed. While I appreciate this was a Silver Cross issue, we were assured the car seats would definitely be available as you can’t leave hospital without them. No one contacted us, and I had to chase repeatedly.

Communication throughout has been extremely poor. I was promised callbacks that never came, repeatedly had to contact the store for updates, and on one occasion was told our car seats had been sitting on the shelf ready for collection without anyone informing us. The same happened with the rest of our travel system—I was promised a call to arrange collection, but once again had to chase, only to be told it still hadn’t been allocated to our order.

The most disappointing part was the attitude from the store manager, who became defensive when I simply asked for an update. We were also only told after paying our balance that the order wasn’t placed with the manufacturer until full payment had been made, despite this never being explained at the point of sale.

We spent well over £1,000 and, as parents expecting our baby any day, the constant chasing, poor communication and broken promises have caused unnecessary stress. Delays happen, but honest, proactive communication and good customer service are entirely within the store’s control. Sadly, this was seriously lacking.

Furthermore you can see the reply from the store below. Which does not reflect the service at all. My car seats may have been allocated but I was told only when I called the store myself and chased this following sending an email that was not replied to and my due date had past and after I was was told on the 7th July I will receive a call once they had been allocated. This call is not happen leading me to chasing myself where the store manager said “oh they are here on the shelf” to which me and my husband drove 1 hour 20 to collect.

Upon collection of these car seats was told I would receive a call Monday morning for a further update which of course I didn’t receive, so I called the store myself on the Tuesday.

I have since taken to social media regarding my experience where over 20 women have privately messaged me stating they experienced a very similar service.

Instead of this store taking accountability they are even defensive within this review reply.

Unfortunate

28. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Newbie and Me Baby Store

Svar fra Newbie and Me Baby Store

Thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry that your experience did not meet your expectations.

We would like to provide some additional context. The collection date provided at the time of purchase was an estimated collection date, as all collection dates are subject to manufacturer availability and cannot be guaranteed. Unfortunately, your order was affected by unexpected stock shortages at Silver Cross, which were outside of our control.

We appreciate how frustrating delays can be, particularly when waiting for such an important purchase. However, we would like to clarify that we remained in regular contact throughout the process. Our records show that we proactively contacted you on 1 July, 4 July, 8 July, and 16 July 2026, providing updates as new information became available and responding to your enquiries.

Following the store manager's update on 16 July, you kindly replied:

"Thank you for quick update and we look forward to hearing from the team."

We are pleased that your car seat and base have now been collected and the arrival of your travel system has since been confirmed and communicated. Whilst we understand your disappointment with the manufacturer delays, we hope this demonstrates our commitment to keeping you informed and resolving the situation as quickly as possible.

We genuinely appreciate your feedback, as it helps us continue to improve and we wish you and your family all the very best.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fantastic customer service

We went looking for a pram for our first baby and the staff couldn’t have been more helpful. Waleed listened to what we were looking for and helped us to narrow down our choices, he wasn’t pushy, he made it very pleasant experience. Highlight was trying the pram out on the in store track! I would definitely recommend them to a friend.

7. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Newbie and Me Baby Store

Svar fra Newbie and Me Baby Store

Thank you for the lovely review!

Newbie and Me!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid this retailer at all costs

I ordered a Silver Cross Cove pushchair from Newbie & Me on 28 March 2026 and made it absolutely clear that I needed it by 20 May 2026. This requirement was written on my invoice and discussed with Bobby at the time of purchase. Bobby was unequivocal that the pushchair would arrive by 20 May and even told me it was more likely to arrive before that date. Had I been told there was any risk of it not arriving on time, I would have purchased it elsewhere.

Don’t be swayed by the impressive showroom experience. In my experience, the confidence and assurances given before I paid in full bore little resemblance to what happened afterwards. I was given unequivocal delivery promises that ultimately proved to be unreliable. Once they had my money, the certainty disappeared and was replaced by repeated delays, changing delivery dates and, ultimately, a refusal to refund me. It felt like the focus was on securing the sale rather than setting realistic expectations.

What followed was weeks of excuses and broken promises. I received multiple emails from Libby and Caitlin, each giving me a new estimated delivery date:

* “Towards the end of the week”
* “Week commencing 1 June”
* “Within the next 5 business days”
* “Either today or tomorrow”

Every one of those dates came and went without my pushchair arriving.

Importantly, this was not Silver Cross’ fault. I contacted Silver Cross directly and was told they had plenty of Silver Cross Cove pushchairs available in their warehouse for both retailers and direct consumer orders. This made it clear to me that the issue was with Newbie & Me’s handling of my order, not a manufacturer shortage.

By 11 June, with the agreed delivery date long passed and no certainty over when the pushchair would arrive, I requested a full refund. I followed this up again in writing on 16 June. Despite this, Newbie & Me refused to refund me, leaving me with no option but to raise a chargeback with my credit card provider.

Remarkably, it was only after I had initiated the chargeback that Waleed contacted me claiming that the pushchair had now arrived in store. I asked for evidence that it had actually been delivered before my cancellation request such as a delivery receipt, tracking information or even a photograph but none was provided. Given the timing, it was difficult to understand why the pushchair only appeared to become available after I involved my credit card provider.

As a result of these delays, our newborn baby was without a pushchair for three whole weeks. At the point where I had to initiate the chargeback, I immediately ordered the exact same Silver Cross Cove pushchair in the same model and colour from Natural Baby Shower. It arrived within two working days.

This reinforced that the issue was not with Silver Cross availability, but with Newbie & Me’s handling of my order.

In the end, I only received my money back because my credit card provider successfully processed the chargeback. Newbie & Me never refunded me voluntarily.

Newbie & Me’s terms and conditions state that: “Newbie & Me will not be held liable for any orders that arrive later than the specified collection dates.” However, after seeking advice from Citizens Advice, I was advised that businesses cannot simply rely on terms and conditions to remove statutory consumer rights, particularly where an essential product has not been provided within the agreed timeframe. This was one of the reasons that Citizens Advice reported the matter to Trading Standards.

Throughout the process, it felt like I had given Newbie & Me an interest-free loan, with them holding onto my money for months while failing to supply the goods and then refusing to refund me when they had failed to meet the agreed delivery date.

This was an incredibly stressful experience, particularly as this was an essential purchase ahead of the birth of our baby.

Based on my experience, I would never purchase from Newbie & Me again. If you’re considering buying from them, don’t assume that the confidence and promises made during the sales process will reflect what happens after you’ve paid. If your order goes wrong, you may find yourself relying on your credit card provider not the retailer to get your money back.

28. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Travel pram shopping

We went to newbie and me to look at cabin approved travel prams. We had not made an appointment yet they were still happy to help us. They let us put our little boy in the prams to see which he liked best which was really helpful.

The staff were so lovely and knowledgeable.

Our only slight feedback would be around the delivery. They said 1-2 weeks and it’s was 2-3 but we were not in any great rush so it’s not impacted us at all really.

Would recommend to family and friends as they have the best range out of anywhere local to us!

4. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Newbie and Me Baby Store

Svar fra Newbie and Me Baby Store

Thank you for taking the time to share your feedback! We are thrilled our team could help you find the perfect cabin-approved travel pram for your little boy, even without an appointment.

Thank you for recommending us to family and friends. We hope you have wonderful travels with your new pram!

Newbie and Me!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Crewe Experience

We went to the crewe store. Was very well looked after and advised on several prams, staff were attentive and helpful and we did not feel rushed. Overall we did purchase from the store and we were offered the same price as what was online to help persuade you to buy from the store.

30. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Newbie and Me Baby Store

Svar fra Newbie and Me Baby Store

Thank you for sharing your experience! We're delighted that our Crewe team was attentive and helpful during your visit. It’s great to hear you found the right pram and enjoyed our in-store price match service. Congratulations on your purchase, and thank you for choosing to shop local with us!

Newbie and Me

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I am extremely disappointed with the…

I am extremely disappointed with the service I have received from Newbie & Me.

I placed my order for a three-piece baby set on **27th May** and paid **£479** in full. At the time of ordering, the estimated delivery time was **3–5 days**. It is now July, and I am still waiting for my order.

What has made this experience even more frustrating is the complete lack of communication. I have called several times with no answer, sent multiple emails, and received no meaningful response. There are also no delivery updates on the app, leaving me with no idea where my order is or when it will arrive.

Being pregnant is already an emotional and important time, and you would expect a company selling baby products to understand the need for good communication and reliable customer service. Instead, I have been left feeling anxious and uncertain about whether I will even receive the beautiful set I paid for.

Spending **£479** is a significant amount of money, and to be left waiting for over a month beyond the advertised **3–5 day delivery** without any explanation is completely unacceptable. This experience has been incredibly distressing and has taken away some of the excitement of preparing for my baby's arrival.

I cannot recommend Newbie & Me based on my experience and sincerely hope they improve their customer service, communication, and order fulfilment so that no other expectant parents have to go through this.

10. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Newbie and Me Baby Store

Svar fra Newbie and Me Baby Store

Thank you for bringing this to our attention. We take all feedback on board regarding our response times and order fulfilment to ensure our service improves for expectant parents.

We are standing by to resolve this for you right now. Please contact our team directly with your order number so we can look into your delivery status and provide a clear timeline for your items today.

Newbie and Me

Vurdert til 1 av 5 stjerner

1 month past est delivery date, now out of stock

Ordered a full pram and travel system, including stand for use in the house, back in March with an estimated delivery date of 10th June or before. I have still not received the pram and stand. I’ve been told the pram is now out of stock and will not be available until after my due date.

Like other reviewers, the delay is extremely stressful and frustrating, but my main complaint is I was not warned about any delays and have had to repeatedly chase for information. I called the week before estimated delivery date and was told it was expected in the next two weeks. I called again after that date past and was told the pram was now out of stock but ‘not to stress about it’.

I am baffled how something I ordered in March can suddenly go ‘out of stock’ in June when it should have been ordered months prior.

To give some credit, after multiple rounds of chasing, they were able to source the car seat component of our order 1 week after our estimated delivery date. I have contacted multiple times since about the pram and have been told they can’t offer a resolution.

I have proposed they provide a temporary loan pram and a discount for not meeting contract and have been told this isn’t possible but they will speak to ordering to see if there is any resolution.

They’ve got over £1,000 of our cash and have not delivered the goods and are essentially telling me there’s nothing they can do. I understand supplier delays happen but it shouldn’t be possible to miss the estimated delivery date by 6 weeks and offer no resolution.

Great to go into the showroom at look at models but recommend you avoid and order direct with your chosen manufacturer. Any discount or claims of convenience you may get about ordering through Newbie and Me are not worth the stress of being over £1,000 out of pocket and without a pram 1 week before your baby arrives and being offered no compensation or resolution.

They just point the finger at the manufacturer, but my contract is with them and they need to find a resolution and take up any reimbursement to them from the supplier afterwards.

I will provide an update if a satisfactory resolution can be reached.

9. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Newbie and Me Baby Store

Svar fra Newbie and Me Baby Store

Thank you for bringing this to our attention. We take all feedback on board regarding our communication times and stock updates to ensure our service improves.

Newbie and Me

Vurdert til 1 av 5 stjerner

1 Star

1 Star

Avoid Newbie & Me at all costs.

I paid over £1,000 in full for a pram package, including a pram, carrycot and stand, based on a promised delivery date of 2 July. Unfortunately, that delivery date was missed, and no one contacted me beforehand to let me know there would be a delay. I only discovered there was a problem after repeatedly chasing the store myself.

Over the past three weeks, I have sent numerous emails, made countless phone calls, and been told multiple times that my complaint had been escalated. I was promised calls back by management that never happened, and despite repeatedly asking what the company was going to do to resolve the situation, I have never received a clear answer.

I understand that supplier delays can happen. My complaint is not simply about the delay, but about the complete lack of communication, poor customer service, broken promises, and the failure to provide any practical solution.

I am now due to be induced and still do not have the essential equipment I purchased for my newborn. This has caused significant and unnecessary stress during the final stages of my pregnancy.

For a company that specialises in baby products, I expected far better. Instead, I have been left chasing for answers while having over £1,000 of my money tied up and no clear resolution in sight.

Based on my experience, I would not recommend Newbie & Me and would advise others to avoid them at all costs. I will update this review if the company provides a satisfactory resolution.

7. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Newbie and Me Baby Store

Svar fra Newbie and Me Baby Store

Thank you for bringing this to our attention. While supplier delays can happen, we take all feedback on board regarding our response times and missed callbacks to ensure our service improves.

We are standing by to get this sorted for you right now. Please contact our store with your order details so we can look into your delivery status and provide an immediate update or alternative package.

Best regards,

Newbie and Me

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv