Tanner Trading Anmeldelser 

98
•
TrustScore 3.5 av 5

3,7

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Have bought from Tanner Trading a couple of times. Never had an issue ..very easy from start to finish and good communication from order to delivery . I don’t think they use Evri either which is alwa... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ordered a water drinker and a feeder for our new little flock of bantams, they arrived beautifully packaged and bang on time. Amazing value( I have actually seen both items elsewhere for a heck of a... Vis mer

Vurdert til 4 av 5 stjerner

The products received where of very good quality, I would have given 5 stars but I thought from time off ordering to receiving my first email about delivery was a little slow. This was my first time o... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Put an order in for my son’s main Christmas present 2 nearly 3 weeks before Christmas. Had confirmation email but hadn’t received dispatched email. A week before Xmas we phoned them and they promised... Vis mer

Selskapet har svart


Kontaktopplysninger

3,7

Middels

TrustScore 3.5 av 5

98 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 50 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 24 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,7

Alle anmeldelser

(98)

44 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Put an order in for my son’s main…

Put an order in for my son’s main Christmas present 2 nearly 3 weeks before Christmas. Had confirmation email but hadn’t received dispatched email. A week before Xmas we phoned them and they promised it was being despatched the next day!! It still hasn’t been despatched and we’ve tried phoning several times with no answer!!!? Thank you ruining my 6 year old Christmas the only thing he really really wanted!!

23. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tanner Trading

Svar fra Tanner Trading

Hi Anna. We have replied to your email to say our couriers have lost your item and a replace-ment order is being sent out for you today and tracking details will follow shortly. Our couri-ers are working all day tomorrow and Christmas eve so this will arrive in time for your sons Christmas. Our phones are extremely busy this time of year and apologies you have been una-ble to get through but we have replied to you as soon as possible. Sorry about this.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent service and great price.

I've read the less glowing reviews but found the opposite. Tanner Trading were extremely easy to deal with.
Communications were excellent with email updates at each stage. Delivery was rapid and the price was a lot lower than Amazon's.
On this experience I would happily buy from them again.

25. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

It's far to much detail to go into…

It's far to much detail to go into which I find depressing so I'll give the short version, first time using then guys which I should've checked reviews before buying and it could've said me a headache, from the day I paid they didn't send out the items until 4 days later, that was only because I called them up to chase up what's going on , then that's when the lies started 👎🏻 these guys aren't only liars but rather incompetent and they give the excuse we're busy 😳 we the public don't care your busy, that doesn't help us that you are making money, money that you shouldn't be making because you definitely don't deserve it. STAY CLEAR

10. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

SHOCKINGLY BAD -DO NOT ORDER FROM THEM!

SHOCKINGLY BAD -DO NOT ORDER FROM THEM!
My son order 2 tins of paint it has never arrived , the tracking says it has been delivered but can;t confirm where to … have emailed and recieved a standard reply that it is stuck in a warehouse and they will send out another order- twice …still no paint!nobody answers the phone line so no customer service

16. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tanner Trading

Svar fra Tanner Trading

Your replacement order has left us with Royal Mail and the tracking details are: https://www.royalmail.com/track-your-item#/tracking-results/IV398901375GB
With regards to our customer service we have replied to every single email you have sent most of these have been received out of our working hours and have been replied to the following morning.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Appalling customer service

Appalling customer service, product not received after three weeks, Royal Mail blamed but tracking number they gave us does not exist, refund requested but no answer and not answering the phone.
DO NOT BUY FROM THEM

27. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tanner Trading

Svar fra Tanner Trading

Your replacement order has left us with Royal Mail and the tracking details are: https://www.royalmail.com/track-your-item#/tracking-results/IV398901375GB
With regards to our customer service we have replied to every single email you have sent most of these have been received out of our working hours and have been replied to the following morning.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered some waterproof trousers I…

I ordered some waterproof trousers I waited two weeks and when they finally arrived it was not what I ordered it was a cheaper version!

18. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tanner Trading

Svar fra Tanner Trading

We have asked for some order information from yourself to try and sort this issue out but nothing has been received. Please email our customer service if you would like this issue sorted: sales@tannertrading.co.uk

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Awful customer service

Bought an item and paid for 2 day delivery. Called after 3 days and the item hadn't even been sent. Currently I have no confidence that the item will arrive.

17. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tanner Trading

Svar fra Tanner Trading

Hi Paul. I believe you have spoken with our customer service team this afternoon on the phone. Your order was placed on Sunday and we do not open at weekends. Your order was processed on Monday and has been shipped out to you with Royal Mail 1st class, tracking number: YJ410518467GB
This is due to be delivered to you tomorrow which is the 3rd working day and as advertised on our website at the time of placing your order. I am sorry you feel our customer service is awful and our team try their utmost to answer the phones and process queries as quickly as possible.
Kind regards
Sam Tanner

Vurdert til 1 av 5 stjerner

No refund for product that was not supplied.

I ordered a product. Tanner accepted my payment. They did not say that the product was out of stock. I waited for the delivery and it did not arrive. It is now too late for me to receive the item - I needed it within 2/3 weeks. Since then I have asked for a refund and they have not replied to any of my emails. It is impossible to phone them either. Terrible service. They have my money. I do not have the product I ordered. Very bad service.

7. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

The worst

The worst, absolutely bad company. the shoes are not leather as advertised. Please steer away from this company. BAD BAD!!!!!!

28. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tanner Trading

Svar fra Tanner Trading

We requested some information with regards to this order and nothing was ever sent over so we were unable to look into your query!

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Appalling delivery time

Ordered a part on quick delivery but took 11 days to deliver. Their level of communication does not even warrant 1 star, basically they have absolutely no interest in customer service or customer support; it is a complete waste of time trying to get any answer from them by any means. I will certainly look to buy from someone else in future, perhaps lack of business will cause them to re-think their attitude but I very much doubt it.

28. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible!!

Still waiting for a suckle plate ordered on 31st March on 2-3 day delivery at £5.99. Told 8 days later it would be dispatched for delivery the next day-still nothing. Cow and calf still inside while everyone else has gone out in the sunshine on the grass. Won't use again!

9. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Slow and unresponsive

Took order and my money, however nothing forthcoming on dispatch or deliver. Called 8 times with no answer.
Eventually a response to an email. Goods arriving 9 days after order, not good enough during lambing.
More staff needed.
Very disappointing.

8. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Misleading Advertising and terrible product made in China The order took 4 weeks to my 2…

The order took 4 weeks to receive my 2 pairs of boots. The products I receive is nothing like the website photos. It is horribly cheap material, it is oversized from the US standard chart size and they never disclosed the country of origin. It is made in China when they pretend to be a hand craft boot made by a family business in Florida. This is misleading advertising and they need to be banned from operating in the US. I reported them to BBB and blocked the credit card charge. They said they will issue a RMA but they are giving me a hard time. I have reached out to the DA of Florida where they have an office and I am filing a complaint to ban them to protect American consumers . These scammers must be stopped.

30. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very bad!

Very bad!

One of the worst companies going!
Take the money but don't bother sending items!!!
Ordered on the 28th Feb still never received. They then claimed to have posted it on the 12th March!
So where has the order been all that time? And still never arrived.
Luckily paid by PAYPAL .

28. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid this company, Broken ratchet not fixed

I got moved over from sj tools who seem to be a subsidiary of Tanner trading I bought a £150 king Di*k (the site won't let me put the name) 1 inch ratchet. The picture on the website was incorrect and what arrived was the power bar type with detachable head, the indent that holds the head on was broken. I was asked to send pictures I did, and a rather lengthy and frustrating process of emails took place with a lady called Lisa Rowe, who claimed that this was her first return with this company and she didn't know the process I felt I was being given the run around but I kept clam and polite, this was spun out over the week from Wednesday across the weekend into the next week with multiple emails terminating the next Wednesday with her saying the company wanted to pick up the item for analysis and would send someone for it tomorrow Thursday, the email was vague with no info about any courier I received no advice about whether they wanted the head handle or all of it, I emailed Lisa she appeared to be getting terse about the level of detail I was asking for. I waited all day Thursday no one came, I happened to be in Friday no one and Saturday no one. Either way I am left with a expensive door stop.
This review will now no doubt receive an mildly abusive response including many excuses, in the "yeah but no but" style we have seen on other reviews, from our esteemed owner Mr Sam Tanner.

Ps I have had to amend some details which may have been useful information to customers due to Sam Tanner complaining about the observations under the guise of them being DEFAMATORY comments. In the meantime I received a email from Lisa Rowe using lots of language designed to gaslight me into seeing things there way, here is a transcript of the last paragraph.
"very disappointed to see the review in such a harsh way, I can look into this further now to find out why it hadn't been raised, but I would really appreciate you removing it".
I think this tells you everything you need to know about this company.

Tanner trading are fly by nights. Avoid!

11. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Christmas disappointment!

Ordered a Christmas present that was supposed to arrive in plenty of time. Has delivery notification that it had been delivered....but it had been delivered to somewhere in Cumbria....I'm in Herefordshire! Awful service, when I contacted them they said it wouldn't arrive in time for Christmas now. Had to ask for a refund to get something else at the last minute. To add insult a full refund was not issued and I had to contact them again to get it changed. Wouldn't use again.

18. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tanner Trading

Svar fra Tanner Trading

Hi Susan. I can see you contacted our customer services on Wednesday @14:18pm. Lisa advised you that Royal Mail had lost your item and we would not be able to get a replacement out to you before Christmas. A refund was processed the same day by 15:01pm. We resolved and issued a refund within an hour and a half of you contacting ourselves initially. We are sorry we are unable to provide a replacement, but all our stock had sold. With regards to the awful service we provided yourself, sorting your issue out within an hour and a half i am not sure how much quicker we could deal with this!

Kind regards
Sam Tanner,
Director Tanner Trading Ltd

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Goods not supplied

Ordered 3 weeks ago, payment taken from bank, delivery by tracking promised but still no word, they do not pick up the phone, as yet no response to email. Raising a dispute with the bank. Avoid.

12. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Placed a order over 2 weeks ago and had…

Placed a order over 2 weeks ago and had no response I e-mailed and was told they should he getting a delivery on Thursday or Friday I e-mailed today Tuesday and said the customer service was non existent so I asked for a refund would definitely not recommend them

8. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tanner Trading

Svar fra Tanner Trading

I'm sorry but William Shaw has never placed an order with Tanner Trading so I think you have us confused with another company!

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv