Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Habe 700€ gewonnen und wollte sie auszahlen. Funktioniert nicht weil angeblich noch ein Dokument fehlt. Ich habe darauf hin anstatt mit Apple Pay zu zahlen nochmal 20€ aufgeladen über die sofortü... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Katastrophe dieses Casion einfach nur Schmutz hatte über 1000€ gewonnen wollte Auszahlung und dann kam das Problem das fehlt noch das und das beim einzahlen nichts haltet euch fern von der sch..sse ha... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My podenco has had the whole antibiotic responsive colitis nightmare for years, endless stomach upset and then the ear issues on top just felt like too much for him and honestly for me too. I started... Vis mer

Vurdert til 3 av 5 stjerner

11.01.26 registriert 12.01.26 Dokumente eingeschickt, Auszahlung beantragt. Am Abend Geld auf dem Konto. Top Casino. Von mir gibts 5 Sterne Update: Zweite Auszahlung beantragt vor mittlerwe... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Kasino og veddeløp på nett
  2. Kasino

Skrevet av virksomheten

Rooli.com (Rooli Casino) is an online casino packed with action, from the latest games and industry favourites, up to various slots. Test them out for real money or with no deposit! Rooli.com (Rooli Casino) is fully regulated by the Government of Curacao. Our casino is owned and operated by Dama N.V. that is incorporated under the laws of Curacao with company registration number 152125 and having its registered address at Scharlooweg 39, Willemstad, Curaçao. Dama N.V. is operating under E-gaming license No. 8048/JAZ2020-13 issued by Antillephone N.V. authorized by the government of Curacao.


Kontaktopplysninger

2,2

Under middels

TrustScore 2 av 5

98 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har svart på 65 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Der Support ,leistet sehr gute Arbeit

Der Support ,leistet sehr gute Arbeit. Der VIP Service ist top.
Aleksandra ist immer freundlich , macht ihre Arbeit perfekt

13. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Hallo Pascal,

Es ist schön zu hören, dass unsere Leistungen Ihren Erwartungen entsprochen haben. Vielen Dank für die Anerkennung der Arbeit unseres Teams.

Ihre Zufriedenheit ist unser größter Lohn. Wir danken Ihnen für Ihre Zeit und Ihre Wertschätzung.

Vielen dank,
Rooli Casino Reviews Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Scam stay away

I got a bonus of 50$. I play through the requirements of 1500$ and still had winnings. I went to cash out and received a message saying they confiscated my winning because I went over the allowed winning amounts and to read the terms and conditions. Which I have and nothing is mentioned.
Sent a message to them still haven't heard anything.
I have reached out to legal advice to start a class action as I see that I'm not the only one that is having this issue.
Stay away from them
After reading there reply is complete crap. About 3 weeks ago I got a free bonus again and 2as able to withdrawal 600$ from a 1.68 bonus. I have everything screenshot and documented. Enough is enough

10. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Hi Rachel,

I've looked into this thoroughly for you and can confirm the below;

Your winnings originated solely from a no deposit bonus (aka 'Goodwill') and therefore falls under the below T&C which you accepted upon registration.

https://www.rooli.com/en-CA/bonus-terms-and-conditions
1.8. The maximum withdrawal limit from a no deposit bonus including free spins is $75. The maximum withdrawal limit from no deposit free spins is $75. The maximum win restriction persists after the completion of the wagering requirement. The maximum you will ever be able to withdraw from play with funds associated with a (no deposit) bonus is $75. If the bonus offered is more than $75 then the maximum cash-out will be equal to the bonus amount offered.

I hope this clarifies the actions taken on your account.
We remain at your disposal should we be able to assist with anything further.

Thank you,
Rooli Casino Reviews Team

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Von der Spielauswahl ein echt gutes…

Von der Spielauswahl ein echt gutes Casino, aber bei der Auszahlung... Mannoman schon über 48h und immer noch keine Meldung vom dem "Zahlungsteam". Scheinen ja echt viele gewinner zu haben. 🤔

Edit: Es sind mittlerweile 96h ohne irgendeine Reaktion des Casinos.

9. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Hallo Jonas,

es tut uns leid zu hören, dass Sie keine gute Erfahrung mit uns gemacht haben.

Wir würden uns sehr über die Gelegenheit freuen, dies wieder in Ordnung zu bringen. Bitte teilen Sie Trustpilot vertraulich (nicht öffentlich, zu Ihrer eigenen Sicherheit) Ihre bei uns verwendete E-Mail-Adresse mit, damit wir den Vorfall prüfen und Ihnen entweder eine Erklärung geben oder etwaige Probleme beheben können.

Vielen dank,
Rooli Casino Reviews Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ich bin absolut begeistert von dem…

Ich bin absolut begeistert von dem Casino! Die Verifizierung geht Mega schnell und Unkompliziert vonstatten. Der Support ist auch sehr hilfsbereit und unterstützt auch bei der Verifizierung. Die erste Auszahlung hat ein wenig gedauert, aber danach geht es super schnell, alleine heute hat meine Auszahlung nur 50 Minuten gebraucht. Ich bin wirklich beeindruckt von der Effizienz und Zuverlässigkeit des Casinos. Rooli einfach Mega.

9. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Hallo Rayleigh__s,

Ihre Zufriedenheit hat für uns höchste Priorität, und wir danken Ihnen für die Anerkennung unseres Engagements für Qualität.

Vielen dank,
Rooli Casino Reviews Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This casino is crooked and broke cus they took my 1000 dollar winnings and won’t pay me

I had played for my first time at this casino last week and deposited around 800 that week as Monday I got my cash back of 55 dollars. I start playing premier blackjack lucky lucky and the bonus says you can’t bet more then 7 dollars so I was playing two hands at 3 dollars per hand and on any other casino if you try to make a bet over the max amount the bonus allows it pops up an error and you gta log back in and it doesn’t let you make the bet. Dealer gets dealt a 6 and my one hand I was dealt a 6 and a 4 so like any other person that plays blackjack I doubled down and won I ended up getting up to 1000 dollars and then had trouble with this casino to verify my account to withdraw and finally they did verify it then they confiscated my 1000 dollars because I went over the max bet of the bonus which is bullshit so there telling me I couldn’t double down on blackjack hands nor split cards follow blackjack rules because I went against the terms well if that’s the case then why have it so you can play black jack with bonus money if you can’t play it properly, the support team very rude and no help what’s so ever and they won’t give me my money that I won. I would never ever deposit or play on this casino again they deserve to be shut down and clearly there broke if they gta be cheeky like that and not pay it out. No other casino has ever done this playing with bonus money on that same blackjack game. I even had video of it and went to them and nope they won’t pay me so if I was anybody playing on this casino I would stop asap

24. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Hi Jason,

I've looked into your case thoroughly for you and can confirm the following;

Your winnings originated solely from your cashback as you mentioned.

Unfortunately, while wagering that cashback bonus, you completed 20% of the wagering requirement by breaching the 'maximum bet while using bonus' term. Unfortunately this is not one or two bets exceeding and therefore not something we can overlook.

Please refer below to the terms in regards to this:

https://www.rooli.com/en-CA/bonus-terms-and-conditions
Bonus Wagering
2.2. The maximum bet while wagering is 5 EUR/USD, 7 CAD, 8 AUD, 9 NZD, 50 NOK, unless otherwise specified. The maximum bet limit includes bets doubling after a completed game round and bonus rounds (purchased within the game). Breaching the maximum bet rule leads to all winnings from the bonus being confiscated and the deposit refunded. Due to the volatility of cryptocurrency rates, the maximum bet while wagering should be the equivalent of 5 EUR in any of the offered crypto currencies.

I hope this provides clarification on the actions taken on your account and shows they were justified as per our terms.

Thank you for your understanding,
Rooli Casino Reviews Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Got scammed real bad

I did small deposit and I played like 3 minutes one slot. After that I still had more than 70% of the money left from ny deposit but I got message that my account has been disabled. I couldnt log back in to my account and didnt get my money back. I contacted to customer service and to get my deposit money back I would need to upload many documents which makes no sense at all because they closed my account. Pls put your money somewhere else than this ”casino”.

19. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Hi Tomi,

I've looked into this thoroughly for you and can confirm;

Your account was auto locked due to restrictions which are carried across the license you registered with. This is out of our control and is for your own protection.

As a result, we adjusted your balance to your deposit amount and reached out explaining we would need to refund your deposit as we are unable to allow you to continue gameplay. The deposit amount to be refunded is more than the balance you had remaining.

Due to the specific method from which you made your deposit, I was able to waive the document requirement and have now refunded your deposit without any further action required from your end.

I hope this provides some clarification on the matter and shows we had good intentions in the actions taken on your account.

Thank you,
Rooli Casino Reviews Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Dass ist keine casino die Spieler muss…

Dass ist keine casino die Spieler muss gut auf passen ich habe eine Auszahlung von 3000 nach halbe Stunde noch eine Auszahlung von 1500 die Auszahlung von 1500 ist weg ich habe keine Stornierung gemacht das Geld ist einfach weg die sind betruger muss man richtig aufpassen ☠️

17. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Sehr geehrter Casian,

wir würden es begrüßen, wenn Sie sich mit solchen Anfragen direkt an Ihren Kundenbetreuer wenden würden, anstatt unzutreffende Bewertungen zu hinterlassen. So hätten wir die Möglichkeit, Ihnen tatsächliche Einblicke zu geben und Sachverhalte zu erläutern, anstatt auf Vermutungen zu basieren.

Einer Ihrer Auszahlungsanträge wurde ausgezahlt, der andere wurde abgelehnt, da Ihr wöchentliches Auszahlungslimit erreicht war.

Sie waren weiterhin aktiv im Spiel, Ihr Guthaben stieg um 1.500 EUR und wurde anschließend von Ihnen verspielt.

Sie haben zudem exakt in dem Moment, als Ihre Auszahlung abgelehnt wurde, eine E-Mail erhalten, in der sowohl die Ablehnung als auch der Grund dafür erläutert wurde. Soweit ersichtlich, haben Sie diese E-Mail auch geöffnet – Sie sind sich also des Ablehnungsgrundes bewusst und wissen, dass der Betrag Ihrem Guthaben wieder gutgeschrieben wurde.

Zudem befinden sich zwei großzügige Boni auf Ihrem Konto, die auf Sie warten – wir empfehlen, diese einzulösen, bevor sie verfallen.

Mit freundlichen Grüßen
Rooli Casino Reviews Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Manchmal gewinnt man und manchmal…

Manchmal gewinnt man und manchmal nicht... Aber ich muss sagen ich mag dieses casino ..

16. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Hallo Vanessa,

Wir fühlen uns geehrt durch Ihr Feedback und danken Ihnen, dass Sie sich für einen Besuch bei uns entschieden haben.

Rooli Casino Reviews Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Einfach nur Betrug

Einfach nur Betrug
Finger weg von diese seite
Hab über 1700 Euro gewonnen und möchte auszahlen. das Auszahlung wurde abgelehnt und am ende 1700euro war weg.!!!!!!! Nein das ist kein Bonusgeld hab alle Screenshots !!!!!!!
Bonus habt ihr mir angeboten erst nach meinem Kontakt mit eure Support.
Dann wollte ich meine Konto bei euch löschen und ihr habt mir als weiter Bonus gegeben 😏
Aber jetzt ist endlich das Konto geschlossen!!!!!

15. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Sehr geehrter Sebastian,

ich habe den Sachverhalt sorgfältig für Sie geprüft und wie ich sehen kann, stammen Ihre Gewinne ausschließlich aus einem No-Deposit-Bonus. Gemäß unseren Geschäftsbedingungen beträgt der maximal auszahlbare Gewinn aus No-Deposit-Boni 50 EUR (bzw. der Wert des Bonus, falls dieser über 50 EUR liegt).

Da Ihre Gewinne den Bonuswert von 75 EUR überschritten haben, wurde der übersteigende Betrag gemäß den Bedingungen einbehalten.

Bitte entnehmen Sie die entsprechenden Regelungen den nachstehenden Geschäftsbedingungen:

1.8. Das maximale Auszahlungslimit von einem Bonus ohne Einzahlung, einschließlich Freispiele, beträgt 50 €. Das maximale Auszahlungslimit von Freispielen ohne Einzahlung beträgt 50 €. Die maximale Gewinnbeschränkung bleibt auch nach Erfüllung der Umsatzbedingungen bestehen. Das Maximum, das Sie aus Spielen mit Geldern, die mit einem (Nodeposit)Bonus verbunden sind, auszahlen können, ist 50 €. Falls der angebotene Bonus höher als 50 € ist, entspricht die maximale Auszahlung dem angebotenen Bonusbetrag.

Vielen Dank
Rooli Casino Reviews Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Verification

I tried to cash out 400 on June 9th and will not approve my verification I sent them ever thing and more.theyput money back in my account but what's the use of playing if you win and can't cash out

9. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Hi Marie,

I've looked into your query thoroughly for you.

You did indeed provide all required documents. Nothing further needed.

I apologise if it was a hassle - you won't need to provide us with anything further as long as you continue to use the current bank account you're using.

For the inconvenience - i've gone ahead and dropped a little bonus in your account. Please enjoy a few games on us!

Thank you for your patience and cooperation,
Rooli Casino Reviews Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

zu meiner vollsten Zufriedenheit kann…

zu meiner vollsten Zufriedenheit kann dieses casino nur empfehlen

5. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Hallo Jan,

Vielen Dank für Ihre wohlwollende Bewertung. Ihre Zufriedenheit liegt uns sehr am Herzen, und wir freuen uns, dass wir Ihnen ein unvergessliches Erlebnis bereiten konnten.

Vielen Dank,
Rooli Casino Reviews Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Netter Support immer die neusten spiele…

Netter Support immer die neusten spiele guter Platz zum Spielen .

1. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Hi Christian,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Wir setzen alles daran, exzellenten Service zu bieten, und Ihr Lob bestätigt unsere Bemühungen.

Thank you,
Rooli Casino Reviews Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Top Casino und sehr freundliche…

Top Casino und sehr freundliche Mitarbeiter im Support, tolle Bonusangebote

23. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Hallo Andre,

Wir sind dankbar für Ihre positiven Rückmeldungen und freuen uns, dass unser Team zu Ihrem gelungenen Aufenthalt beigetragen hat.

Thank you,
Rooli Casino Reviews Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

My Experience with Rooli Casino

My Experience with Rooli Casino

As a VIP member at several online casinos, I can confidently say that Rooley Casino has been the worst by far. Despite depositing significant amounts, I’ve not managed to make one withdrawal. The only substantial win I had came from a bonus, but due to their restrictive bonus terms and conditions, they stripped my winnings by a substancial amount.

To make matters worse, the casino then made the withdrawal process a nightmare by demanding proof of deposits from old cards which I had to replace due to some security issues I believed was caused from this casino. It felt like a deliberate tactic to avoid paying out. Their terms and conditions are convoluted and seem designed to protect them at the expense of players. READ THE T&As carefully.

Overall, I’d strongly advise anyone to steer clear of Rooli Casino. It’s not worth the hassle or the risk. Save your money and look elsewhere.

15. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Hi Jack,

We're very sorry to hear you've had a less than great experience with us.

I'd love the chance to look into this and rectify the matter for you.

If you could kindly share your account email with TrustPilot (not in public comments) for us to be able to look into your individual user account, i'm sure we can provide context and resolution to your case.

Thank you for your patience and cooperation,
Rooli Casino Reviews Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

dissipointed

i will update my review accordingly if matters change... but as far as right now im very disappointed with my experience at rooli for a few reasons..

1.made my deposit and won so I tried cashing out and from what I can see most people seem to have fast payouts or so they say but when I went to proceed with my cash out its been nothing but a hassle and really starting to think they have just ripped me off... and I'm not new to the online casino game that's for sure so I can garentee all my ducks were in a row but they just haven't sent me my withdrawl... their excuse is they had problems with the withdrawl so they had to go ahead and do it manually so I gave them all my information again and yo try and get a response from them other than you just have to be patient and wat h your emails... but its been a week now and they even disabled my account until this manual withdrawl is dealt with... I don't even know what that means I ask them for a time frame roughly and they reply it's just going to tske time.. so until they come through on their end of the deal I would definitely recommend finding a different casino to spend your money at...

8. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Hi Gunther,

I'm sorry you've had a less than ideal experience with us.

I'd love to provide some context if I may.
I've looked into your account thoroughly and can see the reason your cashout was rolled back and then secondary one rejected is because your account is blocked with the withdrawal provider.
As a result, to avoid your second withdrawal experiencing the same delayed rollback, we manually paid you out via an alternate withdrawal provider - which I see was done a few days after your initial request.

The manual suspension of account while processing manual payout I can understand is inconvenient, but part of the standard process and the account has since been reinstated upon completion of the manual payout.

I hope this provides some clarity on the matter and resolves any concerns you may have had.

We remain at your disposal for anything further we can assist with.

Thank you for your patience and cooperation throughout this matter,
Rooli Casino Reviews Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Sie haben mich ausgeraubt wort…

Sie haben mich ausgeraubt wort wörtlich. Ich habe erstens 40€ eingezahlt das ist alles verloren gegangen. Dann habe ich 40€ eingezahlt und habe mich doch unentschieden mein geld nicht mehr zu verspielen aber aufeinmal konnte ich mein geld nichtmehr auszahlen also musste ich es verspielen

8. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Hallo Valentin,

vielen Dank, dass Sie sich mit Ihrem Feedback an uns gewendet haben.

Ich habe dies sorgfältig überprüft und kann bestätigen, dass auf Ihrem Konto keine Auszahlungsanforderungen vorliegen. Daher wurde auch keine Auszahlung für Sie abgelehnt. Ich sehe keinen Grund, warum Sie Ihre Gelder nicht auszahlen lassen könnten.

Außerdem haben Sie uns bisher weder per Chat noch per E-Mail bezüglich etwaiger Probleme mit einer Auszahlung kontaktiert.

Ich möchte Sie daher höflich bitten zu überprüfen, ob Ihre Bewertung dem richtigen Casino zugeordnet ist.

Vielen Dank.
Rooli Casino Reviews Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

This is the best casino i ever had

This is the best casino i ever had played in, and I have played a lot. Fast payouts, and that’s a most for all players. Good games and a lot of providers. And at least there are many bonuses to choose between, daylie.

5. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Hi Grethe,

It’s always gratifying to receive such positive comments. We’re pleased to know our efforts are reflected in your experience.

Thank you,
Rooli Casino Reviews Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ich habe bei Rooli Casino 3.200 €…

Ich habe bei Rooli Casino 3.200 € gewonnen. Die Auszahlung wurde zunächst verzögert, weil im System noch meine alte Kontonummer gespeichert war. Nachdem ich den Support kontaktiert und meine neuen Bankdaten manuell eingegeben habe, wurde der Betrag vollständig ausgezahlt.
Der Kundenservice war freundlich und hat mir gut weitergeholfen.
Tipp an andere Spieler: Kontodaten regelmäßig prüfen und bei Problemen den Support direkt anschreiben.

4. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Hallo Ad,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Wir setzen alles daran, exzellenten Service zu bieten, und Ihr Lob bestätigt unsere Bemühungen.

Thank you,
Rooli Casino Reviews Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

So I i used another account to deposit…

So I i used another account to deposit money and I won $50000. My account was disabled due to the terms and conditions that said using a third party is prohibited. So now they've taken my winnings away and will now only refund the 150 that I deposited using my sisters card 😭😭😭💀

26. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Hi Lingz,

I have checked your account with us and can confirm that your winnings originated from a deposit made from a 3rd party payment method.

This is a breach of our T&Cs which you accepted upon registration.
We enforce this clause to protect the funds of the actual card owner.

Please note also, your account is currently only Suspended for refund purposes and will be reactivated once the refund is processed. Though the refund is currently pending your reply to an email we sent you directly requesting information required to be able to process the refund.

You may refer to our Terms and Conditions below;

10.3 The Company does not accept third-party payments. You must make deposits only from a bank account, bank cards, e-wallets or other payment methods that are registered in your own name. If we determine during the security checks that you have violated this condition, your winnings will be confiscated and the original deposit will be returned to the owner of the payment account. The Company is not responsible for the lost funds deposited from third party accounts.

Thank you,
Rooli Casino Reviews Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I just register today andplay for…

I just register today andplay for couple of hours. When i finished my game after 30 min i recieve money and everytihng was so smotth. Thanks for your support center and eveything

25. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Rooli Casino

Svar fra Rooli Casino

Hi Alkim,

We’re delighted to know you’re having a great time with us!

Your feedback helps us continue delivering the best experience possible.

Thank you,
Rooli Casino Reviews Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv