House of bespoke Furniture Anmeldelser 

227
•
TrustScore 4.5 av 5

4,5

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

We ordered a sofa, was a bit worried as you pay before delivery. But I couldn't be happier. The quality is great so comfortable and looks fantastic. The delivery man was efficient and polite.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I’m so pleased with my cuddle chair, it’s incredibly comfortable, looks beautiful and fits perfectly in my bay window. It arrived already set up, the delivery driver was lovely and even took the packa... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Wonderful service, I ordered the Washington step bed a few weeks ago the bed arrived today and I’m really happy with the bed, great quality and the service was great, very responsive, assembly team ve... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I have previously purchased a couple of pieces furniture from HOB last year and I returned for a new U shape sofa, they offered a completely bespoke design and have been so helpful, like they were... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Sofabutikk
  2. også i
  3. Interiørbutikk
  4. Soveromsmøbler

Skrevet av virksomheten

We have the very best of cinema sofas, U shape sofas TV beds, luxury four poster beds and luxury beds on display. Nationwide delivery available Bespoke made to measure services available Interior design services available


Kontaktopplysninger

4,5

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

227 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 42 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 48 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,5

Alle anmeldelser

(227)

71 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Really great experience

Really great experience, purchased my beautiful sofas from here, the service has been exceptional from start to finish, great communication, delivery team were very lovely and helpful.
I ordered the royal Surrey u shape sofas and they are lovely and quality is great, I chose the fabric London linen which I'm so pleased I did

Will be ordering again soon

9. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til House of bespoke  Furniture

Svar fra House of bespoke Furniture

Thank you Graham

We appreciate you taking your time to review us and so pleased your happy with your sofa enjoy

Vurdert til 1 av 5 stjerner

The customer service is the worst I…

The customer service is the worst I have experienced in a long time. You contact them by WhatsApp and they reply, sometimes, days after. Also, the people responding to the WhatsApp messages do not seem to be empathetic to the fact that I paid £3000 for a piece of furniture and there was no update or any contact about progress for weeks.

8. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til House of bespoke  Furniture

Svar fra House of bespoke Furniture

We were very surprised and concerned to see your recent review and would like to sincerely apologise if you felt there was any delay or issue with the service you received.

Having reviewed our communication records, we can see that all of your messages were responded to within a few hours, with the only exception being over the bank holiday weekend when our offices were closed. Following delivery, we checked in with you to ensure everything was satisfactory, and you confirmed you were happy with your order at that time.
We requested you to send us pictures and directed you to leave us a review with absolutely no thought you were unhappy at all

We were also pleased to have been able to upgrade your sofa colour and fabric at no extra cost as a gesture of goodwill for you in which we didn’t have to do , This is why we were particularly surprised to see a one-star review, as we want to ensure every customer has a positive experience with us.

As your order was placed through our partners at Debenhams, all communication is typically directed through their platform rather than with us directly. We would love the opportunity to better understand your concerns and see how we can resolve this for you.

Please get in touch with us at your earliest convenience so we can discuss this further and ensure we address any issues you may have experienced.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Really happy with my gorgeous new made…

Really happy with my gorgeous new made to measure cinema u sofa, made very well, the attention to detail is perfect, delivery was made within 5 weeks. Was kept updated by the lovely lady in customer service, will be ordering my new bed very soon.

3. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great furniture positive experience

This is my second purchase from HOB furniture, on both occasions I received exceptional service and the quality of my both bed and sofas exceeded my expectations, really lovely polite ladies who have been most helpful in getting the right furniture for my home

30. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great experience

Great experience, very happy with the service received, I ordered my tv bed and fully buttoned chesterfield sofa, everything went smoothly and the customer service was excellent, lady from customer service called me after delivery to check I was happy and provided us with fabric cleaner free of charge, which was a lovely touch

23. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Plain U-shape sofa

Recently ordered a U-shape sofa from here- the customer service was excellent. They made sure I got everything I needed. They said delivery was in 2 weeks time and that's how it went. No issues with anything at all. Communication was key for them and very easy for me. Got notified on every step. Highly recommend.

18. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Stay Well Clear!! Poor in every possible way

Please do not buy any Sofa or item from this company.

The items they advertise are not what you receive, completely nothing like the items on their website. Item also arrived damaged and in a poor condition.

They try to be threatening when communicating about a refund and all they have is a terms and conditions which actually makes no difference under the consumer rights act.

They feel they can refuse a refund when by law there is a 14 day cooling off period no matter what item is purchased. They state it was a bespoke piece of furniture when clearly they have no understanding of the meaning or word Bespoke. We purchased an item that they advertised, with the colours they advertised to the sizes they advertised. Even if it was Bespoke which clearly wasn’t then the poor condition it arrived, damages all over still gives consumers the right to replace items, return and get a full refund. This option of refund clearly doesn’t apply to them! By writing Bespoke next to everything doesn’t mean it’s Bespoke.

They blatantly refusing a refund and offering to replace all damaged items which is clearly something we do not want due to the behaviour in their communication we will not accept.

They try using intimidation tactics by threatening legal actions for freedom of speech by updating people about their poor quality furniture and the poor customer service you get. Even saying the sent us the correct sofa when actually you look at the pictures of Sofa we got to the Larnaca they advertise is nothing alike and looks exactly like the Harlam they have. But no they adamant it’s the Larnaca and looks nothing of the sort.

Clearly this company have no understanding of British Regulations, on trading standards, consumer rights and also customer service.

The furniture is also supposed to have a fire tag and a unique batch number imprinted on the sofa which it clearly doesn’t and said they want to send me it in 48hrs. This is clearly unlawful under the Furniture and Furnishing regulations 1988. So this shows there is no QC control to check their furniture and shipped without proper checks.

We are liaising with multiple people and resources to resolve this as we will not be having any replacement and a full refund is required no matter what. Even with their threatening behaviour.

We’ve communicated with trading standards, our bank, another wholesaler about the fire tag and batch number, provided evidence to all and everyone says the same.

Warning ⚠️ to all customers. DO NOT BUY ANYTHING FROM HERE!!!

Please avoid this company at all costs

15. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

U-Shape sofa with coffee table

I recently got a u-shape sofa with matching coffee table. I requested early delivery as I had a family function at home. It came with a slight issue but I contacted them and it was rectified so fast. The team was so kind and respectful, and they helped and made sure the problem was no more there. They made it happen just as I requested them. The best company for home furniture out here. I 100% recommend.

1. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Purchased my Dior cinema sofa from HOB

Purchased my Dior cinema sofa from HOB, this is my third purchase over the course of a year. Great service, great quality, professional and helpful customer service staff in their shop , the delivery team were also very helpful and friendly, really really happy with my furniture over the year and will be back next year when we start our sons room,

9. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Worst customer service ever

Some of the worst customer service I’ve ever received. I spent £1000 on a chandelier and £50 on shipping costs. After emailing Hob twice for an update on delivery timescales, they finally responded and told me I would receive the light in one months time (ridiculously lengthy given I had been charged £50 for delivery but fair enough). 6 weeks later and I hadn’t heard a thing from this company, despite emailing on two occasions for an update on the delivery as my electrician was booked in to fit the light. After I sent a third email politely requesting an update on timescales, I was refunded with no explanation as to why and my order cancelled. Despite asking why this has happened, I still haven’t received a response from Hob. More than frustrating, given that I’ve waited weeks without a light fitting and had to pay my electrician for their wasted time.
Do not ignore the negative reviews for this company. Their customer service is non existent other than them defensively responding to frustrated customer reviews to pass them off as either being rival companies or responding to say the customer is simply incorrect.
Hob, you really need to start listening to the poor customer feedback you’re receiving and change your ways of working as opposed to spending all of your time defending your appalling services.

26. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til House of bespoke  Furniture

Svar fra House of bespoke Furniture

Hello Abby,

Thank you for taking your time to review us and we are so sorry to here your unhappy with our customer service,

Unfortunately we would have to disagree that our service is appalling and review sites are really not a true reflection of any company , it’s a know fact that it’s very very easy for a customer to leave a 1 star reviews for the slightest issue before they will leave a 5 star review, we have processed over a 1800 orders this year so far and have minimal amount of reviews both 5 star and 1 star, which is a real shame as like many companies they reach out for customers to leave a review but unfortunately many don’t, which from looking at your profile seems to be the same for you!

We appreciate you had a wait on your chandelier however it did not pass the time frame quoted on our lead time and we certainly didn’t ignore any email from
You .

You contacted our Whatsap team asking for the chandelier to be delivered within 5 days, we advised you that wasn’t an option as it’s a hand made marble chandelier - lead time in the description of 6 to 8 weeks.

You then chased your order on 2 occasions both times replied too, a refund was issued as it was clear you was not prepared to wait any longer which was processed on the 29th of July 4 weeks after you ordered and not 6 so unsure why 2 weeks later you are leaving this review we can only assume as it’s for an interior project that you are unable to get that chandelier else where and really unsure why you paid out for an electrician as you were never given a delivery date!

Once again we apologise you were unable to wait and a refund was given in which the reason was given to you upon the refund being submitted.

We are pleased to confirm now this item is now back with us and if you are welcome to process your order again if your unable to source else where

In response to your comments of us spending all our time defending our service, unfortunately this statement is simply not true, our rating is excellent and on the occasion we do get a disgruntled customer then we like to give a detailed account of the actual situation that occurred rather then the
exaggerated version.

Once again we apologise you were left unhappy

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Bedroom, Living and Dining Room Furniture

Bought our new Superking Bed & King size bed complete with mattresses. Our new L Shape sofa & Dining room set from HOB furniture.
We are more than pleased to with the quality of each piece & the impeccable service from start to finish!
Thank you

21. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid at All Costs – Unprofessional, Dishonest, and Appalling Customer Service

I’m writing this review not out of frustration, but out of principle—so others don’t have to experience the same unacceptable service I did. Every single statement here is backed up by screenshots, receipts, and WhatsApp transcripts, which I will be sharing on Google (where image uploads are allowed), Instagram, and TikTok to expose the full extent of this company’s behaviour.

To be clear: I placed my order via Debenhams, not directly with HOB, and paid for a Superking bed. The issues began immediately with delivery. I received a vague text saying the bed was “ready and will be delivered on Saturday,” followed by: “We are still awaiting a time slot, as soon as we have it we’ll send it over to you.” That time slot never came.

Instead, without warning, the delivery team turned up after 6pm on a Saturday. My wife, who was not available to accept delivery, asked them via our video doorbell not to leave the bed and to return the next day. They completely ignored her, dumped a £1300 bed on our driveway, and ran off. No courtesy, no professionalism. Luckily, it wasn’t stolen or damaged—but it easily could have been.

When we carried the bed upstairs to our third-floor loft and unwrapped it AND HAD ASSEMBLED IT, we discovered they had delivered the wrong size—a King instead of the Superking we paid for.

I expected a quick fix. I had clear proof of the order, a receipt confirming the correct size, and images showing the incorrect item. But I was wrong. What followed was a masterclass in how NOT to treat a customer:

Debenhams, to their credit, have remained polite (albeit slow to respond), acting as the middleman and acknowledging that the issue is under investigation.

HOB, however, were rude, evasive, and condescending from the start. They denied any wrongdoing, falsely claimed I ordered the wrong bed, accused my wife of being rude to their delivery driver, and refused to acknowledge the lack of a proper time slot.

Even when faced with undeniable evidence, they refused to exchange the bed, offering only a refund—but only after I disassembled and returned the entire item downstairs myself for them to collect. No offer of goodwill. No apology. Not even basic decency.

I requested they exchange and at least assemble the correct bed free of charge as a goodwill gesture if I reordered. Again, flat refusal. When I stood my ground and continued asking for what I was rightfully owed, they became increasingly aggressive—accusing me of being rude, threatening to ban me from future orders, and eventually blocking me on WhatsApp mid-discussion.

So here we are. I paid for a Superking bed. I received the wrong item. I was lied to, dismissed, and treated with contempt.

If this is how HOB treat paying customers when things go wrong, imagine how they’ll treat you. I strongly urge anyone considering them to look elsewhere. Customer service is non-existent, accountability is avoided at all costs, and once they have your money, they couldn’t care less.

Please search for the supporting screenshots and transcripts on Google, Instagram, or TikTok—make up your own mind. But for your own sake, steer well clear of HOB.

*** To add since the company have replied and continue to lie. I have also left a google review where people can see my receipt for the SUPERKING bed that was ordered. I have also posted a screenshot showing there was no confirmation time on the delivery that was sent. I asked for a goodwill gesture of you assembly the CORRECT SIZE BED instead of simply refunding the bed you sent in error. I never once asked for a free upgrade because I have already paid for a SUPERKING bed! I mentioned tagging you on our home renovation page as an incentive to you for sorting this issue out swiftly to which you did offer me an extra 10% discount code which was less than the 15% blue light code I used with Debenhams. You continue to lie, I have rights in the UK as consumer and I will be exercising those rights and escalating to Retail ADR and the Home Improvement and Furniture Ombudsman if necessary. I have the right to reject your offer of a refund as this does not take into account the time and effort spent on taking product up to the 3rd floor in my home assembly and the subsequent dissembling and bringing back down for collection. All I have ever asked for is the product that I paid for and you have treated me like this and continue to lie! Shame on you! You unfortunately tried to bully the wrong customer and this will not be the last you hear from me.

Final Update*
I wont go back and forward we and the world now knows the truth. I am entitled to a blue light discount my wife does have a home insp page with thousands of followers and millions of video views and I have left a review on both google pages and fbook with evidence and you havw declined to comment so far because your lies are exposed.

1. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til House of bespoke  Furniture

Svar fra House of bespoke Furniture

Hello

Thank you for taking your time to review us and we are sorry to here your unhappy with the customer service, however we would have to disagree with the line of events

You purchased a KING SIZE bed through our partners at Debenhams you were contacted directly by them with a delivery slot 21st of June in which we also followed up and have the messages to prove this, time slot of between 3 and 7 pm was given directly by us a few hours later again we have proof

Delivery arrived within the timeframe given you then told the delivery company to bring it another day they explained that would incur a charge which you refused to pay for. The bed was dropped at the address

The receiver of the bed was very rude and aggressive to the drivers which was filmed

You then contacted on Sunday the 29th of June in which we were closed we replied first thing on the Monday in which you notified us your bed was not a Superking, however you paid for a king size and we immediately advised you we would collect and refund you!

This you refused and told us you wanted it exchanged and could you order directly in which you then attempted to haggle on price and told us you were an influencer with a huge social media following in which you could promote our goods if we gave you a free upgrade and assembled your bed for free.

At this stage you were more then happy with your customer service experience

We politely declined this and provided you a current discount code to use if you wanted to purchase the correct size !
We kindly requested you to confirm the king size bed was ready for collection and advised we would collect that and refund you on Saturday. You refused that collection said it was not convenient. We have requested you to confirm again bed is ready for collection and that we would arrange it on a more suitable day - we are still to receive a response on this!
You contacted our partners at Debenhams to complain further, we can only but assume because we didn’t take you up on your collab request offer that you attempted to get an upgrade through them for free, unfortunately it’s ourselves who have too action this and we were not prepared too without the additional payment due.
We contacted you directly regarding this today the 1st of July and confirmed we are still happy to collect and refund you, it was clear you wanted to enter in to an argument about this and threatened us that if we didn’t agree to your terms you would take to trust pilot and social media to slander us, we advised your welcome to do this - so far you have only left the trust pilot review and I expect that is because we are unable to screen shot the actual evidence of what was responded to you and not the exaggerated line of events you have chosen to leave on this review.
We can confirm that you have not been blocked from any form of communication
Your welcome to leave social media posts we will still not upgrade the bed for free, and we are more then happy to collect the king size bed from you within the week,
To reiterate for any reason you still believe you have paid for a Superking bed then you will need to liaise with Debenhams as the price you have paid was for a king size bed frame only- regardless of any discount you received it was a king size bed ordered.

We do hope to resolve this situation quickly,
We encourage you to reply to the several messages left to you via the Debenhams portal so we can
Collect and provide you with a refund asap.

In response to your updates - we note you have a following of 412 followers not the thousands you first mentioned, we have not lied in this review unlike yourself we have received no further reviews left from you at all we don’t have Facebook reviews and don’t have two googles!
it’s a shame considering you own a door company and clearly not entitled to a blue light discount you have left such content.
Unfortunately our position will not change only a refund will be given upon collection

Vurdert til 5 av 5 stjerner

THANK YOU HOB FURNITURE!

I was delighted to receive my round bed at an earlier hour than scheduled, as I had been eagerly anticipating its arrival. The delivery team communicated promptly and courteously, confirming that an earlier delivery would be convenient for me, which I greatly appreciated.

The bed was crafted exactly to my specifications—its quality, size, and overall finish have exceeded my expectations. Although tracking wasn’t available, the updates and confirmations via WhatsApp provided reassurance and a smooth experience.

I’m thoroughly impressed with the bed—it’s spacious, exceptionally well-made, and truly everything I hoped for. Everyone involved, from production to delivery and customer service, was professional and polite throughout the entire process.

Thank you HOB Furniture!

10. juni 2025
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Rude Customer Service - Dread post purchase service

Rude Customer Service.

Haven't ordered yet a bed with them and I doubt I will. Considering they charge £000s for beds and offer bespoke beds, on asking for a few of quotes to ensure we get what we are after given the cost, I order some fabric samples. Once we selected our fabric and colour it came with a flyer saying we offer 10% off using x code. I went back to their whatsapp chat (no name given for advisor) and was ready to order. I questioned the discount code and was told that no discounts are offered on bespoke beds (only change from website was headboard height and wooden frame finish which their website says is an option), and that its clear on the terms and conditions on the website. I double checked this on the website (no mention of this - I have downloaded their terms incase they now change it) and on questioning this that their terms say otherwise but I am ready to proceed I was advised "I would recommend you purchase elsewhere" and chat terminated with "We will close this entity down".

Seeing the level of customer service before a purchase on a company that considers themselves as a "bespoke and premium bed manufacturer" the level of service is extremely low and I dread the service you would receive having made a purchase and if there is anything wrong. This aligns with the other reviews marked with 1-star. If you can't offer a premium service, stop trying to be a premium supplier. I cannot attached screenshots of their whatsapp chats or terms of service (happy to provide any evidence as needed) but take caution with any purchase or advice from them as they will fob you off. Should be renamed to "FOB Furniture" as aligns with the attitude.

REPLY TO RESPONSE:
1st class customer service is something you don't provide. to rate the customer service I would rate it 1 out of 100. Yes a few quotes were obtained before making a selection from a company pretending to be "premium" but poor class service and would not recommend. Any customer purchasing a "premium" product is entitled to a couple of quotes. ALL PURCHASERS: be aware that their terms and conditions change when a mistake is pointed out. I have downloaded a copy of the terms which did not include the reference the cs team below has responded with. Simply questioning their terms makes me a difficult customer only goes to show the lack of professionalism and trust you will receive from FOB Furniture. Ensure you download the terms as I have so these aren't changed again in their benefit when they inevitably go wrong as they have done so this time. Again before I was told the chat will be shut down I advised that I am happy to proceed and place the order and also advised that I was looking to verify the discount element as left hand and right hand don't align here. Simply questioning promotions advised by the Client will result in rude responses and attitude.

FURTHER RESPONSE: On raising a truthful trustpilot review I had further abusive whatsapp messages and threats from the supplier before being blocked. They also promised it ensure my personal data would be used and distributed amongst its network (in writing) to try and blacklist all information. GDPR complaint to be raised and action to be taken.

9. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til House of bespoke  Furniture

Svar fra House of bespoke Furniture


Thank you for taking the time to review our service and engage with us over the past few weeks.

To clarify the journey so far:
• On 7th May, you requested an initial quotation, which we promptly provided. Later that same day, you asked for a revised quote for a different bed, which we also supplied—at a rate below the listed website price.
• On 1st June, you enquired about the possibility of producing a bed with a metal frame & walnut trim to reduce the overall cost. We politely advised that this option was not available. At your request, we then directed you to a more affordable selection of products on our website.
You subsequently ordered fabric samples, and as a courtesy, we sent you a gift—an offer that applies to our standard website-listed products without alterations.

The bespoke bed you enquired about includes a customised height and a wooden trim surround, which falls outside of the standard product specifications. The product page for the New York Bed clearly states that a wooden trim is available at an additional cost and invites customers to contact us for a bespoke quotation.

We provided a tailored quote to reflect these adjustments. While we understand you were not fully satisfied with the pricing, this was the best possible offer we could extend based on the requested customisations.

On 9th June, you reached out again asking for pricing on the same bed for a third time, stating that it now appeared to be part of a sale. We respectfully clarified that this bed was not on promotion and reaffirmed that your original bespoke quote remained valid.

You also mentioned receiving a discount code with your sample pack. We explained—again, courteously—that promotional codes apply only to standard products listed on our website and do not extend to bespoke, made-to-measure items, as stated in our terms.

For your convenience, here’s an excerpt from our website’s bespoke section:

“We are dedicated to providing a complete bespoke made-to-measure service across our upholstered furniture and dining tables. Quotes are valid for 28 days and are not eligible for any promotional discounts or offers that may be advertised. Bespoke projects require a 30% deposit, with the balance due upon completion”

Following this you advised us that you are a solicitor and that you disagreed with our terms. While we appreciate your perspective, we were clear that the pricing you received was already discounted &represented the best we could offer for a bespoke order. Unfortunately we were unable to extend further discounts

We politely suggested that if the quote did not meet your expectations, you may wish to explore other options, we confirmed the enquiry would be closed

We’re more than happy for you to share our correspondence. However, as we’ve reiterated we are unable to proceed with an order where the customer is unwilling to accept the agreed quote. The price remained consistent over a six-week period & was the best we could offer for the bespoke specification you requested
We would like to respectfully point out that leaving a 1 review due to our inability to meet a lower pricing expectation doesn’t reflect the professional & prompt service you received
At no point were you ignored or treated disrespectfully your queries were answered quickly & thoroughly, with clear explanations provided

While we note that this may be a recurring pattern based on your review history with other retailers, we regret that you felt disappointed by your experience with us
On a more positive note, should you reconsider in the future & be happy to proceed with the pricing provided, we would be delighted to offer you the same high standard of service we extend to all our valued clients
In response to your 4th updated review our terms have not been changed we have full evidence & to be clear we were at no stage rude to you & encourage to share such content which would suggest we were feel free to raise a GDPR complaint your review is far from truthful

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv