FOW Car Supermarket Anmeldelser 

12 853
•
TrustScore 4.5 av 5

4,3

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Just bought a car from FOW Trafford Park. The sales executive was Mike Brown. He was very professional, not pushy, answered all our questions and concerns clearly. He made the whole process simple and... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Overall the service at FOW was great however, after purchasing an electric car, we then asked for the battery health check. After 4 times asking and being told its either in the computer system or 'up... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Had an amazing experience after purchasing my Tesla recently. Had a slight fault, FOW booked if in with there service team immediately. The fault required a main dealer reset, so it was booked in s... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

This is our third time with them and, once again, everything was really straightforward. Sarah was brilliant throughout, giving us all the information we needed and helping us with the documentation.... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Bruktbilforhandler
  2. også i
  3. Bilforhandler
  4. Forhandler av kjøretøy

Skrevet av virksomheten

FOW is the original, multi-award winning Car Supermarket with two fantastic locations in Winsford, Cheshire and Trafford, Manchester. We were born in 1959 and have perfected the UK's easiest and most enjoyable car shopping experience with a focus on fantastic customer care and great prices - values that stay true to this day. To keep things nice and easy we launched FOW Perks to help make your car buying experience a great one! What does this mean? You can reserve any vehicle FREE for up to 48 hours (you won't find this elsewhere), buy online or instore with an expert handover and home delivery available, request a personalised video from home, arrange a test and even part exchange or sell your old car to us. To support this further, our technicians will prepare your new car to the highest standard using industry leading technology and processes. Every vehicle receives a PDI (Pre Delivery Inspection), PSI (Pre Sales Inspection) alongside quality control, multipoint photography process and final sold checks to ensure all aspects of your vehicle match the FOW quality standard. Chat to our team today, we'll help answer those all important questions and help you drive away in the car of your dreams - this is FOW.

FOW - Fords of Winsford

Skrevet av virksomheten

Reserve any car for FREE up to 24 hours
Peace of mind car shopping - reserve any car for FREE for up to 24 hours.
Enjoy an Award Winning Online Experience
Proud winners of the 2022 AM Awards - Online Consumer Experience of the Year.
FREE Transfers Between our 2 Locations
Enjoy the flexibility and freedom to view any vehicle at your leisure at the location nearest to you.
No Hidden Costs or Admin Fees
Simply the price you see is the price you pay.
Enjoy a Personalised Video of Your New Car
Our Product Specialists will showcase your new car in detail for you to enjoy from the comfort of your own home.
Buy Online - Click & Collect - Home Delivery
At FOW, you're in control. Enjoy the UK's most enjoyable car shopping experience, online or in-store with home delivery or click & collect available.
Multipoint Inspection
Every vehicle is prepared to the highest standard with a multipoint inspection completed by our technicians before you drive away.
HPI Check
Our complimentary HPI check is performed on every vehicle for your peace of mind - included at no extra cost.
Finance to Match all Budgets
PCP or HP? Our product specialists will discuss your options and help secure your dream car at a budget to suit.
Over 60 Years of Trust
Enjoy a completely hassle free and enjoyable car shopping experience built on solid foundations over 60 years ago.
Part Exchange or Sell Your Old Car
Quickly and easily part exchange or sell your old car with FOW today.

Great Service Time and Time Again

Why promise when we simply deliver

Why promise when we simply deliver
At FOW you'll enjoy award winning service alongside our commitment to: HPI check every vehicle, perform a multipoint inspection before you take delivery, price check all our vehicles daily - no nonsense, just great prices, quality control and re-clean every vehicle, photograph and video every vehicle so you can enjoy peace of mind car shopping and the option to part exchange or sell your old car. Car shopping made easy at FOW.

Kontaktopplysninger

4,3

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

13k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 95 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av to uker

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,3

Alle anmeldelser

(12 853)

1 723 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Not a good experience — from sales to after-sales

Having sworn about 20 years ago I would never buy from a used car dealer ever again I chose Fords of Winsford believing I was buying a car from an established dealer with a good reputation. Unfortunately, my experience has been extremely disappointing, both during the purchase and afterwards.
The sales process-
I was told by the salesman that the car had two previous owners. However, when I received the V5C, it showed that I was actually the fourth registered keeper.
I also intended to pay for the car outright. Despite this, I was persuaded to take out finance on part of the purchase price. The finance was presented to me as offering additional protection, similar to the protection associated with paying by credit card. I did not feel the finance terms had been made clear to me, so I paid the agreement off in full the following week, I don’t want to be paying a loan off for 5 years. I would never have agreed if the terms had been made clear.
I was left questioning why I had been encouraged to take out finance when I had made it clear that I wanted to pay cash, it all happens very quickly.

A serious gearbox fault less than a month later-
I had owned the car for less than a month when it developed a serious gearbox fault 60 miles from home and on a very busy dual carriageway. A warning appeared stating that the gearbox had gone into emergency mode. The car slowed immediately and would not change gear, either automatically or manually, and would only travel at approximately 10 mph.
After being stranded nearly all day the RAC arrived and transported the car to my home as it couldn’t be fixed on the spot. Fords of Winsford took the vehicle back for repair a few days later, and it remained with them for around three weeks. I was provided with a courtesy car during this time.
The lack of information and communication from after sales-
My frustration continued when the car was returned. I received only a brief, handwritten report stating that the mechatronics unit had been sent away for repair and refitted. I had also had this information emailed to me in a previous contact.
After repeatedly asking for a proper explanation of the work carried out, I was eventually advised that the specialist had replaced both pressure sensors inside the mechatronics unit. This was information I had not previously been given.
I asked for details of the diagnosis, the work undertaken and clarification of the guarantee. Despite several emails, I struggled to obtain the information I was looking for. I also requested a manager's contact details, but my request was not properly addressed.

I appreciate that mechanical faults can happen and that specialist repairs are sometimes necessary. My complaint is about the overall experience: the discrepancy over the car's ownership history, the finance arrangement I had not intended to enter into, the serious fault shortly after purchase, and the difficulty obtaining clear information and reassurance afterwards.
The experience has left me with very little confidence in either the car or the service I have received. I dont want to drive it. Buying a car is a significant financial commitment, and I believe customers deserve accurate information, transparent sales practices and proper communication when serious problems arise.

Sadly, my experience has fallen well short of what I expected. Based on this I would never buy from Fords of Winsford again, or in fact any other used car dealer and I would struggle to positively recommend FOW to others.

19. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til FOW Car Supermarket

Svar fra FOW Car Supermarket

Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear that your purchase and subsequent Aftersales experience have left you feeling disappointed, particularly after choosing FOW because of our established reputation.

We appreciate your concerns regarding the vehicle's previous ownership history and the finance agreement. We aim to ensure customers are provided with clear and accurate information throughout the purchasing process, including the finance options available to them. We're sorry that you feel this was not your experience.

Regarding the gearbox issue, we would like to provide some further context around the steps taken by our Aftersales team.

You initially reported the gearbox fault to us on a Saturday, when our ability to arrange immediate collection and specialist repairs was limited. However, we worked to arrange assistance as quickly as possible, providing you with a courtesy car and collecting your vehicle by the Wednesday of the following week.

Once your vehicle was back with us, our technicians investigated the fault and identified an issue with the mechatronics unit. As this required specialist attention, the unit was removed and sent to a mechatronics specialist for repair.

Following the specialist repair, the unit was returned to FOW, refitted to your vehicle and road tested to ensure the reported fault had been rectified.

We then arranged for your vehicle to be returned directly to your workplace to minimise any further inconvenience and avoid additional delays in getting your car back to you.

Whilst we appreciate that being without your own vehicle for several weeks was frustrating, we would like to reassure you that the repair was undertaken through the appropriate specialist route, with a courtesy vehicle provided during this period.

We also acknowledge your comments regarding communication and the level of detail provided about the repair. We understand that following a significant mechanical issue, customers want clear explanations and reassurance about the work completed, and we're sorry that you felt the information provided did not meet your expectations.

We recognise that experiencing a fault so soon after purchasing a vehicle is disappointing. However, we hope the steps taken to collect your vehicle, provide alternative transport, arrange specialist repairs and return the car directly to your workplace demonstrate our commitment to supporting customers when issues arise.

We're sorry that your overall experience has affected your confidence in FOW and thank you for sharing your feedback.

Many Thanks,
FOW Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great experience with excellent service…

Great experience with excellent service from Maya from start to finish. Initially we went looking for something specific to suits our needs but ended up seeing the Volvo C40 we finally purchased.
Maya was brilliant throughout the sales process including the test drive we took in the car.
I’d go as far as saying this has been the easiest and most streamlined process we have had when buying a car for several years.
I would highly recommend FOW and Maya as a sales person

17. oktober 2026
Logoen til FOW Car Supermarket

Svar fra FOW Car Supermarket

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear that you had such an excellent experience purchasing your Volvo C40 from FOW.

It's wonderful to know that although you originally had a particular vehicle in mind, you discovered something different that was perfect for your needs!

We're especially pleased that Maya made the entire experience so enjoyable, from helping you explore your options and arranging the test drive through to completing your purchase. Hearing that this was the easiest and most streamlined car-buying experience you've had in years really does mean a lot to us!

We'll be sure to pass your lovely feedback on to Maya, who will be thrilled to hear your kind words.

Thank you for choosing FOW and for your fantastic recommendation. We hope you enjoy many happy miles in your new Volvo C40!

Many Thanks,
FOW Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Try looking elsewhere before visiting FOW

I found the car I would have liked to purchase, although it did need a few cosmetics and mecanical fixes to be addressed.
Before the hours drive to reach FOW, I performed an online part exchange quote using my registration number on the FOW website. I was told my vehicle was worth £11,447.
However, after sitting down with the sales person, they told me it was only worth £8,400. He took a photo of my online quote and went to the person who deals with quotes and he came back with an insulting offer of £7,500. This was all without setting eyes on my car, which is in excellent condition with no marks at all on it. The salesperson told me that there was an error on the system. He also lied to me and told me that they do not sell 7 year old cars and they would be taking my car to auction, yet 12 months previously I nearly purchased a 7 year old car from them which had a higher mileage on it than my car has currently! I actually purchased elsewhere and got a better car (same make and model) that was newer and had less miles on the clock.

Is this a ploy to get people through the doors? I would certainly think twice about going to this car sales again for any future car purchases.

I would not recommend purchasing any cars from this organisation if this is their idea of how to run a business!!

18. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 4 av 5 stjerner

Service was good but did feel a bit…

Service was good but did feel a bit rushed, especially to also take added warranty. The car was still under the manufacturers warranty which sales neglected to check. Speedy handover .

16. oktober 2026
Logoen til FOW Car Supermarket

Svar fra FOW Car Supermarket

Thank you for taking the time to share your feedback! We're pleased to hear that you received good service and that your vehicle handover was completed efficiently.

However, we're sorry that you felt rushed during the purchasing process, particularly when discussing additional warranty options. We always aim to provide a relaxed, no-pressure buying experience, giving customers the time and information they need to make decisions that are right for them.

We also appreciate your comments regarding the manufacturer's warranty. It's important that any existing warranty cover is considered and clearly explained when discussing additional products, so we'll be sharing your feedback with our Sales Management team.

Thank you again for your honest feedback and for choosing FOW. We hope you're enjoying your new car!

Many Thanks,
FOW Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Geoff in the Manchester branch was…

Geoff in the Manchester branch was fantastic

17. oktober 2026
Logoen til FOW Car Supermarket

Svar fra FOW Car Supermarket

Thank you for your lovely review! We're delighted to hear that Geoff at our Manchester branch provided such fantastic service.

We'll be sure to pass your kind words on to Geoff, who will really appreciate your feedback!

Thank you for choosing FOW, and we hope to welcome you back again in the future!

Many Thanks,
FOW Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Absolutely spot on

Absolutely spot on. I turned up with the intention of buying and leaving the same day with a car (which is surprisingly difficult to do these days). The whole process took less than 2 hours. I am now a happy owner of a new car. No faffing, all as expected. I am a happy man.

17. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til FOW Car Supermarket

Svar fra FOW Car Supermarket

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear that you had such a quick, straightforward and hassle-free experience purchasing your new car from FOW!

It's brilliant to know that you arrived hoping to find and drive away in your new car on the same day, and that our team made it happen in less than two hours!

We pride ourselves on making the car-buying process as simple and efficient as possible, so it's wonderful to hear that everything went exactly as expected.

Thank you for choosing FOW, and we hope you enjoy many happy miles in your new car!

Many Thanks,
FOW Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Went viewing a car I had seen online &…

Went viewing a car I had seen online & the staff at the reception desk were very helpful, putting a reservation on the car, sorting out keys to view it & being able to take it for a test drive. I was then passed to Maya Smith from the sales team and she made the purchase as smooth as it could be, there was no added pressure to make any additional add ons or extra warranty purchases and was just an overall welcoming experience. The sale was complete in about 15 minutes with no waiting around.

17. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til FOW Car Supermarket

Svar fra FOW Car Supermarket

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear that you had such a smooth and enjoyable experience purchasing your new car from FOW.

It's wonderful to know that our Reception team made such a great first impression, helping you reserve the vehicle, arrange the keys and organise a test drive with ease.

We're especially pleased that Maya Smith made the purchasing process so straightforward and welcoming, without any pressure to purchase additional products or warranties. That's exactly the relaxed, hassle-free experience we aim to provide!

It's also fantastic to hear that everything was completed so efficiently, with no unnecessary waiting around. We'll be sure to share your lovely feedback with Maya and our Reception team.

Thank you for choosing FOW, and we hope you enjoy many happy miles in your new car!

Many Thanks,
FOW Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I recently purchased a car from Fords…

I recently purchased a car from Fords and Winsford and the service that was provided was excellent. On viewing the vehicle, it looked in fantastic condition and I was allowed to view the car without a salesman being present. Afterwards, sales executive Jack approached and was attentive and professional, explaining the whole process in great detail which was easy to follow. When collection day arrived, Harry attended to me and was equally as professional and showed the high standards of service that is provided by the team of Fords of Winsford.

4. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til FOW Car Supermarket

Svar fra FOW Car Supermarket

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear that you had such an excellent experience purchasing your new car from FOW Winsford.

It's wonderful to know that you appreciated our relaxed, no-pressure approach, allowing you to explore the vehicle at your own pace, and that you were so impressed with its condition.

We're especially pleased that Jack made the purchasing process straightforward and easy to understand, taking the time to explain everything clearly and professionally. It's equally lovely to hear that Harry provided the same high standard of service when you returned to collect your car!

We'll be sure to pass your kind words on to both Jack and Harry, who will really appreciate your feedback.

Thank you for choosing FOW, and we hope you enjoy many happy miles in your new car!

Many Thanks,
FOW Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Couldn’t have been any better

I purchased a car previously from FOW but the Winsford site and had a great experience so looked for a new car with them again but at the site in Trafford. The staff were attentive and friendly and made sure I was looked after. I was given the keys and given ample opportunity to check out the car by myself. Once I’d made my mind up I was helped by Geoff, who was brilliant, to get everything arranged including a part-exchange. I only had to wait a couple of days before I could pick it up but on collection day Geoff contacted me saying there was a chip in the windscreen but he would make sure it was sorted with a brand new windscreen at no extra cost because it was only right and I would get a car in the best condition it could be in. This only delayed collection by one day and when I did go to collect I received the same great service and attention again! So I will definitely be getting my next car from them which will make it three for three.

13. oktober 2026
Logoen til FOW Car Supermarket

Svar fra FOW Car Supermarket

Thank you for your fantastic review and for choosing FOW again! We're delighted to hear that after such a positive experience at our Winsford site, our Trafford team delivered the same high standard of service.

It's wonderful to know that you enjoyed our relaxed, no-pressure approach and were given plenty of time to explore the vehicle at your own pace.

We're especially pleased to hear how well Geoff looked after you throughout the purchase, from arranging your part-exchange to keeping you informed about the windscreen issue before collection. Whilst we're sorry this resulted in a slight delay, it's fantastic to know that Geoff's communication and commitment to ensuring your vehicle was prepared to the best possible standard made such a positive impression.

We'll be sure to pass your lovely feedback on to Geoff and the Trafford team, who will really appreciate your kind words!

Thank you again for your continued loyalty and trust in FOW. We hope you enjoy many happy miles in your new car, and we look forward to welcoming you back for number three!

Many Thanks,
FOW Customer Service Team

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Bought the car and noticed a couple of…

Bought the car and noticed a couple of faults straight away which was disappointing, however the after sales team worked with me to get the faults rectified for me, cannot fault the efforts from the after sales team especially Katie.

1. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til FOW Car Supermarket

Svar fra FOW Car Supermarket

Thank you for taking the time to share your experience with FOW!

We're sorry that you experienced a couple of issues with your vehicle so soon after purchasing it, and we completely understand how disappointing this must have been.

However, we're delighted to hear that our Aftersales team worked closely with you to get the issues resolved and that you felt well supported throughout the process.

It's especially lovely to hear your kind words about Katie and the efforts she made to help you. We'll be sure to pass your feedback on to her and the wider Aftersales team, who will really appreciate it!

Thank you for giving us the opportunity to put things right. We hope you can now enjoy many happy miles in your car!

Many Thanks,
FOW Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Have bought from FOW for many years

Have bought from FOW for many years. Always great service and great choice of cars. Many thanks to Ryan for helping with my purchase.

14. oktober 2026
Logoen til FOW Car Supermarket

Svar fra FOW Car Supermarket

Thank you for your lovely review and, most importantly, for your continued loyalty to FOW over the years!

We're delighted to hear that you consistently enjoy our great selection of vehicles and the service provided by our team.

It's especially wonderful to know that Ryan made your latest purchase such a positive experience. We'll be sure to pass your kind words on to him!

Thank you once again for choosing FOW. We really appreciate your continued support and hope you enjoy many happy miles in your new car!

Many Thanks,
FOW Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The whole experience was superb.

We recently bought a used Kia Soul car from Fords of Winsford and part-exchanged our old one, and the whole experience was superb. Alex was our first contact and set the tone, Ellie made the buying process easy with a helpful, unpressured approach, and Matt handled the part-exchange fairly and without fuss. Compared with other car sellers we’ve dealt with, Fords of Winsford service and range of vehicles are the difference between night and day. We travelled 450 miles and spent over nine hours getting there and back, and it was absolutely worth it. Highly recommended.
Kevin & Cheril, Devon

15. oktober 2026
Logoen til FOW Car Supermarket

Svar fra FOW Car Supermarket

Thank you so much for your fantastic review, Kevin and Cheril! We're absolutely delighted to hear that your experience purchasing your Kia Soul from FOW was worth the incredible journey from Devon!

It's wonderful to know that Alex made such a great first impression, Ellie provided a relaxed and pressure-free buying experience, and Matt made the part-exchange process straightforward and fair. We'll be sure to share your lovely feedback with all three of them!

We're especially pleased that our customer service and wide selection of vehicles stood out compared with your previous experiences elsewhere. Knowing that you travelled 450 miles and spent over nine hours on the journey, yet still felt it was completely worthwhile, really does mean a lot to us!

Thank you for putting your trust in FOW and for your fantastic recommendation. We hope you both enjoy many happy miles in your Kia Soul!

Many Thanks,
FOW Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Lucas & Robin!

I came in on Monday looking for a new car, I was seated with Robin who was lovely, very knowledgeable and easy to chat too. Robin answered every question we asked and showed different options for the cars and was open and honest about how each car will work with me. Although we just went to view we ended up buying the car there and then! When picking the car up today I was with Lucas, he was efficient and apologised for any wait we had, he too was talkative and humorous with us and still very professional. Overall great experience both occasions this week!

12. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til FOW Car Supermarket

Svar fra FOW Car Supermarket

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear that you had such a wonderful experience with us, from your initial visit right through to collecting your new car!

It's lovely to know that Robin made you feel so comfortable, taking the time to answer all your questions, explore different options and provide honest, knowledgeable advice to help you find the right vehicle. It's even better to hear that what started as a visit to browse turned into finding your perfect car!

We're also thrilled that Lucas made your collection experience just as enjoyable with his friendly, humorous and professional approach, ensuring everything went as smoothly as possible.

We'll be sure to pass your lovely feedback on to both Robin and Lucas, who will really appreciate your kind words!

Thank you for choosing FOW, and we hope you enjoy many happy miles in your new car!

Many Thanks,
FOW Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great service under my warranty

Great service under my warranty, the customer service is on high level and they genuinely care about post sale service

8. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til FOW Car Supermarket

Svar fra FOW Car Supermarket

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear that you've received such excellent service from our Aftersales team.

Providing great customer care doesn't stop when you drive away in your new car, so it's wonderful to know that you felt genuinely supported and well looked after throughout your warranty experience.

We'll be sure to share your lovely feedback with our Aftersales team, who will really appreciate your kind words!

Thank you for choosing FOW and for taking the time to share your experience.

Many Thanks,
FOW Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Beware

Bought an Audi A1 from FOW for 16k in April. Also an RAC warranty from them. Second car I have bought from FOW and it will be the last. Car had 25k miles on it and only put another 2k on in last 6 months. Developed a radar brake fault and fuel filler cap refused to open after less than 6 months. Took it to a garage under the warranty where it is obvious it has been in an undisclosed front end bump. Warranty does not cover cost of repairs and it has been off road for nearly 2 week awaiting repair. FOW not interested, won’t even cover part cost of repairs. Spent over 30k with this mob in last 5-6 years, more including warranties. Don’t use them. After sales appalling and no interest once they’ve had your money.

15. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great establishment

I was sold a mazda 3 by Tyler he was very clear and friendly throughout the sale and gave me a good deal on my part ex and he didnt push the optional extras that i didn't want he was great. As fpr the dealership it was very clean and organised and the general manager made an appearance to ask of we were happy or wanted any changes to be made to the environment he listend to what we had to say and when we came back to pick up the car the changes had been made. Very impressed overall and see why people use this dealer

13. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til FOW Car Supermarket

Svar fra FOW Car Supermarket

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear that you had such a positive experience purchasing your Mazda 3 with FOW.

It's wonderful to know that Tyler provided friendly, clear and helpful service throughout, secured a great part-exchange deal for you and made sure you felt comfortable without any pressure to purchase additional products. We'll be sure to pass your lovely feedback on to him!

We're also really pleased that you appreciated the cleanliness and organisation of our showroom. It's especially lovely to hear that our General Manager took the time to listen to your suggestions and that you noticed the changes had been made when you returned to collect your car. Customer feedback is incredibly valuable to us, and it's fantastic to know that you felt listened to.

Thank you for choosing FOW and for your kind words. We hope you enjoy many happy miles in your new Mazda 3!

Many Thanks,
FOW Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I like how everything is so easy

I like how everything is so easy, you can get the keys to a car and have a good look around it without being hassled.
Nice and simple to have a test drive (no moving around cars to get yours out.)
Jamie was great and made the buying experience a pleasure!

14. oktober 2026
Logoen til FOW Car Supermarket

Svar fra FOW Car Supermarket

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear that you enjoyed our relaxed, hassle-free approach to buying a car.

It's great to know that you appreciated being able to explore vehicles at your own pace, without any pressure, and found arranging a test drive so simple and straightforward.

We're especially pleased that Jamie made your purchasing experience such a pleasure! We'll be sure to pass your lovely feedback on to him.

Thank you for choosing FOW, and we hope you enjoy many happy miles in your new car!

Many Thanks,
FOW Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great choice of cars, helpful staff

Great choice of cars, we found the exact spec and model we were looking for, at a great price. Ewan was our sales agent and he was really helpful, friendly and great at explaining everything to us and answering all our questions. The car was valeted to an amazing standard and looks brand new, would highly recommend FOW and will be back when we decide to change cars again. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

14. oktober 2026
Logoen til FOW Car Supermarket

Svar fra FOW Car Supermarket

Thank you for your fantastic 5-star review! We're delighted to hear that you found the exact car you were looking for at such a great price.

It's wonderful to know that Ewan made your purchasing experience so enjoyable with his friendly, helpful approach and took the time to explain everything clearly and answer all your questions. We'll be sure to pass your lovely feedback on to him!

We're also thrilled that you were so impressed with the standard of valeting and that your new car looked as good as new when you collected it. Our Valet team will really appreciate your kind words too!

Thank you for choosing FOW and for your recommendation. We look forward to welcoming you back when it's time for your next car!

Many Thanks,
FOW Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

PCP commission

The staff would rather lose a cash sale than risk selling a car without their PCP commission. They used scare tactics and gave me unsolicited incorrect financial advice. An awful experience and I wouldn’t recommend anyone look here.

6. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

The whole experience of buying a car at…

The whole experience of buying a car at FOW was very easy and the whole process was made easy by Jaime who made the paperwork easy to understand.
Thanks Jaime.

14. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til FOW Car Supermarket

Svar fra FOW Car Supermarket

Thank you for your lovely review! We're delighted to hear that you found the whole car-buying experience so easy and straightforward.

It's wonderful to know that Jaime made the process even smoother by taking the time to explain the paperwork clearly and ensure everything was easy to understand.

We'll be sure to pass your kind words on to Jaime, who will really appreciate your feedback!

Thank you for choosing FOW, and we hope you enjoy many happy miles in your new car!

Many Thanks,
FOW Customer Service Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv