Endsleigh Anmeldelser 

3 453
•
TrustScore 2 av 5

2,0

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Nice friendly customer service agent efficient at her job. The big but as usual the answer machine says we are exceptionally busy at the moment. Come on this is car insurance! We are all fed up of he... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

If I could give no stars I would. Completely mercenary company that has no sympathies for client issues. Pride themselves on keeping existing customers happy but in reality only care for new busin... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

My son had a student policy with them. Tried to cancel when he moved back home and it is virtually impossible. Phone line is not answered and as another reviewer mentioned you cannot cancel online. By... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I rang up because I couldn't access my policy documents. The lady I spoke to was friendly and helpful, checking everything thoroughly and making sure it was fully resolved (and tested) before ending t... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Forsikringsbyrå

Skrevet av virksomheten

Endsleigh has over 50 years' experience in providing insurance solutions shaped around the needs of students, and has now extended this to graduates and professionals.


Kontaktopplysninger

2,0

Under middels

TrustScore 2 av 5

3k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,0

Alle anmeldelser

(3 453)

2 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Motor Cover Renewal

The staff I spoke to were very helpful but the premium collection process was glitchey

26. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi Derek,

Thank you for your review! I hope you were able to process your payment - If you had any further issues please don't hesitate to contact me at wevalueyourfedback@endsleigh.co.uk

Best wishes
Kelsey

Vurdert til 3 av 5 stjerner

After been a customer for a year I…

After been a customer for a year I would have expected better service for motor insurance. Everyone knows the value of a car decreases considerable once it’s done certain mileage, therefore insurance premiums should come done E.g. from £36 to £26 your how’re went from £36 to £61. When queried was told it’s loan company and that they didn’t think car depreciated in value and if it did it wasn’t their decision to tell you it had or by how much. I found this rather disgusting. Also I was told that the only loan quote you could get, amazing I can go online and get quote for as little as £20 p.m so obviously they out to make money from poor hard working , single parent like myself and probably by thinking women are ignorant and will just pay. If you continue with this attitude won’t be surprised you lose more customers, and costumers lose confidence in you. Thank you.

26. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi Sharon,

Thank you for taking the time to review us. I'm sorry you feel this way and I would like to assure you that this is not our intention to lose customers. I understand your frustration however as an insurance broker, we can only provide you with the prices that are provided by our panel of insurers. At the time we generated your renewal quote, what we offered was the best price available.
I apologise that we were uncompetitive for you this year and are glad you were able to find something more suitable!

If you would like to discuss this any further please email me at wevalueyourfeedback@endsleigh.co.uk

Best wishes
Kelsey

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Spent over an hour on hold

Spent over an hour on hold, to then be passed around different people who then told me to call back another time. I’m sorry but this is useless. Very disappointing.

26. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi There,

Thank you for taking the time to review us. I'm sorry for the wait time you had, this is not how we usually operate. If you still require assistance please email me at wevalueyourfeedback@endsleigh.co.uk with your policy number and a contact number.

Kind regards
Kelsey

Vurdert til 1 av 5 stjerner

No Certificate of Insurance provided

We have just been charged with not having insurance when it had been insured and paid for three weeks ago. There was no Certificate of Insurance either sent through the post or on line. The police computer showed it to be uninsured. Also, it states on the site that only £34 was paid for the insurance! This has never happened to us before by any other insurer

22. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi Patricia

We think very highly of our customers and I am very sorry to hear that you feel we have let you down on this occasion.

Please can you contact me by email at wevalueyourfeedback@endsleigh.co.uk with any quote references or policy numbers you may have so that we can investigate this for you.

Kind Regards

Felicity

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Where did you go I was having trouble…

Where did you go I was having trouble with my emails then all of a sudden I'm no longer insured...thank you very much Endsleigh you can stick your review right up there !!!!!

21. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi Steven

I'm really sorry to hear about the issues that you've experienced. Please can you email me at wevalueyourfeedback@endsleigh.co.uk with your full details so that I can investigate this matter for you.

Kind Regards

Felicity

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Poor policies, and not user friendly

My policy covers very little and costs £87 to cover just laptops up to £1000 and any accidental damage that may occur to my possessions.
To change your plan you need to either spend a long time on the phone or attempt the chat.
The only way to cancel is to ring or use the online chat - where the agent's will then spend a long time trying to convince you all you need is to change the policy to something more expensive.
At the very least there should be the option to cancel your policy online...

20. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi James

I'm really sorry to hear of your experience. Please can you email me at wevalueyourfeedback@endsleigh.co.uk with your policy number along with any more information. I can then arrange to investigate this further for you.

Kind Regards

Felicity

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Absolute Robbery, Shocking Customer Service

My monthly insurance cost £115 with a black box, this was for a 1.0 litre Kia Picanto 57 plate. I then went to cancel my insurance due to selling the car, they asked for £75 cancellation fee. Which I thought was already steep, they then told me I’d have to pay £150 in non refundable add-ons. One customer service advisor said I had already paid the £150 when I set up the policy, and another told me this was incorrect and also informed me I wouldn’t be refunded for the few weeks of the month that my insurance was cancelled and instead be charged £30.44.

20. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi Callum

I'm sorry to hear you were unhappy with your recent experience of Endsleigh. We make sure to highlight any cancellation terms as well as provisions for the added extras you may purchase within your policy documents. I apologise for any confusion behind this when cancelling your policy.
If you would like me to look into this please email me at wevalueyourfeedback@endsleigh.co.uk with your policy number so I can investigate.

Kind regards
Kelsey

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely shocking!

Absolutely shocking!! Do not go with this company! We have cancelled our car insurance after we sold the car and one minute someone says yes you’ll get a refund for half of the monthly amount witch was £115 and today I woke up and they took another £30 when we don’t even have a car anymore no refunds or nothing!
Misleading information from different agents! Shocking!
Don’t ever insure your car with this company pure robbery!

20. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi Natalia

I'd like to investigate this further, please could you email me at wevalueyourfeedback@endsleigh.co.uk with your policy number so I can follow this up.

Kind regards
Kelsey

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great Customer service

It's simple to update your policy online and the customer service is excellent. I am staying with Endsleigh!

17. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi Mo

Thank you for sharing your experience with us! We're glad it was so positive!

Best wishes
Kelsey

Vurdert til 1 av 5 stjerner

AVOID - Impossible to cancel

My son had a student policy with them. Tried to cancel when he moved back home and it is virtually impossible. Phone line is not answered and as another reviewer mentioned you cannot cancel online. By the time he was able to speak to someone another two months premiums were due which were then pursued aggressively by Premium Credit who handles Endsleigh's financial agreements. Absolute scam.

14. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi Jackie,

I'd like to investigate this further, please could you email me at wevalueyourfeedback@endsleigh.co.uk with your policy number so I can follow this up.

Kind regards
Kelsey

Vurdert til 1 av 5 stjerner

No claims

No claims, wants to hike renewal by over 33%. lol insurers are a joke but this one takes the Mick. GoCompare!

14. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi Bradley,

I apologise that we were uncompetitive for you at this years renewal. If you would like me to review this for you please email me at wevalueyourfeedback@endsleigh.co.uk with your policy number.

Kind regards
Kelsey

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Tried to cancel the auto renew over the…

Tried to cancel the auto renew over the phone, which is the only was to cancel it and they couldn't take my call due to "circumstances beyond our control we can not help you". So what do I do now? I can't login and cancel it because there is no option to do so, I can't call them up, so basically this whole company is a huge scam. I do not recommend to anyone trying to buy student insurance for gadgets.

11. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi There,

I'm sorry you had difficulty with contacting us. There was a brief period yesterday that impacted our phone lines. These are now fully functioning again however if you need further assistance please email me at wevalueyourfeedback@endsleigh.co.uk with a policy number.

Kind regards
Kelsey

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Good customer service

Good customer service, but the price varied wildly between a quote I received over the phone and I quote I received online (£200+ difference). The agent however was very kind and helpful and honoured the lower priced quote. Wish I didn’t have to wait so long to speak with someone, but overall happy with the result.

10. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi Stephanie

Thank you for your review! We're glad we were able to meet a more suitable price for you and we really appreciate your patience with the phone line during this busy period!

Kind regards
Kelsey

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Mortgage Required have done an amazing job

Mortgage Required have done an amazing job! It was so simple, they did all the hard work. I can not fault them. A special shout out to Bethany Clawson & Craig Head. So lovely to deal with and made everything a great experience!

10. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi Alexander,

Thanks you for the review and 5 stars!

Best wishes
Kelsey

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent service

Excellent service, can log in easy and do changes online very easy too.

No hassle with changing vehicles as I do ...

10. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi There,

Thank you for sharing your positive experience with us!

Best wishes
Kelsey

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great Service

Great service over the past year, couldn't fault them!

9. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi Bethany,

Thanks for the great review!

Kind regards
Kelsey

Vurdert til 1 av 5 stjerner

beware the auto renewal and be prepared…

beware the auto renewal and be prepared to be using your lunch break to sort your account.
get an email from the no reply address following cancellation of the direct debit saying that if i dont pay up then ill be transferred to debt collection and be paying extra. great thing is that they give no instructions on how you actually pay them and only contact is through a 9-5 phone line. looks like my lunch break will be spent listening to hold music, thank you endsleigh.

8. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi Luke

I'm sorry to hear about this, I understand you frustration. If you do still need assistance with your policy, please email me at wevalueyourfeedback@endsleigh.co.uk with your policy number.

Kind regards
Kelsey

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Following the death of my father I…

Following the death of my father I contacted Endsleigh inform then as he had landlord insurance and a currently tenanted property. This is obviously a more complex issue and I had expected to be moved from department to department, however, this was not the case. The lady I spoke to was fantastic (sorry for getting the spelling wrong, Shaminza) not only was she well informed and professional, she was very compassionate. She made sure that I only had to deal with her to save me going through the difficult conversation about the death of my father. She called me multiple times, checking information and updating me with the progress. This was clearly beyond her job remit and something she did because she cared.
I cannot praise her care and compassion highly enough.
Thank you!

7. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi Nick

Thank you for taking the time to write this review. I'm sorry to hear about the loss of your father. We're glad you were able to have a smooth experience during this difficult time and I will be sure to share with Shaminder and her Team leader the kind words you have written.

Kind regards
Kelsey

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Renewal car ins is far too high!!

I've been with Endsleigh for several years, but last year the quote to renew car insurance was too high - they did reduce it by over £100 when I phoned, but when the difference, this year, was £471 from Endsleigh and £206.50 from AA, I cancelled Endsleigh! Do shop around!!

7. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi Shirley,

I'm sorry we were uncompetitive for your renewal and were unable to match another companies offer! We're glad to hear you were able to find a policy more suited!

Best wishes
Kelsey

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Needed to change the vehicle on my…

Needed to change the vehicle on my policy. The lady that I spoke to sorted it out very quickly and very efficiently. Very helpful and knew exactly what to do to get the issue resolved. I will definitely recommend Endsleigh to anyone looking for insurance.

6. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Endsleigh

Svar fra Endsleigh

Hi Joanne

Thank you for sharing such a positive experience and for any recommendations!

Best wishes
Kelsey

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv