Balsam Hill UK Anmeldelser 

6 924
•
TrustScore 4 av 5

4,2

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The tree arrived much earlier than we expected. When we opened it up it was clear a lot of thought had gone into packaging and presentation as, unusually, the box is big enough for the tree without ne... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Balsam Hill are very incompetent. They can’t even advise prospective customers if delivery is included. One says yes it’s free of charge. Another says no it’s £11.99. A huge chain of emails later and... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Firstly, the tree arrived on time, excellently packaged, professional couriered. The directions were clear -we put it together seamlessly. So we have it stored in one of the wardrobes & will see how... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The build quality is excellent and the tree looks very realistic , I've only put it up to check everything was ok but can not wait to see it fully decorated at Christmas.

Informasjon om virksomheten

  1. Julebutikk
  2. også i
  3. Interiørarkitekt
  4. Interiørbutikk

Om Balsam Hill UK

Skrevet av virksomheten

Balsam Hill™ trees are inspired by nature and loved for years. Experience the realism with our True Needle™ Technology, delight in the craftsmanship of meticulously designed trees, and discover the innovation of our Flip Tree™ and LED light technologies.

At Balsam Hill™, we believe in the quality and workmanship of our Christmas trees and expect that their enduring beauty should be enjoyed over many seasons.

Learn more about the BH Difference here.


Kontaktopplysninger

4,2

Bra

TrustScore 4 av 5

7k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

På Trustpilot legger vi vekt på bidrag fra faktiske personer. Denne virksomheten kan imidlertid også bruke KI-verktøyet vårt til å lage utkast til svarene de gir.

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,2

Alle anmeldelser

(6 924)

1 414 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible customer service

We ordered our tree with great excitement but we received what can only be described as a temu tree. Looking at the photos and description online our tree was very disappointing in person, even after hours of fluffing. Not as described at all.

I then began a return and as the tree was not as described or pictured I was expecting the £15 return to be waived.

This is when I experienced the second issue with Balsam Hill, terrible customer service. Not only does someone different reply each time they don’t read the previous emails. This means I have trails and trials of emails going back and forth trying to say what happened.

They eventually waived the £15 after weeks of emails. I then got my refund with a further £14.99 taken off! I got a different explanation each time as to what this was for and it was not advertised on their website. Some said it was tax, others said it was a return fee (even though the £15 already taken and refunded was).

I’m very glad we returned our tree as was ordered the pre-lit one. If we had any problems in the future it would be very difficult to resolve any issues. They just use template emails and try and move you along.

For a company adverting as a premium brand they provide very poor service and trees that arrive completely different as pictured even after following all instructions.

22. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

It's THAT time of year again - already!

The tree arrived much earlier than we expected. When we opened it up it was clear a lot of thought had gone into packaging and presentation as, unusually, the box is big enough for the tree without needing an army of strong folk to squeeze it all in. I'm sure that when assembled it will look lovely.

21. september 2026
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Balsam Hill are very incompetent

Balsam Hill are very incompetent. They can’t even advise prospective customers if delivery is included. One says yes it’s free of charge. Another says no it’s £11.99. A huge chain of emails later and all they can say is “Happy Holidays” and refuse to assist. If this is how they behave to potential customers what would happen if the trees developed a fault? My company were going to place an order. However we have decided to shop elsewhere as their customer service staff are extremely unhelpful. Think carefully before ordering from them. Expensive products. Poor experience. Check socials for the ongoing comments from customers unhappy with Balsam Hill.

6. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Balsam Hill UK

Svar fra Balsam Hill UK

Hello Nikki! At Balsam Hill, we are committed to providing high quality products and exceptional customer service. We strive to address customer concerns promptly and accurately, and we continuously work to improve our support experience. Promotional offers, discounts, and shipping terms may vary and are subject to specific conditions outlined in the applicable terms and conditions.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Sent me completely wrong product

Sent me completely wrong product
The wreath I bought was not the one I received
Phoned and asked for a refund
Was refunded 50 pounds , probably the cost of the one I received and not the £80 I had spent on the one I had paid for and didnt get
Lost the will to live at this point

17. september 2026
Logoen til Balsam Hill UK

Svar fra Balsam Hill UK

Hello! We’re sorry to hear about the mix-up with your order and refund. At Balsam Hill, we are committed to delivering high-quality products, accurate order fulfillment, and exceptional customer service. If you have any questions or concerns about your refund, or need further assistance, please contact our Customer service team.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

6ft christmas tree

Ordered Christmas tree and really didn't have to wait long. Came well packaged and I also liked that gloves was supplied for when putting tree up. A bag was also enclosed to store it as well. Can't wait to get a good look at it but time won't be long going in till Christmas.

16. september 2026
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Too expensive

Too expensive, i ordered a Christmas tree with snow; the snow flakes keep on falling.

14. september 2026
Logoen til Balsam Hill UK

Svar fra Balsam Hill UK

Hello April! Our frosted trees are crafted with premium materials and realistic foliage to provide lasting beauty and quality season after season. Some shedding of the decorative snow finish during setup and storage is normal and does not affect the tree’s overall appearance. We remain committed to delivering high-quality products and an exceptional holiday decorating experience. If you need assistance, our Customer Service team is always happy to help.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

very happy

Always looked at Balsam Hill and this year we decided to go for it easy to order delivered promptly .Quality of tree very nice we tried it out. pleased with the bag and gloves etc . hoping it will last as long as my last tree which was by another 20years >

15. september 2026
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Damaged arrivals and four month wait for replacement

So, I have had many trees from BH, The last one arrived with the tree punctured the box and damaged bent, I asked for a replacement part which I have to wait till next year for, eg past Christmas, this is September. I was an offered a 10% refund. Not good enough really

11. september 2026
Logoen til Balsam Hill UK

Svar fra Balsam Hill UK

Hello Stephen! We sincerely apologize for the inconvenience caused by receiving a tree that arrived damaged. At Balsam Hill, we are committed to providing high quality products and exceptional customer service. We always strive to address our customers' concerns fairly and work toward the best possible resolution. If there is anything further we can assist you with, please don't hesitate to contact our Customer Service team.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv