Susan Julie Anmeldelser 

1 193
•
TrustScore 2.5 av 5

2,6

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I have purchased from this supplier before and been satisfied with the clothes. However i have just received the 6 Tshirts i ordered at a cost of £130. They are all supposed to be a size small, but... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I have ordered a few items from this site and everytime they are nothing like the picture. The material is so heavy and bulky and I tried to get a refund but they just kept saying have a replacement w... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Update; partial refund given. Awful quality! Label in my item states 60% cotton, I’ve never come across cotton that looks and feels like 100% cheap man-made fabric. The colour doesn’t look as vibrant... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

This company shold Not be allowed to advertise, shabby items not matching description. Recently bought what I thought was a knitted jumper from them, it turned out to be a very poor quality fabric wit... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Dameklesbutikk

Skrevet av virksomheten

Susan Julie was founded in 2018 as a small, exclusive online boutique featuring a select range of popular clothing items. In 2020, we embarked on a journey to evolve into a broader and more interactive fashion destination. Our design ethos is rooted in timeless elegance, ensuring our garments remain stylish season after season. We prioritize eco-friendly materials and always choose fabrics that are either organic or OEKO-TEX certified. While we began our journey with dresses, which still comprise the majority of our collection, we have since expanded to include tops, skirts, coats, and trousers. Our clothing range is available in sizes S-5XL, as we believe that everyone should be able to find a style they feel comfortable and confident in, regardless of size or body shape. Environmental and sustainability concerns are at the heart of our decision-making process. We strive to create garments that are not only long-lasting in terms of design but also in their overall quality. Our goals for our own designer collections are as follows: To create stunning, well-fitting garments available in sizes S to 5XL. To offer high-quality pieces at sensible prices. To design versatile clothing that can be worn across multiple seasons and styled in various ways. To craft garments with feminine cuts and fun patterns that look great straight away, without any fuss. We design clothes with the aim of bringing joy to your life – by adding a touch of color to your wardrobe and the world, and by creating garments suitable for all body types and sizes. We hope you love our pieces as much as we do! Thank you for visiting us, and we hope you enjoy your shopping experience! Warm regards, If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact us via Email: service@susan-julie.com


Kontaktopplysninger

2,6

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

1k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 88 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,6

Alle anmeldelser

(1 193)

123 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

The top I have just received is merely…

The top I have just received is merely a printed version of the one advertised. The original is very prettily embroidered and trimmed with lace and the material looks like cotton/linen. I am very disappointed as it looks really cheap.

29. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Susan Julie

Svar fra Susan Julie

Dear Margaret,

We appreciate your feedback and are truly sorry to hear that the fabric of your purchase did not meet your expectations. We strive to create apparel that not only feels comfortable but is also durable, with the majority of our pieces featuring a composition of 65% cotton.

Your feedback is invaluable to us as it helps us strive towards providing clearer, more detailed product descriptions and images. Ensuring our customers have a reliable and truthful shopping experience is our top priority.

It would be our privilege to assist you with a complimentary exchange for a product that meets your needs or to arrange a refund, according to your preference.

To better address your concerns, we kindly ask that you send photos of the item you received to our customer service email at service@susan-julie.com. This will allow us to verify the issue and work on a satisfactory resolution for you.

We're committed to making this right and enhancing the accuracy of our product presentations. Your understanding and cooperation are greatly appreciated as we work towards this goal.

Kind regards,

The Susan Julie Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT use this company

DO NOT use this company. Give your money to a charity instead. Extremely poor quality . Goods bear no resemblance to the online photos. Material is thin very poor quality and finishing. Looks so thin and cheap unable to wear it. They do not refund your money despite what they say on website and offer only similar poor garments in exchange.They are registered address in Britain but their goods come directly from abroad and GB address.is admin front only. DONOT USE THIS COMPANY

26. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Susan Julie

Svar fra Susan Julie

Dear Maggie,

Firstly, we want to extend our sincerest apologies for any confusion or disappointment caused by the discrepancy between our product images and the actual item you received. We strive to create apparel that not only feels comfortable but is also durable, with the majority of our pieces featuring a composition of 65% cotton.

We’d love the chance to set things right. Whether you’d prefer an free exchange or a full refund, our customer service team is here to help.

We want to assure you that the return address provided by our customer service team is indeed valid and used specifically for returns. Once the item is confirmed as delivered by the tracking system, please contact our customer service at service@susan-julie.com with your tracking information to initiate the refund process. Your refund will be processed back to the original payment method used for the purchase.

We are committed to ensuring a smooth and satisfactory resolution for you. If you need further assistance or have any more questions, please feel free to reach out. We are here to help!

Warm regards,

The Susan Julie Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

The dress that arrived was NOT the…

The dress that arrived was NOT the dress in the advert. It was really horrible- made of some kind of synthetic fabric whereas the picture showed a cheesecloth fabric.
I couldn’t be bothered to return it and took it to a charity shop instead but it was embarrassing handing it to the volunteer as it was so awful

4. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Susan Julie

Svar fra Susan Julie

Dear Emer,

We appreciate your feedback and are truly sorry to hear that the fabric of your purchase did not meet your expectations. We strive to create apparel that not only feels comfortable but is also durable, with the majority of our pieces featuring a composition of 65% cotton.

We invite you to reach out to our customer support team at service@susan-julie.com. It would be our privilege to assist you with a complimentary exchange for a product that meets your needs or to arrange a refund, according to your preference. We are dedicated to ensuring your happiness with any purchase from.

Kind regards,

Susan Julie

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Rubbish, nothing like the photo.

Very disappointed, nothing like the photo, poor quality and far too big even though I ordered Small.
So I have wasted £30.98 and it looks like it would cost too much to return it to China. No details of how to return it with the parcel. Never again will I order on-line.
Disgusted !

22. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Susan Julie

Svar fra Susan Julie

Dear Mavis,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We understand your concern regarding the differences in sizing between what was expected and the actual fit of the garment you received. We understand that finding the perfect fit is essential, and it's important to note that sizes can vary slightly across our different products.

Could we discuss this further? We’re open to feedback and are here to find a resolution that best suits your needs. We've sent an email to you outlining some potential next steps and how we can further assist.

To assist you further, we kindly ask that you reach out to our customer service team with your measurements and the specific product in question. Our team is committed to verifying and addressing this matter thoroughly.

Your feedback is invaluable to us as it helps us improve our services and ensure our product descriptions are as clear and helpful as possible.

Please contact us at service@susan-julie.com, and we will make it our priority to find a satisfactory solution for you.

Warm regards,

Susan Julie

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Would not accept return even though…

Would not accept return even though posted from their London warehouse. Need to return to address in china. Very deceptive and they should be removed from Facebook and website. Offered me 30% discount not to make return even though items were too small. Do not purchase from them

18. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Susan Julie

Svar fra Susan Julie

Dear Avril,

Thank you for taking the time to share your feedback, and please accept our sincere apologies for the frustration and disappointment this experience has caused you. We completely understand how upsetting it must be to receive items that don’t fit, only to be offered a partial refund and faced with a complicated return process.

We’d love the chance to set things right. Whether you’d prefer an free exchange or a full refund, our customer service team is here to help. Just drop us a line at service@susan-julie.com, and let’s sort this out together.

Thank you again for your feedback. We look forward to resolving this matter to your satisfaction.

Warmly,

The Susan Julie Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The customer service i received was…excellent

The customer service i received was exceptional,i had no trouble at all in exchanging my order for different size or even a different item if i wasn't happy with the product.
They sent me out a new order with no need to return the unwanted items.
Will definetely shop from here again

5. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Susan Julie

Svar fra Susan Julie

Dear Shirley ,

Your recognition is the most precious encouragement for us! We'll hold ourselves to higher standards, continuously improving service quality to bring you a better experience. Thank you again for your choice and support, looking forward to seeing you next time.

Warm regards,

The Susan Julie Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

⭐ 1/5 Stars

⭐ 1/5 Stars – A total scam – goods nothing like advertised and refunds refused

I ordered several blouses from Suean Juile based on the photos shown on their website. When they arrived, I was absolutely shocked – the fabric was thin, cheap, and poor quality, and the items looked nothing like the pictures. They were completely misrepresented and not fit for purpose at all.

I followed their returns process, sent the items back straight away, and kept full proof of postage and delivery confirmation. Despite doing everything correctly, my refund was refused with no proper explanation.

This company is dishonest and untrustworthy. They sell low-quality goods that look nothing like their listings, and they refuse to give refunds even when you return the items. Do not waste your money – look elsewhere.

10. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Susan Julie

Svar fra Susan Julie

Dear Vivienne,

Thank you for sharing your feedback, and please accept our sincere apologies for the disappointment and frustration this situation has caused you. We completely understand how upsetting it must be to receive items that look nothing like their photos, and then to feel that your refund has been refused without proper explanation.

We strive to create apparel that not only feels comfortable but is also durable, with the majority of our pieces featuring a composition of 65% cotton. Due to variations in screen settings and lighting conditions, the actual colour of the item may slightly differ from the colour displayed in the images.

We would very much like to look into this for you and make things right. To help us do that, could you please send us a few important details at service@susan-julie.com? We would need your order number, the tracking number of the returned parcel, and the return address you sent the items to. Once we have these, we will be able to check what happened – and if your return was delivered to our warehouse, we will of course process your refund as quickly as possible.

Thank you for your patience and for giving us the chance to check this properly. We look forward to your email.

Warm regards,

The Susan Julie Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Yodel have said delivered it has not…

Yodel have said delivered it has not arrived, ordered several items may 27th May paying extra for quick delivery, June 9th now and still nothing. Have used before and should have remembered how slow the service was, even in the past they found the right house.

9. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Susan Julie

Svar fra Susan Julie

Dear Margaret,

We sincerely apologize for the delay you've experienced with your recent order. Under normal circumstances, we pride ourselves on dispatching orders within 1-3 working days. However, due to the current peak season and high demand for certain products, we've had to make adjustments that may lead to longer delivery times.

For the latest updates on your order, you're welcome to check its logistics status by entering your tracking number at https://www.17track.net/en. Should you seek a more personalized update or require any additional support, our dedicated customer service team is readily available at service@susan-julie.com. They're equipped to offer detailed tracking insights and are more than happy to help with any inquiries you may have.

Please rest assured, we are actively working on enhancing our logistics and shipping services to ensure faster delivery times for our customers in the future. Your patience and understanding in this matter are greatly appreciated.

Warm regards,

The Susan Julie Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered two blouses

Ordered two blouses. Took three attempts to get a delivery and then it was only one of them. I really don’t want the hassle. The blouse that arrived is ok, but the quality of the material is very poor, synthetic and shines, but not in a good way. I would suggest don’t bother. Delivery by Yodel, never a good experience as they say ‘Attempted delivery’, but not true as I have a ring doorbell and nobody came.

3. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Susan Julie

Svar fra Susan Julie

Dear Valerie,

Thank you for sharing your experience – we're genuinely sorry to hear how frustrating this whole process has been for you.

We appreciate your feedback and are truly sorry to hear that the fabric of your purchase did not meet your expectations. We strive to create apparel that not only feels comfortable but is also durable, with the majority of our pieces featuring a composition of 65% cotton.

We want to put this right for you as simply as possible. Please contact our customer service team at service@susan-julie.com with your order number (it begins with ‘SJ’).

We will check the items quantity in your order to see if anything is missing. If so, we will arrange a resend or refund immediately. We have also logged your feedback about Yodel with our logistics team.

We value your honesty and are committed to sorting this out without any further hassle. Please do reach out – we're here to help.

Warmly,

The Susan Julie Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Beautiful T-shirt

Beautiful T-shirt. Great quality. Fantastic after sales. Can only make one negative comments and that was the delivery time but they kept me updated regularly. Will definitely recommend 100%

2. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Susan Julie

Svar fra Susan Julie

Dear Chris,

Thank you so much for your wonderful review! We're absolutely delighted to hear that you love the T-shirt and that the quality and our after-sales service met your expectations.

We also really appreciate your honest feedback about the delivery time. While your order was shipped within our standard timeframe, we understand that waiting can sometimes feel longer than hoped – especially for something you're excited to receive.

Please rest assured, we are actively working on enhancing our logistics and shipping services to ensure faster delivery times for our customers in the future. Your patience and understanding in this matter are greatly appreciated.

Thank you for recommending us – that truly means the world. We can't wait to welcome you back for your next order!

Warmly,

The Susan Julie Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good customer service

Ordered a top, unfortunately didn’t fit, e mailed customer service and got a reply straight away offering a larger size and to keep the original, I declined saying would just like refund which was granted straight away and also to keep the top, very good customer service

1. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Susan Julie

Svar fra Susan Julie

Dear Ida,

Thank you so much for your kind review! We're really sorry the top didn't fit as hoped, but we're so glad our team could help you quickly and with a solution that worked for you. We always want you to feel looked after, even when things aren't quite right the first time.

Thank you for your patience and for giving us the chance to make it up to you. We truly appreciate your support and hope to welcome you back again soon.

Warmly,

The Susan Julie Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Top marks for Susan-Julie

I’ve bought several items from Susan-Julie and have always been very impressed with the quality and design. Their customer service is first class too - something which cannot be said for all online businesses!

27. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Susan Julie

Svar fra Susan Julie

Dear Anne,

We're honored by your commendation! It's a pleasure to serve guests who appreciate the finer details. Your acknowledgment propels us forward. Knowing that you've come back to us several times means the world – that's the highest compliment we could ever ask for. Looking forward to crafting more memorable moments for you.

Warmly,

The Susan Julie Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This company is a out to rip you off

Nothing like the advertised item. Awful cheap material, wrong colour and size much bigger than the 12 I ordered. Took ages to arrive and trying to obtain a refund is now being made difficult. Asking for photos etc. do not buy from this site. It is a scam.

22. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Susan Julie

Svar fra Susan Julie

Dear Valeen,

Thank you for your feedback. We’re genuinely sorry to hear that the item you received did not meet your expectations, and we completely understand your frustration.

To help you resolve this as quickly as possible, we would like to kindly clarify a few points:

Your order was placed on 13th May, dispatched on 14th May, and delivered on 22nd May. This is within our standard delivery timeframe. However, we understand that any wait can feel long when you’re excited to receive your order, and we apologise if it seemed slower than expected.

We take your comments about the wrong colour, larger size and cheap material very seriously. The best way for us to investigate and correct the issue is to see what you received. If you could send us clear photos of the item (ideally showing the colour, the size label, and a tape measure across the chest or waist), our customer service team will review your case urgently.

We ask for photos only to ensure we fully understand the problem and can offer the correct resolution – whether that’s a replacement, a refund, or a different solution. We never ask for photos to make things difficult; we ask so we can make things right.

Please send the photos along with your order number (which starts with ‘SJ’) to service@susan-julie.com. Once we receive them, we will prioritise your case and work with you to find a fair outcome as quickly as possible.

We appreciate your honesty and hope to resolve this for you very soon.

Warmly,

The Susan Julie Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Fabric awful,nothing like description…

Fabric awful,nothing like description on advert,poor shoddy quality.
Will never order from them again. Wish I had read the reviews before buying.

20. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Susan Julie

Svar fra Susan Julie

Dear Rosie,

We appreciate your feedback and are truly sorry to hear that the fabric of your purchase did not meet your expectations. We strive to create apparel that not only feels comfortable but is also durable, with the majority of our pieces featuring a composition of 65% cotton.

We’d love the chance to set things right. Whether you’d prefer an free exchange or a full refund, our customer service team is here to help. Just drop us a line at service@susan-julie.com, and let’s sort this out together.

Would you be willing to give us another shot? We’re keen to show you the true quality and care we put into our products. Your feedback is a crucial part of how we grow and improve.

Warm regards,

The Susan Julie Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I ordered a top the quality of the item…

I ordered a top the quality of the item was exceptional,it was too big I emailed them to exchange the after service I received was second to none way above and beyond.
My new order for top came within days I'm so happy with the product and service I will definitely order again.
I would highly recommend this little company for anyone looking for something different.

4. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Susan Julie

Svar fra Susan Julie

Dear Shirley,

Thank you for recognizing and appreciating our work! Your feedback will inspire us to innovate continuously, providing you with higher quality and more satisfactory service. Looking forward to continuing to serve you in the future and bringing you more surprises.

Warm regards,

The Susan Julie Team

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Nothing like what I chose thin faded…

Nothing like what I chose thin faded material the one i wanted was classier disappointed won't order anything from them again

15. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Susan Julie

Svar fra Susan Julie

Dear Jenny,

We appreciate your feedback and are truly sorry to hear that the fabric of your purchase did not meet your expectations. We strive to create apparel that not only feels comfortable but is also durable, with the majority of our pieces featuring a composition of 65% cotton. Due to variations in screen settings and lighting conditions, the actual colour of the item may slightly differ from the colour displayed in the images.

Your feedback is invaluable to us as it helps us strive towards providing clearer, more detailed product descriptions and images. Ensuring our customers have a reliable and truthful shopping experience is our top priority.

We invite you to reach out to our customer support team at service@susan-julie.com. It would be our privilege to assist you with a complimentary exchange for a product that meets your needs or to arrange a refund, according to your preference. We are dedicated to ensuring your happiness with any purchase from.

Thank you again for your feedback. We look forward to resolving this matter to your satisfaction.

Kind regards,

The Susan Julie Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered 4 items at just under £100

I ordered 4 items at just under £100. They didnt fit and poor quality so I asked to return them to the address in the UK listed for returns but they said I had to return them to China at a cost of £25. Otherwise I could keep them and they would refund 40%. I contacted my bank but they were unable to get a refund. Eventually I was forced to accept 40%. They then said they had issued the refund but I never received a penny. By this time I gave up so I was nearly £100 out of pocket with five tops that are no good to me whatsoever. Please don't buy from this company. They are crooks!!!

19. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Horrendous and expensive Website Experience

Please, Please resist ordering any items from this provider for a number of reasons.
All looks great on the website initially, but don't be fooled. Ordered a very nice looking cardigan with what looked like 3D animals on the front. However, check it in greater detail and you will find many of the items are superimposed images placed on top of the original photo display making it look like 3D fluffy animals on the cardigan. Contacted to return order as unsuitable and only choice offered was to keep item and they would return 10% of original cost, or return items but these would need to be sent to their warehouse. BEWARE!!! This is in CHINA. Not to be persuaded away from returning these as they cost £80, we sent them by Tracked International (Royalmail) at a further cost of £20. Sent on 13th January 2026 after fully completing the forms sent by S&J Customer Services. The package arrived in China on 17th January 2026 and was transferred to Chinese Customs on 19th January 2026. Customs kept the package until 27th April 2026, but then 'released from Customs' BUT RECORDED - ' Unable to Export - Insufficient documentation'. It was returned to UK on 6th May 2026 and is still with Royal Mail.
Please remember the above if placing an order!!!

13. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Susan Julie

Svar fra Susan Julie

Dear Dave,

Thank you for your detailed warning, and please accept our sincere sympathy for the distressing experience you’ve been through. What you describe – a cardigan with 3D animals that turned out to be a superimposed image, being offered only a 10% refund, and being asked to return the item to China at your own cost – is absolutely unacceptable and deeply frustrating. We completely understand why you are angry.

However, we must be very clear with you and with everyone reading this: the company you are describing is not Susan Julie.

We do not sell a cardigan with 3D animals. No such item exists in our collection. We never offer only a 10% refund as a first or final resolution. Our customer service team works fairly with customers to find a proper solution.

All genuine Susan Julie orders have order numbers beginning with ‘SJ’, and our official customer service email is service@susan-julie.com. We have searched our system using the details you provided and cannot find any order matching your description.

Given the practices you’ve described – fake 3D imagery, returns to China, and a 10% refund offer – we strongly believe you have been scammed by a copycat website that was imitating our brand. We are aware of sites such as susanjulie-london.co.uk (now shut down) that used exactly these tactics.

To help yourself and other shoppers, please check your order confirmation email for the exact website address you purchased from.

If by any chance you did place an order with the genuine Susan Julie (susan-julie.com), please forward your order confirmation to service@susan-julie.com and we will investigate immediately and ensure you receive a proper resolution.

We are truly sorry that scammers have used our name to hurt you. Thank you for raising your voice – your warning is important.

Warmly,

The Susan Julie Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered dresses and blouses and when…

I ordered dresses and blouses and when they came, they were of poor quality and photo shot on the material. I asked to return and was told to return to Austria. Returned to hub as per returns label and now they say they need to be returned to China ! So much for a UK based company . Now offering me 35% refund ! This is a scam company do NOT use

20. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Item has not been delivered due to…

Item has not been delivered due to using Yodel who are useless. However the parcel was supposed to be returned to the seller who said once they got it back they would resend this is a month ago 2 months since I ordered the blouse and I am still waiting. No phone number to speak with anyone will never use this company again as awful service

10. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Susan Julie

Svar fra Susan Julie

Dear Denise,

Thank you for your feedback, and please accept our sincere apologies for the ongoing delay and frustration you’ve experienced with your blouse delivery. We completely understand how disappointing it must be to wait this long without a clear resolution.

We’ve looked into your order carefully. The delivery issue was caused by a combination of factors. First, the courier was unable to access your property to complete the delivery. To help resolve this, you kindly selected an InPost Locker as an alternative collection point. Unfortunately, the parcel was not collected from the locker in time, which led to it being returned to us by the courier.

We are currently waiting for the courier to confirm when the parcel will be sent back to us. Once it arrives, we will arrange for it to be resent to you immediately. We appreciate your patience while we work with the courier on this.

We also hear your frustration about the lack of a phone number. While we currently provide customer support by email only, we are committed to responding as quickly and helpfully as possible. If you’d like a more direct update, please reply to us at service@susan-julie.com with your order number, and we will prioritise your case.

Thank you for bearing with us – we truly want to get this blouse to you and resolve this to your satisfaction.

Warmly,

The Susan Julie Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv