Sons Anmeldelser 3 354

TrustScore 4 av 5

4,2

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Sons Conditioner feels lightweight but still gives my hair the hydration it needs without weighing it down.It smooths out dryness really well and leaves my hair feeling soft and easy to manage. I li... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely disgusting company. Took money out my bank and send me products that I don’t need. Charged me £189 for some hair spray, absolutely mental! The even worse part is the spray I have used in th... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good products at affordable prices. Have used Sons for a few years now and have been happy with my purchases. Deliveries always arrive on time and it's very easy to manage my subscriptions online.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I’ve been using the biotin for a while now and it’s been really easy to work into my morning routine. The 30-day supply is a nice touch and makes it simple to stay consistent. Over time, I’ve no... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Butikk med hårprodukter
  2. Apotek på nett
  3. Reseptmedisinutsalg på nett
  4. Apotek

Om Sons

Skrevet av virksomheten

Show male hair loss who's boss!

Clinically-proven and affordable hair loss treatment plans delivered discreetly to your door. Take an online consultation today at Sons.

Our Story...
One Sunday afternoon in 2019, Will and Adrian chatted over a pint and realised that they were both experiencing hair loss. They had also both visited hair loss clinics in London but found the process to be impersonal, confusing, and expensive.

That very day, Sons was born. Born with the mission to remove hair loss stigma and confusion. We want to help men live happier, healthier and hairier lives.

It's been an exciting 5 years, with over 150,000 men now trusting Sons to support their hair loss. Be part of our journey - we look forward to working with you to show hair loss who's boss.

Clinically proven treatment plans for hair loss

Skrevet av virksomheten

Delivering results in 9/10 men!
Our affordable hair loss treatments are clinically proven and delivered directly to your door.
We're backed by science
We are the only UK licence holders for the top two hair loss treatments. Take a free consultation to find out which treatment could be right for you.
We respect your wallet
Our subscription plans are reasonably priced and there are no hidden costs or surprises.
Why trust Sons?
📦 Free delivery over £40 ✔️Cancel anytime 🇬🇧 UK licenced medication 📞 Access to aftercare team

Kontaktopplysninger

4,2

Bra

TrustScore 4 av 5

3k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

På Trustpilot legger vi vekt på bidrag fra faktiske personer. Denne virksomheten kan imidlertid også bruke KI-verktøyet vårt til å lage utkast til svarene de gir.

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Slow process, but resolved with refund

Amended review: I subscribed to Sons for hair loss treatment with the expectation of hair regrowth, and used the treatment consistently for around 3 months.

Unfortunately, I did not see any noticeable improvement during this time. While I understand results can vary, the product did not meet my expectations based on how it was presented.

Cancellation also required emailing rather than being completed directly within the account, which adds unnecessary friction and could be improved.

When I initially requested a refund, this was declined due to not meeting the specific “Sons Promise” criteria (which requires 6 months of documented progress). I then followed up on 27 March to clarify whether documenting results from months 3–6 would be acceptable, but did not receive a response despite sending three follow-ups.

After further persistence, Sons have now agreed to refund my initial order, which I appreciate.

Overall, while the issue has been resolved, the process to get there was slow and required multiple follow-ups. There is definitely room for improvement in customer service responsiveness and flexibility.

I would recommend that anyone considering subscribing carefully reviews the refund conditions and cancellation process in advance.

14. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi John,

We’re sorry to hear about your experience.

We appreciate your feedback and will work to resolve this in a way that’s satisfactory for you.

We’ve requested a few additional details so we can locate any previous correspondence with the team and your account.

Once we receive this, We will follow up to address your concerns.

Many thanks for choosing Sons.

-The Sons Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I call them no answer I sent emails no…

I call them no answer I sent emails no answer they sent me another order wrong one I’m not recommending them at all even the order was so late

30. mars 2026
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi Ahmad,

We apologise that you did not receive a sufficient response and that your order was incorrect and late. This is not in keeping with our usual standards and appreciate you bringing this to our attention.

We will follow up promptly to resolve this in a satisfactory way for you.

Many thanks for choosing Sons.

-The Sons Team

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Good

Good response

30. mars 2026
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi Puranjay,

Thank you for your feedback. We truly appreciate it and look forward to continuing to provide you with great service for a long time to come.

Many thanks for choosing Sons.

-John

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Initial order process confusing but…

Initial order process confusing but finally resolved well
Delivery not achieved , pick up from post office…x 2 trips

30. mars 2026
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi Sarah,

We regret the initial order process was confusing and that delivery required multiple post office trips. We appreciate your feedback and will review how to improve these experiences.

Many thanks for choosing Sons.

-John

Vurdert til 5 av 5 stjerner
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi Nahim,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We’re glad to hear you’ve tried our products and given such positive feedback, and we hope you achieve the results you’re looking for with your hair.

Many thanks for choosing Sons.

-John

Vurdert til 1 av 5 stjerner

It is a SCAM their customer service…

It is a SCAM their customer service line doesn’t work. You cannot contact the number listed on website. The call gets disconnected after a brief automated message “Application error has accrued we are sorry“. Avoid, there also state that they will send a reminder email before your subscription is due. They don't send any reminder emails just loads of SPAM emails about useless “tips”. Avoid there are a lot of better alternatives available on the market.

13. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi Wojciech,

We're so sorry about your recent experience with us.

Our UK phone line is currently down - we are on chat with our provider to get this issue resolved as soon as possible.

I can assure you we do send reminder emails and I'm sorry if you missed yours. If you kindly provide your email address, our team can reach out directly.

Kind regards,
- Marta

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Does nothing for me

1. april 2026
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi Robert,

Many thanks for your feedback.

Upon inspection, you have been on your treatment plan since January.

As we're sure you know, results can start to happen around the 3 month mark with optimum results seen at 12 months.

Consistency is key in achieving the required results. If you require further support in terms of alternative products, please reach to us at hello@sons.co.uk and we will be happy to help.

Many thanks for choosing Sons.

-John

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fast delivery free gifts and money back…

Fast delivery free gifts and money back guarantee

2. april 2026
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi S,

We're happy to hear that you had a great experience with our fast delivery, free gifts, and money-back guarantee. Thank you for your positive feedback!

Many thanks for choosing Sons.

-John

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent product

Excellent product

2. april 2026
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi Paul,

Thank you for sharing your experience with us. We’re pleased to hear you were encouraged to try our products after reading positive reviews. We hope you achieve the results you’re looking for with your hair.

Many thanks for choosing Sons.

-John

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I see some reviews online about sons…

I see some reviews online about sons and vidioes so decided to buy your products then the online doctor told me what to buy for my receeding hair looking forward to see what happens

30. mars 2026
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi Michael,

We appreciate you sharing your experience and are glad you decided to try our products after seeing positive reviews. We hope you achieve the results you're looking for with your hair!

Many thanks for choosing Sons.

-John

Vurdert til 4 av 5 stjerner

has worked as well as can be expected

has worked as well as can be expected, but I will always hope for more.

26. mars 2026
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi,

We appreciate your feedback and are glad it met your expectations. We're always aiming to improve and exceed them in the future.

Many thanks for choosing Sons.

-John

Vurdert til 1 av 5 stjerner

No customer service

I began using sons about 8 weeks ago initially had no issues. I then started getting a rash around my neck area and so stopped it as they suggest on their website. I then attempted to email them asking for what I should do next and received no response, I then tried to follow up on that email a few days later and still received no response, I've attempted to call, to Whatsapp and have received no response at all. I am very disappointed with their lack of customer service. I was hoping to switch to a different product with them but now given the lack of help I have received I will be looking elsewhere for my treatments.

10. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi Samir,

We're sorry you have experienced this. We value your feedback and will look into this issue. Thanks for letting us know.

A member of our team will be reaching out to follow our internal procedure on this. We have requested a few additional details so we can locate your correspondence.

Please provide these at your earliest convenience.

Many thanks for choosing Sons.

-John

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Scamers.

Me:
Hi I want to cancel my order please.
Thanks.

4 days after.
Lale(sons)
Many thanks for your email.

I am sorry for any confusion. Sons is a subscription based service, and we do not offer one-time orders - this will be highlighted when purchasing a product/plan, and will be further clarified in our Terms & Conditions.

Unfortunately we do not have the facility to cancel orders once processed. We note your subscription was active at the time of your most recent order processing. We also note you have received a reminder of the order shipping soon on 30/03.

Furthermore, we do not offer refunds for prescription products (Finasteride, Beard Booster, Oral Minoxidil & Combination Spray). The reason for this is that prescription products are regulated under pharmaceutical law and must be destroyed when returned to the pharmacy.

As your order contains Finasteride and Oral Minoxidil, unfortunately we will not be able to offer a refund on this occasion.

I can confirm your subscription has now been cancelled, and no further charges will be made to your account unless you decide to start a new subscription.

We apologise for any inconvenience caused.

Kind regards,

Lale

Me:
Lale. Did I said i want to cancel my subscription? Are your company based on assumptions or u not abble to do you your job professionally? Never state that as a reason u just assumed that. Nevertheless, "thanks for asking for the reason." I wanted to cancel the order as I am away for holidays and I am not home till the 3 of may. Seen that royal mail left the parcel at the door and you took some time to repply. But thanks for canceling the subscription as i dont want to spent my money on untrustworthy people. I am going to ask my friend to check if the parcel is there to collect it if he doesnt find the parcel no matter what chemicals or other stories you will feed me ill get that refund.

Thanks mam.

10. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi Stratos,

We’re sorry to hear about your experience.

We appreciate your feedback and will work to resolve this in a way that’s satisfactory for you.

We’ve requested a few additional details so we can locate any previous correspondence with the team and your account.

Once we receive this, I’ll personally follow up to address your concerns.

Many thanks for choosing Sons.

-John

Vurdert til 4 av 5 stjerner

dry scalp

Ok so far but dry scalp from spray

30. mars 2026
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi Craig,

We're sorry the spray caused a dry scalp. We value your feedback and will look into this issue. Thanks for letting us know.

A member of our team will be reaching out to follow our internal procedure on this.

Many thanks for choosing Sons.

-John

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent resolution after initial poor response

I started Sons topical finasteride + minoxidil spray around 18 March 2026. Within two weeks I developed side effects (increased anxiety, low mood, disrupted sleep). I reported it immediately, completed their full adverse event form, and they recommended switching to minoxidil-only.
Initially my refund/switch requests were ignored and I left a 1-star review. However, after they got back to me they have now fully resolved the issue: they are replacing the product with their minoxidil-only spray (which previously worked great for me), giving me 40% off my next purchase, and sending free shampoo and a dermaroller as extras.
Very happy with the final outcome and the way they stepped up. Would recommend giving them a chance to fix things if you have an issue.

18. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi Vimal,

We’re sorry to hear about your experience.

We’ve requested a few additional details so we can locate any previous correspondence with the team and your account.

Once we receive this, I’ll personally follow up to address your concerns.

Many thanks for choosing Sons.

-John

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great customer service and fast…

Great customer service and fast delivery
This is a great company that will help with needs you may have
Using this product and it’s been successful results for me which has my my life improve with more self confidence

12. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi Katie,

We're happy to hear that our customer service and fast delivery met your needs. It's great to know our product improved your life and self-confidence. Thank you for your positive feedback!

Many thanks for choosing Sons.

-John

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very poor customer service..

Very poor customer service... more interested in chasing good reviews and sales than actually providing tailored medical advice.

30. mars 2026
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi Rob,

Many thanks for highlighting your concerns and providing this feedback.

A member of our team will reach out and address all points raised.

Many thanks for choosing Sons.

-John

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Honestly

I’ve been using the Sons Thickening Hair Clay for a few weeks now and it’s become part of my daily routine.

I have fairly fine hair, so getting volume without it looking flat or greasy has always been a struggle. This clay actually makes a noticeable difference — my hair looks fuller and thicker almost instantly, with a nice natural matte finish.

I usually apply a small amount in the morning on dry hair, and it gives enough hold to keep things in place without feeling stiff. It’s not super strong hold, but for my style that’s actually perfect — more natural and flexible.

I also like that it includes caffeine and biotin, although I treat that more as a bonus rather than expecting real regrowth.

The only downside for me is that if I use too much, it can make my hair feel a bit dry, and it definitely needs a proper wash to get it out completely.

Overall, I’m really happy with it — especially for everyday use if you want more volume and a natural look without shine.

9. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi,

We're happy to hear the Thickening Hair Clay has become a valuable part of your routine! We appreciate you sharing how it adds volume and provides a natural matte finish to your fine hair. We're also grateful for your feedback regarding the potential dryness from using too much product and the need for a thorough wash.

Many thanks for choosing Sons.

-John

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Absolutely loved the conditioner

My partner Absolutely loved the conditioner for my hair made such a difference to his hair , was amazing , he would defo use again , hair looked thicker and fuller

26. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi Alice,

We're so glad to hear the conditioner made such a difference for your partner's hair! It's great knowing his hair looked thicker and fuller. We appreciate the positive feedback given.

Many thanks for choosing Sons.

-John

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent service and delivery

Excellent service and delivery
Using the Sons Thickening Hair Clay 75ml and it definitely boosts the volume and thickness of my hair. Easy to use just rub between palms and apply. Lovely scent! Great product.

8. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Sons

Svar fra Sons

Hi MM,

We're delighted to hear that you find our service excellent and the delivery satisfactory. It's great knowing the Thickening Hair Clay boosts your hair's volume and thickness, plus has a lovely scent. Thanks for the positive feedback!

Many thanks for choosing Sons.

-John

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv