Proleep Anmeldelser 

128
•
TrustScore 3.5 av 5

3,7

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Overall, I'm happy with the console covers. It's definitely an improvement from the original (not sure what Tesla were thinking of when they came up with that). One of my pieces arrived defect... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

After 10 Months the product was getting worse. First Contact with AI Customer Support was ok. My case was Handed over to the warranty Team 4 weeks ago. No response .. no nothing

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Centre console Matt black cover Tesla model 3 Gen 1, although could have been a nicer fit if made a millimetre wider but a what a well made product; looks fantastic. Great customer service.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The most important thing is that every once in a while, an awesome product might have a random defect. As soon as I let them know, the Proleep team jumped at the chance to help me out and sent out a n... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Bilutstyrsbutikk

Skrevet av virksomheten

Proleep is a European brand that creates thoughtfully designed accessories that seamlessly fit into the Tesla experience. Our products are made to be simple to install, practical in use, and aligned with Tesla’s minimalist aesthetic.


Kontaktopplysninger

3,7

Middels

TrustScore 3.5 av 5

128 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,7

Alle anmeldelser

(128)

4 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

No reply from company after 2 orders arrived damaged

Ordered the blackout dash kit for 2021 Tesla Model 3. First one arrived damaged, replacement order also arrived damaged. Was advised another replacement was going to be sent out but no order created.
Now 4 months since original order and only have 2 damaged pieces to show for it.
Proleep support email is only sending an AI autoresponse to request for an update or refund.
No response if I use the report an issue options on the order and they don't accept messages on Instagram from everyone so cant contact them on that.

23. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Blackout Kit Gen 3 for Tesla Model 3…

Blackout Kit Gen 3 for Tesla Model 3 looks and feels amazing! Everything was packaged up very nicely and safely. Installation was very easy too! Well worth the price if you want a classy and seamless look, brings the interior together as there's no more wood. Highly recommed to anyone.

1. august 2025
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Qualoty product

Parts arrived in a timely manner. Well packaged, everything arrived in good condition. Easy to install and fit really well. My wife is happy with the change to her vehicle.

24. mai 2025
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Wooden Dashboard irreparably damaged

The dashboard was defective. They sent me a new one, but removing the old one damaged the wood beyond repair. I tried to ship it to Portugal for a refund, but shipping was 60% of the product price. I wrote to them, but they disappeared. I hope removing the pieces from the doors doesn't damage the wood. Never again.

2. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Proleep

Svar fra Proleep

Thank you for sharing your feedback.

Our Dashboard Cover is designed specifically for your vehicle model and should not cause any damage if installed and removed following our provided instructions. We’ve served thousands of customers with this product without reports of damage when the correct procedures are followed.

As for the return process, our policy is publicly available on our website and clearly states:
“Please keep in mind, that we don’t cover the return shipping costs. (…) Customers are responsible for shipping the item back to us. A full refund will be issued upon inspection of the returned item.”
We understand international shipping can be costly, which is why we always encourage customers to review the policy before initiating a return.

If you need help with anything else, please don’t hesitate to reach out to us via our Help Center.

Best regards,
The Proleep Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Beware this company

Beware this company. Tried to return product and they told me to mail back from united states to Portugal giving no help with international shipping procedures. I just kept the unused unopened product. Horrible experience

13. april 2025
Logoen til Proleep

Svar fra Proleep


We’re really sorry to hear about your experience. I’m not sure if you saw our email, but we now have a new returns facility in Los Angeles to make the return process much easier for our US customers.

Please reach out to us at support@proleep.com and we’ll be happy to assist you with your return. We appreciate your feedback and are constantly working to improve the experience for all our customers.

— The Proleep Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Model Y dash blackout

I was a bit sceptical on the quality and fit, but I have to say the quality is truly excellent and the fitting is easy and absolutely perfect alignment, it really compliments the rest of the dash.
Delivery was approx 5 working days, I’m very pleased

13. mars 2025
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I have yet to receive my purchase

I have yet to receive my purchase. It’s taken extremely long. There is no tracking # and no clear view on why this is taken so long.

15. mars 2025
Logoen til Proleep

Svar fra Proleep

Hi Michael,

Thanks for your feedback.

After reviewing your order, we can confirm it was placed 25 calendar days ago, which equals 18 business days as of today (April 7). The shipping method you selected at checkout clearly states an estimated delivery window of 12–24 business days after processing, which means your order is still well within the promised timeframe.

We also sent you a tracking link, which shows an estimated delivery date of tomorrow, April 8th. If faster shipping was desired, an express option was available at checkout for only $3.99, with delivery within 10 days.

Please note that nothing has gone wrong with your order — it’s progressing exactly as expected based on the shipping method you chose.

We’d appreciate your help in keeping information accurate, as misleading claims can cause confusion for others.

We hope your order arrives soon and meets your expectations.

- Proleep Support Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv