Novopay Anmeldelser 

219
•
TrustScore 4 av 5

3,8

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

THIS COMPANY GIVES A AMAZON VOUCHER FOR LEAVING A POSITIVE REVIEW so most of these reviews are most probably biased. Poor customer service. Lack of package knowledge. They will push hard to... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Cold calling my business and asking me personal questions. When questioned the girl carried on reading from her script. Very very pushy, kept asking me which company I was using for my payments, I d... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Can’t fault these guys at all, everything was done within the timeframe we were promised, the terminals are way more advanced then the ones we had, even our customers seem to think we look a lot more... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent service provided by Carl Dunn 👍 He sorted it all out beginning to end. 💰💰 good rates given. Kept us updated until it was sorted and delivered. Simple plug and go card machine . Definitel... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Kortbehandling
  2. også i
  3. Bedriftstjenester
  4. Betalingstjeneste
  5. Finansinstitusjon
  6. Netthandelsløsninger

Skrevet av virksomheten

We are passionate about payments and SME’s, this is why we work with small to medium size businesses to accept card payments. We are disrupting the market and challenging the big banks and ISO’s with our core values, HONESTY, TRANSPARENCY and FAIRNESS. We are here to change the market for the better.


Kontaktopplysninger

3,8

Bra

TrustScore 4 av 5

219 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Bruker vanligvis over én måned på å svare

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,8

Alle anmeldelser

(219)

8 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Awful customer service

Awful customer service. T

9. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Novopay

Svar fra Novopay

Dear Mahmood,

We’re sorry to hear that you were unhappy with the service you received.

As the review does not include any details about the issue, we would appreciate the opportunity to understand what happened. Please contact us privately at support@novopay.uk or call us on 0203 924 0381 (Mon–Fri, 9am–5pm) with your business name and account details.

Once we have this information, we can review the relevant communication and account history and provide you with a clear response.

Best regards,
Novopay

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Awful experience with this card payment…

Awful experience with this card payment company.

After being a customer for four years, trying to cancel my account was unnecessarily difficult. It took two phone calls and six emails before I received any meaningful response. Despite repeatedly requesting cancellation, the company continued attempting to set up direct debit payments weeks after I had instructed them to close my account.

The lack of communication and customer service has been extremely frustrating. Based on my experience, there appears to be no effective process in place for handling cancellation requests. What should have been a simple account closure became a lengthy and stressful process due to the company’s failure to respond and act on my requests.

I would not recommend this company based on the poor customer service I received when trying to leave.

9. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Novopay

Svar fra Novopay

Dear Consumer,

Thank you for sharing your feedback.

We would like to look into this further, as there can be different reasons why Direct Debit activity or account-related communications may continue after a cancellation request has been made.

As we cannot identify or discuss account-specific information publicly on Trustpilot, please contact us privately at support@novopay.uk or call us on 0203 924 0381 (Mon–Fri, 9am–5pm) with your business name and account details.

Once we have this information, we can review the communication history, cancellation request and account activity to understand exactly what happened and provide you with a clear explanation.

Best regards,
Novopay

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Easy to use

Easy to use, big fonts so easy to read

16. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Novopay

Svar fra Novopay

Hi,
Thank you for taking the time to leave a 5-star review.

Regards,
Novopay

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good experience

Good experience, a happy customer. Highly recommend

5. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Novopay

Svar fra Novopay

Hi Atal,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear you had a good experience. Your recommendation means a lot to us!

Best regards,
Novopay

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Cold calling my business and asking me…

Cold calling my business and asking me personal questions. When questioned the girl carried on reading from her script. Very very pushy, kept asking me which company I was using for my payments, I did politely say im not interested but she kept saying we're tiring to save you money.

Also to add to their reply...the woman confirmed she was calling from novopay in Luton. So any confusion about not having a female in the call centre is a lie. I also have the call recorded and number saved for their fake investigation they claim to be doing.

18. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Novopay

Svar fra Novopay

Hi Kieran,

We are concerned to read your review. You mentioned receiving a cold call from a female caller claiming to be from Novopay. We would like to clarify that we do not have any female employees in telesales or cold-calling roles, and we do not conduct calls of that nature.

It’s possible the call you received may not have been from us. We have reached out to you privately to investigate further. If the call was not from Novopay, we kindly ask that the review be removed or updated.

We take data protection and compliance very seriously. Please feel free to contact us directly at 0203 924 0381.

Thank you,
Novopay

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great customer service

Great customer service

12. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Novopay

Svar fra Novopay

Hello, thank you for the 5-star review. We're glad that we were able to assist you smoothly.

Best regards,
Novopay

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Thanks Mr

Thanks Mr. Shahed for your quick service and nice rates. You save me from paying more

27. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Novopay

Svar fra Novopay

Dear Mahbubur Rahman,

Thank you for your kind words and appreciation. We’re glad that Shahed could help you save and serve you quickly.

Best regards,
Novopay

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Would recommend Novopay

Efficient and easy to use as well as being the best vfm at the time of choosing. Recommended

21. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Novopay

Svar fra Novopay

Dear E Yarker,

Thank you for your kind words and recommendation! We're glad to hear you're finding Novopay efficient and great value for money.

Best regards,
Novopay

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great company!

Been with this company for my small business now for nearly 3 years now. Not had an issue. Minaj has gone above and beyond to help with any issues I’ve had which have all been with my old supplier. Which he kindly cancelled and sorted out for me, this company was ripping me off. Will not be going anywhere else!

22. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Novopay

Svar fra Novopay

Dear Josh,

Thank you for taking the time to leave a 5-star review. We're so glad Minaj could help resolve the issues with your old supplier. We’re proud to have supported your business for nearly three years and look forward to many more!

Best Regards,
Novopay

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Service was excellent

Service was excellent, representative kept me informed all the way. Can't thank Foyez enough for his service

3. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Novopay

Svar fra Novopay

Dear Delwar,

We're thrilled to hear that Foyez provided excellent service and kept you well-informed throughout. Thanks for your business and your feedback is greatly appreciated!

Best Regards,
Novopay

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Smooth and efficient machine.

Smooth and efficient machine.

1. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Novopay

Svar fra Novopay

Dear Ahs,

Thank you for your positive feedback! We’re glad to hear that you found our service smooth and efficient. We appreciate your support.

Best Regards,
Novopay

Vurdert til 1 av 5 stjerner

dissapointed that is was this amount…

dissapointed that is was this amount for something that i would expect as part of the service i already pay for. i will look else where in the future.

13. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Novopay

Svar fra Novopay

Dear Johnstones Peachey,

We apologise for the disappointment you've experienced regarding the additional charge. Your feedback is important to us, and we're sorry to hear that our service did not meet your expectations. We value your business and would appreciate the opportunity to make things right. Please feel free to reach out to discuss this further at support@novopay.uk or call us on 02039240381(Mon-Fri 9-5).

Best regards,
Novopay

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Smooth and efficient machine.

Smooth and efficient machine.

31. juli 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Novopay

Svar fra Novopay

Dear Khurrram Awan,

Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you find our machine smooth and efficient.

Best Regards,
Novopay

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great service

Great service

7. juli 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Novopay

Svar fra Novopay

Dear Ahmed,

Thank you for your kind words! We're pleased to hear that you enjoyed our service.

Best Regards,
Novopay

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great customer care with an amazing…

Great customer care with an amazing product

9. juni 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Novopay

Svar fra Novopay

Dear Mr. Shawn Kirby,

Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled that you appreciate our customer care and product.

Best Regards,
Novopay

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent service

Excellent service, no hidden charge.
Thanks to BDM mr Ahmed for your help.

6. juni 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Novopay

Svar fra Novopay

Dear Kofil Miah,

Thank you for your excellent feedback! We're glad to hear you are satisfied with our service and found no hidden charges.

Best Regards,
Novopay

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Perfect card machine

Perfect card machine! Thank you :)

4. juni 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Novopay

Svar fra Novopay

Dear Hussein,

Thank you for your positive review! We're glad to hear you’re happy with our card machine!

Best regards,
Novopay

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great service from Omair

Great service from Omair. Great rates and he does the account management for us too. Was paying so much with my previous provider for the same amount of takings on my machine. I am saving over 50%……… definitely recommend this to my friends and other businesses.

31. mai 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Novopay

Svar fra Novopay

Dear Javed,

Thank you for your review! We're thrilled to hear about your positive experience with Omair and the savings you've achieved. We appreciate your recommendation!

Best Regards,
Novopay

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv