Maebe Anmeldelser 

470
•
TrustScore 4.5 av 5

4,3

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Lovely clothes I’m very basic so the high fashion I don’t buy but the palm pants and other types are brilliant I would say Molly-Mae hunni can we have some that are for us shorter girls pretty please.... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I ordered the daily errand set and I ordered the wrong size for the top. I contacted maebe care team who were really attentive and helpful with my return. Upon request they were able to issue my store... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I purchased the fine knit top for a trip to Paris. Wore for an afternoon with a strap over bag but the top is now completely ruined as the top has now majorly bobbled. I am now left with a top I... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I’ve been really impressed with the quality of the clothing. Everything I’ve ordered has been well made and feels great. On the rare occasion I’ve had an issue, the customer service team has been fant... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Klesbutikk

Skrevet av virksomheten

maebe is a non-seasonal brand crafted to elevate your everyday wardrobe. With a focus on high-quality pieces designed for daily wear, the brand draws inspiration from traditional British heritage, reimagining timeless classics that exude quality. It’s for the person who seeks a touch of sophistication in their day-to-day style, but without the unattainable price point.


Kontaktopplysninger

4,3

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

470 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 87 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,3

Alle anmeldelser

(470)

207 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

the order arrived quickly the dress…

the order arrived quickly the dress looked beautiful، simple and classic and the material feels like a high quality i would defihately reorder from maebe

3. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Gillian,

Thank you for taking the time to review your order.

We are so happy to hear you received your order swiftly and thank you love your purchase!

We hope you choose maebe again in the future and thank you for your support.

Thanks-Team maebe

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Poor Jean quality

I’ve only worn the Maebe jeans a handful of times and recently noticed the stitching had gone on part of the seam and a hole has developed, making these jeans unwearable just after 6 months of purchase. I did ask Maebe if there was anything they could do, but as it’s just after the 6 month window of purchase there wasn’t. I am disappointed with the service, quality and durability of the jeans after little wear.

12. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Katie,

Thank you for leaving feedback.

We are very sorry to hear this, however unfortunately, as your order was placed in April 2025, this exceeds the 6 month faulty period in line with Government guidelines therefore on this occasion we were unable to accept the claim under our faulty goods policy.

We are very sorry we can’t offer a replacement or refund on this occasion, but we do appreciate you taking the time to get in touch and apologise for the inconvenience.

Thanks-Team maebe

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Love this top

Love this top! Such great quality and style. This is the second colour I've bought it in, and yet again, really pleased. Very versatile, comfy and easy to wear. Prompt delivery and well packaged. Highly recommend.

11. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Carole,

Thank you for your kind review.

We are so happy you love your purchases and their quality, we always strive to provide the highest quality items. We also value your feedback regarding our packaging as we want to provide a excellent service from start to finish!

Thanks-Team maebe

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Short returns window, overpriced, plastic packaging

I purchased a new black blazer from collection on 03/11/2025. Received no tracking info so chased them up on 06/11/2025. Customer service then sent me an email that they had an unexpected influx of orders so my order is delayed and will be shipped by end of week.
Firstly, this is poor customer service. You do not wait for a customer to start chasing for their order, if you see volumes of sales increase dramatically you email customers and apologise for it instead of hoping it will just slip.
Secondly, 14 days returns window with the item having to be back to Maebe within those 14 days? Otherwise you get a store credit? Poor again. Doing the best they can to keep the money.
I returned the item because with THAT shoulder padding I did not fit through any doors. Did not look this excessive in pictures but ok.
The blazer was packed in a big PLASTIC zipper bag. Even Zara have more consciousness to put items in paper wrapping. The item was nice but not worth £140. You literally pay that for a name, other brands have similar items for the fraction of the price.

9. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Ellie,

Thank you for taking the time to review your experience.

We are sorry to hear your experience didn’t meet your expectations. A recent influx in orders caused some despatch delays, and we recognise we should have communicated sooner. We’ve since improved our process to keep customers better informed.

In regards to our returns timeframe, I can confirm this starts from the date of delivery, however we appreciate your feedback regarding this and we will ensure it is passed to the relevant team for review as we are always keen to improve our service.

We also appreciate your feedback regarding our packaging as we want to provide the highest level service from start to finish.

We hope we can make your next maebe experience a more positive one and restore your faith in our brand.

Thanks-Team maebe

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Missing Items - Accused of Lying, No Accountability

I am sad to be writing this review because I LOVE Maebe clothes. I have spent over £800 across multiple orders. I have never complained (even though the jeans popper broke after about 2 wears) but I am a very loyal customer.

I recently received half of an order I placed. I emailed, Maebe have been basically arguing with me over a number of emails, saying first that whoever I live with must have taken the items (for reference I live with my husband and one year old son). They then sent fuzzy screenshots of a warehouse. I am not debating that perhaps they did put two items in the box instead of one, but I'm assuring them that only one arrived. They refuse to take any ounce of accountability - and I can see from the reviews that many others have experienced the same.

Accusing your customers of lying is a terrible CS experience. I would have been a loyal customer, I'm sure spending at least the same amount of money moving forward. Now I will be spending £0 on principle. Please avoid if you want to deal with a customer service team who take any responsibility for your items actually being delivered.

Update: As per their response below, they would rather lose your custom altogether, accuse you of lying, permit you to post a scathing review, than take a little accountability or come to a compromise. Bizarre customer service approach.

6. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Chloe,

Thank you so much for taking the time to review your experience.

We completely understand your disappointment in this experience, especially as a loyal customer who has supported us from the beginning. It is never our intention for anyone to feel let down, and we are genuinely sorry that this situation has left such a negative impression.

We truly value your continued support. Please know that your feedback has been heard and we are continually reviewing our claims processes to ensure they remain as fair and transparent as possible for all our customers.

While we did conduct a full investigation, including a CCTV review with our warehouse manager who confirmed that both items were packed in your parcel, we absolutely recognise how frustrating it must feel to be on the receiving end of this outcome.

We’re sincerely sorry that this experience has affected your trust in us and your future purchases. Your comments have been shared with our wider team so we can reflect, learn, and continue improving the experience for every maebe customer

Thanks-Team maebe

Vurdert til 1 av 5 stjerner

2 Broken Buttons, never worn

I recently ordered the Contour Popper Top – Petrol Blue and was extremely disappointed with the quality. The top was brand new with tags still on and had never been worn, yet two of the buttons were already broken and missing.

For a £50 item, this is completely unacceptable.
When I contacted customer service, they acknowledged the item was faulty but initially offered only a 20% refund for something that was clearly unwearable. I found this response shocking. I had to request a full refund and go through the inconvenience of returning a faulty product, which I should not have to do when the issue was clearly not my fault.

This is not what I would expect from a luxury brand, either in terms of product quality or customer service. Having to chase a refund for a brand-new, damaged item is beyond disappointing. This has been some of the most shocking customer service I have ever come across, and I will not be shopping here again.

4. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Roisin,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are truly sorry to hear about your experience with the Contour Popper Top. This certainly isn’t the level of quality or service we aim to provide.

We are pleased to see that our Customer Care team have since resolved this for you and provided a free returns label so that the item can be inspected by our returns team. Once it’s received back, you’ll receive a full refund. To clarify, a partial refund was initially offered as an option in case you preferred to keep the item despite the fault, but we completely understand your decision to return it instead.

We sincerely apologise for the inconvenience this caused and appreciate your feedback, which helps us ensure that both our quality control and service continue to improve.

Thanks-Team maebe

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Absolutely love the Maebe Retreat Knit…

Absolutely love the Maebe Retreat Knit Pant! 🤍 The fabric is so soft and comfortable yet feels really well made. The fit is relaxed but flattering, perfect for lounging or running errands in style. They keep their shape beautifully and pair effortlessly with anything. My new go-to for cozy days with a touch of polish! ✨

29. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Agata,

Thank you for taking the time to review your order.

We are so happy you love your purchases and their quality, we always strive to provide the highest quality items.

We thank you for your support and for choosing maebe.

Thanks-Team maebe

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Poor quality, buttons falling off after a month

Initially loved the blue seam detail boyfriend jeans that I ordered. Then I was disappointed as one of the buttons fell off after a month since purchase. Customer service team were great and refunded me the price of the jeans. Since then another button has fallen off which I will now have to replace myself for the second time. Love the brand and look of the clothes but don’t feel the quality is a good representation of the price. Therefore I wouldn’t purchase from here again.

4. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Emily,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are really sorry to hear about the issues you have experienced with the jeans that’s definitely not the quality we strive to provide. We are glad our customer care team were able to assist you, but it’s disappointing to learn another button has since come loose.

We truly appreciate your kind words about our designs and brand, and we’ll be passing your feedback on to our product team to help improve the durability of future collections.

Our customer care team would be happy to look into this again for you, please reach out to us at care@maebe.co.uk so we can help make things right.

Thank you again for your honest review and for giving us the opportunity to improve.

Thanks-Team maebe

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I am really happy with the customer…

I am really happy with the customer service, I dealt with Emma and she resolved my query with ease. I would highly recommend Maebe. I will definitely be ordering from here again.

31. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Kayleigh,

Thank you for taking the time to leave a review!

We are pleased to hear our customer care team were able to assist you swiftly in resolving your query, they are always happy to help. We value your feedback and thank you for choosing maebe.

Thanks-Team maebe

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Customer service went above and beyond…

Customer service went above and beyond to make my experience seamless and positive when I had a small issue with an item.

Quality of the products is amazing and the fits are very flattering.

30. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Molly,

Thank you for reviewing your experience.

We are delighted to hear our customer care team were able to assist you, we always strive to provide the highest level of service for our customers. In addition, we are pleased you love your purchases and thank you for choosing maebe.

Thanks-Team maebe

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Loving MAEBE!

Maebe not only has high quality, stylish clothing that fits wonderfully! But they have the BEST customer service! Emma has been great! If you have any doubt about ordering, DO NOT bc you will love Maebe!

Vanessa T.

30. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Vanessa,

Thank you for taking the time to review your experience.

We are so pleased you loved your purchases and their quality, we hope you choose maebe again in the future. Furthermore, we are pleased our customer care team were able to assist you, we will ensure your kind words are passed over.

Thanks-Team maebe

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fit perfectly an the quality is amazing

28. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Liv,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are so happy you love your purchases and the quality. We appreciate your feedback and support and thank you for choosing maebe.

Thanks-Team maebe

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Please Maebe sort out customs fees to…

Please Maebe sort out customs fees to Ireland, it’s ridiculous having to pay nearly €100 euro customs on already expensive clothes, will not be purchasing again due to this :(

28. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Faith,

Thank you for taking the time to review your experience.

We are sorry to hear this however as stated on our website at point of purchase all orders outside of the UK are unfortunately subject to VAT and duties charges. We unfortunately do not have control over these fees they are calculated by your local customs office. We sincerely apologise for any inconvenience.

Please note we now offer an option to pay customs/duties in advance at checkout for our EU/AU customers to avoid any additional charges.

We appreciate your feedback regarding this and we are always working on providing a more seamless and cost effective option for our international customers. Any updates we have will be posted on our social media accounts so make sure to keep an eye out.

Thanks-Team maebe

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great items

Ive ordered a few bits from maebe and wow. The quality, the fit. Everything feels expensive when it’s reasonably priced. Will be buying more.

20. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Lyndsey,

Thank you for taking the time to leave a review.

I am pleased that you loved your order and the quality of your items as we strive to provide the highest quality items for our customers. We appreciate your support and thank you for choosing maebe.

Thanks-Team maebe

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Away day cream pants

Bought the away day cream pants and they are amazing! So comfy wash really well and just my go to item now. Will definitely be buying more items

17. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Amy,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are so happy you love your Awayday pants and their quality. We always strive to provide the highest quality items for our customers, thank you for choosing maebe.

Thanks-Team maebe

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Service and quality exceptional

I can honestly say you have been so responsive and lovely, it is very refreshing and what a wonderful culture Molly has instilled. I have sat by for a year watching the launches and wanting to buy. I finally took the leap and I have not been disappointed. The quality and importantly the service is truly exceptional. As a more mature fashionista I have received so many compliments on the clothes. (47 yo mum of 4, nanna of 2 and absolute not a fashionista lol).

15. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Kate,

Thank you for taking the time to leave such a kind review.

We are delighted to hear you received a great experience with our customer care team they are always happy to help.

We thank you for your support and are so pleased you love your purchases and their quality. Thank you for choosing maebe!

Thanks-Team maebe

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The away day sets are really great…

The away day sets are really great quality. I’m 5 foot 10 and love the length. Will be buying more.

1. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Liv,

Thank you for taking the time to review your purchase.

We are so pleased you loved your Awayday set and the quality as we always strive to provide the highest quality items for our customers.

Thanks-Team maebe

Vurdert til 2 av 5 stjerner

awayday set

I bought the awayday set, ive washed it 4 times and the color has faded as if i have washed it 100 times. Dissapointed considering the price.

14. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Casey,

Thank you for your review.

We have kindly requested your order information to investigate this but can see this was unfortunately not supplied. This is not the level of service we expect for our customers and we are keen to assist you with this, if you could kindly email our customer care team care@maebe.co.uk they will be able to assist you right away and provide a resolution.

We once again apologise and hope we can make your next maebe experience a more positive one.

Thanks-Team maebe

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Emma from Customer Services was great

Emma from Customer Services was great. Very quick to respond to my email and helpful too.

13. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Chloe,

Thank you for your kind review!

We are so happy to hear our customer care team were able to assist you, they are always happy to help and we will ensure your feedback is passed over.

Thanks-Team maebe

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Emma is a super star

10. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Maebe

Svar fra Maebe

Hi Hollie,

Thank you for your kind review!

We are pleased to hear our customer care team were able to assist you, they are always happy to help and we will ensure your feedback is passed over!

Thanks-Team maebe

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv