Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I am from the US and I have been buying from Lordgun for a couple of years on all my bike parts, even after the tariffs. Their pricing is really good especially on European products like Tufo, Schwalb... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Har købt 3 gange, alt har været perfekt, en af gangen blev ordren sendt i to forsendelser og jeg troede at de havde glemt en vare så jeg skrev til Lordgun og fik hurtigt svar at varen kom med en anden... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I received the wrong size tire. I ordered one tire in a 30mm width and another in a 28mm width--I received two 28mm tires. When I informed Lordgun they asked for photos of the tires, the packaging (th... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very Competitive prices, prompt delivery from Italy to UK and I always find what my bike needs on an easy to navigate web page.

Informasjon om virksomheten

  1. Kjøretøy og transport

Skrevet av virksomheten

LordGun. products and accessories of the best brands for bikes, cycling and mountain bike. Competitive prices and excellent after sales service.


Kontaktopplysninger

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

545 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 94 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av to uker

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,1

Alle anmeldelser

(545)

159 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I ordered a Deda handlebar and then on…

I ordered a Deda handlebar and then on another order a Deda Stem. Everything went smoothly. The website is easy to search and navigate, the ordering process is straightforward, the order arrived on time and as expected quality wise. I am from Canada and I had to pay duty event with EU-Canada agreement because the Deda handlebar and stem are manufactured in Taiwan.

9. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid LordGun at all cost

I ordered a single spoke from LordGun. The spoke it's self was less than $3. I paid LordGun a total of just under $25 shipped for this spoke. I also paid $15+ in tariffs.

I received a spoke but no nipple.

LordGun apologized and offered to refund me for the spoke, if that was ok with me.

I responded, no, that was not ok with me. I had already spent over $40 for a $3 spoke. I asked them to ship me a new nipple or spoke with the included nipple.

No response from LordGun.

After emailing them 4 or 5 times with no response, I eventually saw a $3 refund on my credit card.

LordGun's customer service in non-existent. They do not hold themselves accountable for their mistakes.

Do not order from LordGun.

I have stopped payment on the full charge to LordGun. I guess I am just out the cost of the tariff.

Avoid LordGun if at all possible.

6. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lordgun

Svar fra Lordgun

Dear customer,

thank you for your feedback.

We’re very sorry that your order arrived without the nipple. We understand your frustration, and we apologize for the inconvenience this caused.

Because the spoke was incomplete, we have already refunded the full amount of the product. Please note that shipping fees are generally non-refundable once the courier has completed delivery. However, given the circumstances in this case, we want to make this right.

We sent you an email today with instructions on how to proceed so that we can also issue a refund for the shipping fees.

We sincerely apologize again for the inconvenience and for the lack of communication regarding your request. We appreciate your patience and the opportunity to resolve this matter.

Kind Regards
Lordgun Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great prices and fast delivery!

The ordering process was fast and simple. Price was great and by opting for the express delivery as an extra for 2€, the shipping came in two days to Finland. Great experience and will definitely order again!

27. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do not buy from them

Do not buy from them. Their customer sevice is terrible with prolonged delays and evasive tactics. I returned a pair of Oakley sunglasses after it was approved. They refunded my credit card for less than half of the purchase amount. I attempted to contact them via email and was promptly ignored and dismissed.

20. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lordgun

Svar fra Lordgun

Dear customer,

thank you for your feedback.
We are sorry to hear that you had this experience and regret any inconvenience caused.

As we are unable to identify the customer from the username provided, we cannot verify the specific order or refund in question. However, we would like to clarify our refund procedure.

For returned items, the refund is issued once the parcel has been delivered to us and our team has completed the necessary checks on its contents. In accordance with our Refund Policy, we have up to 14 days from the date of delivery to process the refund.

If, in this particular case, the refund took longer than usual due to an exceptionally high volume of work, we sincerely apologize for the delay.

Regarding the refunded amount, customers are refunded the value of the returned product. For returns sent from countries outside the European Union, any customs duties or charges incurred when receiving the parcel are the responsibility of the customer. Where necessary, we may advance these charges in order to receive the package, and the corresponding amount is subsequently deducted from the refund.

Kind Regards
Lordgun Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Poor delivery and worse customer service

Poor delivery and worse customer service

The website has a great selection and good pricing, which is why I shopped here.

I paid for FedEx express delivery (circa. 100EUR) and received the package a full week later (which is the same time as free delivery). I raised this as a complaint with customer service, they first told me it was a customs issue (it could not be because it was intra EU delivery) then told me that I received it in a timely manner (I paid to receive it in an expedited manner so this is an irrelevant feedback). Really poor customer service experience and will not shop with lordgun again; lying to customers and then denying responsibility for service quality while offering no refund is very bad business behaviour.

23. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lordgun

Svar fra Lordgun

Dear customer,

thank you for your feedback.
We are sorry for the delay in the delivery of your package.

Your order left our warehouse on the very same day you placed it. Unfortunately, it appears that there was a delay on the courier’s side during the delivery process, which was beyond our control.

We sincerely apologize for the inconvenience caused and understand your disappointment, especially considering that you had paid for an express delivery service. We will take your feedback into consideration and continue to work with our courier partners to ensure that such situations are avoided in the future.

Kind Regards
Lordgun Team

Vurdert til 4 av 5 stjerner

All good

Bought a bike computer. Price was lowest on the internet. Delivery however was extremely slow, but that is on Italian post. Minus one star for broken "track order" page.
All in all good experience.

14. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Frais de dédouanage

Honnêtement les souliers sont vraiment très bien, et j’en suis très heureux. Malheureusement, le rabais accordé semblait bon mais j’ai dû payer des frais de dédouanage de 180 $… pour recevoir mes souliers du transporteur.
Soit un prêt d’un tier du prix des souliers annoncé…

20. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

No delivery after a month

I ordered continental tyres a month ago. Still haven’t got them. It’s really bad service. They sent a bill directly by Klarna.

14. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lordgun

Svar fra Lordgun

Dear customer,

Thank you for your feedback.
We are very sorry that your order has still not arrived and completely understand your frustration.

Your order was prepared and shipped on the same day it was placed. Unfortunately, there has been a delay on the courier’s side. We have already opened an issue with the courier and are currently awaiting their response and an update on the delivery.

Please note that payment is taken at checkout for all orders, including payments processed through Klarna. As the package is currently still in transit, we are unfortunately unable to issue a refund at this stage.

We sincerely apologize for the inconvenience and the delay. We are following up with the courier and will do our best to resolve the situation as quickly as possible.

Kind Regards
Lordgun Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Beware! Customs Fee May Not Be What They Say!

I was informed when I was making my purchase that it would be subject to customs fee. For a product made in the EU the amount was to be 10% of the cost of the item. When it arrived, I was instead charged about 30%. This may have been a mistake by the customs office, but no effort was made to address this issue by Lordgun; it was left up to me to on what to do.

15. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lordgun

Svar fra Lordgun

Dear customer,

Thank you for your feedback.
We understand your concern regarding the customs charge you were asked to pay upon delivery, especially as the amount was higher than you had expected.

The information shown in our cart is intended as a general indication that customs duties and/or import charges may apply before delivery. Unfortunately, we cannot determine the exact amount that will be charged, as this is calculated by the customs authorities in the destination country according to their own rules. The calculation may depend on several factors, including the product's country of manufacture, its classification, its value, and other applicable regulations. The country from which the parcel is shipped is therefore not necessarily the only factor considered.

We have checked the documentation for your order and can confirm that the information on our invoice was provided correctly to the customs authorities.

Once the parcel has reached the destination country, the customs authorities make the final assessment, and unfortunately we have no possibility of contacting or influencing the destination customs office directly. The courier also has no authority over the customs calculation.

If you believe that the amount charged was calculated incorrectly, we recommend contacting your local customs office and providing them with the relevant invoice and import documentation so that they can review the assessment and explain how the charge was calculated.

We are sorry that the customs charge was higher than expected and that this situation caused you inconvenience. While we cannot intervene in the customs authority's assessment, we hope the above clarifies the process and the information available to us.

Kind Regards
Lordgun Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv