En god oplevelse for Lucas på 8 mdr
En god oplevelse for Lucas på 8 mdr - fik anbefaling fra venner og må sige Heidi er virkelig dygtig til hendes håndværk. Dejligt at hente en glad hund efter klipning 👍🤗
Bedste anbefalinger herfra
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
En god oplevelse for Lucas på 8 mdr - fik anbefaling fra venner og må sige Heidi er virkelig dygtig til hendes håndværk. Dejligt at hente en glad hund efter klipning 👍🤗
Bedste anbefalinger herfra
Har lige været hos Heidi med Bella for første gang. Hun har aldrig været så fin som nu så det bliver min faste hundefrisør for eftertiden. Heidi er virkelig dygtig og forstår hvad det er man mener. Kan virkelig anbefale hende.
Yderst kompetent, og er super god til hundene. Bumle følte sig hurtigt tryk, og blev klippet, vasket mv så han fremstod som en ny hund.
Kan helt sikkert anbefales
I går besøgte vores cockapoo hvalp Buster Højager Hundesalon ved Heidi og det var hans første gang i en hundesalon. Jeg var lidt spændt på hvad han ville sige til, at jeg efterlod ham, da han ikke er meget for at undvære mig, men Heidis modtagelse af Buster (og mig selv) var helt exceptionel 🥰
Hun er det varmeste og kærligste menneske med en fantastisk energi. Jeg blev helt rolig i samme sekund hun bukkede sig ned til Buster og sagde “Hej skat”, for hos Heidi er hundene de vigtigste gæster i salonen og det mærker man tydeligt ♥️
Da jeg efter knapt 2 timer hentede Buster igen, var han bare så fin og så glad 😍
Han var uden tvivl blevet forkælet og havde fået en masse kærlighed på de 2 timer! Han virkede som om han gerne var blevet der lidt længere, men jeg fik ham da med hjem, nyklippet, lækker, velduftende, med Heidis signatursløjfe i halsbåndet og en ivrigt logrende hale ♥️
Vi glæder og til næste gang vi skal besøge Højager Hundesalon og sødeste Heidi 🥰
Kære Heidi ♥️ Tusind tak for at være så utroligt favnende og få os hundeejere til at være helt rolige og trygge ved at aflevere vores pelsbabyer! Du kan dit håndværk til UG og dit kærlige væsen gør at vi til hver en tid vil komme igen!
Mine varmeste anbefalinger og opfordringer til at stikke “snuden” forbi Heidi, der er der hjertevarme og god energi fra start til slut 🙏🏻🐶
Virkelig sød, smilende og imødekommende. Rigtig flot klipning. Meget tilfreds med det hele.
Rigtig god oplevelse! Vi hentede en meget fin og glad Tilde fra Heidi i dag, bestemt ikke sidste gang vi kommer der😍 Vi kan varmt anbefale Heidi, super sød og imødekommende. Hun gjorde et super godt stykke arbejde og ikke mindst, så var Tilde tryg og fik en rigtig god oplevelse!🫶🏻🐶
Virkelig god hundesalon.
Heidi er super rar og kundevenlig.
Vil helt klart anbefale at få sin hund klippet der.
Virkelig den bedste hundefrisør/hundesalon som vi har prøvet. Heidi er virkelig dygtig og serviceminded.
Kæmpe anbefaling herfra👌🏻
Giver mine bedste anbefalinger til Højager hundesalon. Heidi er meget dygtig, syntes hun klipper så flot.
Min hund er nervøs når han skal klippes, men Heidi er sød og kærlig overfor ham, så både min hund og jeg bliver helt tryg 😊. Det er den bedste oplevelse, at få sin hund klippet hos Højager hundesalon .
En super god oplevelse. Vi har ikke brugt hundefrisør før og ville gerne beholde nogle af de lange længder. Det klarede Heidi så fint, og vi er rigtig glade for resultatet.
Helt fantastisk oplevelse og enorm flot resultat! Det var absolut ikke sidste gang vores hund Rosa kommer på besøg! Kæmpe stor og varm anbefaling fra os❤️
Tak for dig!!
Coco har idag besøgt Heidi og vi har fået den bedste service og behandling 🐾❤️.
Coco er blevet sååå fin og hun gik derfra med selvtilliden i orden den bette skid❤️.
Heidi er virkelig dygtig og Coco var tryg ved hende med det samme. Vi kommer helt sikkert igen og hun og stedet er 💯 procent ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ værd🙌🏻😀.
Min 10 årige collie fik den hel store tur hos højager hundesalon. Hun havde store knuder, da hun med alderen er blevet svær for os at holde redt. Højager Hundesalon har gjort et virkelig godt arbejde. Det var i trygge og rolige omgivelser for min hund.
Vi havde vores goldendoodle hvalp ude hos Heidi. Han er blevet så fin og han havde klaret det hele så godt sagde Heidi. Kæmpe anbefaling herfra🥳
Rigtig sød og dygtig hundeklipper. Vores hund kan godt være en vildbasse, men hun blev så fin, efter en tur i Højager Hundesalon. Stor Ros.
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.