De skulle ikke en gang have 1 stjerne. Ai , plastik Kina bras , ingen returlabel, og lang ventetid på en kjole der som i slet ikke lever op til forventningerne. Hold jer langt væk .
Jeg bestilte en kjole fra Svala Kobenhavn
Den levede på ingen måder op til den kjole der var vist forkert farve, polyester, firm billigt Kina bras. Tvivler på butikken eksisterer. Ai Køb ikke der








