Anbefaler ingen å handle fra denne nettbutikken. Elendig kvalitet på skjortene som ikke fremstod i nærheten av som vist med bilde i nettbutikken. Typisk billig kinaprodukt, med et utdatert snitt. Rett... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
ifølge Forbrukerrådet er Hedda Oslo en falsk nettbutikk. de er svindlere. fikk sko som begynte å klø. det var ikke vedlagt angreskjema, ingen etiketter på skoene heller. de nekter å ta skoene i retur... Vis mer
Bare svindel. Dem gir ikke riktig opplysninger. Du bestiller klær uten retur rett eller bytte størrelse rett. Greit at det står i dere policy. Men denne policyen er fra Asia og strider med europeisk... Vis mer
Bestilte to skjorter i bomull. Fikk tilsendt to skjorter i polyester. Manglet angrerettsskjema. Klaget på mottatt feil vare og får som svar at retningslinjene tilsier at det ikke gis reklamasjon på ti... Vis mer
Informasjon om virksomheten
Kontaktopplysninger
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Ikke bestill noe fra HeddaOslo! Fargerik bluse i polyester og bomull kom som en bleket kopi av annonsen i 95 prosent polyester. Lignet mer på en regnjakke en en lekker, fargerik topp!! Huff!!
Grusom bluse som går rett i søppel!! Tydelig en bleket kopi av reklamebildet og i et helt annet materiale. Dette er svindel der "kart og terreng" ikke stemmer! Fy!!
Styr langt unna.
Styr langt unna.kinq varer og skoene var merket med rett str men i realitetene var de 3 til 4 str mindre.de svarer ikke når man kontakter de for å få hjelp og retur og penger tilbake. Så jeg skal ta dette høyere for å få hjelp og fåfolk til å ikke gå i samme fella.og miste pengene sine
FY HeddaOslo
Dette høres ut som et Oslo firma som ønsker ta inn varer med kvalitet, men må være kamuflerte "kinavarer" elendig kvalitet og størrelser på ville veier. Anbefales overhode ikke - to ukers levering antyder laaang reisevei og er en miljøbelastning. FY til HeddaOslo
Hedda Oslo er svindel fra A til Å
Hedda Oslo er svindel fra A til Å. Allerede to dager etter at jeg hadde handlet forsøkte jeg å annulerte handelen Omsider fikk jeg et svar på at dem prøvde på å overholde leveringsfristen, men ikke et ord om annulering av kjøpet. Onsdag 3.07.24 kom varene. Siden da har jeg forsøkt å få tak i et returskjema som ikke lå i pakken. Dette for å få refusjon😀 for varene, sko og jakke som var alt for små og ikke passet. Skoene så forferdelig dårlige ut og luktet plastikk som strandsone du får kjøpt på Rhodos. Ja det var ikke som bildet på internett.
Får jeg et returskjema og refusjon skal jeg komme med en ny annmeldelse.
I den samme forbindelse vil jeg nevne at den 27.06.24 18:02 fikk denne SMSen fra min bank uten at jeg kan bevise at dette har noen sammenheng:
Ditt kort er forsøkt brukt på internett. Kortet har regionsperre, som du kan endre i mobil- eller nettbank eller du kan ringe banken.
Jeg tror det beste er å holde seg unna Hedda Oslo.
Svindelfirma
Svindelfirma. Jeg så anmeldelser i etterkant av bestillingen og sendte umiddelbart 5 e-poster om å unnlate å sende linskjorte som de skulle ha over 400 kr for. De kalte dette "kampanje pris" som ikke kunne refunderes. Via Posten app så jeg at dette var et billig kinaprodukt. Polyester stod det på lappen inne i skjorten. Stygg. Gikk i søppelet
Ble lurt av navnet Hedda Oslo
Ble lurt av navnet Hedda Oslo - enda en asiatisk «pop-up» tilsynelatende norsk butikk. Kjolen ser ut som en enkel sykehusuniform, langt fra modellen på fb.
Styr unna!!
Dette er svindel!
Jeg bestilte to skjorter i bomull/lin. Det som kom var 100% polyester. STYR UNNA FOLKENS!
Svindel. IKKE kjøp noe!
Dette gir inntrykk av å være svindel.
Varene som blir levert er ikke det samme som vises på nettsiden, sko i mitt tilfelle, hadde ikke passform som en fot og var laget i hardplast.
De reklamerer med 14 dagers retur, men har en fotnote i vilkårene som sier at det ikke gjelder kampanjevarer. Er i skrivende stund i dialog med kundeservice. Det er et virvar av forskjellige epostadresser og dårlig oversatt språk. Jeg er også i dialog med Klarna for å få hjelp i skrivende stund.
Dette er et svindelfirma
Dette er et svindelfirma. Kjøpte en kjole som aldri kom, kontaktet dem på e-post og fikk tilbud om 30 % rabatt på kjolen (som altså ikke kom). Det er en robot som svarer, og de har ikke noe telefonnummer man kan ringe. Har googlet at dette er et spansk firma, så Hedda Oslo er vel et navn som skal lure norske forbrukere . Ikke kjøp noe fra denne nettbutikken!
Bestilte en lekker lyseblå Linkjole
Bestilte en lekker lyseblå Linkjole. Finnes ikke i nærheten av hva som vises på FB......styr unna.
Styr unna Hedda Oslo
Styr unna. Bestilte bomullsskjorte.
Mottok en skjorte i elendig kvalitet i 100%polyester. Fikk også beskjed om at varen ikke kunne returneres. Helt åpenbart at en dårlig AI tjeneste skriver meldingene.
Bestilte to par sko
Bestilte to par sko. De passet ikke foten samt at det ene paret jeg fikk hadde en farge jeg ikke hadde bestilt altså feil farge. Jeg kontaktet HeddaOslo og fikk beskjed om at varene ikke kunne returneres da det var kampanjevarer, selv om de hadde gjort en feil. Jeg kunne få 30 % avslag. Tror de bruker KI. Så her sitter jeg med to par sko jeg ikke kan bruke. Skikkelig useriøst.
Bestilte sko som så veldig fine ut,det…
Bestilte sko som så veldig fine ut,det var ikke samme sko jeg fikk...
Dette var sko som kom fra Kina,noe billig ræl.Skoene ble skrytt opp i skyene,ortopediske flotte sko,det var glatte hardplast såler ,skoene kom flatpakket i gjennomsiktig plast.Topp👍
Bestilte sko
Bestilte sko.
Skoene som kom var i plast i alle ledd.
Stive mønstrede såler som er glatte.
Ingen støtte i hælkappe. Sort plast.
Overdel i " semsket plast " dette er dårligere en produkt bestilt fra Kina. Eneste positive er størelsen. Den var OK
Yun express
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.





