Opplevelse med Ioniq 5 hos Strandveien Stjørdal
Min opplevelse med min Ioniq 5 har vert en begredelig reise.
Kjøpte bilen ny i 2021 (P45) og har hatt en del mandagsfeil.
Har fått hjelp, men grur meg til å reise ned når det er noe. Må stålsette meg for å bli trod, og få det jeg har krav på.
Stikkordsform av opplevelser.
- oppdateringer som skulle gjøres på infortainment ble lovet, men ikke tatt og når jeg nå går i sømmene, så har den aldri blitt oppdatert selv om dette ville ha hjelp på en del feil
- Garanti reperasjoner gir ikke rett til leiebil, selv om det i noen tilfeller har tatt litt lenger å fikse. (Har fått de flere ganger ved å stå på litt)
- bilen ville ikke ta til seg lading. Batteri var lavt, personalet sjekket selv. Første time om 14 dager. Henvist til forsikringsselskapet. Etter en del krangling fikk jeg leiebil. Fikset samme dag (husk dette er i garantitid)
- selv med video/bilde må feilen kunne bevises hos de før at de godtar reklamasjon.
- en openbar feil må først ha feilsøkingstime før de kan sette opp en reperasjonstime.
- bare litt av opplevelser.
Litt lei kjenner jeg. De er sikkert glad for å slippe meg som kunde framover også.








