Anbefaler ingen å handle fra denne nettbutikken. Elendig kvalitet på skjortene som ikke fremstod i nærheten av som vist med bilde i nettbutikken. Typisk billig kinaprodukt, med et utdatert snitt. Rett... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
ifølge Forbrukerrådet er Hedda Oslo en falsk nettbutikk. de er svindlere. fikk sko som begynte å klø. det var ikke vedlagt angreskjema, ingen etiketter på skoene heller. de nekter å ta skoene i retur... Vis mer
Bare svindel. Dem gir ikke riktig opplysninger. Du bestiller klær uten retur rett eller bytte størrelse rett. Greit at det står i dere policy. Men denne policyen er fra Asia og strider med europeisk... Vis mer
Bestilte to skjorter i bomull. Fikk tilsendt to skjorter i polyester. Manglet angrerettsskjema. Klaget på mottatt feil vare og får som svar at retningslinjene tilsier at det ikke gis reklamasjon på ti... Vis mer
Informasjon om virksomheten
Kontaktopplysninger
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Lureri
Bestilte sandaler, størrelse 39 og Sommerkjole i lin.
Varene kom fra Kina ( dette var det ikke opplyst om i hjemmesiden)
. sandalene var av veldig dårlig kvalitet og i alle fall ikke større enn 36
. kjolen var uten lin i det hele tatt.
Ville returnere, tok kontakt, men retur ble avslått fordi det hadde vært "spesialtilbud"
Mange mailer frem og tilbake resulterte i kun 40 % refusjon.
Opererer under forskjellige navn: hedda/edda/maja
Hedda Oslo er ren svindel
Hedda Oslo er ren svindel! Selger produkter som er lang ifra det de viser på bildene i deres annonser. Dårlig kvalitet. Skuffende handel!
Hedda Oslo er ikke bra!
Jeg bestilte en genser, en skjorte og en kortermet skjorte.
Alle var med rabatt, slik som alt i hele butikken var.
Når jeg fikk klærne viser det seg å være svært dårlig kvalitet. Ingen merkelapp og ligner lite på de fine bildene på nettsiden.
Jeg sendte henvendelse for å be om returseddel. Da får jeg avslag med begrunnelse at varer på tilbud ikke har retur.
Dette er ikke i henhold til norsk lov.
Svindel
Svindel! Etter flere mailer med kundeservice, har jeg nå fått tilbud om 75% rabatt hvis jeg beholder pakken, som jeg heller ikke ønsker. Har meldt inn alt til Klarna, som holder på å undersøke.
Cashimir genser svindel
Hei.
Jeg bestilte to cashimire genser fra Hedda Oslo. Det jeg fikk var to « kasjimire genser som ikke har etikketer, som forteller hva produktene innholder, vaskeanvisningen, merkelapp og søm som er sydd med en overlokkmaskin som henger. Kvalitet er langt i fra Cashimir genser. Da jeg ønsket å returne produktene jeg fikk tilsendt fra China fikk jeg denne svar. Føler saken videre med forbrukerråd og andre.
Hilsen
Leandra Brunet
Vi forstår at du kan ha vært misfornøyd og vi beklager at produktet ikke svarte til dine forventninger.
Jeg vil gjerne minne deg på retningslinjene våre for retur, som sier at vi ikke aksepterer retur på kampanjevarer, slik tilfellet er med varen din.
En hjertelig hilsen,
Kundeservice
Hedda of Oslo
Hedda of Oslo, unnskyld utrykket, men my ass, burde het Hedda og China, da hadde i det minste forventingene blitt innfridd. Det er som å handle fra Temu eller Wich.
BH jeg kjøpte i XXL var heller ikke hva jeg ville kalt i menneskelig størrelse. Cupen kan ha vært Kanksje C, imens cm rundt kan ha vært 110-120. 120C gir bare ikke mening. Alt for stort rundt og all for liten cup. Stroppene var så tynne at de mest sannsynlig ville revnet innen et par gangers bruk, ikke at det gikk an å bruke BH egentlig...
Vil ikke returnere, i tilfelle det blir sendt tilbake til kina, jeg kan ikke stå for hvor kvalmt det er i forhold til miljøet, å sende noe fra Kina til Norge, bare for å sende det tilbake igjen. Blir kastet i Fretexboksen, kanskje det faktisk finnes noen der ute som bruker 120C i BH størrelse, eller det kan brukes som stoff i et gjenbruksprosjekt.
Jeg valgte å handle i denne butikken fordi jeg gikk under det inntrykket at jeg støttet en lokal norsk nisje butikk med norsk design. Det kunne ikke vært lenger unna sannheten.
Jeg fikk to jakker i tynn bomull og noe…
Jeg fikk to jakker i tynn bomull og noe annet materiale som var i str XL , , jeg er til vanlig str 40 eller L , men ble anbefalt å kjøpe en str større enn det jeg vanligvis bruker . Jakkene var altfor trange i både ermer og bolen , så de var ubehagelig å ha på selvom stoffet var deilig .
Jeg ba om å få returnert jakkene og få to i XL, men det viser seg å være umulig ! Svaret jeg fikk var helt umulig å forstå . Og jeg fikle ikke noen adresse jeg kunne sende varene til. Til og med telefonnummeret firmaet oppgir er ikke i bruk .
Dette er så useriøst firma som jeg heretter ALDRI vil bestille noe mer fra . Herved er dere advart
Hilsen Ellebeth Sætre
SVINDEL!
Synd man ikke kan gi null stjerner! Styr unna dette svindel-firmaet. Bestilte en bomullskjole, men mottok et produkt i polyester. Dårlig passform i tillegg. Går rett i søpla, får ikke returnere fordi det var tilbudsvare. De tilbyr derimot 30% på det neste kjøpet! Rett og slett en frekk svindel!
STYR UNNA!!!!
STYR UNNA!!!!
Lureri. Jeg stolte på firmaet, da de hadde avtale med Klarna. Fikk langt fra det annonsen tilsa. Bare billig skit. Har klaget og anbefalt Klarna og stenge samarbeid. Får ikke returnere vare eller penger tilbake. Heter nå Hilda Oslo.
Like ille som alle andre her har skrevet
Like ille som alle andre her. Dette skulle jeg sjekket ut før kjøp. Elendig kvalitet. Alt er syntetisk.
Mottok i dag "ortopedisk"sandaler
Mottok i dag "ortopedisk"sandaler. Ortopedisk?Det være seg langt i fra. Fikk dårlig sydde sandaler i skinn av lav kvalitet. Disse kom fra Kina, og bar sannelig preg av det på alle måter. Føler meg lurt til de grader. Veldig skuffet.
Styr unna!!!
Bestillte en jakke i størrelse L. Armene altfor korte. Ved nærmere ettersyn viser det seg at jeg har fått et annet merke enn bestilt.
Anbefaler firma å skaffe seg briller med kraftig styrke. Skjønt det hjelper nok ikke for som andre skriver i sine anmeldelser så er dette nok bare svindel.!
Dette er lureri! Hold dere unna!
Bestilte en bluse som så veldig vakker ut. Den som etter noen uker kom var i en elendig kvalitet i en alt for liten størrelse. Stoffet var skjøtet med en søm på den ene siden forsiden! Skulle gitt o stjerner hvis det var mulig!
Hilda Oslo - kinesisk svindel
Hedda Oslo har nå byttet navn til Hilda Oslo. Min opplevelse samsvarer med alt på denne siden. KI-generert kundeservice og varer av lav kvalitet. I tillegg har jeg bare fått 3 av 4 varer…
Elendig kvalitet!
Elendig kvalitet!
Styr unna dette.
Useriøs
Svindel. Varen skulle være 100% bomull, mottok en skjorte som var 100% polyester og lignet ikke på bildet i det hele tatt. Lover angrerett, osv. Svarer ikke på henvendelser.
Styr laaangt unna!!
Styr laaangt unna, til tross for lekre bilder og norsk navn!! Svindel, KI- kommunikasjon, fake varer, og totalt useriøst kinesisk nettfirma! Gikk dessverre fem på.. grunnet navnet Hedda Oslo! Skulle ha googlet det før innkjøp.. ser at jeg ikke er alene om denne kjipe opplevelsen, når jeg leser anmeldelsene!
Styr unna dette firmaet
Null stjerner om det hadde vært mulig.
Absolutt ingenting samsvarer med bestilt vare og mottatt vare.
Har hatt laaang komunikasjon med de på mail uten at det har kommer noen vei. Tilbyr stadig st jeg skal få varen billigere og til slutt skulle jeg få full refusjon. Fikk ikke noe returskjema,men navn og adresse til er sted i Kina.
»Hao ke dong jie nr. 29, shi xi, ruibao street, haizhu-distriktet, guangzhou by, guangdong 510000
Kontakt: Ms. Zhou
Telefonnummer: 861880202044979
Kina «
De mente at det var jeg som måtte betale returkostnadene noe som er helt uaktuelt for meg da det koster nesten like mye som genseren.
Skulle gjerne besøkt det kontoret de påstår å ha i Oslo.
Et firma du bør styre langt unna
Buksen i bomull og lin
Buksen de reklamerte med i bomull og lin. Realiteten er at den er i 65% bomull og 35% polyester - så dårlig kvalitet.
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.





