Anbefaler ingen å handle fra denne nettbutikken. Elendig kvalitet på skjortene som ikke fremstod i nærheten av som vist med bilde i nettbutikken. Typisk billig kinaprodukt, med et utdatert snitt. Rett... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
ifølge Forbrukerrådet er Hedda Oslo en falsk nettbutikk. de er svindlere. fikk sko som begynte å klø. det var ikke vedlagt angreskjema, ingen etiketter på skoene heller. de nekter å ta skoene i retur... Vis mer
Bare svindel. Dem gir ikke riktig opplysninger. Du bestiller klær uten retur rett eller bytte størrelse rett. Greit at det står i dere policy. Men denne policyen er fra Asia og strider med europeisk... Vis mer
Bestilte to skjorter i bomull. Fikk tilsendt to skjorter i polyester. Manglet angrerettsskjema. Klaget på mottatt feil vare og får som svar at retningslinjene tilsier at det ikke gis reklamasjon på ti... Vis mer
Informasjon om virksomheten
Kontaktopplysninger
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Svindel
Svindel, styr milevis unna. Varen sendes fra Kina, stemmer ikke med beskrivelse og de nekter deg angrerett
Noen må stoppe Heddaoslo
Noen må stoppe Heddaoslo. Jeg har prøvd- men ingen vil. Har kontaktet pressen og Forbrukerrådet, men ingen respons. Alle blir lurt- søppel
Dette er svindel på høyt plan
Dette er svindel på høyt plan! Markedsfører seg som Norsk,når man ønsker å returnere får man tilbud om å beholde varen, og få rabatt på senere kjøp. Når man så ikke godtar det, får man så tilbud om 20% refusjon ved å vise til kvittering for returforsendelse til Kina! Dette er et firma som vi aldri vil bruke igjen. SVINDEL!!!
Bestilte 2 skjorter i 100% bomull, men fikk 2 skjorter i 100% polyester!
Bestilte 2 skjorter i 100% bomull, men fikk 2 skjorter i 100% polyester, Heddaoslo nekter å ta disse i retur, og nekter å tilbakebetale pengene!
Styr unna !!!!
Styr unna !!!!
Her har du ingen garanti for at du får levert det du bestiller. Jeg fikk ordrebekreftelse riktig og deretter leveringsbekreftelse på et annet produkt/farge. I svar fra kundeservice går det fram at hverken de eller jeg vet hva de har sendt. Så styr unna denne leverandøren! Leverandøren har i e-post beklaget feil mht levering og tilbød 50% avslag. Jeg har hverken fått varen levert eller noen refusjon på betaling som ble utført med paypal. Denne feilen bør ingen andre gjøre🤬
Overhodet ikke samsvar mellom reklame…
Overhodet ikke samsvar mellom reklame og produkt! Bestilte en stilren Tim Casual skjorte i bomull, men mottok en nokså ordinær grønn skjorte i 100% polyester. Når man tar dette opp med dem, henviser de til at siden jeg har handlet denne på tilbud, så har de ikke noe ansvar. Derimot tilbyr de meg 30% rabatt på et senere kjøp. Jeg tenker overhodet ikke benytte dette firmaet flere ganger. Eneste grunnen til én stjerne i vurderingen, er at det ikke finnes mulighet til å sette null!
Dette er renspikka svindel
Dette er renspikka svindel. Bestilte to gensere i Kashmir og fikk polyester spantex. Ubrukelig. Legger ut flotte bilder og reklamerer med salg og få plagg igjen. Annonserer fra Oslo med seriøsitet og sikker retur av varen og penger tilbake hvis ikke fornøyd. Isteden opereres det fra Hong Kong. Penger tapt. Ligg unna.
OBS OBS!!
OBS OBS!!! Dette er rett og slett svindel. Bestillte en skjorte og fikk noe helt annet en vist på nettsiden.
De følger heller ikke norsk kjøpslov vedr netthandel og angrefrist. STYR UNNA, selskapet heter FASHION PARIS TRADING COMPANY LIMITED og er ikke regisrert i Norge.
Jeg kjøpte en Louis Herre jakke og på…
Jeg kjøpte en Louis Herre jakke og på bilde så ser det ut som den er foret inni, men når jakken kom så var den like tynn som en T skjorte. Bare svindel alt sammen. Når du går inn på nettsiden så står det ikke noe om at alt er produsert i Kina. Har aldri følt meg så lurt. Når du klager og ønsker å sende den i retur så kommer det bare tilbud om å beholde varen og få % på ditt neste kjøp osv. Ikke kjøp noe her. Alt på nettsiden ser ut til å være Norsk og da tror man at man er trygg, men neida. Anbefaler på det sterkeste å ligge unna. Johnny
Temu-varer
Produktene er ikke hva de lover! Det reklameres for kvalitetsvarer, men det er i virkeligheten "Temu"-varer.
Retur er vanskelig og kostbart, de holder IKKE hva de lover. STYR UNNA!
Bestilte kashmir genser fra HeddaOslo
Bestilte kashmir genser i xxL, mottok en genser i xxS som var 95% polyester og 5% spandex. Fargene var feil og hele genseren ser ut som søppel. Har gitt beskjed om at jeg ønsker refusjon av beløpet, da dette er ikke det produktet de har avertert.
Det er gått 14 dager siden jeg kontaktet kundeservicen deres og har fortsatt ikke hørt fra de. Så ikke bestill noe fra HeddaOslo, det er ren svindel.
Svindel/Lureri
Jeg bestilte 2 kashmir gensere( iflg. reklamen), til halv pris( iflg reklamen). Jeg mottok 2 acrylgensere- ingen andre opplysninger på produktet enn at det var 95% polyester og 5% elastan.
Annonsen åpner med gratis frakt og 14-dagers returett. Om du leser vilkårene er det gjort unntak for salgsvarer. Men har intrykk av at det opereres med salg på det meste.
Nei dette er hva jeg kaller svindel.Styr unna!!
Svindel. Beskrivelse av plaggene som ble kjøpt hadde ikke rot i virkeligheten
Bestilte to gensere, omtalt som Cashmere. Kr 500,- for 1 genser, kr 837,- for 2. Hadde vond følelse fra første stund, da jeg ikke fikk bekreftelse på epost etter bestilling. Ringte min bank og sperret kortet.Etterlyste epost. Fikk den etter 3 dager. Åpnet så kortet igjen. Mottok gensere i dag 31.10.24. 95% polyester, 5% spandex. Ønsker å få returnere varene og få pengene tilbake
Bildene av varene er helt misvisende
Bildene av varene er helt misvisende. Mottok skjorter fra Kina som hadde helt annerledes utseende enn på bildet. Ingen retur godtatt da Hedda påstår dette ikke gjelder rabatterte varer. Styr unna.
Ble lurt jeg og
Ble lurt jeg og. 450kr i dass. Fargen på sommerjakken stemte, men materialet var syltynt. Masse sømmer på kryss og tvers. Dette var mer en skjorte kamuflert som sommerjakke. Sikkert noen i Ukraina eller andre steder som trenger den :) Jeg orker ikke klage.
Styr unna dette firmaet.
Sjekket opp før jeg bestilte, men misset trustpilot. Fikk varene idag. Ingenting stemte i forhold til bildene. Kjempedårlig kvalitet, feil farger og små størrelser. Gikk inn på returskjema , fylte inn all informasjon men får feilmelding på siden. Dette er svindel!!
Kjøpte en Tim Casual Skjorte
Kjøpte en Tim Casual Skjorte. den skulle iht. reklamen være godkjent av 1372 stilsøkere og hadde 4,5 poeng hos Trustpilot. Materiale: 100 % bomull.
Det tok nokså lang tid før den kom fra Hongkong.
Skjorta hadde riktignok samme farge som på reklamen men ellers stemte ingenting. Material 100% polyester. Og var rett og slett av billig "kvalitet".
Aldri mere Hedda Oslo for meg
Svindel
Svindel, svindel og atter svindel! Ikke noe av det jeg kjøpte var i nærheten av avbildet vare. Kina dritt alt sammen, ligg unna denne og lignende sider hvor butikken må slutte pga. av opphør og dårlige tider. Helvete at jeg lot meg lure🙁🙁🙁
Svindel!
Bestilte en grå genser som ble beskrevet som silke/cashmir. Den jeg mottok var lys lilla og var merket med 95% polyester og 5% elastana! Da dette var kampanjevare gjaldt ikke returmuligheten. De fleste varene som annonseres er kampanjevarer og kan altså ikke returneres. Rett og slett svindel!
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.





