Voor mij wederom een slecht ervaring met de fashioncheck! Compleet omslachtig!! Ik stel t omwisselen altijd uit omdat ik geen heb in het moeilijke gedoe! Dat moet in deze tijd toch veel makkelijker ku... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Are you thinking about giving this gift card? Reconsider! Or at least read the limits carefully on where the card can be used. Some shops, like Foot Locker, sell some products exclusively on their onl... Vis mer
Ik heb nog niets ontvangen! Op 24 december nog steeds niets ontvangen! Dit ligt niet aan Fashioncheque, maar helaas is Post.nl niet erg accuraat. Afgesproken met Fashiocheque dat mijn geld wordt... Vis mer
Selskapet har svart
Maandag een cheque besteld. Een week en 1 dag later werdt deze eindelijk bezorgt. Het streven van 1- 3 werkdagen is daarbij dus niet gehaald . Wel vriendelijk contact met de klantenservice waarbij aa... Vis mer
Selskapet har svart
Informasjon om virksomheten
Skrevet av virksomheten
fashioncheque is dé modecadeaukaart van Nederland en te besteden bij meer dan 10.000 winkels en webshops. fashioncheque is het leukste cadeau om te geven én te krijgen!
Kontaktopplysninger
Kruisweg 801 C, 2132 NG, Hoofddorp, Nederland
- 023-2120012
- info@fashioncheque.com
- fashioncheque.com
Ber kundene om å skrive anmeldelser
Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative
Har ikke svart på negative anmeldelser
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Fashion cheque werkt gewoon echt nooit
Fashion cheque werkt gewoon echt nooit. Als ik nu iets wil kopen wil ik niet eerst nog 24 uur wachten. De site loopt altijd vast en werkt niet. Ik wacht ‘enkele’ minuten, nou ik wacht al een uur en er gebeurt nog steeds niks. Allemaal vaag gedoe altijd. Het kan nooit even makkelijk en snel even wat kopen of bestellen. Nee wacht lekker een paar uren, dagen en bel dan de klantenservice en verspil nog meer van je tijd
Bestellen is heel eenvoudig
Bestellen is heel eenvoudig. Voor de jarige is dit een geweldig cadeau.
Waar is track and trace code?
Waar is track and trace code?
Beetje rommelige berichtgeving
snel en duidelijk
Oma kan het
Was makkelijk te begrijpen zelfs voor deze digibeet. De ontvangster vroeg om iets maar wist zelf niet wat. Maar ze houdt wel van shoppen.
Aanvraag verloopt vlot
Heb niet verkende kaart ontvangen...
Ik heb een primera cadeu kaart naar fcb omgewisseld. Stond duidelijk dat ik deze bij ICI Paris online mocht gebruiken. Achteraf bleek het wel, dat er toch niet kon, omdat ze daar een storing hebben( VVV kaart werkt gewoon prima, alleen BFC deed niet). Ik ben nu al 3 dagen bezig, zit 2de, keer, 15 minuten op een wachtlijn en als antwoord kreeg ik dat ik wel naar ICI Paris zelf kan lopen. Fijn, maar producten die ik wil bestellen, zijn er op locatie niet beschikbaar en anderen winkels die jullie op offerte hebben, zijn er gewoon niet goed! Op internet site, staat dat je je cadeau kaart mag laten uitbetalen, maar vervolgens KS, dat is niet mogelijk? Oplichters! Stuur mijn geld terug, als je een inactief kaart naar een klant had gestuurd en zorg voor een professioneel servies!
Enkel kleding & schoenen nog te kopen met de fashioncheque.
In mei een cheque cadeau gekregen, in juni dit proberen in te leveren bij Zinzi - sieraden winkel (hiervoor was de cheque bedoeld) op fashioncheque stond Zinzi op dat moment nog aangegeven als samenwerkende winkel, echter kon men het op geen enkele manier dan ook inleveren op de officiële website van Zinzi. Daarom direct even in juni gemaild met Fashioncheque, herhaal mail er achter aan gestuurd bij gebrek aan antwoord terug. Wederom langere tijd geen antwoord. Nu op 7 juli pas antwoord terug. “Ja sinds 1 juli kan men geen sieraden meer kopen met een fashioncheque, enkel kleding en schoenen” we werken niet meer samen met Zinzi. Wat een slechte service.
Einfach Finger weg davon!!
Einfach Finger weg davon!!
Wollte einen 50€ Gutschein in zwei Stores einlösen, dies war nicht möglich.
Am selbe Tag dann angerufen während der Geschäftszeiten aber keinen erreicht, dann Kontaktformular ausgefüllt, vor einer Woche, bisher keine Antwort erhalten. Dann heut nochmal angerufen, Personal kann nur englisch oder niederländisch, Ende vom Lied ich soll doch anrufen wenn ich im Store bin dann kann man mir helfen. Kassierer haben ja sonst auch nichts zutun dann zu warten bis man nicht mehr in der Warteschleife ist bzw. da noch sich was erklären zu lassen.
Diese Gutscheine sollte man verbieten!
Verbeteringen digitale voucher nodig
Digitale voucher besteld. Ging eenvoudig en snel. Nadat je een thema en tekst hebt gekozen, kan je een voorbeeld bekijken. Jammer dat deze totaal niet overeenkomt met wat je uiteindelijk in je mailbox krijgt (het gaat dan om afbeeldingen en tekst extra, de afzender die wel op het voorbeeld stond, was op de voucher verdwenen). Ook was de aanhef van de mail gericht aan de afzender ipv de ontvanger (gechecked: ik heb ze echt niet omgedraaid)
Na 1 week nog steeds geen cheque…
Na 1 week nog steeds geen cheque ontvangen, uiteraard wel betaald. Twee mails gestuurd, nog geen anwoord ontvangen. Ben benieuwd of ik nog wat hoor.
Update: vandaag fashioncheque gekregen. Te laat voor verjaardag, maar iig wel ontvangen!
De cheque zou 28 mei verzonden worden
De cheque zou 28 mei verzonden worden, ik krijg net bericht dat dat vandaag pas is gedaan!!! Heel slecht en lullig voor de jarige!!!
Vrijdag Besteld zou dinsdag binnenkomen…
Vrijdag Besteld zou dinsdag binnenkomen om als cadeau aan iemand te geven de dag erna
Ben nu bijna een week verder dan de geplande bezorg dag en nog niks binnen
Gemaild waar het is gebleven en na een aantal dagen ook geen gehoor.
Slechte service en wil eigenlijk mijn geld terug. Verjaardag is al geweest en wordt niet goed geholpen.
Leuk om te geven, nog leuker om te krijgen
Heel handig en makkelijk om iemand op afstand heel blij te maken
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.








