Voor mij wederom een slecht ervaring met de fashioncheck! Compleet omslachtig!! Ik stel t omwisselen altijd uit omdat ik geen heb in het moeilijke gedoe! Dat moet in deze tijd toch veel makkelijker ku... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Are you thinking about giving this gift card? Reconsider! Or at least read the limits carefully on where the card can be used. Some shops, like Foot Locker, sell some products exclusively on their onl... Vis mer
Ik heb nog niets ontvangen! Op 24 december nog steeds niets ontvangen! Dit ligt niet aan Fashioncheque, maar helaas is Post.nl niet erg accuraat. Afgesproken met Fashiocheque dat mijn geld wordt... Vis mer
Selskapet har svart
Maandag een cheque besteld. Een week en 1 dag later werdt deze eindelijk bezorgt. Het streven van 1- 3 werkdagen is daarbij dus niet gehaald . Wel vriendelijk contact met de klantenservice waarbij aa... Vis mer
Selskapet har svart
Informasjon om virksomheten
Skrevet av virksomheten
fashioncheque is dé modecadeaukaart van Nederland en te besteden bij meer dan 10.000 winkels en webshops. fashioncheque is het leukste cadeau om te geven én te krijgen!
Kontaktopplysninger
Kruisweg 801 C, 2132 NG, Hoofddorp, Nederland
- 023-2120012
- info@fashioncheque.com
- fashioncheque.com
Ber kundene om å skrive anmeldelser
Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative
Har ikke svart på negative anmeldelser
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Helaas een zeer slechte ervaring met…
Helaas een slechte ervaring met Fashioncheque.
€ 20,00 naar de knoppen.
Ik heb een geur gekocht en geheel betaald met de fashioncheque. Er bleef 1 cheque over die ik alsnog wilde besteden, geeft deze aan dat er € 0,00 opstaat. Hoe kan dit als je hem niet gebruikt??????
De klantenservice ( alleen via mail bereikbaar) blijft erbij dat deze gebruikt is. Hoe dan?????
Ik krijg een rot mailtje terug dat ik alles moet nachecken op saldo, en nog steeds klopt het dat er € 0,00 opstaat. Ik kom niet verder met de "klantenservice".
Mensen van Fashioncheque: er bestaan ook nog eerlijke mensen!!!!! Laat dit een héle grote les zijn.
Ik heb een fashioncheque ontvangen maar…
Ik heb een fashioncheque ontvangen maar kan het niet meer gebruiken vanwege de algemene voorwaarden dat de kaart maar 2 jaar geldig is. Dit is diefstal. Ik wil graag dat de kaart reinstated wordt.
Geweldige servies van de dames en…
Geweldige servies van de dames en heren. De verkoopster had de foute bon aan mij verkocht, de beauty bon.
Ik heb de bon kunnen omruilen en alsnog het artikel kunnen bestellen.
Goede en snelle antwoorden op mijn mailtjes dank jullie wel.
Giving a gift? Don't choose this!
Are you thinking about giving this gift card? Reconsider! Or at least read the limits carefully on where the card can be used. Some shops, like Foot Locker, sell some products exclusively on their online store. At the same time, this gift card only works in the physical stores. Suddenly, the options are drastically fewer. And in my opinion, it is way easier to give money directly instead of relying on this middleman that is limiting options. And the person you're giving to will thank you for not making them go through all of these problems with understanding the limits.
geen klantenservice beschikbaar?
ik heb een fashioncheque gekregen. hij is geactiveerd en het saldo was gecheckt. hij was geldig tot 2027. ik wil hem vandaag gebruiken. ik heb vanochtend het saldo nog bekeken, zonder problemen. als ik iets wil kopen kom ik erachter dat ik de fashioncheque moet omwisselen. als ik mijn codes invul staat er dat mijn kaart niet gevonden is. toen ik het eerder deze dag checkte was er niks aan de hand en kon ik gewoon mijn saldo bekijken en tot wanneer hij geldig was en nu ineens is mijn kaart niet gevonden? ik denk: geen probleem, ik stuur een mailtje naar de klantenservice. ik kan helemaal niks vinden, geen e-mailadres, geen telefoonnummer en als ik op de pagina van de klantenservice klik staat er dat de pagina niet is gevonden? ik vind het heel gek dat dit überhaupt gebeurd maar dat er dan geen klantenservice beschikbaar is vind ik heel zorgwekkend
Nie wieder!
In der Schweiz unmöglich einzulösen! Mehrere Geschäfte vor Ort in verschiedenen Kantonen und auch Online probiert, nirgends wurde es akzeptiert. Der Kundendienst konnte auch nicht helfen, und die angegebene Telefonnummer ist ungültig!
In Deutschland hatte ich auch keine Geschäfte gefunden, wo es akzeptiert wurde. Dank meiner Freundin, die ein Schließfach in Deutschland hat, klappte es mit einer Online-Bestellung.
Ich kann nur davon abraten, mit diesem Gutschein macht man keine Freude!
Slechte ervaring gehad
Slechte ervaring gehad. Ging niet helemaal goed met 1e keer cheque bij Omoda gebruiken. Vervolgens geannuleerd en kon ik de cheque niet nog een keer invoeren. Toen heb ik het product zelf betaald waardoor nu en bijna 70eu voor woolsocks kwijt was om de fashion cheque te gebruiken, en ook bijna 70eu zelf heb moeten besteden. Ze konden niks voor me doen behalve de cheque er opnieuw opzetten. Je bent onnodig duurder uit ook nog als je meer dan de cheque besteld..
Ideaal kado en website versie
Ideaal kado en via de website kan je kiezen voor een bijzondere weergave vd bon om het op te laten vallen tussen alle andere fashion cheques 😊.
La carte est finalement inutilisable
La carte est finalement inutilisable, ils proposent soit disant une large gamme de magasins chez qui on peut acheter mais finalement aucun d’entre eux accepte la carte, même sur leurs sites internet. Je suis fort déçu, deux seul et unique magasins chez qui on peut acheter c’est chez Zalando et H&M c’est tout. Toutes leurs promesses concernant les autres magasins sont fausses. 125€ parties dans l’air. Ne dépensez pas l’argent dans cette carte et acheter chez la conçu qui elle propose un meilleur service et un réel large choix de magasin. Scandaleux
Al bijna 4 weken bezig om mijn saldo…
Al bijna 4 weken bezig om mijn saldo terug te krijgen op mijn fashioncheque na een mislukte betaling. Klantenservice reageert niet/nauwlijks en als ze reageren krijg ik algemene antwoorden en beloven ze dat het ‘z.s.m’ in orde gemaakt wordt. Maar nu ruim 3 weken nog steeds geen saldo en nog steeds halve antwoorden. Heel slecht.
Helpdesk die niet helpt
Mijn dochter heeft een fashioncheque gekregen. Deze wilden we omwisselen voor een H&M voucher, want dat zou moeten kunnen. Dat lukte niet. Contact opgenomen met de helpdesk via het contactformulier. Duurt even voor je reactie krijgt en na een aantal maal op en neer mailen, wat steeds ongeveer 5 dagen duurt, blijkt dat ik de cheque op de Belgische site moet omwisselen. Zo gezegd, zo gedaan. Echter, werkt de voucher die ik krijg niet op de H&M site. H&M maar eens gevraagd, die geven aan dat ik de voucher niet op de Nederlandse site kan inwisselen. Terug naar Fashioncheque. Eerste reactie: u heeft de cheque omgewisseld, dus niet ons probleem. Ik nog eens uitgelegd dat ze mij dit hebben geadviseerd. Geen reactie. Nogmaals mijn email onder de aandacht gebracht...geen reactie... nogmaals mijn email onder de aangebracht... inmiddels zijn we twee maanden verder sinds de eerste mail en eindelijk weer reactie. Ik moet de voucher echt bij de Belgische H&M gebruiken, want ik zou in België wonen. Nu woon ik in Nederland, dus dat is op de H&M site niet mogelijk. Nog maar een mail gestuurd.
Helaas hebben ze geen telefoonnummer, dus het moet per mail....
Klantonvriendelijke service! En telefonisch niet-bereikbaar
Als je een probleem hebt dan lossen ze het binnen 5 werkdagen op.. althans dat geven ze aan. Uiteindelijk ben je een maand bezig met een simpele vraag. Ik heb de aankoopbon, maar het geld is niet correct door de betreffende winkel op de fashion cheque gezet. Er is wel betaald, maar er was blijkbaar een storing bij Fashion Cheque. De winkel verwijst mij terug naar Fashion Cheque en Fashion Cheque naar de winkel. Lekker is dat. En dan wordt er in mailcontact door fashion cheque eerst aangegeven dat zij contact zullen opnemen met de betreffende winkel en nu zegt fashion cheque dat IK dag moet doen. Wat is uw werk dan precies? Ik heb de aankoopbon, letterlijk de enige vorm van bewijs die er is en dat is nog niet voldoende? Dit zou was een cadeau van mijn oud-collega’s en ik wilde iets leuks ervan kopen en ik ben er een maand mee bezig. Ik word hier niet goed van zeg… Zo klantonvriendelijk als ik weet niet wat. En ze zijn telefonisch ook niet bereikbaar.. tja zo kan ik ook een bedrijf opzetten. Te bizar voor woorden!
klantenservice slecht bereikbaar
Zelf een fout gemaakt met het mail adres waar het naar toe moet, geprobeerd te bellen. Geven ze aan dat het te druk is en dus telefonisch niet te bereiken zijn. Dan maar een mail gestuurd, waar we nu ook al na 5 dagen nog steeds niets gehoord hebben. Dit geeft wel een deuk in ons vertrouwen in fashioncheque.
Als oplossing zou ik graag zien dat we benaderd worden door de klantenservice.
overzichtelijk en makkelijk
Ben heel tevreden.
Geef geen fashioncheque cadeau!!!!💝
Helaas een fashioncheque gekregen voor m’n jubileum!! Fashioncheque gevraagd waar ik hem kan inwisselen voor een mooi cadeau! Krijg ik een winkel opgestuurd, neemt deze winkel hem niet aan. Nu zou ik het geld krijgen maar ik wacht daar al
Meer dan 10 dagen op???? Meerdere keren al een e-mail gestuurd maar geen reactie, klantvriendelijk ho maar! @fashioncheque hoe lang moet ik nog wachten op een reactie van jullie?????
Het bestellen ging makkelijk
Het bestellen ging makkelijk. Echter toen ik even tussendoor gestoord werd en ik wilde later verder met betalen, was ook mijn winkelwagen leeg. Ik moest alles toen opnieuw ingeven.
De mails zijn duidelijk en de voucher is erg leuk vormgegeven.
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.








