Are you thinking about giving this gift card? Reconsider! Or at least read the limits carefully on where the card can be used. Some shops, like Foot Locker, sell some products exclusively on their onl... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Ik heb nog niets ontvangen! Op 24 december nog steeds niets ontvangen! Dit ligt niet aan Fashioncheque, maar helaas is Post.nl niet erg accuraat. Afgesproken met Fashiocheque dat mijn geld wordt... Vis mer
Selskapet har svart
Bij de Hema zeer beperkt te gebruiken. Je kunt de cheque niet gebruiken op afgeprijsde kleding.
Ik heb voor mijn moeder een fashioncheque gekocht bij Etos. De fashion cheque kan niet ingewisseld worden bij diverse ketens terwijl het saldo wel toereikend is. Al een week contact met fashioncheque... Vis mer
Informasjon om virksomheten
Skrevet av virksomheten
fashioncheque is dé modecadeaukaart van Nederland en te besteden bij meer dan 10.000 winkels en webshops. fashioncheque is het leukste cadeau om te geven én te krijgen!
Kontaktopplysninger
Kruisweg 801 C, 2132 NG, Hoofddorp, Nederland
- 023-2120012
- info@fashioncheque.com
- fashioncheque.com
Ber kundene om å skrive anmeldelser
Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative
Har ikke svart på negative anmeldelser
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Bij de Hema zeer beperkt te gebruiken
Bij de Hema zeer beperkt te gebruiken. Je kunt de cheque niet gebruiken op afgeprijsde kleding.
ABSOLUTELY SCAM STOLE MY MONEY NEVER…
ABSOLUTELY SCAM STOLE MY MONEY NEVER WAS ABLE TO USE THE VOUCHER.
Do not used this website it’s a complete scam.
WAARDELOOS !!!
WAARDELOOS !!!
de meeste winkels die vermeld staan bij hun shopfinder nemen de cheques niet aan! Al zeker niet online! MS mode vb neemt hem helemaal niet aan, niet fysiek en niet online! Maar staat wel vermeld.
Alsook Only, Rituals, Jack&Jones en Name it... en dan heb ik nog niet alles getest!
Klantendienst levert niets op!
Gutschein einlösen nicht möglich!
Habe einen 50€ Gutschein und mehrfach versucht ihn einzulösen. Es geht nicht.
Der Kundenservice antwortet mir alle 3 Tage mal und ich bekomme eigentlich immer die gleichen Antworten. „Es sollte gehen“ und „ in welchen Läden waren Sie denn?“. Das war’s. Mehr kommt da nicht bei rum.
Bloß die Finger davon weg lassen! Absolute abzocke!
fashioncheque werkt niet terwijl er saldo op staat
Ik heb voor mijn moeder een fashioncheque gekocht bij Etos. De fashion cheque kan niet ingewisseld worden bij diverse ketens terwijl het saldo wel toereikend is. Al een week contact met fashioncheque omdat ik een kaart wil die ik kan gebruiken of mijn geld terug wil. Helaas geen oplossing gekregen en geen reactie op mijn mail. Ik vind dat erg teleurstellend want mijn moeder kan haar verjaardagscadeau van € 50,- niet besteden. Voor mij noooooooooit meer een fashioncheque!
Waardeloos dat je deze bon bij de…
Waardeloos dat je deze bon bij de Bijenkorf niet kunt inwisselen voor sieraden!
Mijn nichtjes zijn er heel blij mee!
Inwisselen bon
Via mijn werk een bon gekregen. Als ik de bon wil inruilen, moet ik mijn mail 2 maal bevestigen, de site geeft altijd aan dat de mailadressen niet overeenkomen omdat het lettertype van het 2e invulveld anders is dan de eerste. Ik heb hier medio januari, feb en maart voor gemaild maar ik heb nog steeds geen bericht terug gekregen. Dramatische service
Het is gewoon een waardeloos concept
Het is gewoon een waardeloos concept, geef het vooral cadeau aan iemand aan wie je een vreselijke hekel hebt
Dit was een heel leuk kado om te geven
Dit was een heel leuk kado om te geven: de jarige was er heel blij mee! De 5e ster mist omdat de fashion cheque op de verjaardag aan zou komen. We zouden uit eten gaan, en helaas kwam de cheque pas later in de avond, zodat ik die niet tijdens het verjaardagdiner kon geven.
Portemonnee is blijkbaar geen fashion ???
Fashion cheque gekregen, naar de bijenkorf. Leuke portemonnee uitgezocht, kan je de fashion cheque niet gebruiken. Alleen geldig voor kleding en schoenen. Portemonnee is blijkbaar geen fashion …
Beetje jammer, de lol van het krijgen is er al vanaf. Zou hem nooit aan iemand zelf geven door de beperkingen.
Dit verdienmodel is pure oplichting
Ik heb 2 cadeaukaarten van fashioncheque die nergens in te wisselen zijn. Op de site nergens een optie om ze te inwisselen/activeren. Pure oplichting dit. Geld proberen te verdienen door mensen iets te verkopen wat niet werkt.
Zalando kann man nicht Gutschen…
Zalando kann man nicht Gutschen einlösen ich hab kontaktformular ausgefüllt keine Antwort erhalten also wirklich sehr schlecht
I got my gift card for christmas last…
I got my gift card for christmas last year. I live in norway so the shops i can use my card for are limited. I have already tried to send an email to fashioncheque, but got no answar back. I went to RITUALS to use my gift card, and it didn’t work in the shop, and they also said that they have never seen this giftcard company before and didn’t now it could be used in their shop. After trying for a while, i paid with my normal card and left. It says on the card that you can use it «online» but it won’t even work in any store online. I have tried several stores online and it won’t work. I have also checked the saldo of the card, and it still has the 20$ on it, so it has not been used or had any mistakes with it. I don’t know what to do know, the store my boyfriend bought it from can’t take it back, so im stuck with a card that won’t work online or in stores.
Verkeerde intentie van een cadeau!
Fashioncheque heeft een verdienmodel dat niet strookt met de intentie van de cadeau gever. Zij gokken erop dat de ontvanger de cadeaubon te laat benut voor een aankoop en dat zij het geld incasseren. Dat riekt in mijn beleving naar bewuste pure oplichting. Het verhaal dat een jaar voldoende tijd is om de kaart te verzilveren krijg je natuurlijk als antwoord, mag ik zelf bepalen wanneer ik een aankoop doe!
Kaart verloopt snel en je hebt minimale keuze
Ik heb éindelijk een plek gevonden waar je de Fashioncheque kunt uitgeven. Er staat namelijk maar liefst 30 euro op. Nu kom ik erachter dat die kaart verlopen is en heeft Fashioncheque in feite een donatie van 30 euro gekregen. Je hebt dus echt geen niks aan zo'n cadeaukaart. Wellicht leuk om te geven, maar niet per se om te krijgen.
Ik won een give-away op hun Instagram
Ik won een give-away op hun Instagram. Maar helaas word ik al 3 maand lang aan het lijntje gehouden en nu zelf genegeerd. Professioneel zou ik dit niet noemen en valse marketing is een beter woord.
Slechtste cadeau kaart ooit
Slechtste cadeau kaart ooit. Te veel gedoe met omwisselen. Niet kopen!!!
3 fashion checks gekocht blijken ongeldig
3 x 1 fashioncheque gekocht bij de Alberthein
van 35 euro per stuk
Met bon en bonnen dat ze geactiveerd zijn.
Bij inleveren bij de wehkamp op beddengoed. Krijg ik na een maand opnieuw een mail of ik nog ff wil betalen.
Via Riverty verschuilen ze zich buiten elke verantwoordelijkheid mail die dreigend overkomt incasso taal terwijl er al betaald is met een fashion cheque .
Die nu niet meer geldig is ... en er is ook niks betaald volgens incasso riverty.
Deze fashion cadeau check niet kopen bijna nergens in te leveren of zeer omslachtig. Ook nog eens geen betaling gedaan aan de wehkamp. Dus 2x betaald
Deze kaarten riekt naar oplichting fraude. Nooit kopen. Geef geld ipv Deze fashion checks of welke cadeau kaart dan ook
Ze maken het wel zo vreselijk moeilijk…
Ze maken het wel zo vreselijk moeilijk om die giftcard te gebruiken dat alle lol eruit is. Het aantal winkels is met deze cheque al enorm beperkt. wil je iets bestellen bij Douglas, moet je de cheque eerst inwisselen voor een Douglas giftcard, maar dan kan je alleen per tiental afgeronde bedragen tussen 10 euro en 50 euro kiezen. als je een cheque hebt met nog 38 euro kan je dus met de overige 8 euro niks. waar-de-loos, ik koop nooit meer zo'n ding.
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.








