Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I have been shopping with Eyecandys for a couple years now and always loved the ease of use of their website, the fast shipping they do, and how well packaged and secure my order always is! My recent... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 4 av 5 stjerner

The delivery is quick considering that they are custom made. I wish there was a way to have better contact with them besides email. The time difference is hard to be able to communicate. But they do... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

It’s been over 2 weeks and my contacts haven’t been shipped. I needed them by a certain time and I asserted there was some trust I could have in their quoted timeline.

Selskapet har svart

Vurdert til 2 av 5 stjerner

They have a pretty big selection of contact lenses but they are pretty basic from the few that ive gotten. If you are looking for a major eye color change this is probably not the place you want to lo... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

3,8

Bra

TrustScore 4 av 5

475 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 48 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,8

Alle anmeldelser

(475)

29 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I dont know what is going on with this…

I dont know what is going on with this company. I ordered the torque pink label. Contact lenses in one pair scratched and burned my eyes. They insisted on sending me a new pair instead of my money and the pair that was replaced. With burn my eyes tremendously.Save your eyes do not order from this company.

8. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

Hi, we’re sorry to hear about your experience. We take any discomfort reports seriously and always request further details to investigate, but unfortunately, we never received your response. Please reach out to us at hello@eyecandys.com so we can look into this matter for you.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great customer service and natural…

Great customer service and natural looking contact lenses. Highly recommended.

14. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

Hi Saleha,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you’re happy with our customer service and that you love the natural look of the lenses. Your recommendation means a lot to us!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Perfect

Perfect, it S so perfect !
I like

11. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that everything was perfect and that you liked it. Hope to see you again soon!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My GO TO Lens Supplier

I've been a customer of EyeCandys for about 6 years and I am absolutely in love with them. Their customer service is great and I've only received quality lenses within reasonable shipping periods. EyeCandys will always be my go to coloured lens store.

23. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

Hi Bella, Thank you so much for your continued support over the past 6 years! We're thrilled to hear you've had such positive experiences with our service and lenses. Your kind words truly mean the world to us. We’ll always be here to bring you the best in colored contacts!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Olola dahlia brown

The dahlia brown contacts are very natural and subtle, the look I wanted to go for everyday wear. Another big factor for choosing them was prescription selection for each eye, something i had been struggling to find prior. Their packaging is super cute, and I was able to wear the contacts for over 9-10 hours with no issue. The delivery doesn't take that long either, it came within 2 weeks. These are great contacts company for anyone to order from.

9. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

Hi Resh,

Thank you so much for your lovely review! We're so happy to hear that the Dahlia Brown lenses gave you the natural look you were going for and that you found the perfect prescription match for each eye. It's also great to know they were comfortable for all-day wear and arrived on time. We truly appreciate your support and hope to serve you again soon!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My eyes look so pink

My eyes look so pink! First time using contacts so took me a min to learn how to put them in but pretty comfortable all day.

13. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

Thank you so much for your review! We're thrilled to hear the lenses were comfortable for you, especially as a first-time user. Pink lenses can definitely make a bold and fun statement—glad you enjoyed the look! If you ever need tips or have questions, we're always here to help.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I gave it a one because I had to in…

I gave it a one because I had to in order to write a review. This is only a magnifying glass, and a really bad one. I’ve bought better at the Dollar Store. Worst magnifying glass I’ve ever bought.

15. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

We're sorry to hear about your experience. We reached out on June 17 to request your full name, email address, and order details so we could investigate this further, but unfortunately did not receive a response within the 3-day window.

We’d still love the opportunity to make things right—please contact us at support@eyecandys.com with your order information so we can assist you directly.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This company is fraud

Here is the email thread. People can read for themselves to determine if $5 is adequate compensation & if Eyecandys adhered to their refund policy:

EYECANDYS REFUND POLICY FROM WEBSITE:
Please note that items on sale or purchased with a coupon code are final sale and cannot be returned or exchanged.

Items in original condition (unopened, unmarked and unused) can be returned for a partial refund.

You may request the refund to be issued to the original credit card used or as store credit.
Returns are subject to a flat $8 restocking fee.
EyeCandy's must be contacted within 10 working days of the posted delivery date documented on the online postal service or courier tracking system.
Return shipping reimbursement is currently unavailable. Reimbursement for original shipping fees is unavailable.
Returned items must be in original, unopened condition, including tags, booklets, labels, stickers and any other packaging materials. Contact lenses stored in vials must have the seals intact and unbroken.
The customer is responsible for the shipping fees back to EyeCandys. Please ship whatever shipping method you prefer. EyeCandy's strongly recommends adding delivery confirmation and/or signature confirmation to all return packages as EyeCandys is not responsible for any packages lost in the mail. It is the customer's responsibility to research any lost package shipped back to EyeCandys that may have been lost in the mail stream.
Please contact us with your order ID for the return address.
Upon receiving your returned ordered and checking the items are in returnable condition, the refund/store credit will be issued within 14 working days. For exchanges, the customer will be invoiced for regular shipping fees (US$10 for standard shipping, courier shipping at calculated rate) and any other price differential incurred. Exchanged items will be despatched 5 business days of receiving payment. Store credit must be used at the time of purchase and may not be applied towards an existing/previous order.
Under no circumstances can items with opened packaging be returned for a refund or exchange.

Additional non-returnable items: Gift cards

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted (if applicable)

Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error
Any item that is returned more than 30 days after delivery

On Monday, May 26, 2025 at 11:06:15 PM EDT, EYECANDYS RESPONSE:

Hi Nancii,

Thanks for your feedback. We understand color perception can vary due to factors like monitor settings, lighting, and individual iris color. Regrettably, our return policy doesn't cover these perceived differences. Returns/exchanges are processed only when the received product doesn't match your order. You can review our policy here.

We appreciate you and would like to offer a US$5 discount for your next purchase. Use the code BEQ8WX1XY412 at checkout. There's no expiry or minimum order.

We hope this makes your next shopping experience better. Feel free to contact us for further assistance.

Cheers,
Janet

MY ORIGINAL REVIEW:
This company is fraud. Their contact lense colors are enhanced on their website. The actual lense colors are so muted, they can't be seen on the eye. When I asked for a refund, PER THEIR REFUND POLICY, they denied, then ghosted me. I am very unsatisfied with their product AND customer service!

22. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

Hi Nancii,

Thank you for sharing your feedback. To provide full transparency for other readers, here is a clear timeline of our correspondence with you:

May 26, 2025, 5:18 PM EDT – You first emailed us expressing dissatisfaction with the color of one pair of lenses you had opened and worn. You requested to return the remaining three unopened pairs.

May 26, 2025, 11:06 PM EDT – We responded the same day, explaining that due to the nature of colored contacts, color perception varies based on lighting, iris color, and screen settings. As per our policy, we do not offer refunds or exchanges for opened products unless the item received was incorrect. However, we acknowledged your dissatisfaction and issued a $5 discount code as a goodwill gesture toward your next order.

May 29, 2025, 5:27 PM EDT – You replied, citing our return policy.

May 29, 2025, 11:10 PM EDT – We promptly responded again with the return instructions and return shipping address for the three unopened lenses, in accordance with our policy for items in original, sealed condition.

To clarify:

The $5 voucher was not a refund, but a token of goodwill specifically for the opened lenses that did not meet your expectations.

The three unopened pairs are eligible for a partial refund once returned, as outlined in our policy and communicated to you.

We understand your frustration, but we did not “ghost” you. Our replies were timely, clear, and in full alignment with our published return policy. We remain happy to process the partial refund for the unopened items once they are returned to us.

If there’s anything further we can assist you with, you’re welcome to reach out.

Sincerely,
EyeCandys

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great company and product

Every bit of buying from eyecandy was very easy. Great products, shipping and customer service. I had an issue with one of the lenses and it was resolved very quickly and that lens was replaced. I will be buying more from you.

23. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

Thank you so much for your kind review! We're thrilled to hear that you had a smooth experience with us and that our team was able to resolve your issue quickly. Your support means a lot, and we can't wait to have you back for your next purchase!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Love how blue eyes make me look and…

Love how blue eyes make me look and feel! My lover really enjoys the change, trust me!

14. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

Hi Dinah, Thank you so much for your lovely review! We're thrilled to hear that you’re loving your blue eyes—and even more so that your partner is too! 💙 Enjoy the compliments and the confidence boost!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

amazing

i love these contacts! especially for an astigmatism! the colors are great! looking forward to buying more colors!!

12. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

Hi Teresa, Thank you so much for your kind review! We're thrilled to hear you’re loving the contacts—especially for astigmatism—and enjoying the color options. We can't wait for you to try more shades soon!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Amazing

Beautiful lenses. Very comfortable to wear. Great customer service!

8. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you love the lenses and had a great experience with our customer service. Your support truly means a lot to us!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great experience!

The shipping was timely, the contacts were in great condition, and they're very responsive. One of the contacts I received didn't match my order, so I emailed them with pics, and they mailed my correct contact the next day free of charge (as deserved). I definitely recommend that you buy your contacts from here for peace of mind.

1. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

Thank you so much for your kind review! We're glad to hear your order arrived on time and that you were happy with the condition of your lenses. We're sorry again for the mix-up, but we’re happy we could resolve it quickly for you. Your recommendation means a lot to us!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Olala Meow Vivid Aby Brown

These are such an amazing light beige color that works really well on dark eyes. I have natural dark brown eyes and these contacts are very opaque. The design makes the color change look natural and lightens my eyes very well. They are beautiful. I would purchase again.

24. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you love the light beige color and that it works so well with your dark brown eyes. It's great to know that the design provides a natural-looking color change and gives you the perfect lightened effect. We appreciate your support and look forward to serving you again in the future!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Cute

The contacts were super cute, not too vibrant of an eye color change, but just enough to make my eyes pop more. Tons of compliments!

17. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

Thanks so much for your lovely review! We're so happy to hear the lenses gave your eyes that perfect pop and earned you tons of compliments. If you ever want to try something with a little more or less color next time, we're here to help.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The contacts are generally pretty good

The contacts are generally pretty good. It gives a very subtle blue color. I do feel like the lens sometimes do want to come loose, but it generally holds throughout the day. All in all, very comfortable.
Customer service responds at a reasonable turnaround time. If you do order, make sure you give yourself about 2 weeks to make sure you receive the contacts prior to when you need it.

25. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

We're so happy to hear that you’re loving the subtle blue color and comfort of the lenses. We appreciate your feedback about the lens fit and will definitely take it into consideration. We're also glad our customer service was able to assist you promptly! We agree, it's always a good idea to order a bit ahead to ensure you have your contacts when you need them. Thanks again for choosing us!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

One of the most horrible online…

One of the most horrible online experiences of my life!
I submitted an order for colored contact lenses on February 1, 2025. They have no charge for shipping for orders over $65.00 US. They also offer 3 day free for orders over $190.00, but that was above my budget. I was so pleased that I could order prescription colored lenses at reasonable prices as through "1-800-CONTACTS" they were prohibitively expenses. Even my regular prescription which is multi-focal lenses is very pricey. I had ordered colored contacts online before with another company, it wasn't a bad experience, although I realized after receipt, they were geared toward dark brown eyes. Eyecandys had a better price and a good selection.
WHAT A BAD CHOICE!
Again, the order was placed on Feb.1 of 2025. as of Feb. 19, I had still not received the package. There was NO answer to multiple requests for information. Until I irritably responded to an advertisement in an email did I get a reply. They advised that there had been an "issue at customs" and my order was being "re-prepared." Until then, there had been no information that my order was coming from a location outside of the US (most likely China.) I immediately replied "You haven't even SENT it yet??" This is almost 3 weeks since originally ordered. I advised that I frequently place and receive orders from China (possibly one of the more difficult places from which to receive orders) in LESS THAN 3 weeks, frequently in less than 2 weeks.
As of March 6, the order had still not arrived. As I had been following the tracking information now under the auspices of USPS, the order was still at a warehouse in California. I filed a dispute with PayPal. Then I heard from this company after over a month, claiming the order had been delivered on March 3. (It had not) They asked that I check the area around our porch, ask neighbors, etc. And if the order was located, would I withdraw the PayPal dispute. I replied that I would not. That after waiting for this order for over a month and it had not arrive, I would pursue the dispute. The dispute was resolved by PayPal in my favor.
The complete ineptitude of this company, the lack of customer service including any offer of recompense for the delay in arrival, as well as basically placing the blame on me for losing the order.
If I could rate this experience and this company at zero stars, I would. I recommend that nobody patronize this company.

1. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

Hi Diana,

Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear it didn’t meet your expectations.

To clarify: your original order did encounter a customs delay, which unfortunately can happen with international shipments. Once we were notified of the issue, we arranged a replacement shipment at no extra cost. According to USPS tracking, that replacement was delivered on March 3rd to the address provided at checkout.

We understand how frustrating delays and delivery issues can be, which is why we also offered to resend the package again, even after the replacement showed as delivered. While you chose to proceed with a PayPal dispute instead, we respected your decision and provided all the relevant documentation.

We're sorry that this situation left you feeling disappointed. Our goal is always to resolve issues quickly and fairly, and we regret that this outcome wasn’t what you were hoping for.

Wishing you all the best,
The EyeCandy’s Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Absolutely beautiful and comfortable to…

Absolutely beautiful and comfortable to me

7. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

Thank you for your amazing review! We’re so happy to hear that you find the lenses both beautiful and comfortable. Your satisfaction means a lot to us, and we truly appreciate you sharing your experience. Looking forward to serving you again soon!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Lied about material. Promised refund which I’ve not recieved.

I’m writing this review on the 7th of April. I ordered a set of innovision contact lenses from them because they listed the material as silicone hydrogel. When looking for pictures of the lenses from Google I looked at another seller and I noticed they listed the material as tetrafilcon which isn’t a silicon hydrogel. So I checked innovisions website and they don’t make silicon hydrogel lenses.

I contacted eyecandy support and they presented their 8 hour cancellation policy which is insane and actually violates the law in the UK. They tried to argue that they were silicon hydrogel even though the manufacturer and every other website lists it as tetrafilcon. I told them I can’t wear tetrafilcon because it damages my eyes. And after a lot of arguing they agreed to refund me. It will be 3 weeks in 2 days and I’ve yet to receive my refund. It’s absolutely shocking. I’ve opened a dispute with my bank.

Edit: After slating them on here I get an email saying they finally processed my refund bare in mind that they said the refund was processed on the 19th of March. Luckily my bank has notified me that they have processed the refund so I know I’m getting my money back. Overall experience is terrible. They lie about the materials which is a health risk, they lie about refunds, they offer illegal refund policies. So save your money and most importantly save your eyes by not buying from this company.

19. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

Hi Liam,

We sincerely apologize for the experience you've had and appreciate you bringing this to our attention.

There was an honest mistake in the product listing, and we now realize that Innovision lenses were incorrectly labeled as silicone hydrogel. This was based on inaccurate third-party information, and we understand how serious this is—especially considering your sensitivity to certain lens materials. We’ve since removed the Innovision line from our site while we review all third-party product data.

Please know that this was a genuine oversight, not an attempt to mislead. That said, we fully understand your frustration and we’re sorry for the delayed communication around your refund.

As a gesture of goodwill, we’d like to offer you a free pair of silicone hydrogel lenses of your choice from our store—including any third-party brands we carry. If you're open to revisiting your review, we’d truly appreciate the opportunity to show you we’re learning from this and making things right.

You can email us at support@eyecandys.com

Kind regards,
The EyeCandy’s Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Corneal Ulcers

I had to go to an ophthalmologist after wearing a new pair of eye candy contacts for two days and now have corneal ulcers. The doctor told me to never buy these contacts again as they could damage your vision long-term. I am an avid colored contact user but these do not last and turn your eyes red. Now I am under medical care to treat the ulcers in my eyes!

I am seeing the response from eye candy, and my lenses were brand new, only worn twice, and I have a long history of wearing colored contacts so I do know of appropriate storage and care protocols.

26. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Eyecandys

Svar fra Eyecandys

Hi Gina,

We’re truly sorry to hear about your experience and hope you’re recovering well. Your eye health is extremely important to us, and we take concerns like this very seriously. Our lenses are made with safety in mind, but we understand that everyone’s eyes can react differently.

If you haven’t already, we recommend ensuring the lenses were properly cleaned, stored, and worn according to the recommended guidelines. That said, we’d love to learn more about your case and work toward a resolution. Please reach out to us directly at hello@eyecandys.com so we can assist you further.

Wishing you a smooth recovery.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv