Deichmann Anmeldelser 

631
•
TrustScore 3.5 av 5

3,3

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Tried buying a product from their website. Received an email saying it would be sent out the next day. 3 days later, still no parcel. So when I contacted customer services they said it should be sent... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Shopped yesterday for ladies boots in Torquay yesterday. A great selection to choose from and Alex was very helpful when purchasing the boots. We will certainly shop there again. Good service.

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I would like to say a huge thank you to Rachael at DEICHMANN Coatbridge for providing such wonderful customer service. She is an absolutely lovely girl—so well-mannered, polite, friendly, and genui... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bought walking shoes: laces supplied are ridiculously long (over 2 feet of loose lace on each side after threading through all holes) which makes them very difficult to tie, and impossible to tie wit... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

Skrevet av virksomheten

Deichmann UK is the British branch of Deichmann, one of Europe’s largest footwear retailers and focuses on offering affordable, trend‑driven shoes for women, men, and children, along with accessories. Deichmann operates multiple stores across the UK and our website provides a store locator to help customers find the nearest branch: https://www.deichmann.com/en-gb as well as a fantastic range of: - Women’s footwear: heels, trainers, boots, sandals, flats, and more, including big brands like Nike, adidas, Skechers, and Bridgerton‑branded styles. - Men’s footwear: trainers, formal shoes, boots, sports shoes, and casual styles, often with regular discounts on major brands. - Kids’ footwear: school shoes, trainers, boots, sandals, and character-themed designs. - Accessories: bags, socks, and seasonal items.


Kontaktopplysninger

3,3

Middels

TrustScore 3.5 av 5

631 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 48 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,3

Alle anmeldelser

(631)

94 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great quality of footwear at very…

Great quality of footwear at very reasonable prices also Friendly & polite customer service

16. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

We’re delighted that you are happy with your Deichmann experience. Thanks so much for taking the time to share your feedback

Your Deichmann Team

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Lacking Sole

I bought a new, unworn pair of Deichman boots on Vinted. The fit is fantastic, they are so comfortable, however shockingly, less than 2 months of wearing my new faviourite boots the soles are virtually worn out and in need of replacing, something that I won't be doing as the cost would be minimum £60 ( the boots only cost me £6) !! In short, I have to warn that Diechman soles are not hard wearing or long lasting for day to day wearing

15. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

I am sorry to hear about your recent Vinted purchase.
If the boots were purchased from Deichmann direct, we do have a full free returns policy.

Your Deichmann Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very horrible experience

Very horrible experience. I have ordered my sizes shoes to be delivered to the home address and they have sent two completely different shoes. I have ordered for my travelling purposes and now I can't carry. The customer service was appalling. They have asked me to drive 1 hour to a different store to collect the correct shoes. Why do I pay for their mistake. I supposed to receive a call back from their managers but not contact made . Very unhelpful and made my journey more inconvenient

10. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

We are always striving to improve and better your shopping experience and we wouldn't be able to do this without your valuable feedback.

Please contact us at service-uk@deichmann.com with Trustpilot in the subject as we would be more than happy to assist.

Your Deichmann Team

*Update: I understand that my colleague has already reached out to the store that sent your shoes and arranged for this to be corrected. I believe they have also been in touch with you about this.
Please rest assured, this matter has been escalated to their Store Manager to ensure it doesn’t happen again.
We apologise again for the inconvenience.
Your Deichmann Team.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Anu from Reading store is very polite…

Anu from Reading store is very polite and provided good customer service. Deichmann Reading is always my go to store. Even my kid loves the collection.

1. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

That's great to hear! Thanks for your review 😊 Your comments have been forwarded to the store and district manager.

Your Deichmann Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Went to look at shoes and trainers 😍…

Went to look at shoes and trainers 😍 fantastic quality and service by staff

9. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

Feedback is always important to us and we very much appreciate you leaving a review and giving us 5 stars.

Thank you for choosing to shop with us.

Your Deichmann Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very unsatisfied with Deichmann…

Very unsatisfied with Deichmann service, because they didn't want to exchange sneakers that my child bought a size small and paid 70eur. We just wanted a bigger size and they said that the sneakers were worn to much ( a kid 10years old walked exactly 150meters and got blister) . We even didn't try to hide anything and Deichmann refused with saying that shoes were worn out and had worn signs . How is it possible... Policy of Deichmann is rigid and so customer not friendly. Never will buy anything from them ever again. I am advising anybody to do the same.

31. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

I am sorry to hear about your recent experience.

Please contact us at service-uk@deichmann.com with details of the purchase and which store you visited, as we would be more than happy to assist. Please put Trustpilot in the subject.

Your Deichmann Team

Vurdert til 2 av 5 stjerner

poor customer service

I bought some new shoes for work . last week i wore them once but they where crippling me to tight so today i took them back going to the counter on the gd floor this girl came along i explained they where to tight she asked me if i had wore them once i explained what a ridiculous question to ask me i what does she think i am going to do just sit and look at them in there box i could tell by the looks she was giving me she was not happy i had brought them back Bournemouth store she did a refund but i was made to feel awkward . shame never had any problems here before.

4. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

Thank you for this review. We genuinely welcome some constructive feedback on how we can improve so we will see what we can do to address the points you've raised. Your comments have been forwarded onto the store manager.

Your Deichmann Team

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Never usually have problems with…

Never usually have problems with deichmann shoes however my daughters school shoes have fell apart after only a few months which is so frustrating. She is in high school so it is not due to playing around in them. Really dissapointing

31. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

Thank you for your review.

Here at Deichmann, we pride ourselves in providing high quality products for our customers, and I am sorry to hear you feel your purchase has fallen short of that.

Please return your purchase to store, along with your receipt or proof of purchase (copy of bank transaction), likewise, if you paid by cash I would also advise to return to any Deichmann store and either the Store/Assistant Manager will be happy to assist you further.

If you purchased online, you can return back to our warehouse for a full refund, please follow the link on our website.

Your Deichmann Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Would have left no stars if possible

Would have left no stars if possible. I ordered a pair of boots in their online sale, all going according to plan and should have arrived in store today for me to collect. However, just received an email that goods no longer available, order cancelled, and refund will be paid. The boots are still in the online sale on their website at price and size I ordered. What's going on.
Just this instant 5.20pm (an hour after I posted this complaint) received another email that my order has been shipped to the store for collection. I plan to go to the store tomorrow lunchtime and see what the state of play is.
Now Thursday 23/1/25. After several more emails from Deichmann and Evri, I have just returned from collecting the boots from the shop. At home tried them on, all fine. Job jobbed.

21. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

Thank you for your review.

Apologies if you did not receive the further email sent shortly after the goods not available notification, once your order is ready to collect you will receive email confirmation.

Good afternoon,

I’m writing regarding your recent Deichmann Click and Collect order.

Unfortunately, due to an unexpected IT issue in our warehouse, the status of your order was updated incorrectly. We are currently investigating the matter urgently to ensure your parcel is dispatched as soon as possible.

Your Deichmann Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

worst customer service

worst customer service

17. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

I'd like to start by apologising, the last thing we want to do is disappoint our customers and on this occasion we've obviously let you down.
Please contact us at service-uk@deichmann.com with Trustpilot in the subject and we can assist you further.

Your Deichmann Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent service from Kinga!

Excellent service from Kinga
I visited the Deichmann shop in Slough with my 92 year old father, who was looking for some new walking shoes. We were attended to by Kinga, who was very attentive and helpful. We chose a style that he liked, but there was only one shoe on display (and in the box). Rather than asking us to choose another model (none of which my father liked), she spent quite a while looking on other boxes and in the back room until it was found. Her going the extra mile meant that my father had the new pair of shoes that he really needed (we struggled to find anything elsewhere). She's a credit to the company!

11. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

Thank you for leaving a 5 star review! We pride ourselves on offering our customers the best experience and we’re so pleased to hear this has paid off.
I will forward your comments onto the store and district manager.

Your Deichmann Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bad Quality and Not Reliable

Disappointed with Landrover Half Boots from Deichmann – Poor Quality

I recently purchased a pair of Landrover half boots, expecting durability and comfort, but unfortunately, the quality is far below expectations.

1. Material Quality: The material feel cheap in just one day use. The stitching seems weak.

2. Sole Durability: The soles are poorly made—after 1st wear, Not what we expect from a brand associated with.

3. Comfort Issues: Despite their appearance, the boots are uncomfortable for extended use. The insoles are thin, and there’s No arch support.My feet are numbed and kind of Swollen finger tips.

4. Value for Money: For the price, I expected much better quality. These boots don’t hold up to regular use and are far from worth the investment.

If you're looking for reliable footwear, I Cannot recommend these boots from Deichmann. It's disappointing to see such low-quality products from a brand with a strong reputation in other areas.

6. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

I am sorry to hear you are unhappy with your recent purchase.

Please return your purchase to store, along with your receipt or proof of purchase (copy of bank transaction), likewise, if you paid by cash I would also advise to return to any Deichmann store and either the Store/Assistant Manager will be happy to assist you further.

If you require an exchange for your purchase, please be advised this can only be processed in store.

Your Deichmann Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent service

Excellent service.
Excellent quality shoes
Never disappointed
A happy customer for over a decade !!!

1. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

We’re delighted that you are happy with your Deichmann experience. Thanks so much for taking the time to share your feedback.

Your Deichmann Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Naz providing excellent customer service

I recently visited Croydon and decided to enter the Croydon branch and was impressed by the selection and prices, particularly the Puma trainers I found on sale.

Unfortunately, although the trainers I selected fitted, I was hoping to get a half size up, which was not available.

However, the standout part of my visit was the incredible customer service I received from the shop assistant, Naz.

He went above and beyond to try and accommodate my needs, exploring every possible option.
His dedication and genuine effort were unmatched, and I left feeling truly valued as a customer.

Naz's professionalism and commitment to customer satisfaction made a lasting impression on me, even though I could not make a purchase this time.

I highly recommend this branch for both its products and outstanding service.

Thank you, Naz!

10. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

Thank you for leaving a 5 star review! We pride ourselves on offering our customers the best experience and we’re so pleased to hear this has paid off.

Your Deichmann Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Encomenda 2273479

Fiz uma compra on line dia 31-12 e até hoje, dia 10-01 a encomenda não chegou, nem existe qualquer alteração no estado da mesma. Enviei email para o apoio ao cliente na segunda feira e até hoje, sem resposta. Faço imensas compras on line e jamais acontece este tipo de situação. Minha primeira e ultima compra nesta loja. Quero o meu dinheiro imediatamente.

31. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

Thank you for leaving a review for Deichmann Portugal.

I have passed your comments onto my colleagues in Portugal.
Please contact them direct on service-pt@deichmann.com

Your Deichmann UK Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid - extremely poor quality

I bought a pair of lace up boots 2 months ago and the sole of the heels have already cracked open . The heel is hollow inside and the material is very thin. I've only worn these a few times a week and really expected alot more wear out of them. Very poor quality and a waste of money, will avoid in future as clearly the shoes are not made to last even 6 months.

30. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

Thank you for your review, I am sorry to hear about your recent purchase.

Please return your purchase to store, along with your receipt or proof of purchase (copy of bank transaction), likewise, if you paid by cash I would also advise to return to any Deichmann store and either the Store/Assistant Manager will be happy to assist you further.

Your Deichmann Team

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Slow returns

Slow returns. Been almost 3 weeks since items were returned and I've had zero communication. Have sent two email forms now in complaint and was told to keep waiting. Wouldn't use them again.

14. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

Thank you for your review.

I am sorry to hear about your recent refund problems. Please email us a service-uk@deichmann.com quoting your order number and returns tracking number and this will be looked into for you.

Our refunds can take up to 14 days to process.

Your Deichmann Team

Please email us at service-uk@deichmann.com with Trustpilot in the subject and confirm your returns tracking number and your order number.

Your Deichmann Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great service

Great experience with my online deliveries and local store (local store staff = amazing and very friendly).

Love what’s on offer- but do tend to wait for sales for slightly pricier items

20. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

Feedback is always important to us and we very much appreciate you leaving a review and giving us 5 stars.

Thank you for choosing to shop with us.

Your Deichmann Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I love online shopping and I like this…

I love online shopping and I like this shop for its prices and shoe selection. Good chat support. Prompt and reasonable responses. Full openness in communication with customers.

19. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

Thank you for leaving a 5 star review! We pride ourselves on offering our customers the best experience and we’re so pleased to hear this has paid off.

Your Deichmann Team

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Incorrect shoe sizes

Something I only discovered yesterday. When looking through the boxes trying to find the right size (5). I found a box for size 5, and the shoes inside were 5.5. I thought maybe someone had mixed them up. So I went through most of the boxes only to find the wrong shoe size in every box. Then I found a size 5.5 box, checked inside and the shoes were a size 5. So when I took them to the till, the lady serving checked the shoes and said 5.5? I said no, a 5. The shoe says 5. But she then went on to say the sizes are weird in Deichmans and the shoe sizes aren't accurate?? The box was correct, but incorrect size printed on shoes. This has never been mentioned when I have visited Deichmans but I have noticed previously shoes from there don't seem to fit. And now I know why!

19. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Deichmann

Svar fra Deichmann

Thank you for this review. We genuinely welcome some constructive feedback on how we can improve so we will see what we can do to address the points you've raised.

Your Deichmann Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv