Auto Shack Anmeldelser 

239
•
TrustScore 1.5 av 5

1,4

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I think the number of one star ratings here speaks for itself. The customer service is absolutely terrible. The worst I have ever experienced. This company has zero regard for customer loyalty. I have... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

If there is zero, I would awarded them with it. I urge people ( posible buyers from Autoschack) to read reviews first, before deciding to buy parts from them. I ordered front left complete Strut... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

this company is selling bad quality products on amazon. Brought a cv axle and it came off when it was being installed. Grease and part literally came off and mechanic was shocked and mentioned he ne... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 4 av 5 stjerner

I have ordered many times brake parts for my mazda cx5 in the past and have always received the correct fit, yeah they arent OEM, but I am replacing them once a year anyways, at this price I can affor... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Bildeler

Skrevet av virksomheten

AutoShack stands for convenience and customer focus. We are committed to providing a straightforward online shopping experience that puts your needs at the forefront. Our inventory houses over a million aftermarket auto parts, available directly to you. By bypassing the middleman, we offer these parts at factory-direct prices, an advantage we gladly pass on to our customers. We believe in putting the customer first. Our Contact Center team is ready to assist, aiming to make your interactions with us as smooth as possible. Our objective is to give you the confidence to make informed decisions about your vehicle maintenance and repair needs. Every order is managed and shipped from our own distribution centers, ensuring accurate and prompt delivery of your selected parts. AutoShack is your go-to choice for auto parts needs. It's about you, your vehicle, and ensuring you get the parts you need without a hassle. Experience the convenience with AutoShack today!


Kontaktopplysninger

1,4

Dårlig

TrustScore 1.5 av 5

239 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

1,4

Alle anmeldelser

(239)

50 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Lie about delivery

I giveAutoShack a zero I placed my order February 26 today is March 4. I haven’t received it yet. I was promised 2 to 3 day delivery by the customer service my vehicle has been down for over a week, waiting for the part so if you need your item quickly, I would recommend you use rock auto or other source

26. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Auto Shack

Svar fra Auto Shack


Dear Sam,

Thank you for bringing this to our attention. We understand the importance of timely delivery, especially when your vehicle is waiting for parts. Your order was placed on February 26 at 6:02 PM EST and was picked up the following day, February 27. According to our records, your order has been successfully delivered today, March 4, within our 5 business day timeframe.

We recognize the inconvenience this has caused due to the expectations set for 2 to 3 day delivery. As a gesture of our commitment to customer satisfaction, we will be providing a return label tomorrow, March 5th, for you to send back the part for a full refund.

We value your feedback and are continuously working to improve our service. Thank you for your patience and understanding.

Regards,
Customer Service Team
AutoShack

Vurdert til 1 av 5 stjerner

HORRIBLE

If I could give a zero I absolutely would. I specifically put in the year/make/model of my vehicle and ordered parts based on what they say would. I purchased brakes and rotors and they weren't even close. While I understand there are different size rotors for different models, I have not seen where any vehicle with my same year/make/model that these would fit. Upon calling customer service, I was told since it was past 30 days there was nothing they could do. Horrible customer service, horrible parts, horrible experience and will NEVER purchase anything from this company again.

19. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Auto Shack

Svar fra Auto Shack

Certainly, here's a response:

"Hi Michael,

We're sorry to hear about your experience and would like to help resolve this issue for you. However, we couldn't locate an order under the gmail.com account provided. In order to assist you further, could you please provide us with additional details associated with your order, such as the order number or the email address used for the purchase? This will help us investigate the matter and address your concerns accordingly. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to hear back from you soon.

AutoShack Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Parts are poor quality

Parts are poor quality! buyer beware and they will not take parts back when their web site says it will fit . I still have the parts that they didn't except. the other part that went bad with in three months ! Will not but no more part and i still have another part on my car that i don't know if its going to hold up. Now thats Service at it's best ! Thats why you have a 2.5 star rating ?

25. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Auto Shack

Svar fra Auto Shack

Dear Jonjon,

Thank you for your updated feedback. We understand your frustration regarding the parts that have experienced issues within three months. However, as we discussed previously, our warranty policy covers defective parts for a period of six months from the date of purchase. Unfortunately, as the parts are now past the warranty period, we are unable to accept returns or provide replacements.

We always strive to ensure that our customers receive high-quality products, and we regret that your recent experience has not met your expectations.

As stated on all AutoShack product listings on Amazon, our parts are backed by a 6-month warranty to protect against defective parts. We strongly recommend professional installation to ensure optimal performance and longevity of the parts.

Regards,

Customer Service Team
Auto Shack

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Slow delivery

We have used Auto Shack in the past with success but we are waiting 7 days for parts delivery. Having known we would have purchased elsewhere.

15. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Auto Shack

Svar fra Auto Shack

Dear Paul,

Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you've had success with Auto Shack in the past, and we apologize for any inconvenience caused by the delay in your recent order.

Upon reviewing your order, we found that you placed it at 2:48 PM on February 15th. The package was picked up by UPS just 4 hours later, which is typically a swift turnaround time. However, please note that Monday, February 19th, was a holiday in Canada, resulting in UPS and many other businesses being closed. As a result, there was a delay in the delivery process.

We want to assure you that your 4 parcels are currently out for delivery today, February 21st, and should be delivered within the estimated timeframe of 4 business days.

Thank you for your understanding and patience in this matter. We appreciate your continued support and hope to serve you again in the future.

Best regards,

Customer Service Team
Auto Shack

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Order priority received standard after paying extra

Tick tock Auto shack, thanks for being an inconvenience

7. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Auto Shack

Svar fra Auto Shack

David,

We apologize for the inconvenience you experienced regarding the shipping of your order. We understand the frustration of expecting expedited shipping and receiving standard delivery instead.

After reviewing your case, we found that a return was generated and an intercept request was submitted to have the package returned without any action required from you.

We regret any inconvenience this may have caused you, and we want to assure you that we take your feedback seriously. On behalf of AutoShack and UPS, we apologize for the delay and any disappointment it may have caused.

We understand the importance of timely delivery, especially when it comes to auto parts. We appreciate your understanding and patience as we work to resolve this issue. If you have any further concerns or questions, please don't hesitate to reach out to us.

Sincerely,
Customer Service Team
AutoShack

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible experience

Terrible experience! After putting in the year, make and model, the website provided options for rotors, which did not fit! Spoke with a rep who advised it's my fault and they would not pay for return shipping. Due to weight of the rotors, it doesn't make sense to return. Buyers beware!

5. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Auto Shack

Svar fra Auto Shack

Dear Kevin,

Thank you for taking the time to share your recent experience with us.

Upon reviewing your case, we understand that you initially ordered a set of rotors for your Jeep by selecting from the options provided based on size. However, it seems there was a misalignment between the rotor size you ordered and the specifications required for your vehicle.

We appreciate your honesty in acknowledging that you made a selection somewhat blindly, and we completely understand how that can happen when faced with multiple options. As a result, we have taken the necessary steps to provide you with return labels for the incorrect rotors. We are pleased to hear that you have already placed another order with us for the correct rotors that will fit your vehicle perfectly.

At AutoShack, we value our customers and strive to make every transaction as smooth as possible. We're here to assist you in any way we can, and we appreciate your business. If you have any further questions or require additional support, please don't hesitate to reach out to us.

Thank you for your understanding and for choosing AutoShack.

Regards,
Customer Service Team
AutoShack

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I purchased a set of front and rear…

I purchased a set of front and rear drilled and slotted brake rotors for a 2013 Honda Civic. They seem to be great quality and were a perfect fit. I test drove the car to bed the pads properly and it had a quiet and smooth operation. I will purchase another set for my next brake job if needed .

26. desember 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Auto Shack

Svar fra Auto Shack

Paul,

Thank you for choosing AutoShack for your recent brake rotor purchase and for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear about your positive encounter.

It's wonderful to know that you found the front and rear drilled and slotted brake rotors to be of great quality and a perfect fit for your 2013 Honda Civic. Achieving a quiet and smooth operation after the test drive is precisely what we aim for with our products.

We appreciate your trust in AutoShack and your kind words regarding our products. Should you ever require another set for your next brake job or have any questions or needs in the future, please feel free to reach out to our Customer Service Team. We are here to assist you and ensure your satisfaction.

Thank you once again for your business and for sharing your positive feedback with us. We look forward to serving you in the future.

Regards,
Customer Service Team
AutoShack

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Livraison rapide

Livraison rapide, j'ai reçu les bonnes pièces. Je ne sais pas encore pour la qualité du produit, mais semble bon pour le prix. Merci autoshack.

19. desember 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Auto Shack

Svar fra Auto Shack

Merci beaucoup, Marcus, d'avoir pris le temps de laisser un avis sur notre entreprise et pour vos commentaires. Nous apprécions votre soutien. Si vous rencontrez le moindre problème ou si vous avez besoin d'une assistance supplémentaire, n'hésitez pas à contacter notre équipe du service client. Nous sommes là pour vous aider.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Run for the hills with this company

Run for the hills with this company, wrong parts displayed for your vehicle, any attempt at putting on your vehicle voids the return policy and you are stuck with parts that don't fit and out the $ you spent. I found this company through amazon or a regular web search for the parts i needed, typed in all the info for my vehicle, a list of parts popped up. I selected one and ordered it, go to put it on it is not the correct part for my application. Call customer service, they set up a claim via email and proceed to tell me they can't take the parts back. So I am out my $ with parts that won't work

11. desember 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Auto Shack

Svar fra Auto Shack

Dear Mr. Cheesepuff Sanders,

We appreciate you taking the time to share your feedback. We want to clarify a few important points regarding the fitment of auto parts to ensure our customers have the best experience:

1. Our fitment search relies on the vehicle information provided by the customer, such as year, make, and model. However, it's crucial to consider additional factors like trim level and other vehicle specifications that might affect part compatibility.

2. We encourage our customers to carefully review the fitment information displayed in the product listing. This information is there to help confirm whether the part is suitable for your specific application.

3. If there's any uncertainty or if you need assistance in selecting the right parts for your vehicle, please contact our Customer Service team. They are available to provide guidance and ensure you make the correct purchase.

Regarding your specific case, it appears that the part ordered was not compatible due to missing vehicle details. While we understand your frustration with not being able to return the parts, our return policy stipulates that parts cannot be returned once installed as they are no longer in new condition. We must adhere to this policy to maintain the quality of our products.

However, we do not condone any form of disrespect or inappropriate language towards our staff. We aim to provide the best service possible, and civil communication is an essential part of that process. Please let us know if you would like us to provide you with recordings of your behaviour.

AutoShack Customer Service Team.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Horrible return policy

Their description of the parts I ordered was horrible and they now won't accept the part back unless I pay shipping which is more than the parts I ordered. Beware as they avoid returns on any way possible

6. desember 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Auto Shack

Svar fra Auto Shack

We appreciate your feedback, Andrew, and we understand your frustration with your recent purchase. It's essential to review all fitment notes and details when ordering replacement auto parts, as they provide critical information to ensure compatibility.

In this case, the brake code plays a crucial role in determining the correct parts for your vehicle. We encourage customers to carefully check their vehicle's specifications and use the fitment notes provided, especially when purchasing critical components like brake parts.

Unfortunately, as the part has already been installed, we are unable to accept a return. If you have any further questions or need assistance with future purchases, please feel free to reach out to our customer service team. Your understanding is greatly appreciated.

AutoShack Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

They shipped the wrong radiator

They shipped the wrong radiator. Their fault!! UPS took 10 days to get it here. Then I had to find someone to install it. Being in the Az. desert it took time to find someone. Took it out of the box and realized it was wrong. I called them immediately and they opened a claim. No contact for 5 days after I sent them all the info they requested. I called again and got someone in India, I guess. ( Oh we can't do anything for you cause it is over 30 days but maybe you can sell it to someone there). Now that is their CUSTOMER SERVICE.

29. november 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Auto Shack

Svar fra Auto Shack

We appreciate your feedback, Robert. However, I would like to clarify some details regarding your order.

Your order was placed on October 6, 2023, and it was delivered by UPS on October 13, 2023, which is within 5 business days. We understand that you had challenges finding an installer due to your location in the Arizona desert, but it's essential to note the delivery timeline.

Regarding the radiator's compatibility, we always encourage our customers to verify fitment details before making a purchase, especially for complex products like radiators. If you are uncertain about which product to select, our customer service representatives are available to assist you in choosing the right one.

We did receive your claim and promptly requested additional information, even though it was outside of our standard return window. Regrettably, we must adhere to our return policy, which allows for returns within 30 days. When it became clear that the return request fell outside this timeframe, you were informed of our policy.

We take customer service seriously, and our representatives are here to assist. However, it's important to maintain respectful and courteous communication, as using offensive language or cursing is not acceptable. We encourage all customers to engage in a polite and constructive dialogue with our team.

In the future, we recommend verifying fitment details before ordering and contacting us promptly if any issues arise within our return policy window. We value your business and are here to assist with any future automotive needs you may have.

Thank you
AutoShack Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I have been using Auto Shack for a few years

I have been using Auto Shack for a few years now, and I have been very satisfied with the parts service a most of all their prices !! Delivery is usually pretty quick (standard shipping) 2-3 days. I’d recommend them to anybody looking for reliable parts at a good price !! Just placed a new order for lower control arms and a CV shaft on my QX56

20. november 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Auto Shack

Svar fra Auto Shack

Troy,

Thank you so much for your continued loyalty and for taking the time to share your positive experience with Auto Shack on Trustpilot. We are thrilled to hear that you have been satisfied with our parts, service, and pricing over the past few years.

We truly appreciate your recommendation to others seeking reliable parts at competitive prices. It's customers like you who inspire us to maintain the high standards of quality and service that we strive for every day.

We're delighted to hear about your recent order for lower control arms and a CV shaft for your QX56. If you ever need anything else in the future, whether it's parts or assistance, please don't hesitate to reach out to us. We're here to help!

Thanks again for your support and trust in Auto Shack. We look forward to continuing to serve you for many more years to come.

Regards,
Customer Service Team
Auto Shack

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I hope this message finds you well.

I hope this message finds you well.

I've reached out to our higher support about this case however, in order to proceed with our investigation regarding your case, it's crucial for us to verify whether your car is equipped with a rear metal piston and Multilink Suspension.

To obtain this information, I kindly advise you to reach out to your dealership or mechanic, as they should be able to provide the necessary details. Once we have this confirmation, we can continue to work on your case effectively.

Thank you for your cooperation, and please don't hesitate to get in touch if you have any questions or require further assistance.

Thank You
Customer Service Representative
Autoshack. Hi my car hv a only one straight rear bar and piston is metal but i told you i send pictures and vin number for my Jetta tdi you can find it what information you guys need don’t ask me about stupid question no any online website asking me like your asking question if doesn’t fit that’s it i send to all parts and you guys refund me back simple is that just taking without any reason investigate case this is not police case but know I can give you bad reviews every single from my email and tell to many my friends and family also no worries i take a action for your company you guys fake and put wrong information for parts and after if someone purchase so give too hard times no worries i can wait if you guys don’t give me my money back i hv an other option so they can help me no matter okay guys hv a nice day never again anything from you you you r so stupid and without any reason taking long I wait for shipping label if you not send me so still i send to you pay for my pocket no problem i don’t want your stupid sending wrong parts keep it you but also I take action guys for your company not worry hv a wonderful rest of days … just want to let you know guys don’t buy anything from your cars truck or other vehicles parts from here they just waisted your time no give you refund under 30 days put you in case resolution after your 30 days gone they not response you this is happening with me sending me wrong parts for my Volkswagen jetta tdi 2.0 2013 give you all information still they send me wrong parts after I go to the workshop doesn’t fit wheel bearing rear both side and rear caliper workshop guy charge me lots of money bcz we don’t know these auto shack parts fit or not so please don’t buy from this company highly recommended they r sell parts but they don’t have enough knowledge which car fits okay thank you and god bless all of you bye 🙏

6. november 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

No problems

Although I ordered replacement a pair of rear calipers via Amazon for a 2015 Honda Civic, the items were purchased/shipped from Autoshack here in Canada. This was back in July 2023 and since then no problems to note. I have now ordered an additional pair for a 2014 Honda Civic.

At the time of the caliper installs I did a full complete brake fluid flush.

Time will tell with my semi-annual brake maintenance done at spring and fall tire changeovers.

19. juli 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Auto Shack

Svar fra Auto Shack

Dear Mark McIntyre,

Thank you very much for taking the time to leave us a 5-star review on Trustpilot. We genuinely appreciate your feedback and your business.

We're pleased to hear that you ordered a pair of rear calipers for your 2015 Honda Civic back in July 2023 and that you've had no problems since then. Your trust in AutoShack is greatly appreciated, and we're honored that you've returned to order an additional pair for your 2014 Honda Civic.

It's excellent to know that you also performed a complete brake fluid flush during the caliper installs. Regular brake maintenance is essential for vehicle safety and performance, and it's great to hear that you're dedicated to this.

As you mentioned, time will indeed tell with your semi-annual brake maintenance. Please know that we're here to support you during your spring and fall tire changeovers or should you have any other automotive needs. Our customer contact center is ready to assist you whenever you require our services.

Once again, thank you for your trust in AutoShack, and we look forward to continuing to serve you in the future. If you ever have questions or need assistance, please don't hesitate to reach out.

Best regards,

The AutoShack Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Bought ABS hubs for my 2nd gen Dodge…

Bought ABS hubs for my 2nd gen Dodge cummins.. 3 years in pulling 14000lbs everywhere and they are still good..
Some of these reviews are left by really special people.
Waaaaaaaa! They won't pay return shipping for the extra rotors and brake parts I mistakenly ordered! Seriously? No.... Seriously?! Some peoples kids..
Autoshack has been great so far..
I've ordered two mirrors, brakes, hubs and everything has been perfect..

26. august 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Auto Shack

Svar fra Auto Shack

Hi Paul,

We greatly appreciate you taking the time to share your experience with us. It's wonderful to hear that the ABS hubs you purchased for your 2nd gen Dodge Cummins have been performing well for over three years, even while handling heavy loads. Your trust in our products and your positive feedback mean a lot to us.

We also want to thank you for your kind words regarding your interactions with us. We strive to provide excellent service and high-quality products, and we're thrilled to know that your orders for mirrors, brakes, and hubs have met your expectations.

Thank you once again for choosing AutoShack for your automotive needs. If you ever require assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

Best regards,
AutoShack Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Fraud

Ordered a set of mirors, they arrived late and in separate packages on different days. I opened them to discover they were the wrong style. We confirmed incorrect item number with Autoshack. I was told I'd be contacted soon as it was a warehouse error. I received an email my case is closed. I called in. They tried to tell me now they sent what I ordered. However I knew something was fishy and I took screenshots of all my order info and the item number and pictures of the product days before. Today the item number on the website now shows the incorrect product that they shipped. These jerks actually are trying to fraud me and changed the website over $150. I'm sickened.

16. august 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Autoshack is the place to go for all my…

Autoshack is the place to go for all my Parts, Unfortunately I messed up on Aug 17th 2023, Since I was traveling to Ottawa I decided to drop by and pickup my parts, I was delayed at my doctor's appointment so I went online to order and have them shipped, Read the the order details closely, when it says only so many available it means it, Next time I will order online and read the available message closely,
Autoshack I will Waite till they are back in stock. Hope the prices don't jump high.

17. august 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Wrong mirrors for 1999 Dodge van…

Bought a set of mirrors for someone that wanted bigger towing mirrors. Very quick shipping. When I called the person back to install them I noticed they wouldn’t fit. I put the guys door back together and sent him on his way apologizing for wasting his time. Emailed AutoShack and got the send pic of vin, what won’t work, why they don’t fit, packaging. I’m not going to call the owner to get him to bring the vehicle back to take the door apart and take pictures and waste his time and mine. The parts didn’t fit, just wanted to return them hassle free.

24. juli 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Auto Shack

Svar fra Auto Shack

Hey there David,

Thank you for your patience while we work towards a resolution for this situation.

The reason that we request information on the VIN, the packaging and how the mirrors do not fit is so that we can determine if this is a fitment issue, a packaging error, a manufacturing defect, or an ordering mistake and to find out if it is a one-time occurrence or could potentially become a repeat situation. We not only want to correct this with you and your customer but also make sure that this specific problem does not happen with any future customers. We also wish to ensure that if we send you replacement product that they fit properly.

With this information we can ensure that the fitment of the mirrors is correct: that the connections are for extendable, heated, manual folding with power adjust, with tow style and 6 hole/5prong connectors. We can then determine if a replacement order is appropriate or if the necessary resolution is a refund.

We have included PrePaid Labels for the return. Please make sure that the product is well packed and we recommend that you take pictures before shipping as a precaution.

We appreciate your business and thank you again for choosing Autoshack.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great experience with Auto Shack. Auto Shack provides quality parts at…

Auto Shack provides quality parts at affordable pricing. I purchased 4 drilled and slotted rotors for 2011 Cadillac along with new ceramic pads. Very pleased with the quality and delivery time. Highly recommended!

15. juli 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Auto Shack

Svar fra Auto Shack

Ron,

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We greatly appreciate your kind words and are thrilled to hear that you had a great experience with AutoShack. We're glad you are pleased with the quality and delivery time of your purchase.

If you ever need anything else or have any questions in the future, please don't hesitate to reach out to us. We're here to assist you with all your automotive needs.

Thanks again for choosing AutoShack, and we look forward to serving you again!

Best regards,

AutoShack Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I made an order for front brake…

I made an order for front brake calipers, I received the shipment and found that I received two right side calipers and no left side. I have sent six different e-mails including photos that clearly show the problem. Simple fix: send me a left side caliper and a return shipping label for one of the right side units. They have belabored this and are clearly harassing me. they have asked for different photos, photos of the boxes I have received, vehicle VIN and now they want me to send photos of the part numbers on the parts. These requests add no value and they are only stalling. I cant wait to read another of their flowery responses about how they care. They think a piece of prose makes everything alright.
After several days the company finally admitted they made a mistake and I was e-mailed a return label. They said they would not send me a left side caliper and they would only accept the complete kit being returned. I had already installed the right side caliper and brake pads, so I could get my jeep back on the road. I am not going to disassemble my jeep, pack the stuff up and ship the kit and wait for a partial refund (because I used these parts). They said they did not want to risk sending me the wrong part again, however I checked Ebay and they have no qualms about selling the left side caliper to other customers. Please tell me this is not hypocrisy at the highest level.

14. juli 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Auto Shack

Svar fra Auto Shack

Update: The full kit does not need to be returned. Just the wrong caliper or both calipers. We were trying to provide you with a solution so you could purchase the correct calipers locally or through another E-Commce website. This is not Hypocrisy at the highest level. You arew disappoint and frustrated and we tried to provide a solution to get the correct calipers for your vehicle. If you don't like the solution we understand. But if you don't want to return the calipers for refund we're not sure what you are looking for.

Ed,

We appreciate you bringing this issue to our attention, and we apologize for any inconvenience you have experienced. It is our utmost priority to ensure that our customers receive the correct and fully functional parts they have ordered.

Based on the photo documentation you provided, it appears that one of the calipers you received is misprinted, leading to confusion about which side it is intended for. We understand your frustration in receiving the incorrect parts.

To resolve this matter promptly, we will investigate the situation further. Our team will provide you with prepaid return labels for the two calipers you received. Once we have received and inspected the returned items, we will issue a full refund for the amount paid. Unfortunately, we cannot send a replacement set of calipers as we believe the same issue may occur.

We sincerely apologize for the delay in addressing your concerns. We acknowledge that our response time was not up to our usual standards, and we deeply regret any frustration caused. We are committed to rectifying the situation and ensuring that our valued customers receive the support they deserve.

If there is anything else we can assist you with or if you have any further questions, please do not hesitate to contact our customer support team. We are here to provide you with the necessary assistance and resolve this matter to your satisfaction.

Thank you for your understanding and patience.

Best regards,

AutoShack

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv