Katastrof!! Skäms nästan att jag låtit mig luras av detta dåliga företag . Jeanssuiten såg inte ens i närheten av bilden, bara att slänga direkt. 595:- helt bortkastat. Beställ aldrig något!!!
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
OPLICHTERS! 1 ster is nog te veel! Dit zijn sowieso dropshippers die over andermans rug rijk proberen te worden. 2 jurkjes besteld omdat het adres in Amsterdam gesitueerd zou zijn, blijken ze uit Chin... Vis mer
carkit besteld en ontvangen maar werkt niet , geen reactie op mails , lees hier al dat het niet goed zit , oplichters ? kunnen we er niet samen achteraan gaan en ervoor zorgen dat ze ophouden mense... Vis mer
I had a terrible experience with this company. The item I received was nothing like the pictures or description—completely misleading. When I tried to return it, they claimed they never received the... Vis mer
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Katastrof!
Katastrof!! Skäms nästan att jag låtit mig luras av detta dåliga företag . Jeanssuiten såg inte ens i närheten av bilden, bara att slänga direkt. 595:- helt bortkastat. Beställ aldrig något!!!
Lång leveranstid längre än det skulle…
Lång leveranstid längre än det skulle ta produkten motsvarade inte mina förväntningar såg inte alls ut som på bilden , ville skicka tbx men frakten kostar 345:- dyrt tycker jag .
Opgelet
Opgelet! Zes weken geleden 2 kleedjes besteld. Nog steeds niets ontvangen. Op de eerste mail geen antwoord omdat het leveringsadres niet bestaat. Tweede mail verstuurd op een ander manier, ben benieuwd of dit iets gaat opleveren. Ik vrees er een beetje voor.
Deceptive Products & Terrible Customer Service – Avoid!
I had a terrible experience with this company. The item I received was nothing like the pictures or description—completely misleading. When I tried to return it, they claimed they never received the package, despite tracking proving otherwise.
Customer service, especially "Josie Smith" (likely not a real name), was unhelpful and dismissive. It’s clear this company has no intention of resolving customer issues—their goal seems to be scamming buyers.
Avoid this site at all costs. Buyer beware! 🚨
Ook niks ontvangen
Ook niks ontvangen
Mooi horloge besteld
Maar geld foetsie en ze reageren nergens op
Couldn't put less than 1☆ these are…
Couldn't put less than 1☆ these are scammers, I ordered in October still no parcel. No relies to emails nothing at all !! Beware they've had plenty of time to at least give an update or reply.
Scam
Scam, ordered a month ago with confusing update messages and still not received my order 4 weeks later.
Customer service dont seem to want to reply either.
Avoid.
Kan je ook geen sterren geven ?!
Kan je ook geen sterren geven? Bestelling gedaan maar nooit wat ontvangen en er word nergens op gereageerd.
Normaal kijk ik naar de review maar bij…
Normaal kijk ik naar de review maar bij hun heb ik het toevalig niet gedaan ivm haast.
Heb er nu weer spijt van.
3 maanden nog niets geen gehoor van hun en naar mijn geld kan ik wel fluiten 😡😡
Ik hoop van harte dat ze opgepakt worden.
bestelling van 3 maanden geleden nooit…
bestelling van 3 maanden geleden nooit ontvangen, reageren ook niet meer.. bende oplichters dus !
Nooit geleverd …
15 augustus betaald voor 2 bh's .het is nu 13 oktober en nog steeds niets ontvangen. 1x bericht gekregen dat het later zou komen. Daarna geen reactie meer. Bestelnummer #3307NL nooit ontvangen.
Schlechter Kundendienst
Schlechter Kundendienst. Rückgabe nur nach China möglich, Versand angebliche 25 EUR auch bei nicht verschuldeter Falschlieferung. Hände weg von diesem Unternehmen.
Flut materiaal niet wat er wordt beloofd
Ik heb op 16 aug bestelling gedaan
Hoorde niks meer op eens staat er bestelling bezorgd maar ik had niks gekregen .
Heb via contact formulier dit gemeld en ineens kreeg ik weer een email van mijn bestelling.
Deze kwam 30/9 binnen 1e bh veel te klein en de tweede dat was een hele andere bh maar ook te klein terwijl ik 1,+1 gratis had dus dezelfde besteld alleen andere kleur.
Maar ook materiaal waarvan gemaakt is is flut
Nu wil ik retourformulier pakken word er aangegeven dat die website niet bekent is dus hoe kan ik het nu terug sturen
Ook hier 4 x bh gekocht op 09-09-2024…
Ook hier 4 x bh gekocht op 09-09-2024 en nog steeds niets ontvangen
er staat op de site dat het een Amsterdams merk is maar het komt gewoon uit China
paar maal email gestuurd en dan krijg je een standaard riedeltje !
Nooit ontvangen bh's…
Bh's besteld en al 2 x verzending uitgesteld. Dinsdag 3-9 kreeg ik een mail dat het is aangekomen, maar heb niks ontvangen. Volgens track&trace is het pakket nog steeds in China. Dacht dat het bedrijf in Arnhem zat, zo was aangegeven op de website. Op mail krijg je een automatisch antwoord, dat ze dit intern gaan uitzoeken. Ben nu al v.a. begin augustus aan het wachten.
Vandaag heb ik aangifte gedaan van oplichting en internetfraude en hoop dat ik m'n bh's nog krijg.
OPLICHTERS
OPLICHTERS! 1 ster is nog te veel! Dit zijn sowieso dropshippers die over andermans rug rijk proberen te worden. 2 jurkjes besteld omdat het adres in Amsterdam gesitueerd zou zijn, blijken ze uit China te worden verzonden en 2 weken later krijg ik 2 jurkjes die nog geen 50 cent per stuk waard zouden zijn (85 euro voor betaald met zelfs 50% korting). De stiksels hangen los en de stof is net crepe papier en helemaal in de kreukels, ze lijken totaal niet op de afbeeldingen op de website en zijn waarschijnlijk door kinderhandjes gemaakt. Nooit intrappen dus!
Alles ging mis
Alles ging mis.
2 bh’s besteld, maat L
Ontvangen 3XL die ook nog eens te klein zijn. Heel veel mailcontact, retour onmogelijk. Aanbod van 30% aankoop bedrag terug……raad het maar, dat gaat niet gebeuren. Oplichting van het zuiverste soort
Bh's besteld en al 2 x verzending…
Bh's besteld en al 2 x verzending uitgesteld. Vrijdag kreeg ik een mail dat het is aangekomen maar heb niks aangekregen. Vandaag nog eens gekeken waar mijn pakket blijft en opnieuw uitgesteld. Reageren nog op mails , berichten op facebook zelfs wanneer je dreigt om er mee naar de politie te gaan.
na een bestelling geregeld een update…
na een bestelling geregeld een update van de bestelling
opeens de bestelling geleverd maar niets ontvangen
na geregeld mails geen antwoordt.
mijn advise zo een firma gewoon van het internet halen de lafbekken
oplichterij 1st class
Helaas moet ik me aansluiten bij de onderstaande reviews. Ongeacht de aantal mails voor retour geen gehoor, en nu is de site weggehaald.
Mocht iemand weten hoe dit aan te klagen op een of andere manier, dan hoor ik het graag. Dit was 1ste klasse oplichterij.
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.






