unbouncepages. Anmeldelser 

4 625
•
TrustScore 2.5 av 5

2,6

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

AVOID AT ALL COSTS - I bought a pair of trousers from Trouva in March 2025 which never arrived. Despite lots of emails, they ignored me completely and I eventually came onto Trustpilot to write a bad... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Als kleine ondernemer van een boutique aangesloten bij Trouva. Veel orders verstuurd naar hun klanten afgelopen jaar maar nooit betaald gekregen van Trouva. Koop direct bij de ondernemers ipv Trouva.... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

El día 27 de noviembre compré en esta tienda un plato de Emma Bridgewater. Desde Palma de Mallorca. Hubo una pequeña incidencia en el pago de Paypal que resolvieron rápidamente. El deseo del equipo de... Vis mer

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Ordered an item, heard nothing. Emailed trouva. heard nothing. Emailed boutique direct, heard nothing. Read some reviews & thought the worst. Reviewed order on trouva site. Received reply explaining d... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Onlinemarked
  2. også i
  3. Husholdningsbutikk

Skrevet av virksomheten

Trouva.com is an online marketplace based in the UK and Europe that ships worldwide. Please note we are not related in anyway to any operations in South Africa


Kontaktopplysninger

2,6

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

5k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,6

Alle anmeldelser

(4 625)

0 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Exquise qualité et expérience grandement satisfaisante

Ma toute première commande chez Trouva fut un succès. J’habite à l’étranger et souhaitais faire un beau cadeau à ma mère et son compagnon de longue date pour célébrer leur « pacsage » 😃. Un camion est venu leur livrer ce cadeau surprise à la date prévue. Ils n’ont eu de cesse depuis de s’émerveiller devant l’extrême qualité du carry et les saveurs exquises des chocolats. À tel point que, n’en ayant jamais goûté, je leur ai demandé de m’en garder un ou deux au congélateur pour que je puisse fondre moi aussi de plaisir en les dégustant lors de ma prochaine visite en Belgique. :-)

27. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til unbouncepages.

Svar fra unbouncepages.

Bonjour Louise,
Bienvenue sur Trouva, et nous sommes heureux que votre maman et son compagnon aient apprécié leur cadeaux.
En espérant vous revoir bientôt,
Team Trouva

Vurdert til 1 av 5 stjerner

After my review of failure to refund me…

After my review of failure to refund me - they mailed to say I’d be receiving the money I am owed. Of course nothing had come of it. Hot air. Totally untrustworthy business now. Would advise against shopping with them.

27. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til unbouncepages.

Svar fra unbouncepages.

Update:
Hello Susan, we are still awaiting more details from you, as we cannot trace your name from our records. Would you kindly get in touch again with support@trouva.com?
Thank you,
Team Trouva
------
Hello Susan,
We are sorry that this is your experience with Trouva.
We have changed ownership at the beginning of the year and experienced some disruption. It should all be solved now, and all of our customers are always refunded :-)
Please get in touch at support@trouva.com and we will be able to give you more context on your order and refund.
See you soon!
Team Trouva

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Seamless experience with unique boutique finds

I had a fantastic experience shopping with Trouva. The website is beautifully designed and easy to navigate, offering a wide selection of unique products from independent boutiques. I appreciated the detailed product descriptions and fast checkout process. My order arrived quickly and was beautifully packaged, which made it feel extra special. Customer support was prompt and helpful when I had a question about shipping. I’ll definitely be shopping here again—highly recommend for anyone looking for something a little different from the usual online stores

24. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til unbouncepages.

Svar fra unbouncepages.

Hello Drilon,
We are delighted to hear about your experience with Trouva.
We look forward to seeing you soon again,
Team Trouva

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT PLACE AN ORDER

Similar to the endless reviews and feedback given this past year alone - ordered/no item received/standard email of 'technical issues' sent/few emails with 'Greg' & 'Chloe' re refund/silence.

Chased 4 x times.

If I can, will send onto Trading Standards but doubtful it'll go anywhere.

Co. was fab a few years ago. Badly run business now, prior to and/or since takeover.

12. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til unbouncepages.

Svar fra unbouncepages.

Update:
Hello Carmen,
I can confirm our customer service has been in touch and has shared with you a proof of refund. Your refund was indeed impacted by a third-party (payment processor) decision that is not linked to Trouva.
Best regards,
Trouva Team
--------
Update:
Hello Carmen,
After looking in our records, we can confirm we have been consistently in touch since you raised this issue with us. Our team, including Greg and Chloe, has been in touch, and we’re continuing to work toward resolving this as quickly as possible.
We understand how frustrating this must be, especially if you’ve known Trouva in better times. A lot has changed behind the scenes recently, and we’re actively working to rebuild and improve every part of the experience.
With hopeful regards, `
Team Trouva
-----
Hello Carmen,
We are sorry that this is your experience with Trouva.
We have changed ownership at the beginning of the year and experienced some disruption. The technical issues were real! Thankfully it should all be solved now, would you please get in touch at support@trouva.com and we will be able to give you more context on your order and refund.
See you soon!
Team Trouva

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ce sont des voleurs !

Très mauvaise expérience.
Commande passée puis annulée par Trouva en raison d’un problème technique.
Cela fait à présent 1 mois et demi que j’essaie de contacter le support pour être remboursé. J’ai fini par avoir quelqu’un qui m’a dit lancer la procédure mais à date (3 semaines plus tard, je n’ai toujours pas été remboursé).
C’est tout simplement du vol !

19. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til unbouncepages.

Svar fra unbouncepages.

Bonjour Valrul,
Nous avons changé de propriétaire en début d'années et avons fait l'expérience de problèmes techniques important et de délais de réponse.
Contactez-nous à supportATtrouva.com et nous pourrons vous aider et vous donner le contexte de votre remboursement.
A bientôt,
Team Trouva

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Also experiencing ‘radio silence’…

Also experiencing ‘radio silence’ waiting for a refund weeks later! If they had issues they should have mentioned before letting people still purchase. Not happy!

4. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til unbouncepages.

Svar fra unbouncepages.

Update: Hello Annika,
We can see on our end that we have been actively in touch since you raised this concern with us. What "radio silence" are you referring to? Our conversations show a mutual ongoing engagement into finding a suitable resolution to your issue.
We're here to help, please always get in touch if you're unsure about something. I can see in our system that our reply time on your query has been constantly below 2 days, 7/7. We are a limited team and some replies take more time, to make sure we can provide the best service. Would you please get in touch if we haven't replied to one of your query?
Looking forward to your email,
Team Trouva
----
Hello Annika,
We are sorry that this is your experience with Trouva. We aim to inspire and delight, and make you happy!
We have changed ownership at the beginning of the year and experienced some disruption. This is probably the "radio silence" you are referring to. The technical issues were very real indeed and we are sorry it impacted your experience. Thankfully it should all be solved now, would you please get in touch at support@trouva.com and we will be able to give you more context on your order and refund.
See you soon!
Team Trouva

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do not buy anything from this company.

Do not buy anything from this company.
Yet AGAIN!!!!?ANOTHER RUBBISH EXCUSE FOR NOT ISSUING MY REFUND
DO NOT BUY ANYTHING FROM TROUVA

5. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til unbouncepages.

Svar fra unbouncepages.

Hello Wendy,
We are sorry that this is your experience with Trouva. We aim to always inspire and delight.
We have changed ownership at the beginning of the year and experienced some disruption.The technical issues were real and we are sorry it impacted your experience. I can see on our end your refund has been processed, however it looks like there may be an issue with the payment provider, and not us!
Would you please get in touch at support@trouva.com and we will be able to give you more context on your order and refund.
See you soon!
Team Trouva

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Order 27171: Cancel but no refund

Order 27171:
Keep in mind that I paid 9.99 euros for 'premium shipping' (3-4 days) and the overall order is 120 euros.
I ordered some products on Trouva on the 19th of March 2025. I received a confirmation email right away and the Klarna payment was confirmed. Then I noticed that the order did not appear on my Trouva account despite the confirmation email and the first installment being paid. So I wrote to Trouva and they answered me 1 week later, telling me they would monitor the status of my order.
1 week later (on the 3rd of April), I received an email telling me that they had no news from the shop, so I asked for a refund. I was told by the customer service that I would receive the refund in 5 working days, which never happened. I am still waiting for it.
I wrote an e-mail on April 16th (9 working days later) asking for my refund to be processed and got no answer. On April 22nd (19 days later), I sent an email asking for the refund both on the website and to the person who was previously answering me but decided to ignore my e-mail (Chloe). Weirdly enough, when I went through the website, Chloe and another employee (Greg) replied the next day. Mind you, I said I would give bad reviews, so I guess they decided to finally respond.
Both told me that there have been issues since the company was bought. Chloe told me they would try to process the refund 'by the middle of next week' and Greg told me he would monitor the ordeal and that he had told the 'finance team' about it. My following mail was left unanswered by both employees. It's been one week.
To conclude: they only reply when they want to and they are clearly trying to keep the money since the company is going through hardships. They play games thinking consumers will get tired and let it go. I don't think customers will get a refund. There are a lot of similar reviews on Trustpilot from other countries in Europe, but the UK too.
It is a scam. I have been going through this process with this company for more than a month now.

Order 27171 :
Gardez à l'esprit que j'ai payé 9,99 euros pour la « livraison premium » (3-4 jours) et que la commande globale est de 120 euros.
J'ai commandé quelques produits sur Trouva le 19 mars 2025. J'ai immédiatement reçu un e-mail de confirmation et le paiement Klarna a été confirmé. Puis j'ai remarqué que la commande n'apparaissait pas sur mon compte Trouva malgré l'email de confirmation et le premier versement effectué. J'ai donc écrit à Trouva et ils m'ont répondu 1 semaine plus tard, me disant qu'ils surveilleraient l'état de ma commande.
1 semaine plus tard (le 3 avril), j'ai reçu un mail m'informant qu'ils n'avaient pas de nouvelles de la boutique, j'ai donc demandé un remboursement. Le service client m'a dit que je recevrais le remboursement dans les 5 jours ouvrables, ce qui ne s'est jamais produit. Je l'attends toujours.
J'ai écrit un e-mail le 16 avril (9 jours ouvrables plus tard) demandant que mon remboursement soit traité et je n'ai reçu aucune réponse. Le 22 avril (19 jours plus tard), j'ai envoyé un e-mail demandant le remboursement à la fois sur le site et à la personne qui me répondait auparavant mais a décidé d'ignorer mon e-mail (Chloe). Bizarrement, lorsque j'ai parcouru le site Web, Chloé et un autre employé (Greg) ont répondu le lendemain. Remarquez, j'ai dit que je donnerais de mauvaises critiques, alors je suppose qu'ils ont finalement décidé de répondre.
Les deux m'ont dit qu'il y avait eu des problèmes depuis le rachat de l'entreprise. Chloé m'a dit qu'ils essaieraient de traiter le remboursement « d'ici le milieu de la semaine prochaine » et Greg m'a dit qu'il surveillerait l'épreuve et qu'il en avait parlé à « l'équipe financière ». Mon courrier suivant est resté sans réponse de la part des deux employés. Cela fait une semaine.
Pour conclure : ils ne répondent que lorsqu'ils le veulent et ils essaient clairement de garder l'argent puisque l'entreprise traverse des difficultés. Ils jouent à des jeux en pensant que les consommateurs vont se lasser et laisser aller. Je ne pense pas que les clients seront remboursés. Il existe de nombreux avis similaires sur Trustpilot provenant d'autres pays d'Europe, mais aussi du Royaume-Uni.
Il s'agit d'une arnaque. Je suis en train de suivre ce processus avec cette entreprise depuis plus d'un mois maintenant.

19. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til unbouncepages.

Svar fra unbouncepages.

Hello Order,
We are sorry that this is your experience with Trouva. We aim to always inspire and delight.
We have changed ownership at the beginning of the year and experienced some disruption.The technical issues were real and we are sorry it impacted your experience. I can see on our end your refund has been processed, however it looks like there may be an issue with the payment provider, and not us!
Would you please get in touch at support@trouva.com and we will be able to give you more context on your order and refund.
See you soon!
Team Trouva

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Estafadores!!!!

Son unos ladrones,mi paquete no me ha llegado me llevan diciendo que me van a devolver el dinero 15 dias y nada que ya ni me contestan,no compreis en esa web son unos estafadores!!!!!!

29. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

FINGER WEG von TROUVA

Ich hatte am 11.03.25 drei Lesebrillen bestellt. Diese Bestellung wurde auch bestätigt und der Betrag über Paypal bezahlt. Am 28.03. kam dann endlich die Mitteilung, dass EINE der drei Brillen verschickt worden wäre. Auf Rückfrage wurde mir vom ausliefernden Geschäft mitgeteilt, dass der Bestand bei Trouva nicht aktuell wäre - also nur eine der drei Brillen verfügbar wären. Trouva sei aber darüber informiert und sollte zeitnah den Betrag zurück überweisen. Nachdem bis zum 11.04. nichts gekommen war, habe ich mich nochmal direkt an den Kundenservice von Trouva gewandt. Dort wurde mir ebenfalls versichert, ich würde das geld umgehend zurück erhalten. Am 22.04. schrieb ich noch einmal, da immer noch kein Geld zurück bezahlt worden war. Diesmal kam keine Antwort mehr. Nun habe ich bei Paypal reklamiert, da ich nach fast 7 Wochen nicht mehr davon ausgehe, dass Trouva mir das Geld freiwillig zurück gibt. Dafür musste ich mehrere Formulare ausfüllen und die gesamte Kommunikation hochladen. Was für ein Ärgernis und eine Zeitverschwendung. NIE WIEDER!

11. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til unbouncepages.

Svar fra unbouncepages.

Hallo Bart, es tut uns leid, dass Sie diese Erfahrung mit Trouva gemacht haben.
Wir haben in diesem Jahr den Eigentümer gewechselt, genau zum Zeitpunkt Ihrer Bestellung, und das könnte eine Erklärung für die Störungen sein, die Sie erlebt haben.
Ich kann bestätigen, dass alle Rückerstattungen auf unserer Seite bearbeitet werden - das von Ihnen beschriebene Problem scheint jedoch beim Zahlungsanbieter und nicht bei uns zu liegen.
würden Sie sich bitte mit dem Kundenservice in Verbindung setzen, der Ihnen gerne weiterhilft und Ihnen weitere Informationen zu Ihrer Bestellung und dem Stand Ihrer Rückerstattung geben kann: support@trouva.com
Speak soon,
Team Trouva

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Trouva cancelled my order but no refund given

Trouva cancelled my order due to a technical issue on 4/4/25 stating that they would refund immediately and I have still not received a refund over 3 weeks later. No response from them to my emails either. DO NOT TRUST THEM!

4. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til unbouncepages.

Svar fra unbouncepages.

Hello CLP,
We are sorry that this is your experience with Trouva. We aim to always inspire and delight.
We have changed ownership at the beginning of the year and experienced some disruption.The technical issues were real and we are sorry it impacted your experience. I can see on our end your refund has been processed, however it looks like there may be an issue with the payment provider, and not us!
Would you please get in touch at support@trouva.com and we will be able to give you more context on your order and refund.
See you soon!
Team Trouva

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do you ever get the feeling you’re just being laughed at?

I honestly don’t know where to start with the battle I have had with this company but I will try.

On the 5th March I placed an order unbeknownst that Trouva had ceased trading (but they instantly took my money)

The item never arrived.

I tried repeatedly to contact them but received complete silence on all fronts.

Then on the 1st April I received an email saying my order had been cancelled & I would receive a refund in 5 working days.

This has never materialised.

I enquired as to when this would be forthcoming & was told they are experiencing ‘technical difficulties’ & my refund would be a ‘priority’.

This was on the 9th April - nothing since.

The distain in which this company holds customers is astounding.

I can only warn other people that if you don’t want to be seriously out of pocket to please not purchase from them.

You won’t get your items & you will NOT get a refund.

I have tried very hard to be fair here & give them the benefit of the doubt, but can only assume I am now the subject of a major ‘in joke’ where they must all be finding this absolutely hilarious.

Please avoid.

5. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til unbouncepages.

Svar fra unbouncepages.

Hello Eve,
We are sorry that this is your experience with Trouva. We aim to always inspire and delight.
We have changed ownership at the beginning of the year and experienced some disruption.The technical issues were real and we are sorry it impacted your experience.

I can see on our end your refund has been processed, however it looks like there may be an issue with the payment provider, and not us!
Would you please get in touch at support@trouva.com and we will be able to give you more context on your order and refund.

See you soon,
Team Trouva

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do not order from Trouva!!!

Do not order from Trouva!!!
Ordered a pair of trousers for £105 from Trouva. No sign of the trousers. Contacted Trouva and no reply. Then contacted the shop owner to be told the trousers were out of stock and had been for months.
Emailed Trouva to be told I’d get a refund in 3-5 working days.
10 days later no refund.
Emailed-now no reply.
Now have to go via my bank to hopefully receive a refund.

1. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til unbouncepages.

Svar fra unbouncepages.

Hello Gud,

We are sorry that this is your experience with Trouva. We aim to always inspire and delight.
We have changed ownership at the beginning of the year and experienced some disruption.The technical issues were real and we are sorry it impacted your experience.
Would you please get in touch at support@trouva.com and we will be able to give you more context on your order and refund.

See you soon,
Team Trouva

Vurdert til 1 av 5 stjerner

trattengono soldi senza motivo

ho acquistato molte volte da molti negozi diversi in tutta europa, prima della brexit e durante il covid, non ho mai avuto problemi. da quando sono stati acquisiti (affermazione del loro CS), semplicemente non spediscono gli ordini pagati, non rispondono alle mail e quando lo fanno non danno nessun tipo di informazione o aiuto. ho aperto la contestazione paypal per avere il rimborso ma è tutto fermo e semplicemente vengo ignorato. inaccettabile.

7. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do Not Use….utterly disreputable

Very unimpressed…..my order never arrived and neither has my refund. It’s no way to treat customers in a competitive market. I won’t be using again and I certainly won’t be recommending it to others. My advice, go elsewhere, otherwise it’s money down the drain.

Update….after many months ‘Customer Service’ are now blaming their third party provider for my refund not being issued. It’s been months, how are these people still trading if there are issues with a provider? It’s excuse after excuse after excuse with no genuine effort to return my money. DO NOT USE.

6. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til unbouncepages.

Svar fra unbouncepages.

Hello Lucy,

We are sorry that this is your experience with Trouva. We aim to always inspire and delight.
We have changed ownership at the beginning of the year and experienced some disruption.The technical issues were real and we are sorry it impacted your experience.

I can see on our end your refund has been processed, however it looks like there may be an issue with the payment provider, and not us!
Would you please get in touch at support@trouva.com and we will be able to give you more context on your order and refund.

See you soon,
Team Trouva

Vurdert til 1 av 5 stjerner

No goods and no refund

Tried to order, after ordering and paying and the money being taken I was written to to be told the item was out of stock and I would be refunded within 3-5 working days. It's beyond 5 working days and still no refund and they are uncontactable.

28. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til unbouncepages.

Svar fra unbouncepages.

Hello Kathryn,
We are sorry that this is your experience with Trouva. We aim to always inspire and delight.
We have changed ownership at the beginning of the year and experienced some disruption.The technical issues were real and we are sorry it impacted your experience.

I can see on our end your refund has been processed, however it looks like there may be an issue with the payment provider, and not us!
Would you please get in touch at support@trouva.com and we will be able to give you more context on your order and refund.

See you soon,
Team Trouva

Vurdert til 1 av 5 stjerner

They’ve taken my money but not…

They’ve taken my money but not dispatched my item. Order was made mid March and there’s been no update since. I cannot get a reply from the contact us page having tried several times. No idea what to do next but please avoid at all costs

19. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til unbouncepages.

Svar fra unbouncepages.

Hello Emily,
We are sorry that this is your experience with Trouva. We aim to always inspire and delight.
We have changed ownership at the beginning of the year and experienced some disruption.The technical issues were real and we are sorry it impacted your experience.

I can see on our end your refund has been processed, however it looks like there may be an issue with the payment provider, and not us!
Would you please get in touch at support@trouva.com and we will be able to give you more context on your order and refund.

See you soon,
Team Trouva

Vurdert til 1 av 5 stjerner

beware! fraudulent company!

after placing an order i sent several emails to get an update on tracking the shipment and when to expect delivery. never got a reply so i will block my credit card payment. i strongly advise not to order with Trouva.

15. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til unbouncepages.

Svar fra unbouncepages.

Hello Ammy,
We are sorry that this is your experience with Trouva. We aim to always inspire and delight.

We have changed ownership at the beginning of the year and experienced some disruption.The technical issues were real and we are sorry it impacted your experience.

I cannot see your name on our record, would you please get in touch at support@trouva.com and we will be able to give you more context on your order and refund.

See you soon,
Team Trouva

Vurdert til 4 av 5 stjerner

No confirmation of purchase on my…

No confirmation of purchase on my account, despatch notification or reply to an email query, all of which was a concern. However, my order arrived today just 48 hours after ordering.

28. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Très mauvaise expérience avec Trouva

Très mauvaise expérience avec Trouva. Commande passée depuis un moment. Somme débitée mais article jamais réceptionné.Malgré des messages par mail et formulaire de réclamation, aucune réponse. Tout sauf professionnel. Je ne recommande pas du tout ce site. Arnaque?

24. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til unbouncepages.

Svar fra unbouncepages.

Bonjour Neff,
Nous avons changé de propriétaires en début d'année, et avons fait l'expérience de problèmes techniques important et de délais de réponse.
Il semble que le problème que vous mentionnez est lié au prestataire de payment, qui est indépendant de Trouva. De notre côté, nous avons effectué toutes les démarches nécessaires pour que nos clients soient remboursés.
Contactez-nous à support@trouva.com et nous pourrons vous aider et vous donner un meilleur contexte sur l'avancée votre remboursement.
A bientôt,
Team Trouva

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv