Remmotorcycle Anmeldelser 93

TrustScore 4 av 5

4,1

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I recently bought an aluminium screen from Remmotorcycle for my Scrambler 1200. When it arrived, I was blown away by the quality, the ease which which it fitted to my bike and, most importantly, how... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Une 1ère commande pour la restauration d'un Z400 de 1979.... Des pièces de qualité, un interlocuteur à l'écoute, on sent tout de suite la passion ! Et ça, aujourd'hui, c'est extrêmement rare....... Vis mer

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Recensione modificata perché finalmente dopo mesi é arrivato il prodotto! Qualità spettacolare davvero ben fatto! Nulla da eccepire! Rimane il fatto che l’azienda é davvero mal gestita da... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Unpleasant communication, when asked for more photos of a fender on the motorbike, they said all the photos are on the website. Though it's only with another model and very poorly made, hard to unde... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Forhandler av motorsykkeldeler

Skrevet av virksomheten

Vous êtes uniques, votre moto mérite de l'être! Remmotorcycle déniche des pièces afin de rendre votre moto unique. Prix sympas et frais de port gratuits. Tous les produits pour votre cafe racer, scrambler, bobber ou custom. Des articles uniques pour Ho...


Kontaktopplysninger

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

93 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 80 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great Service & Quality Products.

The responses from Remi were fabulous. Even after my purchase he provided very timely advice on the products that I had purchased for my Triumph 400x (rear shock, short side stand & rear rack).
I would definitely recommend REMMOTORCYCLES.

5. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ho preso il cupolino in alluminio…

Ho preso il cupolino in alluminio spazzolato per la mia Guzzi V7 e devo dire che ci sta proprio bene. Il montaggio è stato perfetto, zero problemi. La finitura è bella, dà quel tocco in più all'estetica senza essere pacchiano. Consigliato!

29. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Franchement

Franchement, la qualité d'usinage est top. Ça s'ajuste nickel sur la moto. Le plus gros point fort c'est la tenue de route, rien à voir avec la fourche d'origine. On sent direct que c'est plus précis dès qu'on roule un peu. Super content.

9. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

BUYER BEWARE

BUYER BEWARE: no phone number on website, communication is abysmally bad, and orders do not come from the US. I ordered a $400 seat about a month ago, they told me it had shipped, and it has not. "Remi" will not answer your questions, just takes your money and ghosts you. This is scam company and should be reported as such. I wish I would've read the reviews before ordering since others have had the same experience. Fortunately, I can dispute the charge and get my money back. DO NOT order anything from this awful place.

14. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Remmotorcycle

Svar fra Remmotorcycle

Hello Ben Waymire,
This review is factually incorrect and misleading.
The order amount was $319, not $400.
This was the customer’s second order with us the first one was delivered successfully without any issue, which is why the customer chose to order again.
The second order was a custom-made product, which requires production time before shipping. This was explained before and during the order process.
The parcel was shipped and delivered with full tracking:
Tracking number: 9235990374019702413462
Delivered: December 24
This review was posted while the shipment was still in international transit and before delivery had occurred. At that time, USPS still showed “label created,” which is normal for inbound international parcels and does not mean the item was not shipped.
The customer has now received the product and did not come back to correct or remove the review after delivery.
Accusations of “scam,” “non-delivery,” or “ghosting” are therefore false and do not reflect what actually happened.
Regards, Rémi

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great Customer Service

Is ordered a custom seat for a project I'm working on and it came out great. Remi was very quick to respond despite the time difference and had an immense amount of patience with me. The finished product came out better than expected and fit like a glove despite my ignorance on some necessary specifics.

Overall a great experience and I will be ordering from them again.

11. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Je recommande vivement

Je recommande vivement, les pièces sont de qualités, le service client à l'écoute, efficace et gère les problèmes avec un grand professionnalisme. Je m'étais trompé dans la taille d'un produit puis dans le renvoie et pourtant aucun problème. C'est plutôt rare alors foncé sur ce site pour transformer votre moto, ils sont vraiment pro

3. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Cortesia unica e grande…

Cortesia unica e grande professionalità...oltre che componenti fantastici!!! Non posso che consigliare a tutti questa azienda! Alla prossima... Mike

11. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Un plaisir d'échange avec des passionnés

Plusieurs échanges avec Jordy de REMMOTORCYCLE dans ma quête d'un contrôleur technique bienveillant pour valider mon bobber sur base de Triumph Daytona de 1970. Disponibilité, expérience et esprit de partage, REMMOTORCYCLE c'est des valeurs de motards à l'ancienne plus qu'utiles et bienvenues dans le monde contemporain.
Merci pour cette posture généreuse.

4. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Remmotorcycle

Svar fra Remmotorcycle

Merci infiniment pour ce message qui nous touche profondément 🙏
Chez REMMOTORCYCLE, on croit aux vraies valeurs du monde moto : entraide, passion, transmission.
C’était un plaisir d’échanger avec toi et de t’accompagner dans ton projet, une Daytona de 1970 en bobber, c’est un morceau d’histoire avec une belle âme !

Bonne route et à très bientôt,
– L’équipe REMMOTORCYCLE

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Customer service attitude is a problem

Customer service attitude is a problem. Made a mistake with auto fill on my order. Caught the problem and made the changes on their web site. They had already sent the items to the wrong address. I'm in the US. contacted then with an inquiry about the shipping. Received links for me to hunt down my own package. From the links was notified items returned to sender. Had to put a stop on my CC charge to get any real cooperation. Resolved CC dispute. Had them paid. Requested a installation guide. Refused until I sent them some info THEY could of requested. No biggie. Lot's of comments to my bike here in the states. I ride a bunch of organized rides. When people compliment my bike. I send them to REM competitors. Economic sanctions to cure bad service is my method. True colors came out when customer service was requested. Stay away for sanity sake. Their installation guides for my scrambler are incorrect anyway. Probably did me a favor not sending it. Left a few savory comments to express my feelings. Hope I can do everything I can to discourage anybody from using this establishment. 400 mile round trip to recover my delivery. Keep up the bad work.

1. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Remmotorcycle

Svar fra Remmotorcycle

Hello Steven,

We’re genuinely sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations, but we’d like to clarify a few key points for transparency:

You placed your order with an incorrect shipping address, due to autofill, as you mentioned.

You later updated the address on your customer account, but not on the order itself, which was already being processed and shipped.

The parcel was sent to the exact address provided at checkout which cannot be changed once it’s in transit.

We promptly sent you real-time tracking links, which showed that the parcel was delivered to pickup point.

Your order included shipping protection (via SEEL), which you selected during checkout. This service allows for a fast refund or reshipment in such situations. You chose not to use it.

Instead, you filed a credit card dispute, which froze the process on our side and added more delay. We still worked through it until resolution.

Ultimately, you recovered the package yourself, as you said, with a 400-mile round trip.

Regarding the installation guide: we only requested a photo of the setup to confirm the correct part before sending you the right instructions, a standard procedure we follow to avoid sending incorrect guides.

We’re sorry your frustration turned into hostility, but we remain committed to respectful and transparent support, as reflected in the vast majority of our reviews.

We wish you many great rides ahead and remain open to dialogue if you choose to reach out in a more constructive way.

Best regards,
Rémi – REMMOTORCYCLE

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bonjour les motards

Bonjour les motards
Site non sérieux acheter des chicanes pour mon Harley ils ont tenue 2 mois
Le métal a ramolli et se sont fissuré
Mais d’après remmotorcycle c’est normal
Trouver l’erreur fuyez de se site

1. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Remmotorcycle

Svar fra Remmotorcycle

Bonjour Monsieur Saint Maxent,

Nous sommes surpris et déçus par votre avis, qui ne reflète ni la réalité de votre commande ni la qualité des échanges que nous avons eus.

Voici les faits :

Votre commande date du 11 novembre 2024.
Vous nous avez contactés près de six mois plus tard, les chicanes présentent des traces de chauffe intenses ce qui tout à faire normal pour une chicane.

Le produit étant usé par l'utilisation intensive et fissuré par une mauvaise installation, nous ne pouvons pas accepter un retour.

Malgré cela, et en dehors de toute obligation légale, nous vous avons proposé un remplacement à tarif préférentiel.

Vous avez refusé toute solution, puis choisi de publier un avis accusatoire et trompeur, omettant délibérément tous ces éléments.

Nous comprenons qu’un produit puisse ne pas convenir, mais nous attendons en retour un minimum d’honnêteté et de respect dans l’échange.

Notre équipe reste disponible pour toute personne souhaitant un dialogue constructif. Nous continuerons à agir avec sérieux, comme le montrent les centaines d’avis positifs de nos clients.

Cordialement,
REMMOTORCYCLE

Vurdert til 5 av 5 stjerner

kit single carb pour 600 Shadow...

Commandé un kit single carb pour un 600 Shadow.
Montage super facile.
Le look est super beau et le moteur a démarré de suite et tourne bien mieux qu'avec les carbus d'origines.
Merci de commercialiser ce kit qui plus est à un tarif raisonnable.

25. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Unterirdisch 🤨

Unterirdisch 🤨. Sattelbank, ganz miese Verarbeitung!! 2 x eingeschickt, 2 x miese Nähte und zum guten Schluss auch noch Betrug mit den Versandkosten die von mir bezahlt aber nicht erstattet wurden !!
Wer gute Ware haben möchte kauft lieber woanders ‼️❗️

21. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Remmotorcycle

Svar fra Remmotorcycle

Hallo,

Es tut uns leid zu hören, dass Sie mit Ihrer Erfahrung nicht zufrieden waren.
Wir möchten jedoch einige Punkte klarstellen:

Die Sitzbank wurde zweimal nachgebessert, um auf Ihre Wünsche einzugehen – jeweils auf unsere Kosten.

Die Versandkosten für die Rücksendung wurden laut unseren AGBs bei individuellen Produkten nicht übernommen, und Sie wurden im Vorfeld darüber informiert.

Unsere Sättel werden von Hand gefertigt, und es kann bei Einzelanfertigungen zu kleinen Abweichungen kommen. In den allermeisten Fällen sind unsere Kunden mit der Verarbeitung sehr zufrieden, wie unsere Bewertungen zeigen.

Wir bedauern aufrichtig, dass es in Ihrem Fall nicht gepasst hat, und wünschen Ihnen dennoch viel Erfolg mit Ihrem Umbauprojekt.

Mit freundlichen Grüßen
REMMOTORCYCLE Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Better then you know who!

I've been doing a lot of homework on ordering parts around the world, for my vintage bike. These people did the best anywhere. Went out of their way to make sure I was treated well and didn't treat me like an idiot. Eat your heart out Amazon and Ebay, you could learn a lot from theses people. Thank you from the bottom of my heart "Rem"

29. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Remmotorcycle

Svar fra Remmotorcycle

thank you so much for this amazing message! 🙏
It truly means the world to us to hear that all your research led you to a great experience with REMMOTORCYCLE. We’re passionate about helping riders bring their vintage projects to life, and your words remind us why we do what we do.

Wishing you many great rides and thank you again, from the bottom of our hearts.

REMMOTORCYCLE Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv