Party Delights  Anmeldelser 1 612

TrustScore 2 av 5

1,9

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered two cardboard numbers that can be filled with balloons on 3rd may for my mums 60th birthday. I’ve had no response when enquiring where this order is as I was concerned it’s not been updat... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Placed my order 2 weeks ago, chased it up last week only then to be told there are delays in the warehouse, no prior information and only got the update after I got in touch, Not given any specific t... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered products on the 20th april and now 28th april its still showing as not dispatched and despite several messages to customer care which have gone unanswered - i have no items and am missing t... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Whilst some items came separately, they all arrived on time for the party. I did email for an update as the tracking link doesn't work and they emailed be back very quickly. I had a good experience... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Festbutikk
  2. Ballongbutikk
  3. Kostymeforretning
  4. Leverandør av engangsservise

Skrevet av virksomheten

Find fantastic decorations, fancy dress, tableware, balloons and more for any celebration, including birthdays, Carnival, Halloween, Christmas and New Year!


Kontaktopplysninger

1,9

Under middels

TrustScore 2 av 5

2k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har svart på 86 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av to uker

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered two cardboard numbers that…

I ordered two cardboard numbers that can be filled with balloons on 3rd may for my mums 60th birthday. I’ve had no response when enquiring where this order is as I was concerned it’s not been updated at all since placing the order. I have emailed x3 times now asking for an update and now a refund as the party is in 3 days and I will
Obviously not receive the items. Extremely disappointing and I wish I would have seen the other reviews before buying. Would not recommend.

Can anyone from party delights get back to me and issue the refund. Thank you.

3. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

SCAM??!

SCAM??!
Ordered with party delights back on the 20th April and still waiting for items on the 10th May, have just requested a refund but looking at other reviews this might take some time too. Chased up my order after a week and received what seemed like an auto response explaining they were having problems with their warehouse. Chased after another week and was told there was nothing more that could be done, they apologised and mentioned that ‘customer satisfaction is extremely important’ however when I looked on their website there is no mention of goods taking longer than ‘normal’ to arrive and they still appear to be processing new orders despite the fact that customers who ordered 3 weeks ago haven’t received their items yet. I trusted the company would still deliver but they haven’t, now I’ve had to spend double the money getting some last minute decorations for my daughter’s birthday (and the party has been and gone). AVOID!!

10. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

No order received

Placed my order 2 weeks ago, chased it up last week only then to be told there are delays in the warehouse, no prior information and only got the update after I got in touch, Not given any specific timescale on when it would be dispatched, just told to wait!
Wish I had read recent reviews prior to placing my order! Customer service are not helpful at all

22. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered products on the 20th april and…

Ordered products on the 20th april and now 28th april its still showing as not dispatched and despite several messages to customer care which have gone unanswered - i have no items and am missing the money i paid.

I had ordered them for comic con for 1st may but it doesnt look like they will arrive if they havent even been sent out
Very disappointing

20. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid

Avoid

Kept fobbing me off saying parcel was lost. Then they replaced and that never arrived. Absolute scam of a company do not purchase from them. I have escalated with the bank

23. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid this company

Avoid this company - goods never arrived, no tracking number with the so called delivery company, no response to contact and no number to call. Do NOT buy from them.

29. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Quality items, delivered on time and good contact

Whilst some items came separately, they all arrived on time for the party. I did email for an update as the tracking link doesn't work and they emailed be back very quickly. I had a good experience.
Great items at a very good price (they had extra %off promotion)

I placed an order then after checked trust pilot reviews….meaning I then worried as the reviews on here are negative however I would use again as had a good experience with items, delivery and contact. Thank you.

11. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely joke of a company I ordered…

Absolutely joke of a company I ordered from yous alost a week and a bit ago and i had emailed to see when I was to get my order and yous have cancelled it without my permission think yous are needing to sort your company out absolutely joke!!!!!!

2. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Party Delights

Svar fra Party Delights

Hi Dionne.

Thank you for your recent review.

We’re sorry to see your review and understand your frustration with the delay.

Unfortunately, as mentioned on the email there was a delay in shipping your order and we're terribly sorry for this.

However, we’d like to clarify that your order was cancelled following your request. After you contacted us regarding the delivery timeframe, you asked for the order to be cancelled, and we processed this promptly in line with your instructions.

We always aim to be as clear and responsive as possible, and we would never cancel an order without a customer’s consent.

Again we're truly sorry for the inconvenience that the delay caused you.

All the best,
Party Delights

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Awful company

Awful company , I signed up to £5 off my order , received a code that didn't work . Contacted the company who didn’t respond and in the time I waited some of the items I wanted sold out so I ordered what was left in the basket . Received after days in separate bundles and separate days and no response to a return I want to do .
I unfortunately got taken in by 50% off everything but looking as Asda and The Range most off the items they sell are far cheaper even with the so called 50% off .
Looks like the only way to get response will be through trading standards . Appalling company do not use unless you can afford to right off items of poor quality or ones that arrived far too late.

23. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Party Delights

Svar fra Party Delights

Hi Ranjit.

Thank you for your recent review.

I'm really sorry to hear that you had a negative experience with us and for the inconveninece caused.

I can confirm the reason the £5 off voucher didn't work is due to you using the 50% off voucher - please note as we do state on the website only 1 voucher can be used per order.

We do ship from a couple of warehouses so it will mean items may arrive in different packages but will usually be within a day or so of each other and full tracking is always provided.

I can see that you emailed us on the 30th of March at 17:22 requesting a return to which we replied back to you on the 1st of April at 15:56 with the returns information - we'd advise checking your spam folder for this response and I'll also resend it for you.

Once again we apologize for any inconvenience caused.

Kind regards,
Party Delights

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Great Value

I placed an order and received my first package relatively quickly. I was sent 1 item that was different to what I ordered and was waiting on the 2nd package. I emailed the company 3 times and was disappointed as no reply. However, I checked in my spam box and realised their replies had gone there for some reason. They quickly resolved my issue and refunded me for the missing item. The 2nd package arrived a bit later. If it wasn't for the slight delay on the package I would have given 5 stars as the products are so reasonably priced it was definitely worth it.

20. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Party Delights

Svar fra Party Delights

Hi Julie.

Thank you so much for taking the time to leave a positive review, we really do appreciate this.

I am really pleased that the customer service team managed to resolve this for you quickly and efficiently.

I do apologize though that the second package was slightly delayed - the warehouse are very busy at the moment and unfortunately, some orders are taking a little longer to dispatch however, I'm pleased you now have the full order.

We look forward to hearing from you again in the future.

Kind regards,
Party Delights

Vurdert til 1 av 5 stjerner

No refund after 3 weeks

I ordered two costumes for world book day, one came with items missing, and the other had all the items and fitted my daughter best.

I arranged to send the other back with the missing items and because it was the wrong size, I sent this end of Feb / beginning of March.
I used there pre-paid for label for royal mail, it was delivered the same week so I threw away my receipt with the hope of a refund. it has now been 3 weeks and nothing from them, I have contacted to get more information but are kind of passing the blame on me for throwing my receipt and saying once this is checked by returns team it will be processed ? as your policy you state aim within 7 workings it has been 3 weeks and the return team hasn't processed it.

Poor timings and poor customer service. I will not be using party delights again, and I strong advise anyone else too. I have never in the life of me waited so long for refunds.

27. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Party Delights

Svar fra Party Delights

Hi Emily.

Thank you for your recent review.

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must be.

After reviewing this for you, we can confirm that the return has not yet been received back with us. While you mentioned it shows as delivered, without the proof of postage or tracking reference we’re unfortunately unable to locate or verify the return within our system at this time.

We do always advise customers to keep hold of their proof of postage until a refund has been completed on our website and returns form, as this allows us to investigate any issues like this much more quickly with the courier.

As soon as the return is received and processed by our returns team, your refund will be issued straight away. In the meantime, if you’re able to obtain any tracking details or further confirmation from Royal Mail, please do share this with us and we’ll be happy to look into it further.

We’re sorry again for the inconvenience caused and appreciate your patience.

Kind regards,
Party Delights

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Awful service

Awful service. Ordered an outfit for my daughter (delivery 3-5 business days) to be told 2 weeks after ordering that my order has been refunded due to no stock. AVOID

2. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Party Delights

Svar fra Party Delights

Hi Jon.

Thank you for your recent review.

We’re really sorry to hear about your experience and understand how disappointing this must have been, especially when you were waiting on an outfit for your daughter.

Unfortunately, as no order details have been provided within your review, we’re unable to look into the specifics of what happened in this case. We have requested further information from you via Trustpilot so that we can investigate your order properly and provide a more detailed response.

We’d really appreciate it if you could respond with your order details, as we’d like the opportunity to look into this for you and address any issues directly.

Many thanks
Party Delights

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent, quick service

Almost didn't order from here due to the bad Trust Pilot reviews however I was pleasantly surprised!
I ordered a few bits for my daughters birthday in April - all arrived as described and in brilliant condition.
I ordered very late Monday night and they arrived Wednesday!
Brilliant service!
Thank you Party Delights - I will be returning 😁🥰

18. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered within the time frame for a…

Ordered within the time frame for a party. The order was late so I emailed stating I needed to return. No response. I sent the box back and it was recieved a month ago. I have chased for my refund and still no response. Please confirm that a refund is being processed as I will be contacting my card company soon regarding this matter if not.

4. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Brilliant

Would recommend, ordered my daughter’s world book day costume on Thursday 26 February and it arrived this morning. So happy with the costume. Great delivery service with no problems at all. Thanks again will definitely use again.

3. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Party Delights

Svar fra Party Delights

Hi Gillian.

Thank you for your review.

Thank you so much for taking the time out to leave us a positive review, we're so pleased that your daughters is pleased with her costume and it all arrived ok.

We look forward to hearing from you again in the future.

Many thanks
Party Delights

Vurdert til 2 av 5 stjerner

I’m really disappointed with my recent…

I’m really disappointed with my recent experience.
I placed my order on the 22nd for World Book Day, and while I understand it’s a busy period, there was no clear indication at the time of ordering that dispatch would be significantly delayed. With World Book Day now next week and my order still not dispatched, it’s left me in a difficult position having to make alternative arrangements at short notice.
Communication only came after I chased for an update, which has added to the frustration. I appreciate that high demand can cause delays, but clearer upfront communication about stock and dispatch times would really help customers plan, especially for time-sensitive events like this.
As the order will not arrive in time, I have requested cancellation and a full refund. Please confirm that order #2531 has now been cancelled.

25. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Party Delights

Svar fra Party Delights

HI Emmie.

Thank you for your review.

We're really sorry to hear that you’ve had such a frustrating experience, and I completely understand your disappointment given that the order was intended for World Book Day. That’s a very time-sensitive event, and I appreciate how stressful it must have been realising it might not arrive in time.

World Book Day is one of our busiest periods of the year and we experienced a much higher volume of orders than anticipated. This is why we do always have a banner on the website explaining of delays so that customers are made aware before ordering.

I'm sorry that you had to be the one to chase the order, with the delays being mentioned on the website we hoped this would be enough notice for customers but we will definitely review it to see if there's a more clear way of communicating the delays.

I can confirm that order #2531 has now been cancelled and a full refund has been processed. Depending on your bank, this should appear back in your account within a few working days.

Thank you for bringing this to our attention. Feedback like this genuinely helps us improve how we communicate during busy periods. I’m very sorry again for the inconvenience caused, and I hope we have the opportunity to provide you with a much better experience in the future.

Kind regards,
Party Delights

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered a pinata it came in a bag…

I ordered a pinata it came in a bag which had no protection at all it was broken had dirt all over the shark I emailed the day it was delivered which was 17th February no response

17. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Party Delights

Svar fra Party Delights

Hi Cordelia.

Thank you for your review.

I'm really sorry to hear that your order arrived with you damaged and the inconvenience that this has caused.

I can see you emailed us on the 17th of Feb at 11:35 am explaining your item has arrived with you damaged. Our team then responded within 24 hours on the 18th of Feb at 9:16 am offering yourself a replacement free of charge.

You then replied on the 19th at 3pm asking for a refund which we responded to on the 19th at 9pm confirming that a refund was processed and the item didn't need to be returned.

We also did notify the warehouse manager of the item arriving damaged so that we packaging can be reviewed and will be improved if needed.

Once again we apologize for the inconvenience this has caused you but I'm pleased this has now been resolved.

Kind regards,
Party Delights

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I still havent received my order and…

I still havent received my order and there is no record (apart from the purchase going out of my account) of me buying it as the email has disappeared. So im guessing this is a scam

21. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Party Delights

Svar fra Party Delights

Hi Amy.

Thank you for your recent review.

I'm really sorry to hear you're having problems with your order - please note this is not a scam, we are a legitimate website.

The order number you've given on the review is invalid so we're unable to look into this for you at this time however, I've requested further information from you privately via the review so we can get this resolved for you.

We look forward to hearing from you.

Kind regards,
Party Delights

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Order never turned up

Order never turned up! Communication very poor. Strongly advise to use another company.

29. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Party Delights

Svar fra Party Delights

Hi Paula.

Thank you for your review.

I'm terribly sorry to hear your order hasn't arrived with you - I'm unable to see any order information on the review so cannot look into this right now.

However, if you can please emails us on partyteam@partydelights.co.uk someone from our customer service team will respond and get this resolved for you within 48 hours.

We look forward to hearing from you and get this resolved.

Many thanks
Party Delights

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Worse experience ever… do not use this…

Worse experience ever… do not use this company. Ordered from them for my sons birthday they said they will deliver with 5 working days got it 5 days after my sons birthday. Returned items back due to not being delivered in the time they have said now they are not giving my refund as I have returned the items back to them with the return email they have sent me Royal Mail
Collected me order from my house and have sent it back to them. I have emailed them to confirm that I have sent this back. These people are money grabbing robbers.. DO NOT USE THEM…. I want my money back as I have sent you your items back

14. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Party Delights

Svar fra Party Delights

Hi.

Thank you for your review.

Firstly, I am terribly sorry for the delays in shipping your order - as mentioned on emails to you we were having some issues with our systems in the warehouse which caused orders to be delayed. These issues are now resolved and we're shipping as normal now.

I've had a look for the email thread and can assure you we have not declined a refund for the return of your items - we've also send a pre paid label for the return as we appreciate the order was late.

We've checked the tracking and the order hasn't been shipped back to us yet which is why the refund hasn't been processed - as mentioned on the emails please send over the proof of postage and we can get your order refunded immediately for you.

We look forward to hearing from you and getting this resolved.

Kind Regards,
Party Delights

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv