Jeg svarte på en annonse fra Brebånd.no for å sjekke alternative bredbåndlevderandører og fikk da til svar at to leverandører ville ta kontakt - Telenor og Telia. Selgeren fra Telia vart direkte sur d... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Ringte inn til telia kundeservice for å få hjelp med en regning, fordi den på mystisk vis hadde økt i pris. Ble møtt av en kjempefrekk, nedlatende og kverulerende mann som snakket i munnen på meg hele... Vis mer
Telia har ekstremt dårlig kundeservice. Man står i kø i evigheter uten å få svar, og når man først prøver å få hjelp, skjer det ingenting. Ingen oppfølging og ingen respons. Dekningen er også dårlig... Vis mer
Hadde feil på bredbåndet og sjekket driftsmeldingene. Der kom det opp at det var feil i området og at de jobbet med saken. Etter 8 timer ringte jeg de og Telia fortalte at det var KI som lå ut fei... Vis mer
Informasjon om virksomheten
Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder
NetCom tilbyr mobil abonnement, mobilt bredbånd, mobiltelefoner. Størst utvalg og gode tilbud!
Kontaktopplysninger
Norge
- www.netcom.no
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Har ikke svart på negative anmeldelser
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Nesten 100% =)
Jeg har ikke hatt Telia tidligere men er fornøyd med det jeg til nå har opplevd. Jeg har fått svar på alle henvendelser til kundeservice innen rimelig tid og har fått det jeg har betalt for. Føler at abonnementet mitt er oversiktlig og det har aldri vært noe tull med regninger eller noe. Det kan bli bedre, men jeg er fornøyd med det jeg har opplevd fram til nå. Har hatt dem i snart et halvt år og har vært ganske uproblematisk. Er deilig å slippe mer problemer i en hektisk hverdag!
Kundeservicesen fra hel**te
Kundeservicesen fra hel**te, avsluttet abonnoment etter 1,5 år, 2 mnd senere fikk jeg en inkassosak fra sergel. viste seg at det var den første regningen som ikke var betalt. istedenfor å informere kunden at de ligger etter med betalingen, lar de neste faktura dekke beløpet, ved endt kundeforhold sender de da resterende beløp direkte til inkasso uten forvarsel med ett passende gebyr for herligheten. Selvfølgelig skal man gjøre opp for seg, men framgangsmåten her er i beste fall avskyelig.
Useriøs kundebehandling selv på bedrift
Makan til trenering av problem innmeldt av "superbruker" i bedriften har jeg aldri sett før. Selv etter 2 måneder er det ikke kommet noe fornuftig svar til tross for flere purringer. Får bare forespørsel på flere eksempler på samtalebrudd. Ingenting er gjort. Kommer til å be om å få opphevet bindingstiden!
Lureri og ansvarsfraskrivelse
Elendig kundeservice og behandling av kunde
Leverte min telefon til reklamasjon tre ganger. Den tredje gangen stod det at det ikke var noe feil med telefonen selv om den var inne på rep 2 ganger tidligere for det samme problemet. Dette for å unngå reklamasjon. Ansatte hadde skrevet "??" på papiret jeg fikk etter 1 og 2 reklamasjon- på feltet for "tidligere reklamasjoner" for å forvirre meg. Sendte klage men det ga ingen resultater.
Netcom 3g/4g bredbånd er UBRUKELIG.
Betaler 800kr i mnd for mobilt bredbånd fra netcom. For meg som liker å spille på nettet er det helt udugelig. kanskje et par timer i døgnet det holder mål, resten av døgnet er det ubrukelig. Hadde det hvert et eneste alternativ hadde jeg brukt det isteden. Det er ofte så dårlig at en skype samtale med bare audio ikke fungerer.
Kundeservicen dems er også til tider meget nedlatende.
Netcom Bogstadveien
Netcom Bogstadveien har landets dårligste service. Styr unna denne butikken hvis du ønsker god kundebehandling og ikke vil bli lurt.
Nesten lurt... iGJEN!
Ser at mange har blitt ført bak lyset av Netcom, akkurat som meg. Ja, jeg sendte en sms og aksepterte, men dessverre uten at vilkårene var nevnt engang av selger. Trodde jeg svarte ja til det vi hadde snakket om, jeg, dum som jeg var!
Det dreier seg om et bedriftsabbonement. Det har blitt ca 1000 kroner dyrere i måneden for oss med 3 telefoner enn det jeg hadde før. Jeg trodde ikke det var mulig å ha bindingstid uten å å få med en mobil med nedbetaling, men det var mulig.
Og så forrige uke.. ringte en selger fra Netcom som så at jeg hadde oversteget databruken min, og ville gi meg en bedre avtale. Jeg takket ja, men spurte i siste sekund hvor lenge jeg hadde igjen av bindingstiden..
Og da kom svaret: TO NYE ÅR fra i dag! (Da takket jeg nei, jeg...)
Jeg spurte når han hadde tenkt å nevne det, og fikk til svar at det sto i tekstmeldingen jeg skulle få...
Fy te katta, Netcom! Aldri mer på meg, bare bindingstiden er slutt...
Elendig service
Nettsidene er eledige, det skjer for ofte at det er umulig å logge på min side.
Prøvde å ringe og fikk snakke med noen på kundeservicetelefonen i 5 sekunder før han bare satt meg på vent uten å si noe.
Netcom er uærlige og utrolig frekke.
Jeg har brukt 6 måneder på å få avsluttet abonnementer hos netcom, og fikk etter et titals mails endelig en bekreftelse på at de var stengt primo mars.
Alikevel har de fortsat å fakturere meg, og påstår at abonnementerne er blitt tvangsstengt 25 mai, selvom jeg sitter på dokumentasjon som viser at de regelrett lyver, og de har pålagt meg å betale oppsigelsesgebyr på abonnement som ikke hadde binning engang.
På tross av at jeg sendte første oppsigelse primo februar, har de fakturert meg mer enn 4000.- frem til nå...
Det er for dårlig Netcom!!!! Det er kunderne dere lever av..
Pass jer for Netcom!!!!!
Uærlige selgere i Netcom
Oppringt av Netcom selger som ville få meg til å bytte teleselskap for barnas og mine telefoner. "Du kan trekke fra på skatten" sa hun. "Det er litt av en bedrift å ha 4 barn, - du kan få Netcom Bedrift". Jeg ba om å få t all info om abonnementet, - på mail, fordi displayen på telefonen ikke kan vise teksten ordentlig. Jeg fikk raskt en side "her er alt om abonnementet" sa hun. Og jeg leste siden ned, - og selgeren ringte samtidig og sa jeg måtte akseptere på SMS omgående. Det så helt greit ut. Jeg trykket OK. Det skulle jeg aldri ha gjort. Det viste seg at det var ytterligere 4 sider med avtaletekst som hun IKKE hadde sendt på mail. De fikk jeg lese noen dager senere da jeg fikk hjelp til å åpne sidene på større skjerm. I klageforløpet holdt netcom seg til det som sto i avtalen som jeg altså ikke hadde fått lest før jeg trykket OK, - og som selgeren ikke opplyst om at var det reelle grunnlaget. Selv om jeg hadde hatt stor skjerm på avtaletidspunktet ville jeg ikke klart å lese avtalen på den tiden hun ga meg. Hun hadde ikke opplyst at det ikke var angrefrist, at avbestilling kostet kr. 3000 pr nummer, at de kunne selge opplysninger om barnas telefonvirksomhet videre uten å si ifra, etc. Jeg prøvde å stoppe abonnementet men de nektet. 10 dager senere ble abonnementet transportert over. Og jeg registrerer: høyere telefonregninger enn før, - Dårligere dekning, og dårligere service. LIGG UNNA NETCOM! ( Skatteetaten forteller at det ikke er anledning til åtrekke fra barnas mobilregninger, - så Netcom LYVER!!!)
Fungerer meget bra
Jeg har skiftet en del på mobilselskaper de siste årene fordi jeg ikke har vært fornøyd. Jeg har nå vært hos Netcom i tre år snart og er veldig fornøyd. Kundeservice biten trekker litt ned, fordi det er så vanskelig å komme igjennom på tlf. Men derimot er det lett å oppnå kontakt pr mail med dem.
Jeg blir nok værende hos Netcom lenge fremover jeg:)
Bra men ikke Best
Da det kun er 2 hovedleverandører av telenett i Norge blir det ikke mye konkurranse men Telenor er nok størst og best.
Dekning ++++
Service - -
helt ok
Er gammel traver hos netcom av vane og bortsett fra en mobil/abbonemangselger som lovte vel mye over tilf så har jeg ikke hatt noen store problemer hos netcom. Måten saken ble løst på trekker imidlertid ned veldig det totale inntrykket og den gamle traveren skifter snart beite...
Dårlig dekning
Min erfaring er at Telenor har vesentlig bedre dekning i bla. Osloområdet.
Bruker vurdering
dette er bra service, veldig god info på deres hjemmeside, og hvis det dere lurer på ikke står der, send da gjerne inn forespørsel ( slik som det jeg gjorde ) fikk veldig god respons og rask service, men visse områder kan dere bli bedre på, som aktivisering av nytt kort, det burde ikke ta 1 uke, maks 1 time fra det blir åpnet og satt inn i telefonen. Bli bedre på det så vil dere også få fult hus..
Telefonen er mitt andre jeg
Jeg har den med meg heletiden og den kommer å går når den ringer. Jeg trives der jeg er og den er alltid med.
Funker bra for meg
Er fornøyd med netcom. Har brukt dem i mange år,og føler ingen behov for å bytte-
Bra priser og god service
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.








