Jeg svarte på en annonse fra Brebånd.no for å sjekke alternative bredbåndlevderandører og fikk da til svar at to leverandører ville ta kontakt - Telenor og Telia. Selgeren fra Telia vart direkte sur d... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Ringte inn til telia kundeservice for å få hjelp med en regning, fordi den på mystisk vis hadde økt i pris. Ble møtt av en kjempefrekk, nedlatende og kverulerende mann som snakket i munnen på meg hele... Vis mer
Telia har ekstremt dårlig kundeservice. Man står i kø i evigheter uten å få svar, og når man først prøver å få hjelp, skjer det ingenting. Ingen oppfølging og ingen respons. Dekningen er også dårlig... Vis mer
Hadde feil på bredbåndet og sjekket driftsmeldingene. Der kom det opp at det var feil i området og at de jobbet med saken. Etter 8 timer ringte jeg de og Telia fortalte at det var KI som lå ut fei... Vis mer
Informasjon om virksomheten
Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder
NetCom tilbyr mobil abonnement, mobilt bredbånd, mobiltelefoner. Størst utvalg og gode tilbud!
Kontaktopplysninger
Norge
- www.netcom.no
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Har ikke svart på negative anmeldelser
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Dere er helt greie
Dere er helt greie. Litt dyre. Litt dårlige tilbud. Litt bra tilbud. Litt dårlige kundebehandlere. Litt bra kundebehandlere. Jeg har personlig ikke hatt problemer med betalinger hos dere,men har familje som har inntrykk av dere har en slags 0 day policy dersom ikke innbetaling skjer innen den datoen. Blir Inkasso koblet inn dagen etter? Føler det er litt nazi =P Hørt om en purring? Det var bare et forslag.
God jul fra en litt over "midt på tre" fornøyd kunde. :)
Rett å slett tragiske folk
Rett å slett tragiske folk. Fikk selgere på døra som garantere 100% oppkobling tid på nett. Gikk 2-3 timer så ligger nettet nede...
Fikk ett tilbud på fiber + tv. Kjempe bra tenkte jeg. De lovet fiber nett å får noe helt annet.
Ringer kundeservicen etter 5 dager etter montøren har besøkt meg for å si opp . blir fortalt at nei du kan ikke si opp før nå har montøren allerede fullført jobben så nå er bindingstid din iverksatt.
At dere på telia har så pass stor respekt å ljuge for kundene deres settes pris på. Tommel opp !!!....
Telia er svindel
Telia er svindel, det samme er nrk, menneskerettighetsbrudd.....
Kundeservice Telia er rett og slett…
Kundeservice Telia er rett og slett ubrukelige
Dårligst service!!!!!
Hvorfor har Telia giftet seg med Sergel ?
Opplevde å få mobil abonnementet stengt til tross for at betaling var gjort. Da jeg kontaktet Telia kundeservice fikk jeg vite at det var Sergel som hadde stengt abonnementet grunnet et utestående gebyr på 251 kroner på en sak som tidligere var blitt oversendt til dem. innkreving av inkassogebyrer bør være en sak mellom den enkelte kunde og inkassoselskapet. Da gebyr var betalt virket det som det var Serge som besørget gjenåpning. Det må være en veldig god deal for Sergel å sitte med makt over mobilkundene til Telia på denne måten. Det hele er usmakelig og jeg bytter operatør snarest mulig.
Telia bringer tilbake barndomsminner
Telia bringer tilbake barndomsminner, da de var Netcom med like dårlige kundeforhold. Kan fortsatt ikke gi kundene de betaler for.
Har hatt Get i mange år her i borettslaget, med veldig sjeldent nedetid.
Har både nett og tv fra Telia. Nå består dagene med enten null nett eller veldig lav hastighet at jeg kan ikke engang se på en YT video, uten at den buffrer eller stopper helt opp. Noen ganger er også tv kanalene HELT borte....
Eneste som hjelper er bytte leverandør. Det skal jeg...
Elendig kundeservice
De har elendig kundeservice. Kan sitte i tlf til de stenger uten å få svar, så har de heller ikke vi ringer tilbake alternativ
FUCK TELIA!!!
FUCK TELIA!!!! Styggeste hore service i verden🤢🤢🤢🤢🤢🤢 DE HOLDER IKKE AVTALENE SINE STYGGE
Kundebehandlingen stinker.
Kundebehandlingen stinker.. Etter 40 minutter ventetid kommer man endelig gjennom.. Og hva får man som svar. Ring tilbake imorgen. Get hadde i det minste god service og man fikk tilbud om å bli ringt tilbake etter 5 minutters venting. Telia må man sitte og høre tlf ringe i over en halvtime. Telia er raskt ute med å svare 'LEIT Å HØRE BLA BLA BLA' på kritikken de får her. Hadde de vært like raske med kundebehandlingen hadde de kanskje ikke behøvd å beklage seg til så mange.
Elendig kundeservice !
Styr unna
Styr unna! Fakturerer mer enn dem skal.
Og sender plutselig faktura for noe svitsj abonnement jeg aldri har hatt og når jeg ikke har hatt Telia på over 1år!!
Bare tull med dem, forbanna dritt!
ELENDIG kundebehandling!
Hadde knallabonnement hos Tele2 frem til Telia kjøpte opp Tele2. I tiden før og omkring oppkjøpet var det ikke måte på løfter fra Telia om hvor flott det ville være som abonnent hos de. Etter overføringen viste sannheten seg å være en HELT annen!! Vi ble plassert i kategori med et MYE dårligere eksisterende abonnement hos Telia. Steg for steg gjorde Telia det de kunne for at abonnementet vi hadde ble dårligere og dårligere, og abonnementet ble etter ikke så lang tid avsluttet og vi ble overført til et dyrere OG ennå dårligere abonnement enn det Telia allerede hadde gjort abonnementet vårt! I mellomtiden opplevde jeg det som svindel når Telia "tilbød" oss fra Tele2 bedre abonnementer: Viste seg ved nærmere ettersyn at det nye abonnementet vi ble tilbudt på flere måter var både dårligere og dyrere enn det vi fra Tele2 hadde, men vi fikk trolig "tilbudet" fordi vi var plassert i samme kategori som det dårligere abonnementet vi var plassert under. For de som hadde det dårligere opprinnelige Telia abonnementet ville det kanskje vært en forbedring. Men Telia klarte kanskje dermed å lure noen med tidligere Tele2-abonnement som ikke satt seg inn i betingelsene til å tro at det dyrere og dårligere nye abonnementet Telia tilbøy oss var bedre slik at tidligere Tele2-kunder ble lurt over på det dyrere og dårligere abonnementet!
Ellers opplevde jeg dekningen fra Telia som elendig i forhold til telenordekning selv her på det sentrale østlandet. Måtte selv opp i andre etasje både hos meg selv og hos foreldrene mine hvis jeg ikke skulle forvente å miste dekningen under samtaler og få samtalene avbrudt. Det gjalt både meg selv og andre, med forskjellige telefoner og forskjellige abonnementer hos Telia Og selv i andre etasje var dekningen dårlig, og det bare få kilometer fra sentrum i en by med omkring 30 000 innbyggere! Vet om flere som opplevde det samme i tettbebydge områder og steder med stor trafikk. Til og med på avlastningsvei for europavei fikk en bekjent stadig avbrudte samtaler på grunn av dårlig teliadekning. En annen bekjent måtte utendørs og opp på sekundærvei mellom denne kommunen og en ennå større kommune for å kunne snakke med noen uten å miste forbindelsen underveis...! Slike erfaringer hadde jeg gang på gang med manglende teliadekning, og snakket stadig med andre som opplevde det samme.
Men i skogen og "i gokk" der "ingen" er til vanlig opplevde jeg stadig at Telia hadde bedre dekning enn Telenor... Men dårlig, elendig og STERKT varierende teliadekning der folk vanligvis oppholder seg!
Får ikke innsyn i anropstrafikk
Får ikke innsyn i anropstrafikk. Forsøkt i 2 måneder nå. Det skal være mulig å få iløpet av et par dager får jeg beskjed om når jeg bestiller via en nettside. Først fikk jeg i over en måneds tid ikke bestilt. Jeg får vite at de aldri tidligere har fått tilbakemelding fra kunder om en slik feilmelding som jeg fikk. Jeg fikk til slutt bestilt men når jeg etter en måneds tid fikk svar og et vedlegg som angivelig skal inneholde dataene så går det ikke å åpne linkene og det er ikke noe som fremgår av tekst på linkene som tyder på at det er snakk om anropsinformasjon, Jeg blir stadig bedt om å forsøke å bestille på nytt. Mange medarbeidere som er vennlige og hjelpsomme, dette er nok heller problem som sitter høyere oppe i Telia systemet.
Håpløs mobiloperatør!
Fikk beskjed om at mitt mobilabonnement sies opp og at jeg flyttes over til et nytt abonnement. Samtidig går prisen opp 150%! Håpløs kundebehandling og rådyr mobiloperatør! Styr unna!
Jane, Hamar.
Horribelt Horribelt Horribelt DYRT !!
Horribelt Horribelt Horribelt DYRT !!! mobilt bredbånd i 2019 er helt ubrukelig , 200 GB mnd ? i 2019 ? HORRIBELT DÅRLIG.
husker godt tilbake til 2002 til 2012 da jeg bodde i byen, dette var 16-17 år siden da hadde jeg FRI BRUK ingen grenser i 10 år til pris ca. rundt 399 i mnd.
i dag sitter jeg her i 2019 med oppbrukt 200gb hver eneste mnd. som i seg selv er HORRRRRRRRRRRRIBELT , jeg gjenntar HORRRRRRRRRRRRRRRIBELT DYRT !
jeg må kjøpe ekstra 10 GB hver mnd. til ekstra 149 kroner i tillegg til den HOOOOOORRRRRRRIIIIIBBBBBELT dyre prisen på 200gb...
dette er HÅRREISENDE elending og dårlig og rett og slett helt latterlig i 2019, alle ver at normenn er noen naive komplett udugelige idioter, men at det har kommet til dette nivået på ignoranse i samfundet er ikke til å tro , at folk akseptere disse mildt sagt elendige tilbudene de tilbyr kundene er forkasetlig og rett og slett trist...
ikke noe håp for den norske belfolkningen , norske folk er dummere og mere hjernevaska / naive en de verse og most un-educated rednecks du finner på bygda i USA
forstår at selskaper som dette bare kan dure og drive på uten at noen reagerer eller forlanger bedre avtaler og premisser,
uansett dette er det DYRESTE og DÅRLIGSTE tilbudet jeg har hatt de siste 19 åra og det sier sitt ,
styr så langt unna det er mulig fra dette selskapet og advar andre også om hvor dårlig de er , ikke gi dem en eneste krone,
STYYYYYYYYYYYR LAAAAAAAAAAAAANGT UNNNNNA
Elendig selskap
Ble tvangsflyttet til det drittselskapet her, fikk inkasso i øst og vest, men de greide aldri å sende en regning. Ubrukelige folk
Godt samarbeid
Godt samarbeid, en viktig bedrift, vennlige, finner løsninger.
Vi trenger dere
Ha en fin dag
Har alltid fått hjelp og hyggelig…
Har alltid fått hjelp og hyggelig kundeservice
Inkompetent kundeservice
Gått nesten to år siden de lovet å tilbakebetale en brytningsgebyr uten at dette har skjedd selv om det er lovet flere ganger på telefon. Dette blir for dumt av en profft selskap
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.








