Dirty Mids brand are high quality apparel at a great value. Shorts and compression sleeves I have ordered are vibrant and soft. The customer service team is also very responsive and easy to work with.... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
For catchers a tighter fit that goes past the knee but doesn’t leave you with a lot of bulky material at the ankle helps with comfort and athleticism behind the dish. Both my catchers love the athleti... Vis mer
I haven’t purchased any clothing item and probably won’t now but I can say the backpacks are cheaply made. My son didn’t even get to use his backpack for a week before the zipper broke. Emailed dirt... Vis mer
Almost two weeks before my order shipped. Then they split my order between two different delivery companies for whatever reason. Got half of my order the rest has been sitting in Illinois for three da... Vis mer
Informasjon om virksomheten
Kontaktopplysninger
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Sizes are too small and Bad quality
Sizes are too small. Material is garbage and customer service is horrible / nonexistent. I was charged $25 for three pants that I returned. I was not given full $$ spent. The pants were unworn and in same condition as I received.
Excellent customer service
I recently needed help with an item I ordered. The customer service I received was amazing and prompt. Noel resolved my issue almost immediately. This was my first time ordering from Dirty Mids and it will not be my last!
Love the products and they could not…
Love the products and they could not look any cooler.
I think the company is very sneaky
I think the company is very sneaky. They automatically added a charge onto my order, I emailed immediately and they aren't willing to remove it.
Dirtymids is fantastic
Dirtymids is fantastic. My son wear nothing but. His arm sleeves have to be dirty mids.
We are excited to get a pair of the pants.
Trash
Bracelet (one size) too small and broke immediately.
Customer service will not replace.
Overall, a terrible experience!
I had the best customer service…
I had the best customer service experience with Dirty Minds. I accidentally picked the wrong color on a pair of sunglasses I purchased for my son as a gift and was worried I would have to wait until they arrived to return them. I emailed the company and within two hours they fixed my order and were so kind and timely!! I will absolutely be ordering again!
Great experience with Dirty Mids!
I have purchased several items from Dirty Mids. They have arrived in a timely manner, the products are high quality and the fit is great! I will continue to order from Dirty Mids as long as they are open. Thanks for a great product and service!
Amazing customer service and high…
Amazing customer service and high quality products! It’s the only baseball pants my kid will wear. Washes well and holds up game after game.
DirtyMids
This brand is awesome. You should definitely check it out. It’s one of the best brands. The quality is awesome
Great For Teen baseball boys
These baseball pants are fantastic! The perfect fit with just the right amount of stretch, making them super comfortable for long games. They wash up beautifully, holding up game after game without losing their shape or quality. Highly recommend for any player looking for durability and comfort!
Athletic fit a win for my catchers
For catchers a tighter fit that goes past the knee but doesn’t leave you with a lot of bulky material at the ankle helps with comfort and athleticism behind the dish. Both my catchers love the athletic fit up top with the more fitted legs. Leg gear cuts in during long games but not with their Dirty Mids. Reinforced knees and high quality material both moves with them and breathes which is essential in the GA summer heat!
Wish I could give them zero stars!
Wish I could give them zero stars!! Customer service is the worst. I had to deal with someone only through emails that apologized but couldn’t help me in any way. The pants I got my son were too small. They won’t honor the original price I got them for since they were on sale when I got them and I have to pay for shipping again. Save yourself the headache! Hope Under Armour or Nike come out with a mid baseball pant so I can order them through them. At least they have good customer service. Won’t ever buy from this company again.
Item did not ship ever
Item did not ship ever. Costumer service was terrible and not helpful with automated responses and unhelpful staff. Never buy anything from here. Never trust Jake’s emails. Item said pre shipment for a month then i just canceled my order and never got my things nor a full refund.
They are a very good brand I love the…
They are a very good brand I love the way the shorts are made they are comfy and I always get compliments about them
Dirty Mids Review
I recently purchased multiple items, including the glasses, bracelets, a necklace, and shorts. I particularly liked the jewelry, as I can use them from day to evening, and not just for baseball. The pink sun glasses completely eliminate the sun and make me look stylish while I do it. 10/10
Unfortunately
Unfortunately, my son is pretty small and the baseball pants did not fit him. He’s 10 and wants to love the product but even the smallest did not work for him. He is enjoying the bracelet, though it’s pretty big on him as well. Still waiting to try out a few more items.
Exact same experience with the…
Exact same experience with the shipping, I’ve been in pre shipment ready to ship status for 10 days, got multiple emails saying cool stuff is on your way with a tracking number and it still hasn’t shipped, multiple emails later, about status and same automated responses. Horrible service! Byer beware!
The good and the bad
Shipping was longer than expected but I did receive both pairs, the fit was great and looks really nice, but….. the fabric is a lot harder than most baseball pants to clean (been cleaning baseball pants for 12 years) also the material did not hold up well, my son had holes in knees and butt way sooner then any other baseball pants we’ve owned. I hope they can work out the kinks because we did love the fit of them.
Placed an order on June 10th
Placed an order on June 10th, was provided shipping information on June 11th. I emailed after days of no tracking with USPS. They responded with, "I completely understand your frustration, and I apologize for the delay in your order. Your order remains a priority for us, and we're actively working to resolve the issue.
Unfortunately, our manufacturer has shorted us on the XS white pants with black piping you ordered. We're currently waiting for another shipment to arrive, and as soon as it does, we'll ensure your order is promptly shipped to you which will be in a few weeks.
I know this isn't the experience we want for our customers, and I sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.
To make this right, we would like to offer you the option to select a different pair of pants that we can ship immediately. This will ensure you are not waiting any longer.
Please let us know which pants you would prefer, and we will expedite the shipping for you."
Then came back with "Thank you for reaching out to Dirty Mids Support.
I apologize for any confusion caused. We are in the process of shipping out the order.
Our processing time before an order ships is 3-5 days, excluding weekends.
We are making every effort to expedite the shipping of your order.
We are grateful for your understanding and patience. As soon as your order is dispatched, the tracking link will be updated.
If there is anything else we can do to assist you, please let us know."
I asked multiple times to confirm it would be shipped out ASAP and no one ever responded.
I keep getting getting, "Thank you for reaching out to us.
I'm sorry your order has taken longer than expected to be updated!
Please allow a few more days for the tracking link to be updated.
If for any reason you are no longer interested in the pants you ordered, you can simply refuse the package upon delivery. It will be returned to us and I will issue a refund promptly.
Once again, I'm sorry for the inconvenience caused!
If you need assistance with anything else during this time, please let us know."
I posted on social media for help and they deleted my comments and blocked me on FB and IG. The worst service ever! Out of the money now.
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.








