DankStop Anmeldelser 

398
•
TrustScore 3 av 5

2,9

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 3 av 5 stjerner

paid for priority shipping but ended up getting sent out with regular shipping. fortunately i was given a refund for the shipping cost. not the happiest but am somewhat satisfied with my refund. will... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Well I guess I’ll never receive my atomizer before the date promise! Today March 16th it should have arrived, I doubt it because it hasn’t even shipped out yet! Once again another company not comm... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great item. Price was excellent. Quality is well beyond my expectations for the money I spent. I’m on a fixed income, and am always afraid of the first purchase from anyone. You don’t kno... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Zanish was great! My first piece arrived damaged and Zanish was extremely friendly and very quick to respond and get a replacement order! I'll definitely be coming back to order more!

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Vapebutikk

Skrevet av virksomheten

The Best Online Headshop, offering FREE SAME-DAY USA SHIPPING as well as the lowest prices on bongs, dab rigs, vaporizers, glass pipes, bubblers, and more!


Kontaktopplysninger

2,9

Middels

TrustScore 3 av 5

398 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 55 % av de negative anmeldelsene sine

Bruker vanligvis over én måned på å svare

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,9

Alle anmeldelser

(398)

21 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Deceptive Shipping Charges

I ordered a pipe through Dankstop. I qualified for free shipping. Then upon attempted delivery by UPS they needed $38.52 before UPS could deliver the package. The package came from Canada but that isn't my responsibility when I ordered from Dankstop and Dankstop offers free shipping to the customer over certain dollar amounts. I didn't pay the UPS fee. I contacted Dankstop who was unable to assist and required me to investigate this with UPS vs doing the right thing and looking into the problem themselves. Absolutely unacceptable.

10. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely disgusting company with…

Absolutely disgusting company with horrible customer service. I ordered a dry herb vaporizer which was broken when I received it, it was not damaged in shipping it was just clearly defective because it wouldn't fire. I reached out to Dankstop for help considering I just spent $60 on something that has never worked and they told me there was nothing they could do. They told me you have to reach out within 48 hours of delivery but that is listed nowhere in the purchasing process for the consumer to see. So essentially they stole my money and told me I was shit out of luck because their policy is not clear on the website. The warranty card they sent me was also invalid so I was unable to get anything from the actual manufacturing company. Steer clear of this scam.

20. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

No Phone Contact Info

First of all, Dankstop has no Phone number for customers to call. Too many complaints? Second, they would not honor their shipping insurance. I had proof the package was not delivered at said delivery time, or at any time.

28. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Shipping is Lies

Ive yet to receive a shipping update or confirmation and it has been a full week. I sent an email and it said its being processed and it will be shipped soon. They state 7 days top for shipping and you are charged for shipping. This is completely a scam company or at the very least the worst service and responses you will recieve. I ordered a dry vape from plant of the vapes and it was her in 5 days at Christmas time. Don't use this company.

14. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I would give a 0 if possible

I would give a 0 if possible. This company has to either be deliberately deceiving people or hiring people that can't be real. They give generic responses or even make statements that directly contradict what their own website says. So either the company is lying on their website or the employees are poorly trained. Possibly both. Issues with shipping times, trying to cancel orders that have went well beyond the time period they themselves state. Good luck getting someone who can understand even the most direct and informative emails. Just crooks or morons and either way its a problem...

26. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Still no refund on 1 out of 5 items.

I'm not to mad it was only 5 bucks but c'mon I still want my stuff. 2 dab rigs an adaptor and carb cap all came but no grinder. And no confirmation on one but it still came. It just takes a while for your stuff to get to you about a week and a half to to weeks with my experience. Just bought another rig,banger , carb cap and some terp pearls so I'll give an update if and when they come.

10. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible Experience, Don’t Trust Them

I really wanted to love DankStop, but fck that. my experience has been nothing but fckn disappointing. They kept bugging and emailing me on how I should subscribe to them so I did thinking it would be good, DONT SUBSCRIBE TO THEM. I placed an order on April 20th, and it’s now April 25th with no real updates or progress on my order. MY ORDER NUMBER IS #366645 The website seemed legit, and I was excited to finally get my bong, but all I’ve received so far are vague, unhelpful responses and an order that’s still marked as “Processing Shipment.” I fckn emailed them on April 22nd asking for a damn update and received a bitcass response saying my order was still processing. Fine. I followed up again, and not only did they ignore my second email, but my order status is still stuck in the shit ass same place. It’s beyond frustrating—especially considering it’s been five days with no movement and zero transparency.
I understand that busy times like 4/20 might cause delays, but this is ridiculous. I trusted you guys to get my order to me in a reasonable time frame, and all I’ve gotten is silence and disappointment. I am absolutely frustrated with how unprofessional this entire experience has been. I was really looking forward to receiving my product, but now I’m not sure if I’ll even get it.
If you’re thinking about ordering from here, don’t. You’ll probably get your item, but it might take way longer than expected, and good luck getting any kind of response when you try to ask for help. Save yourself the trouble and find a more reliable store.

EDIT: after 4 emails, two reviews. I finally got a response. I spoke on the phone with “Robbie Jackson” I explained my situation and he had said that they’re not even in stock with that item. WHY are you letting me buy something if you guys don’t even have it? Why is it up on your Shop telling me when I’m going to get it if you don’t even have it. He told me that he can just refund me and I asked to speak to someone higher than him. He refers me to someone that goes by “Justin reeds” they sound exactly the same and everything. I then again explain the situation to him, and tell him that ROBBIE said you guys are out of stock with bongs. He told me “ we’re not out of stock. Would you like a refund?” Why would I want a damn refund if i literally wanted to buy it? They claim they understand my frustration and a bunch of other BS. He told me he was going to prioritize my shipping. So now I’m gonna wait and see if it comes. I’ll update.

19. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

AVOID. Do your research. No real number. No real customer service. Never received full rig. Likely scammers

4-21-25**same as previous, nothing and my dispute with my credit card company was denied because they are claiming they “delivered all the goods” complete lies** Scammers. Reported to FTC

4-10-25**still no tracking number or email update from anyone ***

4-09-25 **contacted the BBB and was told this business is either not active or purposely not accepting mail from them.**

**as of 4/09/25 my order is still “unfulfilled and preparing for shipment” despite being placed 3/24/25 and being told my inquiry would be escalated**

**the number to the business is not real, a reall number is 10 digits not 11. Plus the only way to contact them is ONLINE CALL**

Ordered a rig with 2 day shipping and didn’t receive it until 4 days later. Once I received my order I found out that I was missing pieces. I immediately contacted customer service and I was reassured that they would send the pieces that I was missing only to receive a SECOND ORDER A WEEK LATER of a duplicate rig with the SAME MISSING PIECES!! I have called, emailed, and attempted to speak to someone in live chat, and I have gotten no response from anyone and it’s been a week since the duplicate was sent. Only good thing is I was refunded for my two day shipping problem. Do not waste your money here! I wish I would have read reviews first

If I receive a resolution I will happily change my review but until then

6. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Only giving one star because you have…

Only giving one star because you have to in order to write a review. Called to find out why the rest of my order hadn't shipped and was hung up on twice. Do not order from them find a different company that actually cares about their customers!!! Ordering things online and actually talking to customer service that actually wants to help is very hard with this company

8. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do not order from this company

Horrendous experience. This company is definitely a scam. Order from DankGeek instead--they have the same products & same prices but actual customer service!

I placed my order & after waiting a week, I didn't get any shipping confirmation or any updates about my order. I began attempting to contact them. When you call, they tell you that they can't give you an order status update on the phone, you have to email. I began emailing almost daily. I think I ended up sending them 8+ emails over the span of a week & none of them received a response. During this time, I was also calling them to express my frustration & twice I was guaranteed an email response by the end of the day. Obviously, those responses never came.

Eventually, I felt like I had no other choice other than to call & refuse to hang up until someone refunded my order. I had to get really nasty to their "customer service" reps to get anyone to listen to me, but once someone finally decided to help me, it only took a few minutes to actually cancel & refund the order.

The kicker on the whole thing for me is that a few days ago, I open my email & I have 8+ emails from this company. They responded to every single email I sent asking for an order update with the same copied & pasted reply. I'm not sure whose bright idea it was to blow up my inbox 3 weeks after my order was canceled & refunded but they should be fired.

25. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

These bums have no frigging idea how to…

These bums have no frigging idea how to communicate!!! I placed my order, emailed customer service, asked where my confirmation email was, “oh I’ll escalate this…” still no friggin answer!!! Total ripoffs!!!

31. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DankStop

Svar fra DankStop

Hi Mike,

Sorry for the delay in getting back to you.

It seems your order went through without the email address, just your phone number. So you were only receiving SMS updates.

You placed your order on March 31st and the package was delivered on the 5th of April.

Our support team had to escalate this ticket as they were unable to find an order under your account (linked to your email) - only after escalating were we able to identify this error and provide you with this update.

We hope you're enjoying your new DankStop goodies!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Good Products… If You Ever Receive Them

Only one star because the products are okayish, the website and customer service is ASS. It’s not like the customer service rep was rude or anything, they just have no idea what’s going on and couldn’t give me any answers. Less than half of my shipment arrived, and even then that was late. Order Number 365090 for reference.

I ordered on March 2nd 2025, 6 items: a multipack of palm wraps (regular), a multipack of palm wraps (flavoured), a bubbler pipe, random clipper lighter, and 2 bongs. I wanted to treat myself for my upcoming birthday (now passed) so when the shipping said it’ll be there days before my birthday (for free since my total was 75$+). This year I happened to be going out of town for my birthday but thought nothing of the delivery dates, as it promised to be here BEFORE I left town for my birthday.

The wraps were shipped separately from everything else which didn’t bother me. I understand not everything is held at DankStop’s warehouse. However while the wraps took forever to be actually shipped (label printed but not dropped off at USPS), the other package containing the goodies didn’t even have a label printed.

The wraps were delivered on the 10th of March, and even though the shipping was technically late they arrived somewhat safely. Some of the wraps had holes in them, and it appeared the moisture packs didn’t do much, maybe I just had the worst luck because all the flavoured ones would crack easily when trying to pop the flavour ball. If you smoke anything, you know holes in the wraps or papers prevent you from getting anything and is essentially burning and wasting whatever you’re smoking. So more than half the wraps were a waste of money essentially. I could’ve spent the same price going down to my local smoke shop and getting better quality King Palm wraps there.

As of writing this I still have yet to receive my other part of the package. The one with all the expensive stuff in it, funny enough. The entirety of my birthday trip, the package label was simply created and nothing was shipped. 5 whole BUSINESS DAYS. The SHIPPING alone was supposed to take 3-5 business days. I understand processing times however the processing times aren’t the problem, the issue lies in the package just sitting waiting to be shipped.

I received no updates for an entire week, the label was created on March 5th, and I hadn’t had an update for 5 days, then again it went dark and no updates. Only AFTER emailing DankStop and asking wtf is going on did I get an update on the 19th. Today is the 20th of March, for the record I ordered this on March 2nd. 18 whole days and I just now got an update for the more expensive packaging.

I’ve ordered from DankStop only one other time and it took an extra week, not an entire month. My fault for trusting them again. I will NOT be ordering from them again. I’d suggest your local smoke shop/head shop or look on Reddit for other online suggestions.

As soon as I get my package from them (if I ever do at this point) I’m unsubscribing from their membership and deleting my account with them. I do not recommend buying from them whatsoever. Good products do nothing when your shipping takes almost an entire month and your customer service team has no knowledge of anything. People shouldn’t have to post reviews to get answers. But I’m hoping maybe I’ll get an update as other people leaving reviews said they customer service team only responded when they posted a shitty review.

Stay safe and have fun smoking (not DankStop).

20. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DankStop

Svar fra DankStop

Hi there,

Happy birthday, we're sorry to hear you weren't able to celebrate it with your new DankStop goodies.

I took a look at your order and it seems your order was split into 2 package. The first one was shipped on the 4th of March while the other was shipped on the 5th.

The first package was delivered on the 10th, while the second was delivered on the 31st.

That's an insane transit time, we know! We're just as frustrated as you. While your package was in transit between NV and TN, no tracking updated were made. We're unsure why those 9 days were dead silent like that. We tried following-up with USPS when you reached out to us, and perhaps that's when they started scanning the package through their facilities. Delivery is supposed to be 2-5 business days, excluding processing.

We hate that you had to go through such an inconvenient experience with your recent order and we'd like to make it up to you.
Our team will reach out to you via email to discuss the issue you're having with the papers, and we'll get a replacement or compensation figured out for you.

Thank you for your patience and understanding during this ordeal.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This company is a scam

This company is a scam. They mailed the items separately starting with the snack food. After weeks of tracking on the glass piece that never moved i reached out to be told that piece was out of stock. They offered to send a replacement, I accepted and waited for the new tracking number. After more weeks I said that I wanted my money back. They ignored my emails. After filling a complaint with sezzle, I finally received the money for the missing product. But they ignore my request for the $15 elite program fee. I'll never purchase from this website again and ensure everyone knows they are a scam sham of a business.

31. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered 3 small items on Jan 6, no products or refunds 3 weeks later

Ordered 3 small items on Jan 6, 2005. Order number 465238. Never received any shipping confirmation. Contacted customer support by email Jan 17. Quick reply stating it will be looked into. No response. Emailed same customer service person again Jan 20. Was told this will be escalated. No response after. Contacted same person by email Jan 26 asking for product or refund. Emails now being ignored. Requesting products paid for by expedited means or full refund back to payment method. Business does not care about customers. Avoid this business.

Update: Company immediately contacted me after posting review and has finally refunded my purchase price for goods never shipped.

5. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DankStop

Svar fra DankStop

Hi Michael,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the inconvenience you experienced. It looks like your order didn’t make it into our shipping queue due to a bug on our end. When you first reached out, our support team mistakenly assumed the delay was due to the holiday season.

After your second contact, the issue was escalated to management, who identified the error in our warehouse system. Once the error was found, we immediately processed your refund on January 28th. We agree that it took longer than it should have, and our support agent should have kept you updated, even if there were no new developments at the time.

Regarding your updated review: we noticed that you mentioned our team responded and issued the refund right after you left the review. I’d like to clarify that we were actively working on resolving the issue before the review was posted. Your refund was processed on January 28th, the day after you left the review. However, when we saw your review on February 2nd, we couldn’t identify you right away, as the order number you provided didn’t match our records—likely due to a typo or mix-up. That’s why we sent you a request for additional details via TrustPilot, and when you responded with your correct email address, we were able to identify you and confirm that the issue had already been resolved.

We understand how this timing could have led to confusion, and we appreciate your patience throughout this process. Please don’t hesitate to reach out if there’s anything else we can assist you with.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered 2 E Z Pipes

I ordered 2 E Z Pipes. Got a notice that it had been delivered, it never was. I questioned it and got a refund. Silly me I ordered another one. My wife also ordered one. Three months later, no pipes. Phone calls told us to check our spam mail. I did finally get a response. They apologized and said would follow up. My advice is to stay way. We never got a refund.

31. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DankStop

Svar fra DankStop

Hi Warren,

We're terribly sorry for the delay you're experiencing in receiving your refund. It seems you placed your order before we transitioned to a new payment provider, so we're having some technical difficulties to initiate the refund.

Not to worry, we've got a few options to get this taken care of for you.
Please check your inbox (including your spam and promotions tab) for an email from our support team regarding refund options.

It seems we're having a small issue with EZ Pipes at the moment and we're refunding all customers affected. We are working diligently on getting everything set up properly again as soon as possible.

We highly appreciate your patience and understanding during this transitional phase.
We hope your weekend only gets better from here!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

LOL what customer service?

Placed an order and received the package on 11/12/24. However, the product I received was different from what I ordered - specifically it was the wrong edition of the same product. I immediately emailed and received a reply within 24 hours giving me 2 options: 1) I could return the item and get it exchanged, or 2) I could be refunded $100 and keep the item. Out of fear that I'd never receive the correct product should I return what was delivered to me, I opted for option #2. This was all settled by 11/13/24. Today it is 1/9/25 and not only have I not received my partial refund, but now the company has stopped replying to my emails. The last email I received was on 12/12/24, which stated in part that they "working to resolve the issue as quickly as possible." Clearly they are not. The only thing that is clear is that this is not a company to be trusted. I have never written a negative review of any company in all of my years of online shopping, so take that into consideration. Order #W585860 if anyone at the company wants to even bother looking into this.

9. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DankStop

Svar fra DankStop

Hey there,

It seems it's taking us a little longer than anticipated to issue that refund. Thank you for being patient while we take care of this for you.

We've reached out to you directly to explain the situation, since we switched payment providers there have been a few transitional issues.

We hate that you received an incorrect variant and we wanted to offer you several options that suit your preference, the added inconvenience with the refund is very frustrating and we appreciate you taking the time to share your feedback here and clearly voicing your complaints. We take this very seriously and have escalated your support experience to be investigated by our managerial team to ensure any communication issues do not reoccur.

We're always here to help, please don't hesitate to reach out at any time and we will do our best to get back to you as soon as possible.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv