Carhartt Anmeldelser 

810
•
TrustScore 1.5 av 5

1,5

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I was given an expensive jacket as a gift and asked to swap the size and colour. Their answer: no exchanges, not even for the same price. If I want the right one, I have to buy it again with my ow... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Should have read Trust Pilot before trying to use Carhartt's website. Summary: it doesn't work; not with Chrome, not with Firefox, not with Safari, not with Opera, not with regular browser window... Vis mer

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Rugzak besteld en betaald. Pas na veel aandringen en 3 weken wachten kwam er een orderbevestiging en later de verzending van mijn bestelling. Contact met de klantenservice is "kastje muur" verhaal. Pr... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Used to buy their heavy-duty gear exclusively for the job site, but they've gone completely cheap. Ordered a replacement jacket weeks ago and customer service just sits on your money for nearly a mont... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

1,5

Dårlig

TrustScore 1.5 av 5

810 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 34 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én måned

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

1,5

Alle anmeldelser

(810)

88 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Carhartt NL is a joke

Carhartt NL is a joke. They didn’t send the item I ordered, then took forever to finally ship it. I returned it because I didn't like it and was told I'd get a refund within 14 days. It’s been over a month — still nothing.

I’ve sent three emails. Not one helpful response. Their chat reps are rude, lazy, and completely unhelpful. This isn’t just bad service — it’s borderline scammy. If I don’t get my refund soon, I’ll be reporting this to the relevant consumer protection authorities. Avoid this store at all costs.

8. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Cette marque ruine l'image des hommes !

Mon copain s'habille avec cette marque, heureusement que j'aime sa beauté intérieure, car cette marque détruit n'importe quel homme (même très beau). Je trouve ça horrible et on a fait des blagues avec mes amies sur cette marque car beaucoup de femmes trouvent cette marque "mot censuré". Messieurs, la question qu'on se pose toutes en vous voyant dans cette marque c'est "pourquoi ?". C'est coupé à la hâche, et c'est de la mauvaise qualité quand on sait ce qu'est la bonne qualité (vive le made in france !). Un grand "NON" à cette marque ! En plus, c'est cher pour ruiner votre image ! Ne soyez pas aussi conformiste ! Faites une copie écran et partagez l'avis d'une femme, avant que la marque supprime mon avis.

6. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Over a month wait for my refund

Over a month wait for my refund, highly praised for my patience via email but feeling scammed and not trusting I will get my money back. The sizing is all over the place so you have to be able to purchase in good faith that you can make returns. Do not use this site, go to the shops or avoid altogether.

19. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Non existent refund

Currently waiting almost a month later for a refund. Return was received by Carhartt on the 25th February. Poor communication. Escalated to Paypal.

19. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I liked the original fit bib overalls

I liked the original fit bib overalls, however carhart no linger makes them..They now make relaxed or loose fit in which the high inseam of the jeans hangs down to your knees, makes it prwtty hard to navigate ..getting out of truck ..walking around in these . I very dissappointed .

14. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Carhartt

Svar fra Carhartt

We will be happy to share your comments with our product team. If we can offer any assistance please contact us at 800-833-3118.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Beware!

Beware!
Ordered custom made jeans 7-22-2024, arrived 8-1-2024. They were not worn often and never worn for work.

I contacted them on 1-3-2025 because I noticed the material at the top of the pocket had completely shredded away. I paid $109.00 plus $10.00 shipping, total $109.00 for jeans that lasted only a few months!

I have called, chatted, and replied to their email request for a picture of the jeans to be sent to the custom built depts address which I did. I have not heard anything, and they have the picture, proof of delivery, order number - everything they asked for.

I decided to try one more last call today and was told that I should contact the custom built customer service yet again, wait at least 2 more days? or months?

I am throwing --- the worthless, jeans made with fabric that does not even support a thin man, walking and sitting in them occasionally--into the trash now, and as I said I to the rep I spoke with today that I may do am leaving a negative review.

I have no more time to deal with them as they had plenty of time to contact me since 1-3-2025 and did not. Very Unsatisfied!!!

3. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Carhartt

Svar fra Carhartt

We are sorry to hear this. Please reach out to us at custombuilt@carhartt.com, and we will be happy to assist you with your jeans.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Spoke with online customer service

***** UPDATE *******
Customer Service reached out to me and resolved my issue and also apologized for any trouble I had. Thank you!!

15. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Carhartt

Svar fra Carhartt

Thank you for reaching out to us about your pants. We have sent you an email to assist you with your order.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered three items that were lost

I ordered three items that were lost, we agreed on a refund which they never sent. I asked multiple times and was told it was issued, now they say I received the items after we agreed on a refund. I did not receive them, and now they aren’t honouring the refund. Which was supposed to be already issued.
Buyer beware when ordering online from them.

21. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Carhartt

Svar fra Carhartt

We are sorry to hear this. Please reach out to us at 800-833-3118 and we will be happy to look into your order for you.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Love Carhartt but the shipping and…

Love Carhartt but the shipping and returns with Narvar make it too big a hassle to order online. Even if they make a mistake it is on you to go to a Walmart or Kohls to return. From now on if it is not in a store or on Amazon I am done with them.

3. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Carhartt

Svar fra Carhartt

Thank you for your review. We are sorry to hear of your bad experience with a return. If we can assist in anyway, please contact us at 800-833-3118.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Order said delivered but it wasnt

Order said delivered but it wasnt. No photo on UPS website. Contacted Carhartt over a week ago and no response. Considering the cost of the items i'm incredibly annoyed by this thankfully paid through paypal so hopefully they can help

11. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Took over a month to get a refund

The product I bought was actually pretty good, it just didn’t fit. The reason for my low rating is that it took 32 days from them receiving the returned item to me receiving my money back. That’s not good enough. I returned an item to The North Face at the same time, and they refunded me in around 5 days.

15. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

my kids got me a coat for christmas

my kids got me a coat for christmas, was very excited as being on disability I cant afford to buy one myself. first time I washed it,tab broke off zipper! with the nerve damage down my entire left side I cant even zip my own coat now. You would think a coat that cost almost $150 would be better made. will never endorse carhartt again!!!!!

1. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Carhartt

Svar fra Carhartt

We appreciate your feedback and can understand your frustration with your zipper. Your comments have been shared with Quality Control. Please feel free to contact us at 1 800 833 3118 if you need assistance.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Took over a month to receive my refund on a return

Bought over 200.00 in gifts for family. Returned them via mail the end of December. Received notification that the return was received on 1/9/2025. I made multiple inquiries and they said they were behind with returns. I didn’t get my refund until 2/12/2025! Never buying from them again.

12. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Carhartt

Svar fra Carhartt

We understand your frustrations with your return. We have shared your comments and are working on fixing this issue.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

No surprise another 1 star review

No surprise another 1 star review. AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS. I bought my husband a Jacket for Christmas and it was too big. I returned it to the address provided and waited for my refund. Contacted them when I got no refund and they advised me that I had to wait for it to be returned to the original warehouse in the Netherlands or wherever they are. I tried to claim through PayPal but I was outside the 30 day claims so had to wait. I must have sent 4 emails direct to Carhartt asking for my money. I eventually went back to PayPal and begged them to help me. They said they would send Carhartt a strongly worded email on my behalf and also sent me links to Action Fraud and Trading Standards. The day after I got a refund. I was giving them one more day and I would have reported them for Fraud. I don't know how a big and established company can get away with fobbing people off and stealing money. Absolutely disgusting Customer service and I wouldn't ever buy from them again. If I ever want a Carhartt product I will use another supplier.

12. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Site does not work

Would like to order some trousers but their site does not work. Tried paypal and it just loads and loads and nothing happens. Then it logs you out and say exact password I had last time logged in does not work. There does not seem to be anyway to contact a human to fix their dodgy site.

5. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Getting a refund from the UK team is like pulling teeth

Getting a refund from the UK team is like pulling teeth. My emails were ignored and I had to call them to get them to acknowledge the return request. It's almost been two months and still no refund. Sick of chasing them up. Appalling customer service from the UK team.

Also disappointed by the quality of the garment. I'd expect a fast fashion hoodie to start pilling and shedding right away but not Carhartt.

4. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I placed an order 1 hour ago and called…

I placed an order 1 hour ago and called to cancel it and the lady said that she can cancel the order. That makes no sense! It's almost like a scam. You order and then immediately go to cancel and they won't do it. So you locked in no matter what. So be aware that if you order they will force you to keep the order no mater what. They just want to take your money and not give it back. You dang well know that they could have canceled the order . It's only been an hour. So be very aware when doing business with these people!!!!😡

3. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Carhartt

Svar fra Carhartt

We can understand your frustration in not being able to cancel your order. Normally we do have a one hour window unless you order with expedited shipping. These orders start processing right away to get them out faster. If we are able to further assist you please contact us at 800-833-3118.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Customer service

We ar3 a huge Carhartt family. In fact, our dog has a jacket and gets complimented all the time. Unfortunately my coats zipper has failed after only 18 months. I’m being told the only thing they can do is send me a new zipper and I would need to pay to have a tailor install. After two separate attempts to get the correct zipper I am now being told they do not have the correct size. I find this bizarre given the coat is still being sold. I will need to think hard next time I am looking at Carhartt products.

4. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Carhartt

Svar fra Carhartt

We can understand your frustration about your broken zipper. I see that we have reached out to you to remedy the issue. If you need further assistance please feel free to reach out to us at 800-833-3118.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

incompetent and disjointed customer service

I would give negative stars for incompetent and disjointed customer service... NO communication between the "support" staff there. I placed an order over a month ago and paid for 2 day shipping. I never received the product, which has been back in their possession for some time now. I still have no refund. Every time I contact them, they act as if I have never been in touch with them over this botched order. Complete incompetence in supervision and training. NEVER AGAIN.

Follow up: The response from carhartt you see below came AFTER I had finally received a refund, in 2 parts ... had to open a case again to receive a refund on the shipping charges (on a package never delivered to me). Yet I receive the response you see here ... you are witnessing a company with no driver at the wheel.

2. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Carhartt

Svar fra Carhartt

We are sorry that you have not seen your refund. Please contact us at 800-833-3118 and we will be happy to look into your order and give you a refund for the order you did not receive.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv