Wowcher Anmeldelser 

3 230
•
TrustScore 3.5 av 5

3,5

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fast ordering process, received confirmation minutes later with a link to to the Software site I ordered from. Very smooth process. Thank you

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Charged £10.99 to extend offer of £36.55 for meal. The offer had 2 weeks left to redeem so this was completely unnecessary. I complained twice but was informed that this was unrefundable. This was a... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 2 av 5 stjerner

I ordered mystery adventure calendar and I received a bit of old cheap tat . Definitely not worth the price . Very disappointed with Wowcher

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

SCAMMERS!! SCAMMERS!! SCAMMERS !!!!DONT BUY ANYTHING!!!! YOU BEEN WARNED CHECK 1 STAR REVIEWS BEEN SCAMMING PEOPLE FOR YEARS JUST CHANGED ADDRESS SLIGHTLY!!

Selskapet har svart


Kontaktopplysninger

3,5

Middels

TrustScore 3.5 av 5

3k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

På Trustpilot legger vi vekt på bidrag fra faktiske personer. Denne virksomheten kan imidlertid også bruke KI-verktøyet vårt til å lage utkast til svarene de gir.

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,5

Alle anmeldelser

(3 230)

570 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Why am I unable to call Wowcher

Why am I unable to call Wowcher ? You have been taking £9.99 from my account for the last 2 months refund my money this needs to stop

19. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wowcher

Svar fra Wowcher

Thank you for your feedback,
I'm sorry to hear of your experience. If you can provide Order number and registered email address used to purchase, we will be more than happy to assist further.
Kind regards
Wowcher

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Easy to deal with 100%

Easy to deal with, great website for deals

17. september 2026
Logoen til Wowcher

Svar fra Wowcher

Thank you for taking the time to write us a review. We are pleased to hear you’ve had a great
experience!
Many Thanks
Wowcher

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great offer and easy to redeem the…

Great offer and easy to redeem the voucher

18. september 2026
Logoen til Wowcher

Svar fra Wowcher

Thank you for taking the time to review your experience using Wowcher. We are delighted to hear you
are satisfied with our service and will be sure to pass on this feedback!
Many Thanks
Wowcher

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Cheap and easy

Easy to make a decision.

17. september 2026
Logoen til Wowcher

Svar fra Wowcher

Thank you for taking the time to write us a review. We are pleased to hear you’ve had a great
experience!
Many Thanks
Wowcher

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very quick response

Very quick response

16. september 2026
Logoen til Wowcher

Svar fra Wowcher

Thank you for taking the time to write us a review. We are pleased to hear you’ve had a great
experience!
Many Thanks
Wowcher

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Great product value

16. september 2026
Logoen til Wowcher

Svar fra Wowcher

Thank you for your review! We’re glad to hear you enjoyed your experience and hope to continue
inspiring you with great deals.
Many thanks,
Wowcher Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I have already made this complaint

I have already made this complaint! And wowcher put me onto a place named GAMECHANGER I contacted them and I said that the calendars that I paid £19.99 for x 2 for my friends teenager daughters, its false advertising, as it shows you Jo Malone, Charlotte Tilbury, Space NK, etc all in the calendar, when I complained and said I want my money back as I was sent 2 Calendars with cheap jewellery, they said to me that I should have read the small print! I cannot gives these terrible gifts to 2 teenage girls, they are cheap and tacky, I want my money back and they refuse, I sincerely hope nobody else buys these as it is a scam, I'm furious and Im now very wary of WOWCHER, I doubt that I will ever be buying from them ever again.

4. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wowcher

Svar fra Wowcher

Thank you for your feedback,
Thank you for contacting us,

Providing it is within 14 days of receipt - If you don't like the item you have received and haven't opened it from it's original packaging, you can return it to the merchant for a refund. Please note returning for an exchange is unfortunately not possible for Mystery Deal products.
Kind regards
Wowcher

Vurdert til 3 av 5 stjerner

I ended up paying 9.99 which I did not…

I ended up paying 9.99 which I did not want for what I do not know

14. september 2026
Logoen til Wowcher

Svar fra Wowcher

Good Afternoon Pascal,
I have now refunded £9.99 VIP Subscription
I am happy to confirm we have issued a refund to be returned to your original method of payment as requested, we are sorry to hear that this deal did not work out.

Please bear in mind that it can take up to 5 working days for the funds to show on your statement, depending on the payment method used.

If you require any further assistance regarding this, please do not hesitate to contact us
Many Thanks,
Wowcher

Vurdert til 5 av 5 stjerner
Logoen til Wowcher

Svar fra Wowcher

Thank you for taking the time to review your experience using Wowcher. We are delighted to hear you are satisfied with our service and will be sure to pass on this feedback!
Many Thanks
Wowcher

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Good product

Good product when it came, but notifications were lacking and delivery was late.

18. august 2026
Logoen til Wowcher

Svar fra Wowcher

Thank you for your review, we appreciate the feedback and will relay it back to the appropriate team.
Many Thanks
Wowcher

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely shocking service

Absolutely shocking service, still trying to get a refund on table and chairs for £600, merchant says no record of order, Wowcher says contact merchant, going round in circles, no phone number to call do not buy from Wowcher totally useless

10. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wowcher

Svar fra Wowcher

Sorry to hear that - I have chased the merchant for you. Please await a response from the merchant
within 3 working days (These are our guideline times, and the merchant could respond sooner). If in that
time the merchant has not responded, then please come back to us to investigate further - You will also
be notified via email of the outcome.
Kind regards
Wowcher

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The food was AMAZING

The food was AMAZING, the staff were AMAZING, the service was AMAZING, the price was AMAZING, the music was AMAZING the whole vibe was just AMAZING. This was my birthday meal and I genuinely couldn’t have picked somewhere better to go to celebrate.

9. september 2026
Logoen til Wowcher

Svar fra Wowcher

Thank you for taking the time to review your experience using Wowcher. We are delighted to hear you
are satisfied with our service and will be sure to pass on this feedback!
Many Thanks
Wowcher

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very poor experience

Very poor experience. The selling practices are misleading. "Customer service" is an AI function on Whatsapp. No refund received. There are no customer service people to assist customers. Concerning that this business is operating like this is in the UK.

2. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wowcher

Svar fra Wowcher

Thank you for taking the time to write us a review. We are truly sorry for any inconvenience you have
experienced.
Rest assured, your refund has now been processed. Please allow 3-5 working days for the funds to
return to your original payment method. A confirmation email will be with you shortly to confirm this.
We are sorry this deal did not turn out as expected.
Kind regards
Wowcher

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Would have done zero stars but not an…

Would have done zero stars but not an option!! Was expecting delivery of bed on 3rd of September and still no bed, have had zero communication from Wowcher or Cloud9, quick on taking my money though but 5 days later and still no further forward on any communication at all!! No numbers to contact and Wowcher or cloud 9 not replying to emails DO NOT BUY A BED FROM WOWCHER

Order - 4SAETK-EE9W99

U ASK FOR EMAIL AND ORDER NUMBER WOWCHER YET THIS HAS BEEN GIVEN TO YOU NUMEROUS TIMES AND YOU MUST KNOW BY NOW TRUSTPILOT
DOES NOT ALLOW US TO INPUT EMAIL ADDRESS!!! GET MY MONEY REFUNDED TO MY BANK! U HAVE MY ORDER NUMBER SO THEREFORE MY DETAILS!!!

3. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wowcher

Svar fra Wowcher

Thank you for your review.
I am sorry to hear that, I can see your case has been passed over to the dedicated team, they will
contact you on your case in the next 24 hours.
Many Thanks
Wowcher Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Dont ordered from here

Dont ordered from here . I ordered a superking size bed. Snozzy ltd. Which wowcher use. Found outbits a scam company no email to verify i paid £29.99 wowcher has been no help. PayPal was amazing. I found out the £29.99 it a monthly auto payment canceled . So
Kalrna im still waiting on a refund. They have started a investigation.
Never again will i buy from wowcher

7. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wowcher

Svar fra Wowcher

Thank you for your feedback,
I'm sorry to hear of your experience. If you can provide Order number and registered email address used to purchase, we will be more than happy to assist further.
Kind regards
Wowcher

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I would give 0 stars if possible.

I would give 0 stars if possible.
Bought a voucher, wowcher charged me twice, have not been able to get my money back. You cannot talk to anyone only a bot , they ask for so much information and then ask you to repeat yourself several times and then say case closed. Would never in my life buy anything from this website again.
* Wowcher your reply is laughable, I have given you my order number and email address about 14 times . .you do nothing*

26. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wowcher

Svar fra Wowcher

Thank you for your feedback,
I'm sorry to hear of your experience. If you can provide Order number and registered email address used to purchase, we will be more than happy to assist further.
Kind regards
Wowcher

Vurdert til 4 av 5 stjerner

This was a really good deal

This was a really good deal. First time to use woucher. So I am slightly cautious but seemed straight forward. Looking forward to my stay. Will use again. Only thing I would say with this voucher and with vip membership recepts there is opportunity for a discount but it is not applicable to me based in Ireland. But so far happy with my order.

6. september 2026
Logoen til Wowcher

Svar fra Wowcher

Thank you for your review! We’re glad to hear you enjoyed your experience and hope to continue
inspiring you with great deals.
Many thanks,
Wowcher Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent value saved over 300 euro…

Excellent value saved over 300 euro way cheaper than booking.com ended up buying my parents a getaway also

5. september 2026
Logoen til Wowcher

Svar fra Wowcher

Thank you for taking the time to review your experience using Wowcher. We are delighted to hear you are satisfied with our service and will be sure to pass on this feedback!
Many Thanks
Wowcher

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Efficient service

Efficient service
Fantastic value for money.

4. september 2026
Logoen til Wowcher

Svar fra Wowcher

Thank you for taking the time to write us a review. We are pleased to hear you’ve had a great experience!
Many Thanks
Wowcher

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv