Grandmix Anmeldelser 

78
•
TrustScore 2.5 av 5

2,6

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Packaging allowed tip of trees to protrude and get bent. I received two of the same white tops, not as shown in online photo. A couple of screw work their way loose and where hard to find in packagi... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great contact service for new customers! Vita Home is staying in touch, but: we are waiting for our purchase to arrive. We’ll share more information after hanging our steel art!? Tom and Jo... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My husband loved his Porsche sign! There was a slight flaw in one section, where it appears the laser did not completely cut a small section. It does not impact the overall look of the piece so not... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered a $75 item and two weeks after delivery get a bill from FedEx for $20 import fee. Didn’t even know it was not from US and besides, what reputable company does this?

Informasjon om virksomheten

  1. Interiørbutikk

Skrevet av virksomheten

Grandmix is a company that offers distinctive and aesthetic solutions for bathroom products and various wall decor items. Our mission is to provide the highest quality designs that will make your homes special and add character to your living spaces, ensuring customer satisfaction at every step.


Kontaktopplysninger

2,6

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

78 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,6

Alle anmeldelser

(78)

8 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

We Love this Wall Art

We love this wall art! It was tricky to hang because of it being in 4 pieces, but well worth it once it was all set in place. There was a black piece missing that covers the screw. A little disappointing given that other reviews have had pieces missing as well.
Overall, we love it!

1. august 2024
Logoen til Grandmix

Svar fra Grandmix

Hello,

We are so grateful for your review! Your satisfaction is our top priority, and we are happy to have met your expectations. We will consider your comments also.

Warm regards,
Vitahome

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Perfect Size and Quality

We put it over the bed, perfect size, great quality! love it.

6. august 2024
Logoen til Grandmix

Svar fra Grandmix

Hello,

Thank you for taking the time to leave such a positive review! Your satisfaction is what keeps us motivated every day.

Warm regards,
Vitahome

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Just arrived today and it is perfect

Just arrived today and it is perfect! Love the sturdy metal 🥰 look forward to putting it up in our cabin! Thank you!!

1. august 2024
Logoen til Grandmix

Svar fra Grandmix

Hello,

We’re thrilled to hear that you’re happy with your purchase! Thank you for choosing us and sharing your experience.

Warm regards,
Vitahome

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Solid Construction and Innovative Design

I'm really impressed with this product. It's well built and offer a clever solution for our space. The quality is evident, and it fits perfectly.

5. august 2024
Logoen til Grandmix

Svar fra Grandmix

Hello,

We are so glad to hear you had a great experience with us! Your review is highly valued and helps us improve every day.

Warm regards,
Vitahome

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Really good quality metal art pieces

Really good quality metal art pieces, solid and sturdy but not overly heavy to hang. Very pleased with the look and feel of the products.

3. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Grandmix

Svar fra Grandmix

Hello,

We’re so grateful for your positive review! Your feedback helps us continue to provide the best possible experience for our customers.

Warm regards,
Vitahome

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Hellomy order 777660489431 was to be…

Hellomy order 777660489431 was to be delivered today but appearently I have to pay custom fees for 123 euros wich I am not willing to pay, nobody mentionned this to me I will send it back ob monday and you can cancel my order 777726972908 as well, this is muxh to expensive as you will understand,
Chantal Zonik

1. august 2024
Logoen til Grandmix

Svar fra Grandmix

Hello,

We have refunded you that fee. We are sorry for this problem.

Warm regards,
Vitahome

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My Excitement for the 300 Spartans Wall Decor

When I ordered the 300 Spartans Metal Wall Decor, I was really excited. My interest in this historical war dates back to my childhood.

30. juli 2024
Logoen til Grandmix

Svar fra Grandmix

Hello,

Thank you for sharing your positive experience! We’re glad to have met your expectations, and we look forward to serving you again.

Warm regards,
Vitahome

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent products

Excellent products. Received on time and well packaged.

28. juli 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Grandmix

Svar fra Grandmix

Hello,

Your review brightened our day! We’re so glad you’re enjoying your purchase, and we look forward to your next visit.

Warm regards,
Vitahome

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great contact service for new…

Great contact service for new customers!
Vita Home is staying in touch, but: we are waiting for our purchase to arrive.
We’ll share more information after hanging our steel art!?
Tom and Joh❣️
☑️Here is the additional info from satisfied customers:
We have received our purchase and have it hanging on the front (outside) wall of our lakeside cabin. There was no shipping damage and we worked ‘mutually’ with VITA HOME help, to hang it properly.
It looks ‘wonderful’ and people are complimenting how gorgeous it looks.
The metal is (heavier gauge) that should last longer in the outdoors!
(You will be VERY HAPPY with your own experience!)
Vita Home supplied ‘extra’ hardware for our satisfaction.
Tom and Johanna

24. juli 2024
Logoen til Grandmix

Svar fra Grandmix

Hello,

Thank you so much for the glowing review! We’re thrilled to hear you had a positive experience with us.

Warm regards,
Vitahome

Vurdert til 5 av 5 stjerner

A Must-Have For Crypto Fans

While looking for the perfect way to showcase my love for cryptocurrencies, I saw this wall decor and and immediately fell in love. The design is incredible and the metal material is very high quality. It looks great on my wall.

24. juli 2024
Logoen til Grandmix

Svar fra Grandmix

Hello,

We’re so happy you had a great experience with our product! Your feedback is truly appreciated.

Warm regards,
Vitahome

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The products were very sturdy products…

The products were very sturdy products We get compliments from visitors coming to our home.

17. juli 2024
Logoen til Grandmix

Svar fra Grandmix

Hello,

Thank you for your kind words! We’re grateful for your support and can’t wait to serve you again.

Warm regards,
Vitahome

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Wonderful quality

Wonderful quality, love it and looks fantastic!

23. juli 2024
Logoen til Grandmix

Svar fra Grandmix

Hello,

Thank you for your amazing review! We’re so pleased to know that we met your expectations.

Warm regards,
Vitahome

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Amazing Artwork and Fast Shipping

WOW!! The mountain wall art is really amazing. The shipment was very well packed and FedEx provided speedy delivering. Congrats to this seller with such stunning pieces. Thank you for a great experience

22. juli 2024
Logoen til Grandmix

Svar fra Grandmix

Hello,

Your positive feedback is much appreciated! We’re thrilled that you’re happy with your purchase.

Warm regards,
Vitahome

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Perfect for Larger Spaces

You seen that 'last super's metal wall art? it's huge and heavy-duty! Adds this regal touch, but it might overwhelm smaller space. some might find it a bit pricey, but the quality's top-notch, and it shipped well-no dents or scratches. Definitely a centerpiece

21. juli 2024
Logoen til Grandmix

Svar fra Grandmix

Hello,

Thank you for your fantastic review! It’s always a pleasure to know that our customers are satisfied.

Warm regards,
Vitahome

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Stylish and Elegant Wall Art

You will enjoy displaying this wall art anywhere in your home. I highly recommend it. Elegant.

20. juli 2024
Logoen til Grandmix

Svar fra Grandmix

Hello,

We’re so grateful for your lovely feedback! Thank you for choosing Vitahome, and we hope to see you again soon.

Warm regards,
Vitahome

Vurdert til 5 av 5 stjerner

10/10 Satisfaction

You will not be disappointed, this piece changes your room in all the best ways and instantly improves your surroundings!

20. juli 2024
Logoen til Grandmix

Svar fra Grandmix

Hello,

Thank you for the wonderful review! Your support means everything to us, and we look forward to serving you again.

Warm regards,
Vitahome

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Exactly what we hope for

This was exactly what we hoped it would be. Looks great on the wall. Excellent quality and customer service communicated with us from start to finish to ensure we receive the product and were satisfied. Would not hesitate to buy from them again

17. juli 2024
Logoen til Grandmix

Svar fra Grandmix

Hello,

We’re thrilled to hear that you had a positive experience with us! Thank you for your kind words and continued trust in Vitahome.

Warm regards,
Vitahome

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Customer service is NON-Existent

Customer service is NON-Existent. Never got a shipping notification. No confirmation of my order. Tried to chat with them on their web site, no one ever responds. Company sent me product very poorly packaged. Product needs to be assembled, no instructions, and assembly required was not posted on the product itself (which is a wall art piece....art is not supposed to be assembled)

EDIT: The response provided by vita come is bologna. I only ordered one item, ONE!!!!!!!!!!!!! I never complained about delivery. I never even spoke to anyone at their company via chat, email, or phone. That was the problem. they had ZERO customer service. This response is a canned response as to make it appear as though they are good customer service. My order wasn't even placed until June, yet they are talking about something in March. Oy Vey! This is nothing more than a canned response, not even applicable to my order Buyer beware of this place.

Lastly, you can see how slow they are. Look at the date of my review, and look at the date of their response. Their response on this review was 5 months LATER!!!! Imagine sitting waiting for customer service for 5 months.

15. juni 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Grandmix

Svar fra Grandmix

Dear Unhappy Angry,


We sincerely apologize for any inconvenience and frustration you've experienced. Your feedback is important to us, and we appreciate the opportunity to address your concerns.


We understand that you did not receive one of the parcels initially. According to our records, all 11 items from your order were shipped in three separate parcels. On March 14, one of the parcels was mistakenly delivered to the wrong address by FedEx. However, FedEx corrected this mistake, and the parcel was delivered to the correct address on March 15.


You contacted us on March 22 about the missing parcel, and we promptly reached out to FedEx. They confirmed that the parcel had been successfully redelivered. We regret any inconvenience caused by this delivery issue and your difficulties in getting responses from FedEx.


Given that the items were delivered, we are unable to process an additional refund. We strive to provide the best service possible and assure you that we made every effort to ensure your order was fulfilled correctly.


If you have any further questions or need additional assistance, please reach out to us directly.


Thank you for your understanding.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT GIVE THIS COMPANY YOUR MONEY

Your statement is not true!! I never received the lost package. Irregardless! Send me a return label and an RMA # so I can send the boxes I have. I DO NOT WANT OR NEED THESE ITEMS! I’ve been asking since March and you refuse to send me the labels. Send them to me. My next step is to report this company to the better business bureau!!!

DO NOT GIVE THIS COMPANY YOUR MONEY. They have the worst customer service. Their shipping carrier of choice lost our packages in February. It's June and I'm still trying to get a $1,347.50 refund from this company. Do yourself a favor and listen to me so you don't have to go through the same agony I'm going through.

I’D APPRECIATE A RESPONSE TO MY RETURN REQUEST!! SEND ME A RETURN NUMBER!!

8. juni 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Grandmix

Svar fra Grandmix

Dear Unhappy Angry,


We sincerely apologize for any inconvenience and frustration you've experienced. Your feedback is important to us, and we appreciate the opportunity to address your concerns.


We understand that you did not receive one of the parcels initially. According to our records, all 11 items from your order were shipped in three separate parcels. On March 14, one of the parcels was mistakenly delivered to the wrong address by FedEx. However, FedEx corrected this mistake, and the parcel was delivered to the correct address on March 15.


You contacted us on March 22 about the missing parcel, and we promptly reached out to FedEx. They confirmed that the parcel had been successfully redelivered. We regret any inconvenience caused by this delivery issue and your difficulties in getting responses from FedEx.


Given that the items were delivered, we are unable to process an additional refund. We strive to provide the best service possible and assure you that we made every effort to ensure your order was fulfilled correctly.


If you have any further questions or need additional assistance, please reach out to us directly.


Thank you for your understanding.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv