Vexivo Anmeldelser 

49
•
TrustScore 3 av 5

3,0

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I absolutely love Vexio's castor oil. I’ve tried so many products over the years, but this is one of the few that I can honestly say has made a visible difference to my skin. My fine lines look n... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible company, I bought 2 items and then was put onto a subscription that I hadn’t signed up for. Totally dishonest company. I will not be using them again.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

If I could give this store a ZERO score, I would! They are fraudulently sending shipments each month after purchasing only ONE of their products and sending emails for three months for them to cancel... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Started out with the castor oil, roller ball and loved it, but wanted to try the frankincense and castor oil blend also. My subscription was to receive a delivery every month, which was coming way to... Vis mer


Kontaktopplysninger

3,0

Middels

TrustScore 3 av 5

49 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 4 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én måned

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,0

Alle anmeldelser

(49)

42 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Just read it!

I just got my product and am very happy. However, I deducted 1 star because I found it was made in China after I purchased.
Everybody keeps talking about a subscription they didn't order, but it clearly states there is a subscription when you purchase the item, unless they've updated their page since these reviews. I purchased recently, it's very easy to cancel and they make you very aware that it's a subscription. I have a feeling people just don't read anymore & they're too quick to hit purchase and they don't pay attention. When I went to cancel my subscription it was one of the easiest cancelations I've experienced. Try canceling Amazon audio. It'll take you hours

13. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

🚫 SCAM WARNING

🚫 SCAM WARNING
Ordered once and they kept charging me and sending products I never asked for. No way to cancel and no customer support. Total scam — avoid Vexivo.

6. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Vexivo

Svar fra Vexivo

Hello Dorothy,

I’m sorry for the frustration this has caused. It looks like your original order was placed under our subscription plan, which renews automatically until it’s cancelled. We understand this can be confusing if it wasn’t clear at the time of purchase, and we never want anyone to feel they’ve been charged unexpectedly.

We’d really like to investigate this immediately and fix any issues. Since we can’t discuss account details publicly, could you please contact us at https://vexivo.store/pages/contact with the name and email used for the order? If you’ve been billed in error, we will cancel any unwanted subscriptions and issue a refund right away.

Thank you for bringing this to our attention. We want to resolve this for you as quickly as possible.

Looking forward to hearing from you soon.

Warm regards,
Vexivo Support Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Fraudsters

Fraudsters!
Set up a subscription without my consent, the email with the next shipment says you can manage your account but you can’t!
DO NOT BUY!

27. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Vexivo

Svar fra Vexivo

Hello LJP,

I’m sincerely sorry for the frustration this caused; that’s never the experience we want for anyone. While the membership option is shown on the checkout page before the order is completed, I understand how it could have been overlooked, and I’m really sorry for any confusion.

The link in your email should allow you to manage or cancel your membership, and I apologize that it didn’t work smoothly for you. Please reach out to us at https://vexivo.store/pages/contact, and we’ll take care of this right away. We’re here to help and make sure everything is resolved.

Thank you for giving us the chance to put this right.

Warm regards,
Vexivo Support Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Automatically puts you in a…

Automatically puts you in a subscription and then makes it difficult to cancel. I’ll never order from social media ads again because of this product I purchased.

24. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Vexivo

Svar fra Vexivo

Hello Bridget,

I’m really sorry to hear this happened. We never want anyone to feel misled or stuck in a subscription. The membership option is shown on the checkout page before the order is placed, but I completely understand how it could have been missed, and I’m sorry for the confusion it caused.

Canceling should never feel difficult. The link in your email is meant to let you manage or cancel your membership at any time, and I apologize if it didn’t work smoothly for you. Please reach out to us at https://vexivo.store/pages/contact, and we’ll take care of this right away. We’re here to help and make sure everything is resolved in a way that feels right for you.

Thank you for giving us the chance to put things right.

Warm regards,
Vexivo Support Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely awful

Absolutely awful, have emailed several times and they keep on sending bottles, I did not sign up to a subcription, yet they are charging my card, is that not illegal?
there is no way to get hold of them........

1. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Vexivo

Svar fra Vexivo

Hello Gigi,

I’m very sorry for the frustration and stress this has caused. That’s certainly not the experience we want for anyone. We never set up a subscription without a customer’s consent, and the membership option is clearly shown on the checkout page before completing an order. I understand how this could have been missed, and I sincerely apologize for the confusion.

We want to make this right. Please contact us directly at https://vexivo.store/pages/contact, and we’ll immediately review your account, stop any unwanted shipments, and ensure any charges are addressed. We’re here to help and make sure everything is resolved in a way that works for you.

Thank you for giving us the opportunity to correct this.

Warm regards,
Vexivo Support Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

These are frauds

These are frauds. They lure you into a subscriptions where you are unable to cancel.

13. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Vexivo

Svar fra Vexivo

Hello Barbara,

I’m sorry for the frustration this has caused. That’s never our intention. Our subscription option is clearly shown on the checkout page before an order is completed, but I completely understand how it could be missed, and I sincerely apologize for any confusion.

You can cancel your subscription at any time through your account portal, or by contacting us directly at https://vexivo.store/pages/contact, and we’ll make sure everything is resolved promptly. We’re here to help and ensure you feel fully supported.

Thank you for giving us the opportunity to make this right.

Warm regards,
Vexivo Support Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

SCAM DELUXE

I ordered what I thought was a one time purshace but they are charging my account with refills i dont want or need. I have emailed and no reply yet. The site is not working, you can´t manage the subscription, cancel the subscription or deleate the account.

SCAM DELUXE

11. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Vexivo

Svar fra Vexivo

Hello Teres,

I’m sincerely sorry for the frustration this has caused. That’s certainly not the experience we want for anyone. Our subscription option is clearly shown on the checkout page before completing a purchase, but I understand how it could have been missed, and I sincerely apologize for any confusion or inconvenience.

You can manage or cancel your subscription at any time through your account portal. If you’re having trouble with the site, please contact us directly at https://vexivo.store/pages/contact and we’ll make sure your subscription is canceled and everything is resolved promptly. We’re here to help and ensure this is taken care of for you.

Thank you for giving us the opportunity to make this right.

Warm regards,
Vexivo Support Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Still trying to cancel a subscription…

Still trying to cancel a subscription that I haven’t even started. Money gone from my account. No reply to emails. SCAM don’t waste your money!

8. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Vexivo

Svar fra Vexivo

Hello Cindy,

I am sincerely sorry for the frustration this has caused. This is definitely not the experience we want for our customers. We never create a subscription without consent, and the option is clearly displayed on the checkout page before any purchase is completed. I completely understand how it might have been overlooked, and I sincerely apologize for any confusion or inconvenience.

You can cancel your subscription at any time through your account portal, or contact us directly at https://vexivo.store/pages/contact, and we’ll make sure your subscription is canceled and any charges are addressed promptly. We’re here to help and ensure everything is resolved in a way that works for you.

Thank you for giving us the chance to make this right.

Warm regards,
Vexivo Support Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered what I thought was a one-time…

I ordered what I thought was a one-time purchase just to try the product. I never knowingly signed up for a subscription—and there was no clear disclosure that I would be enrolled in one.
Surprise… just after the return window for the original order closed, I got an email saying another shipment was on the way. I still have 80% of the first shipment, and now I’m being charged again for something I didn’t want or need.
This kind of business practice feels deceptive and manipulative. If the product is truly good, why resort to sneakily enrolling customers into recurring charges they didn’t consent to?
I’ve canceled my subscription, requested a refund, and will not be ordering from this company again. I suggest others read all the fine print very carefully before buying—if it feels like a trap, it probably is.
✅ TL;DR: Product may be decent, but the shady subscription model ruins the experience. I don’t recommend.
#SubscriptionScam #DisappointedCustomer #TransparencyMatters #Review #BuyerBeware

30. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Vexivo

Svar fra Vexivo

Hello Kris,

I’m sorry for the frustration this caused. That’s never the experience we want for our customers. Our subscription option is shown at checkout, but I completely understand how it could have been missed, and I sincerely apologize for the confusion.

We appreciate your feedback and take it seriously. If there’s anything more we can do to ensure your refund and cancellation are fully resolved, please reach out to us at https://vexivo.store/pages/contact. Our goal is always to make sure our customers feel supported and taken care of.

Warm regards,
Vexivo Support Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv