Vapoholic Anmeldelser 

547
•
TrustScore 4 av 5

4,0

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I found this company online around June-July through google search months ago and I’m glad I did the customer service actually values their loyal customers and products. At the times I use to go to my... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

De allerbeste. Ruime keuze qua vape producten. Bezorging is zeer snel. En bij "problemen" hebben ze een geweldige en zeer goed klantenservice 10/10

Vurdert til 1 av 5 stjerner

AVOID - First time I have used this website, I ordered 3 different flavours of vape pen and all tasted the same and tasted burnt.....no flavour at all and feel like ive totaly wasted my money here,... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great prices and product selection Rapid dispatch and customer service is quick and professional These are my go to guys, never had an issue

Informasjon om virksomheten

  1. Vapebutikk
  2. også i
  3. Butikk med e-sigaretter

Skrevet av virksomheten

The UK's top-rated store for Premium Vape & CBD supplies! Welcome to a true wonderland of flavour where you’ll find all of your favourite indulgences. Here you’ll discover a delightful array of candy creations, juicy fruits, delicious desserts, and so much more, so step into our world and treat your taste buds to something truly unique! Masters of our craft, we’re real experts in all things vape-related, so whether you’re a vaping connoisseur or a complete beginner, you're in safe hands with us – so much so we were recently awarded the Platinum Trusted service award, and the Gold Trusted Service Award four years running for our exceptional customer service. We also stock the industry’s best vaping devices with Free Tracked delivery on all orders over £20, so whatever your needs, you’ll find everything you could wish for delivered straight to your door after just a few quick clicks. Welcome to Vapoholic.


Kontaktopplysninger

4,0

Bra

TrustScore 4 av 5

547 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 90 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 48 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,0

Alle anmeldelser

(547)

34 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good products and service

I came to write a review and was shocked at how many 1 star reviews there are.
Originally, my sister ordered 2 packs of the prefilled aztech pods not knowing they didn't come with the actual vape. I emailed about her misunderstanding and asked for help on which vape was needed to use the pods. I also recommended they add this to the description on the website to make it easier for 1st time buyers and neurodivergent people to understand.
The customer service team emailed me back promptly with a link to the vape she needed. She also visited the warehouse, and although customers aren't allowed inside, she phoned and a member of staff came out to swap one of the pod packs for the vape she needed, and she bought me a vape too.
I've been using the raspberry kush cbd vape for about 2 weeks and im running low, so I came online to order more prefilled pods, and I can see the description has been updated on the page like I'd suggested.
I'm really happy with the products I've tried so far, and I'm really happy with the service both myself and my sister have received.
The only problem I have is delivery costs for under £30 (it's free over £30), but that's only because the pods I buy are £25.99, and there's nothing I can buy for £4.01 to make it up to £30! But there are a few options for delivery with a range of prices. I chose the cheapest at £2.95.
There does seem to be a points system, which I don't really understand at the moment, but I'm assuming if you earn enough points with continous orders you can exchange them for money off or something.
Oh, and there is a 10% off code they email you for signing up, but it didn't work on my order. When I read the T&Cs it said the code doesn't work on disposable vapes, so I'm assuming that applies to the pods as well which is why it didn't work on my order. That was a little frustrating.
Overall, very happy with the products and service. I hope the good work continues.

28. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

I ordered last Friday and it was…

I ordered last Friday and it was supposed to come on Sunday as I paid extra. I still haven’t received my order. Very disappointing

27. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Vapoholic

Svar fra Vapoholic

Hi, sorry to hear this! Can you please contact our customer service at hello@vapoholic.co.uk with your order number so we can chase this up for you ASAP. Thank you

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do they want me to break the law to find my package?

Edit to respond: Im not in Canada, im in London. Ordered on july 9th order # 000977183 Robert Connor.
Absolute clowns

Placed my first order and it was delivered to a random office building by Royal Mail. Tried contacting Royal Mail about where it was left and they said to contact the seller.
I contacted Vapoholics about the order and they sent me a short response with a gps location.
I responded telling them none of these buildings can be accessed without a keyfob and never received a follow up reply or my order.
I guess they expect me to break in to random buildings hoping to find my order?
I know the wrong delivery isn't there fault, but the way they handle things is a bit of a joke.

Will likely need to escalate this with my bank if nothing is done. Can't see myself giving this company another chance. 30ish quid thrown away because they cant handle basic customer service.

11. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Vapoholic

Svar fra Vapoholic

We're really sorry to hear this. However, we don't recognise your name, and we cannot find any orders or communications with your name. We can see from your location that you are based in Canada, which we do not ship to.

On the other hand, if you can please contact us (0161 660 9596 or hello@vapoholic.co.uk), and we can get this rectified for you ASAP.

Edit: Thank you for the extra information! Our team will be in contact shortly to get this sorted out for you. Our apologies again.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

So helpful and love the products

Have been using Vapoholic for a while now with no issues. Always high quality products and customer services get back to me quickly with any questions I have. My most recent order was lost in the post, which of course was not their fault, but they kept me up to date with the whole process as they contacted royal mail for me.

26. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Rude staff horrible customer service

Rude staff horrible customer service. Asked to provide video proof of my disposable vape being faulty and told that in order to get an exchange or refund you have to ship the product back so they can ‘inspect it’. They way they spoke to me felt rather patronising and rude, bear in mind my vape literally wouldn’t work out straight out the box, light on but no vapour. I actually never write reviews but I’ve never had such bad customer service when a product is faulty… since when does an investigation need to be carried out before you can send a working product. People don’t generally take the time to email if they have received a product they are happy with/ that actually works.

25. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Vapoholic

Svar fra Vapoholic

Hi Evie,

We need to investigate the product to claim it back from the manufacturer or to ensure we have not received a faulty batch. We send a pre-paid returns label, and once the product is deemed faulty, we can offer a refund or a replacement. You admitted that you had thrown the vape multiple times on the floor, so we cannot investigate the item to see why it was faulty, as this was due to user error.

We apologise if we came across as rude, as this was never our intention, and we don't want our customers to feel this way. As we couldn't offer a replacement or refund due to throwing the item, we did offer you a discount code to use on your next order for the inconvenience.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Best in class

Quick delivery, points earned for discounts, special offers, excellent customer service and above all, quality products. Ultimately the best.

30. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

They say they look after loyal…

They say they look after loyal customers this is a lie

5. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Vapoholic

Svar fra Vapoholic

Hi Terry,

We believe this is a misunderstanding. We tried to communicate that the products you were trying to buy were reduced from £29,95 to £5 (the 5x Fantasi Mesh Bars). So, using your loyalty points in conjunction with this offer was not applicable due to the huge discount you were already receiving.

We're sorry that you feel as though we don't look after our loyal customers, but we hope you can understand why using loyalty points in conjunction with a big discount code wasn't permitted.

We hope you continue shopping with us, and we apologise again.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Ordered 2 50ml shortfills for one of…

Ordered 2 50ml shortfills for one of them to be out of date and both have no flavour what so ever got in touch and got no answer

27. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Vapoholic

Svar fra Vapoholic

Hi,

We're so sorry about this experience! We can't see any communication from you. Can you please email hello@vapoholic.co.uk or ring us at 0161 660 9596 so we can get this rectified ASAP for you.

Thank you,

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Reliable and great products.

I have ordered from Vapoholic a few times, great products, easy ordering and reliable. Prices are excellent and so is there service, so glad I came across them. It's the only vape store I order from now.

15. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Missing items

Have ordered multiple times with no issue unfortunately not this time, paid for next day delivery which didn't happen, when parcel arrived it had been opened and resealed and items missing. Appreciate the fact that things happen in transport but contacted customer serives twice no resolution..no refund offered or for items to be be replaced..not good customer service
After contacting customer services for a 3rd time this was resolved but to me if my lost items had been sent out as soon as I reported the issue with photo evidence I wouldn't have had an issue...Will definitely make me think twice about ordering from you again!!

13. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Vapoholic

Svar fra Vapoholic

We're so sorry for this experience with our external delivery partners!

I can see that we were chasing this up with DPD for you last Friday, unfortunately, our customer service is closed over the weekend to give you an update.

However, I can see that we have sent out replacements for your order as DPD is investigating this.

Looking over the communications, we cannot see you contacting us three times regarding this issue, so we apologise for any missed communications. The issue was raised on Thursday afternoon, DPD opened an investigation and confirmed to us that they had lost the products on Friday, and we sent out the replacements first thing on Monday morning. We apologise for the delay in getting the replacements sent out to you as we need to wait for DPD to confirm fault so we can claim.

We hope that the next order will be more seamless, and we apologise again for this experience!

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Where is my order??

Where is my order??? On monday, i ordered an orange county cbd vape. The shipping i used was royal mail tracked 24 and it has been stuck in heathrow international lc for 3 days. This is utterly disappointing.

16. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Vapoholic

Svar fra Vapoholic

Hi Jack,

We are deeply sorry for the delay you experienced with Royal Mail!

I can see that your order was delivered, however, we have added your postage costs to our refunds as we know how frustrating this can be.

Our apologies again, and we hope you continue shopping with us!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Mystery Box Review

Ordered a mystery box. Here's my thoughts on what I got.

Woodberry Mojito - Smells like perfume. Tastes like perfume.
Fatasi Ice Apple - Tastes artificial and the ice in it is way to overpowering. Gave me a bad cough.
Ferrocious Dragon Fruit Slush - No idea what this is. Bitter, harsh and burnt a coil out in 3 days. Again. made me cough.
Juicy Blast Amped Apple and Blackberry - Tastes of absolutely nothing. No flavor apart from sweetener. Burnt out another coil in record time.

All in all pretty bad. Can't even give them away to friends as they dislike them as well. As an added bonus, the dragonfruit one and the apple one have left an awful lingering taste in my two tanks that I cannot get rid off. I've had to buy to new tanks. Usually I make my own juice and can tell that corners have been cut with the above liquids. Won't be ordering again.

On the plus side they arrived next day.

Edit: As to your response. I was talking about the ingredients not the process. The juice isn't good at all and that's me trying 4 different ones. I think we can safely say its not isolated to just one juice. Its all gone in the bin and I just won't order again.

15. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Vapoholic

Svar fra Vapoholic

We're really sorry to hear that you did not like the flavours in your Mystery Bundle!

Rest assured, we do not cut corners when crafting our e-liquids. All of our e-liquids are created in our state-of-the-art ISO 7 Cleanroom, which conforms to all strict MHRA (Medicines and Healthcare products Regulatory Agency) standards. All of our expert mixologists surpass GMP (Good Manufacturing Practice) standards which ensures your e-liquid is created in a contaminant-free and environmentally friendly way. Our ISO 7 Cleanroom can be seen on our About Us page on our website.

However, if you could please contact us we can test each batch code of the e-liquid you have received and try to rectify this experience for you!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Worst company ever


Worst company ever! Their customer service is a complete joke. It was supposed to be next day delivery, but my order took 5 days to arrive. They didn't even bother to send a confirmation email when I placed the order, so I had to call them. All I got was a tracking number. When the package finally arrived, one of the disposable vapes was broken.
I called to get a refund or a replacement, but the guy on the phone told me I was missing another item. Without a confirmation email, I couldn't be sure. Turned out the guy was new and had no clue. After that, I got an email saying I had to send the item back for review before they'd even consider a refund. They expected me to pay for the return shipping! When I asked again, they just kept sending the same email about their policy.
Finally, I told them I'd never buy from them again, and only then did they send a link for returns. I didn't bother sending the item back, as I will never buy from them again. They were extremely rude and their customer service is beyond awful. They need serious improvement.

6. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Vapoholic

Svar fra Vapoholic

Hi Luca,

We're sorry to hear about your experience shopping with us! We can only deeply apologise for this.

Sometimes, our confirmation and tracking emails are delivered to the junk inbox instead, so we apologise that this may have occurred.

The reason why your order had taken 5 days to arrive was due to standard shipping being chosen and was ordered on Sunday after our cut-off. Then due to the New Year's Eve and Day, it was delayed with the courier due to the festive season. Your order was delivered on the 3rd working day of being ordered.

I can see on our email communications that we did try to resolve this for you in a polite manner, so we're sorry if the messaging came across as rude. This was not our intention and not how we want our customers to feel.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

First class

I can't speak highly enough about vapoholic, great prices and super fast delivery, I won't go anywhere else for my liquids from now on.

6. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv