Sprinkle Anmeldelser 

894
•
TrustScore 4 av 5

4,1

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Competitive pricing with the ability to adjust the strength is most important. Then being able to mix with any liquid you choose makes for a limitless variety of drinks. Shelf life is excellent as wel... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The fiirst time I used I used it I tried 1/2 dose during an event where most people were drinking alcohol, and the effect and vibe matched theirs really well. Second time was after a surgery that mak... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Sprinkle is amazing! I have had migraines and fibromyalgia pain for years and have tried every prescription imaginable. Nothing has worked and the side effects were even worse. A friend sent me a link... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

After placing an order they send you extra deals to purchase, accidentally ordered a deal for over $70 and couldn’t go back to remove it. Evidently there’s no way to get a refund, no customer service... Vis mer

Selskapet har svart


Kontaktopplysninger

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

894 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 85 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 24 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,1

Alle anmeldelser

(894)

893 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Sprinkles is a great product!

Sprinkles is a great product and an even greater company. I tried two of their products which I enjoyed. The subscription plan is also great and a good savings. They kept me aware of shipping delays and communicated well, they responded quickly and took care of the delay and even gave me a coupon for a discount. Very nice people and a very good feeling with Sprinkles! Enjoy!

22. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

I love Sprinkle

I love Sprinkle, I don't drink a glass of wine when I get home. Just a little Sprinkle and you just feel calm and I sleep better.

22. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

After writing them and trying to cancel…

After writing them and trying to cancel a subscription order, they mailed my order anyway. And charge my account $119. This is unacceptable this company has no phone number that you can call no way to contact customer service except through an email and they take days to get back to you. Well, you can’t cancel something in days. It has to be canceled immediately. This is the worst company I’ve ever had to deal with. They’ve cost me $250 of a product that is worthless to me because it doesn’t work. This is a scam by this time never sign up for a subscription with this company. It will cost you money. I will never recommend this company ever again and I will never try your products.

21. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Sprinkle

Svar fra Sprinkle

We're truly sorry for the frustrating experience you've had with Sprinkle. We understand how upsetting it is to have an order shipped and be charged $119 when you were already trying to cancel your subscription, especially after spending money on products that didn't meet your expectations.

We also sincerely apologize for the delay in our email responses. We've been experiencing a higher-than-usual volume of emails, which affected our response times. However, we're happy to share that we've caught up with our backlog, and our team is now working to respond to customer inquiries within 24 hours.

We understand that timely assistance is especially important when it comes to cancellations, and we're sorry we fell short of your expectations. We've reached out to you directly because we want to address your concerns and make this right.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Buyer BEWARE, no refunds!

After placing an order they send you extra deals to purchase, accidentally ordered a deal for over $70 and couldn’t go back to remove it. Evidently there’s no way to get a refund, no customer service number to call. You’re basically scammed at this point! Emailed but they will get back with you? Buyer beware. 👎👎

21. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Sprinkle

Svar fra Sprinkle

We're truly sorry for the frustration and confusion caused by the additional deal being added to your order. We understand how upsetting it is to see an unexpected charge of over $70, especially when you weren't able to remove the items after placing your order.

This is certainly not the experience we want you to have with Sprinkle. Please know that we take your concerns seriously, and we want the opportunity to make this right for you.

We just sent you a request for more information to locate your order so we can reach out to you directly and assist you further. If you can kindly respond at your convenience.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible stuff

Terrible stuff. It doesn’t dissolve into cold drinks, and the effects are “meh”. I wasted almost $300 on their products and they will not even try and give me something that actually works. Going back to Good Feels enchancer

1. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Sprinkle

Svar fra Sprinkle

We're truly sorry to hear that our products didn't meet your expectations, especially after spending nearly $300 with us. We understand how disappointing and frustrating it must be to experience issues with dissolving the product in cold drinks and not get the effects you were hoping for.

We just sent you a request for more information to locate your order so we can reach out to you directly and assist you further. If you can kindly respond at your convenience.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great Product

The fiirst time I used I used it I tried 1/2 dose during an event where most people were drinking alcohol, and the effect and vibe matched theirs really well.
Second time was after a surgery that makes it hard to get into a comfortable sleeping position because you basically have to sleep sitting up. I used a full dose after finding it impossible to get comfortable, and after maybe 15-20 min., I slept like a baby the whole night. (Always check with your surgeon first for possible contraindications. Mine said it would be OK)

17. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent customer Service, Zane and Sam!

The product is fantastic and the customer service is outstanding!! Zane and Sam have been so responsive in answering my many emails about discount coupons and everything else. They both are so professional, friendly and always so helpful in resolving any issues!
Thanks Zane and Sam, you both are awesome!!
Renee L.

21. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Sprinkle did an auto subscription for…

Sprinkle did an auto subscription for me...I didn't sign up for that. I wanted to try it before doing that, glad I did bc I had no positive reaction at all.
I never subscribe to anything w first order for this exact reason, no effect at all!
Beware!

16. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Sprinkle

Svar fra Sprinkle

We're sorry to hear that you didn't experience the results you were hoping for and that there was confusion regarding your subscription. We understand how frustrating this must have been, and we'd like the opportunity to make things right. We've reached out to you directly to address your concerns and work toward a resolution. We appreciate you giving Sprinkle a try and hope we can turn this experience around for you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do Not Buy: Disappointing, Clumps, Fails to Dissolve, and Even Their "Fix" Doesn't Work1 Star

1 Star — UPDATED: Do Not Buy: Disappointing, Clumps & Fails to Dissolve, and Even Their "Fix" Doesn't Work

I bought the Sprinkle THC 5mg Chill Powder (Pack of 24) hoping for a convenient, discreet way to enjoy a relaxing, alcohol-free option while out or at home. Unfortunately, this product is a complete letdown and does not live up to any of its claims.

Refuses to Dissolve: The biggest flaw is that the powder simply does not dissolve—whether you use cold, warm, or hot liquid.

Messy Residue: Instead of mixing into the drink, most of the powder either floats to the top, sinks straight to the bottom, or clumps up and clings stubbornly to the sides and rim of the glassware.

Zero Discretion: Because it leaves a messy, chalky ring and floating particles behind, there is absolutely no way a person could use this discreetly by pouring it into a non-alcoholic drink at a restaurant or out at dinner.

Failed Company "Fix": After complaining to the company, I received an email telling me I should first make a "slurry" with warm water in my glass and whisk it quickly before pouring it into my drink. I tried that, and it did not work either. (I have pictures to prove it!)

No Effect: To top it all off, there was no discernible "effect" whatsoever after consuming it.
UPDATE: I was encouraged to update my review by the company. So here goess:1. I initially sent them all my info in the order number, dare, product & my complaint. They acted like I didn’t give them that info. I save all emails.
So, after back & forth emails with 2 customer service representatives, they finally sent me a refund & asked me to update my review.
The product does not work, it clumps up & floats on the top of the drink. I’m happy they refunded my $$; there are plenty of other powder products that engineer their product correctly using nano nanoemulsification or nano- encapsulation. Don’t waste your money on Sprinkle.

30. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Sprinkle

Svar fra Sprinkle

We're truly sorry that our product didn't meet your expectations. We understand how frustrating it must have been to experience issues with the powder clumping, not dissolving properly, and not delivering the results you expected, especially after trying our suggested solution.

We just sent you a request for more information to locate your order so we can reach out to you directly and assist you further. If you can kindly respond at your convenience.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great product

Great product. Takes a bit to ship and be delivered, but happy with the results of the Sprinkle Sleep THC mix in 10 MG strength and 3mg melatonin. Definitely helps calm my brain and induces sleep.

6. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Love the product but they lost a customer

I absolutely love the product. Canned THC and CBD was getting expensive for me, so I joke I started “rolling my own.” I take some flavoring and use a little blender to mix throughly and then add sparkling water. My past 2 orders took awhile to arrive. Maybe about 2-3 weeks. The reason I’m giving only 3 stars is because of my most recent order. I love the product, but something has gone horribly wrong with their inventory and shipping management. I placed an order on 9/9, a shipping label was created 9/16, and then everything just sat. I emailed them and they apologized and “submitted a ticket to fast track my order.” Ok great. Still nothing. I emailed again at the end of September, and was informed a product was out of stock. Why on earth wasn’t I told that before? After continued back and forth I asked if I could just replace it with something else. Unfortunately then I was told we couldn’t because the order had been marked “fulfilled for shipping.” Oh? How is something fulfilled for shipping without the items I ordered? They did offer me a $50 credit back which I gladly took because I felt like I was never getting this shipment. Finally on 10/16 I was told the product was available and my order would be shipped asap. Well, here I am on 10/20 still waiting and ready to just do a full chargeback with my credit card company.

20. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Sprinkle

Svar fra Sprinkle

We're truly sorry for the extended delay and frustration you've experienced with your recent order. We understand how disappointing this must be, especially as a returning customer who genuinely loves our products. We also recognize that the lack of timely updates about the inventory issue only added to your frustration, and we sincerely apologize for letting you down.

Please know that we've responded to your email to address your concerns and work toward making things right. We appreciate your patience throughout this experience and are truly sorry that we've fallen short of the service you deserve.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Chalky tastes terrible hurts gut

Chalky tastes terrible hurts gut

31. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Sprinkle

Svar fra Sprinkle

We're truly sorry to hear that you didn't enjoy the taste of our product and that it caused you stomach discomfort. We understand how disappointing this must be, and we appreciate you sharing your experience with us.

We just sent you a request for more information to locate your order so we can reach out to you directly and assist you further. If you can kindly respond at your convenience.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Fool me once

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Well, I decided to give this company another chance. The first time was a headache to say the least but they did refund my money and I finally received my products(minus all the FREE products I was supposed to have received) And as I said in my last review, they do have good products. So I decided to try them again and see if anything had changed. I placed my order on (Wednesday) Oct 14th. My total was $189+. I paid the $14.95 shipping cost for 2 BUSINESS DAY PRIORITY MAIL. I receive an email (Thursday) the next day, showing that a label had been created. I waited (Friday) and waited (Saturday) and waited (Sunday) I check status on Monday evening and see that I now have an EXPECTED ARRIVAL BY NOV 3- NOV 15
What did I pay $14.95 for? I will NEVER order from this company again!! BUYER BEWARE!!!

19. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Sprinkle

Svar fra Sprinkle

We're truly sorry for the frustration and disappointment this has caused, especially after you decided to give us another chance. We understand your concerns about the shipping fee you paid for priority delivery and the delay in receiving your order.

We just sent you a request for more information to locate your order so we can reach out to you directly and assist you further. If you can kindly respond at your convenience.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered the trial packs of this…

I ordered the trial packs of this product so I could check it out. In all, I spent $76.27. That was on August 28. It's now October 19 and I still haven't received my order. I have opened at least 5 tickets with them without any resolution and two of those tickets were simply closed with no explanation. They say they are going to expedite shipping to make up for the delay but nothing. Meanwhile, I continue to receive emails from them asking how I like, wanting me to order more, etc. etc. I would have given this product a fair shake but after this experience, I don't see me ever buying again even if I get my original order.

28. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Sprinkle

Svar fra Sprinkle

We're truly sorry for the extended delay with your order and for the frustration this experience has caused. We understand how disappointing it must be to wait this long, especially after reaching out multiple times without receiving a proper resolution.

Please know that we've reached out to you directly to make things right and work toward a resolution. We sincerely apologize for falling short of your expectations and appreciate the opportunity to address your concerns.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Sparkle it UP!!!!

This is an awesome product. Shipping takes some time but well worth the wait. This product is for experienced to novice cannabis users. One shot for newbies and sky is the limit for veterans. Taste great and mixes well with flavored sparkling waters. I HIGHLY recommend this product.

17. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Sprinkle

Svar fra Sprinkle

Thank you so much for the awesome review! 🚀💚 We love hearing that you're enjoying the taste, versatility, and overall Restore experience!

Flavored sparkling water is one of our favorite ways to enjoy Restore, too! 🍹✨ It's such an easy way to create a refreshing mocktail that feels like something special without all the extra effort.

We also really appreciate your patience with shipping. 📦🙌 We've been working hard to improve our fulfillment times, and we know the delivery experience should be just as great as the product itself.

And you're absolutely right that everyone has a different experience with THC! Whether someone is brand new or more experienced, we always recommend starting with a smaller serving, following the labeled directions, and giving it time before having more.

Thank you for the HIGH recommendation (we caught that one! 😂😎) and for being part of the Sprinkle community. Cheers to great drinks and good vibes! 🥂💜

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv