Super forhandler!!
Super forhandler!!
Følger opp kunden skikkelig, og jeg er kjempefornøyd!
Fant ut at bremseskivene og klossene mine var dårlige etter kjøp av bil fra de.
Jeg tok kontakt med de, og sendte bilder av bremseskiver og klosser.
De bestilte dette til meg med en gang, og får de sendt til meg.
PS! Liker å skru bil, og er megafornøyd med at jeg fikk delene.
ANBEFALER å kjøpe bil fra de, for dette er en seriøs forhandler!








