Tribal Chimp Anmeldelser 

247
•
TrustScore 3.5 av 5

3,3

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I contacted you within the 1st 5 minutes I purchased and told you I ONLY wanted the initial purchase and hit the button for another one by mistake. I said I did NOT want the second item. I will put in... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

A friend turned me on to Tribal Chimp, and I was excited to support the company. I placed my order on the 12th, and nothing at checkout said the Sea Salt Spray was out of stock. When I emailed, Oc... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 4 av 5 stjerner

The checkout was extremely confusing with all the . I ended up making three purchases instead of one. The customer service was great about refunding the two unintended purchases.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I took advantage of a fantastic New Year's deal with bonus items (coupon stacked) and also earned a freebie! My 13 yr old son has tried other products and said they don't work as well and require more... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Butikk med hårprodukter

Skrevet av virksomheten

Revolutionizing the hair-styling game. Tribal Chimp offers the best men's hair products in the market. Tribal Chimp's hair products are created to simplify hair styling. Be it thick or thin hair, long or short hair, we got you covered! Professional look instantly and right at home!


Kontaktopplysninger

3,3

Middels

TrustScore 3.5 av 5

247 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 85 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av to uker

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,3

Alle anmeldelser

(247)

49 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Communication would be great.

Placed an order September 13th. Shipping said could be up to 10 business days. September 30th I finally emailed them asking when I could expect the package to ship. Rec'd follow up email that said the products I ordered were out of stock and they would ship as soon as it was in stock. It shipped that day, an hour after I got the email. Finally rec'd my order on Oct 7th. First issue I've ever had with this company.

30. september 2025
Logoen til Tribal Chimp

Svar fra Tribal Chimp

Hi Dea.
We’re really sorry for the delay and completely understand how frustrating it must have been to wait that long. One of the items in your order was out of stock, and while we offered replacements or partial shipments, it looks like some of our emails didn’t get through, our apologies for that.

We’re glad your order finally arrived, and we’d like to make it right. Please drop a message to support@tribalchimp.com so our team can offer compensation for the inconvenience.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Shipping took over a month

I ordered multiple products on Sept. 9, and the products have not come in. It has been over 30 days to ship.

30. september 2025
Logoen til Tribal Chimp

Svar fra Tribal Chimp

Hi Isaiah.
We’re really sorry for the delay and completely understand how frustrating it must have been to wait that long. One of the items in your order was out of stock, and while we offered replacements or partial shipments, it looks like some of our emails didn’t get through, our apologies for that.

We’re glad your order finally arrived, and we’d like to make it right. Please drop a message to support@tribalchimp.com so our team can offer compensation for the inconvenience.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Huge disappointment

Left my hair dry, straw-like. A waste of money.

30. september 2025
Logoen til Tribal Chimp

Svar fra Tribal Chimp

Hi Kevin.
We are sorry to hear you are not satisfied with the product. Remember that our products are Satisfaction Guaranteed and we have the perfect team to turn this into something great. Please contact support@tribalchimp.com and I am sure they will solve this. We hope to hear from you soon!

Vurdert til 2 av 5 stjerner

To sticky feeling

30. september 2025
Logoen til Tribal Chimp

Svar fra Tribal Chimp

Hi Danita.
We are sorry to hear you are not satisfied with the product. Remember that our products are Satisfaction Guaranteed and we have the perfect team to turn this into something great. Please contact support@tribalchimp.com and I am sure they will solve this. We hope to hear from you soon!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very Satisfied Skeptic

At first, I was skeptical about this stuff since I've never seen a hair product in powder form but the results were outstanding! I will be ordering more in the near future and highly recommend!

30. september 2025
Vurdert til 2 av 5 stjerner
Logoen til Tribal Chimp

Svar fra Tribal Chimp

Hi Alfredo.
We are sorry to hear you are not satisfied with the product. Remember that our products are Satisfaction Guaranteed and we have the perfect team to turn this into something great. Please contact support@tribalchimp.com and I am sure they will solve this. We hope to hear from you soon!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Worst product I’ve ever used

Worst product I’ve ever used, seems like a scam it’s so bad. Made my hiar knotty and nasty feeling.

28. september 2025
Logoen til Tribal Chimp

Svar fra Tribal Chimp

Hi Chad.
Thank you for sharing your feedback.
We’re really sorry to hear you were disappointed with your experience. Could you please tell us a bit more about what made you feel it seemed like a scam? All our customers receive exactly what’s shown and described on our official product page, so we’d love to understand what went wrong and make sure it’s resolved.

Remember that our products are Satisfaction Guaranteed and we have the perfect team to turn this into something great.
Please contact support@tribalchimp.com and I am sure they will solve this. We hope to hear from you soon!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Too small for a lot of money

Too small for a lot of money. Works okay I guess but I don’t have straight hair exactly so it’s not all that dramatic.

I'll be happy to revise my rating if this battery sized container actually lasts a month.

28. september 2025
Logoen til Tribal Chimp

Svar fra Tribal Chimp

Hi Holden.
Thank you so much for your feedback.
The container is intentionally small but concentrated, typically lasting around 1 month with regular use. Its micro-powder texture was developed to stay weightless and clean, giving effortless hold and volume without residue.
We also want to gently point out that both the size and weight are clearly mentioned on our product page and printed directly on the container to help set accurate expectations.

Remember that our products are Satisfaction Guaranteed and we have the perfect team to turn this into something great.
Please contact support@tribalchimp.com and I am sure they will solve this. We hope to hear from you soon!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This product was NOT worth the hype

This product was NOT worth the hype. Did not work to style my son’s hair. Product feel and packaging felt cheap and breakable.

29. september 2025
Logoen til Tribal Chimp

Svar fra Tribal Chimp

Hi Charity,

Thank you for your feedback.
We’re really sorry to hear you weren’t happy with the product or the packaging. Could you please let us know if the container actually arrived damaged or broken? We’d like to check if there was an issue during shipping.
Remember that our products are Satisfaction Guaranteed and we have the perfect team to turn this into something great. Please contact support@tribalchimp.com and I am sure they will solve this. We hope to hear from you soon!

Vurdert til 1 av 5 stjerner
Logoen til Tribal Chimp

Svar fra Tribal Chimp

Hi Vernard.
Thank you so much for your feedback.
We’re really sorry your package is taking longer than expected. Due to peak season volumes and recent weather impacts, some carriers are experiencing delays.

Please check your tracking link for the latest updates; your order is scheduled to be delivered on the next available business day.
Thank you for your patience and understanding during this busy period.
Thanks for giving it a try and sharing your experience!

Vurdert til 4 av 5 stjerner

47 in Dining Table

As described. Didnt realize the many screws needed to put the table together. Thou appreciated how the packets were labeled.
Using an allyn wrench only was an ordeal. Overall the table appeared as picture showed.
Suggest the table be in 2 pieces not 4 for better appearance.

10. oktober 2025
Logoen til Tribal Chimp

Svar fra Tribal Chimp

Hi John
Thank you for taking the time to share your feedback! It sounds like this review may have been intended for a different business, as we don’t sell tables or furniture.

That said, we really appreciate your thoughtful comments and hope your table turned out beautifully once assembled! If this was meant for us and you had an issue with your order, please reach out to our support team so we can help right away.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

You sent the product to the wrong…

You sent the product to the wrong address. I confirmed for the product was shipped that the address is wrong with the original order, but you still send it to the previous address that I had changed and as of this day, I have still not have received this product that I ordered.

29. september 2025
Logoen til Tribal Chimp

Svar fra Tribal Chimp

Hi Dave.
We’re really sorry for the mix-up with your order. Unfortunately, once an order is placed, the shipping details can’t be changed, you need to contact Customer Support, and your address update came in at 8:00 PM on the same day the package shipped.

We reshipped your order right away and it will be delivered on Oct 14th. Thank you so much for your patience and understanding. We truly appreciate you giving us the chance to make this right.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Item shipped quickly

Item shipped quickly and is exactly as described. I only was surprised by the small size of container but I understand that you don’t apply a lot.

25. september 2025

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv